Kerran Jeesus uhrattiin puolestamme

Se riitti. Jeesuksen veri, sovitustyö on edelleen voimassa. Se riittää syntien sovitukseksi Jeesukseen turvaavalle.

98

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä. Punaviiniä saa juoda niin usein kun haluaa.

      • Anonyymi

        Muista! Vain fingerporillisen verran.


      • Anonyymi

        ”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”


      • Anonyymi

        Niinkö olet ymmärtänyt?


    • Satujen ja tarinoiden epäjumalan kolmasosaan, jeesukseen turvaava ottaa liian suuren riskin mahdollisen oikean jumalan olemassaolosta.

      Tuosta jesusianistien uhrilammashahmostahan ei ole minkäänlaista näyttöä olemassa, koska hän on kokonaan ihmisen luoma epäjumalan kolmasosa.

      • Anonyymi

        Hyvin kiteytit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kiteytit!

        Kiitos Markku

        Teuvo


      • Anonyymi

        Selvittäkää riitanne jossain muualla!


      • Anonyymi

        Raamattu on paksu kirja tarkkaan kirjattua faktaa. VT:ssa on paljon vihjauksia ja profetioita Jeesuksesta. UT on neljän evankeliumin lukuisten todistajien vahvistamaa totuutta ja apostolien kirjeitten talletettua historiaa. Meille uskoville, joilla on toimiva suhde Jumalaamme, nämä dokumentit vahvistavat uskoamme .Sinä pilkkaaja kirjoitat suuria rehvastelevia sanojasi, saatanan johdatuksessa,kuin keskenkasvuinen uhmaikäinen. Miksi haluat helvettiin? Kerro se meille. Ei Jumala ja helvetti häviä mihinkään sinun kiellostasi. Otatko riskin? Kiistämättömät kirjalliset näytöt Jeesuksesta löytyvät Raamatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on paksu kirja tarkkaan kirjattua faktaa. VT:ssa on paljon vihjauksia ja profetioita Jeesuksesta. UT on neljän evankeliumin lukuisten todistajien vahvistamaa totuutta ja apostolien kirjeitten talletettua historiaa. Meille uskoville, joilla on toimiva suhde Jumalaamme, nämä dokumentit vahvistavat uskoamme .Sinä pilkkaaja kirjoitat suuria rehvastelevia sanojasi, saatanan johdatuksessa,kuin keskenkasvuinen uhmaikäinen. Miksi haluat helvettiin? Kerro se meille. Ei Jumala ja helvetti häviä mihinkään sinun kiellostasi. Otatko riskin? Kiistämättömät kirjalliset näytöt Jeesuksesta löytyvät Raamatusta.

        Riski on kokonaan taikauskoisen jesusianistin. Jos oikea jumala on olemassa, joudut epäjumalanpalvojien sankan joukon jatkoksi.

        Mitä raamattuun tulee, en ehkä kuvailisi satukirjaa tarkaksi missään suhteessa.

        https://vapaasana.net/2007/11/28/raamatun-julmuuksia-ja-ristiriitoja/

        Aasit muuten harvoin puhuvat, vaikka niin raamatussa väitetäänkin, mutta ehkä joku niistä on oppinut kirjoittamaan. Kommenttisi on nimittäin syvältä aasin perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvittäkää riitanne jossain muualla!

        Niinpä. Menkää vaikka lähimpään latoon, ettei muiden tarvitse kuunnella vihanpitoanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on paksu kirja tarkkaan kirjattua faktaa. VT:ssa on paljon vihjauksia ja profetioita Jeesuksesta. UT on neljän evankeliumin lukuisten todistajien vahvistamaa totuutta ja apostolien kirjeitten talletettua historiaa. Meille uskoville, joilla on toimiva suhde Jumalaamme, nämä dokumentit vahvistavat uskoamme .Sinä pilkkaaja kirjoitat suuria rehvastelevia sanojasi, saatanan johdatuksessa,kuin keskenkasvuinen uhmaikäinen. Miksi haluat helvettiin? Kerro se meille. Ei Jumala ja helvetti häviä mihinkään sinun kiellostasi. Otatko riskin? Kiistämättömät kirjalliset näytöt Jeesuksesta löytyvät Raamatusta.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Menkää vaikka lähimpään latoon, ettei muiden tarvitse kuunnella vihanpitoanne.

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.

        Aamen!


      • Jos oletetaan, että sinä olet oikeassa, että Jeesusta ei ole ollut, mitä minä olen menettänyt elämässäni uskoessani Häneen. En yhtikäs mitään, minulla on ollut vain parempi elämä uskoontuloni jälkeen.

        Minulla on vertailukohta, koska olin 31-vuotias, kun tulin uskoon. Ennen uskoontuloani elämäni oli paljon kurjempaa kuin uskoontuloni jälkeen. Nyt minä nautin elämästä, ennen toivoin kuolemaa. Nyt minä en vihaa ihmisiä, ennen vihasin. Nyt olen onnellinen, ennen olin vihainen kaikille ja kaikelle. Jos ei olisi Jumalaa, joka on luonut kaiken, en minä kuitenkaan olisi menettänyt mitään, vaikka olen elänyt uskovaisen elämää, en kerta kaikkiaan mitään.

        Mutta onneksi minä tiedän, että Jumala on olemassa ja Jeesus oli maan päällä ja kärsi meidän puolestamme ristillä avaten tien taivaaseen Isän luo. Mistä minä sitten sen tiedän, koska Hän asuu minun sydämessäni. Tiedän sen, kun luen Raamattua ja Vanhan Testamentin profetioita, jotka ovat jo toteutuneet.


      • Monkki kirjoitti:

        Jos oletetaan, että sinä olet oikeassa, että Jeesusta ei ole ollut, mitä minä olen menettänyt elämässäni uskoessani Häneen. En yhtikäs mitään, minulla on ollut vain parempi elämä uskoontuloni jälkeen.

        Minulla on vertailukohta, koska olin 31-vuotias, kun tulin uskoon. Ennen uskoontuloani elämäni oli paljon kurjempaa kuin uskoontuloni jälkeen. Nyt minä nautin elämästä, ennen toivoin kuolemaa. Nyt minä en vihaa ihmisiä, ennen vihasin. Nyt olen onnellinen, ennen olin vihainen kaikille ja kaikelle. Jos ei olisi Jumalaa, joka on luonut kaiken, en minä kuitenkaan olisi menettänyt mitään, vaikka olen elänyt uskovaisen elämää, en kerta kaikkiaan mitään.

        Mutta onneksi minä tiedän, että Jumala on olemassa ja Jeesus oli maan päällä ja kärsi meidän puolestamme ristillä avaten tien taivaaseen Isän luo. Mistä minä sitten sen tiedän, koska Hän asuu minun sydämessäni. Tiedän sen, kun luen Raamattua ja Vanhan Testamentin profetioita, jotka ovat jo toteutuneet.

        Luulet että epäjumalasi on olemassa ja se on yhteiskunnan kannalta varsin epäedullinen tapaus koska kaltaiseksi vajakit saavat äänestää.

        Murica on vaipumassa kaltaiseksi vuoksi kristofasismiin, enkä soisi vastaavaa tapahtuvan täällä.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Jos oletetaan, että sinä olet oikeassa, että Jeesusta ei ole ollut, mitä minä olen menettänyt elämässäni uskoessani Häneen. En yhtikäs mitään, minulla on ollut vain parempi elämä uskoontuloni jälkeen.

        Minulla on vertailukohta, koska olin 31-vuotias, kun tulin uskoon. Ennen uskoontuloani elämäni oli paljon kurjempaa kuin uskoontuloni jälkeen. Nyt minä nautin elämästä, ennen toivoin kuolemaa. Nyt minä en vihaa ihmisiä, ennen vihasin. Nyt olen onnellinen, ennen olin vihainen kaikille ja kaikelle. Jos ei olisi Jumalaa, joka on luonut kaiken, en minä kuitenkaan olisi menettänyt mitään, vaikka olen elänyt uskovaisen elämää, en kerta kaikkiaan mitään.

        Mutta onneksi minä tiedän, että Jumala on olemassa ja Jeesus oli maan päällä ja kärsi meidän puolestamme ristillä avaten tien taivaaseen Isän luo. Mistä minä sitten sen tiedän, koska Hän asuu minun sydämessäni. Tiedän sen, kun luen Raamattua ja Vanhan Testamentin profetioita, jotka ovat jo toteutuneet.

        Kiitos Jeesukselle! Hän tekee hyvin niille, jotka hänen tahtoansa rakastavat ja tekevät! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Menkää vaikka lähimpään latoon, ettei muiden tarvitse kuunnella vihanpitoanne.

        Meinasko uskovaisen kupla puhjeta pisteliäistä totuuksista?


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Jos oletetaan, että sinä olet oikeassa, että Jeesusta ei ole ollut, mitä minä olen menettänyt elämässäni uskoessani Häneen. En yhtikäs mitään, minulla on ollut vain parempi elämä uskoontuloni jälkeen.

        Minulla on vertailukohta, koska olin 31-vuotias, kun tulin uskoon. Ennen uskoontuloani elämäni oli paljon kurjempaa kuin uskoontuloni jälkeen. Nyt minä nautin elämästä, ennen toivoin kuolemaa. Nyt minä en vihaa ihmisiä, ennen vihasin. Nyt olen onnellinen, ennen olin vihainen kaikille ja kaikelle. Jos ei olisi Jumalaa, joka on luonut kaiken, en minä kuitenkaan olisi menettänyt mitään, vaikka olen elänyt uskovaisen elämää, en kerta kaikkiaan mitään.

        Mutta onneksi minä tiedän, että Jumala on olemassa ja Jeesus oli maan päällä ja kärsi meidän puolestamme ristillä avaten tien taivaaseen Isän luo. Mistä minä sitten sen tiedän, koska Hän asuu minun sydämessäni. Tiedän sen, kun luen Raamattua ja Vanhan Testamentin profetioita, jotka ovat jo toteutuneet.

        Minä taasen kestän todellisuuden ihan näin selvin päin.


    • Anonyymi

      Minä kiitän Jeesusta Kristusta!!!

      t. Jumalan hullu

      • Anonyymi

        Aihetta meillä onkin paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihetta meillä onkin paljon!

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


      • Jokaisella Jeesuksen omalla on äärettömän paljon kiitoksen aihetta.


      • Anonyymi
        Matkalainen kirjoitti:

        Jokaisella Jeesuksen omalla on äärettömän paljon kiitoksen aihetta.

        Hyvin kiteytit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”

        Aamen!


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Matkalainen kirjoitti:

        Jokaisella Jeesuksen omalla on äärettömän paljon kiitoksen aihetta.

        Ja Jeesus saa kaikesta kaiken kiitoksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”

        Ihana pelastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana pelastus!

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana pelastus!

        Kaivostako ne onki sinut ylös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivostako ne onki sinut ylös?

        Ei, vaan synnin kurjuudesta!


      • Anonyymi
        Matkalainen kirjoitti:

        Jokaisella Jeesuksen omalla on äärettömän paljon kiitoksen aihetta.

        Onhan se halpa tapa laittaa nuppi sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus saa kaikesta kaiken kiitoksen!

        Nimenomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihetta meillä onkin paljon!

        Totta!


    • Aamen! Mitä enemmän syntiä tehdään sitä suuremmaksi armo käy. Eräät armahdettujen syntisten uhrit taitavat soveltaa tätä asiaa ja laittavat vahingon kiertämään. Esim. terroristien jahtaaminen on armahdettu teko Jeesuksen veressä, mutta niin myös terroristien teot, jos ne lisääntyvät ja käyvät yhä kuvottavimmiksi lisäävät armon määrää todella taivaisiin asti. Mitä enemmän syntiä sitä suurempi armo. Hallelujah!

      • Anonyymi

        ”sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.”


      • Anonyymi

        Älä enää ryve synnissä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä enää ryve synnissä!

        Ei tuota syntiä omalla kohdallani ole lainkaan, mutta niillä jotka pitävät valtaa ja jotka menestyvät tässä maailmassa. Oman valtakunnan voi perustaa tai saada valtakunnan loistoa vain jos kumartaa Saatanaa ja tekee syntiä.


      • Anonyymi

        Kirjoitat ihan väärin.


      • Anonyymi
        alfa123om kirjoitti:

        Ei tuota syntiä omalla kohdallani ole lainkaan, mutta niillä jotka pitävät valtaa ja jotka menestyvät tässä maailmassa. Oman valtakunnan voi perustaa tai saada valtakunnan loistoa vain jos kumartaa Saatanaa ja tekee syntiä.

        Sinäkin olet syntinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä enää ryve synnissä!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        alfa123om kirjoitti:

        Ei tuota syntiä omalla kohdallani ole lainkaan, mutta niillä jotka pitävät valtaa ja jotka menestyvät tässä maailmassa. Oman valtakunnan voi perustaa tai saada valtakunnan loistoa vain jos kumartaa Saatanaa ja tekee syntiä.

        Olet syntinen, teet vääriä asioita.


      • Anonyymi

        No nyt kaikki urakalla syntiä tekemään.
        Viitsisitkä postata listan ettei mitään vaan unohdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.”

        Siunattu sovitus! 😁


    • Anonyymi

      Ei se tainut kannatta,kun katsoo nykymenoa.

    • Anonyymi

      ”mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,”

    • Anonyymi

      Kaikkivaltias päätti sitten käyttää kaikista alhaisinta keinoa itsensä hillitsemiseksi. Ensin pani toisen morsmaikun paksuksi ja sitten vielä tappoi kersan.
      Surkea jumalankuvatus teillä. Joskus yritin selittää kristinuskon perusteita Aasiassa mutta kellään seurueessa ei pokeri pitänyt, niin tragikoominen tarina.

      • Anonyymi

        Näillä sivuilla on taas paljon saatanan ansaan langenneita kirjoittajia,jotka sokeudessaan alistuvat hänen käskyläisikseen. Mutta Jeesus tuli tähän maailmaan syntisten vuoksi ja tarjoaa meille kaikille pelastusta, josta voitte lukea evankeliumeista.Monista kaltaisistanne on tullut palavasti uskovia saarnaajia Jumalan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä sivuilla on taas paljon saatanan ansaan langenneita kirjoittajia,jotka sokeudessaan alistuvat hänen käskyläisikseen. Mutta Jeesus tuli tähän maailmaan syntisten vuoksi ja tarjoaa meille kaikille pelastusta, josta voitte lukea evankeliumeista.Monista kaltaisistanne on tullut palavasti uskovia saarnaajia Jumalan käyttöön.

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja! 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä sivuilla on taas paljon saatanan ansaan langenneita kirjoittajia,jotka sokeudessaan alistuvat hänen käskyläisikseen. Mutta Jeesus tuli tähän maailmaan syntisten vuoksi ja tarjoaa meille kaikille pelastusta, josta voitte lukea evankeliumeista.Monista kaltaisistanne on tullut palavasti uskovia saarnaajia Jumalan käyttöön.

        Jeesus pelastaa syntisiä, aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

        Tehtävä on vielä hiukan kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävä on vielä hiukan kesken.

        Ei teidän haahuilusta tule lasta, eikä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja! 😨

        No mikä taas hätänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä taas hätänä?

        Eikö köyhät sa pyytää herraltasi armoa? Sinun on turha vastata, kun et kuitenkaan pysty ketään auttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

        Jalo tehtävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö köyhät sa pyytää herraltasi armoa? Sinun on turha vastata, kun et kuitenkaan pysty ketään auttamaan.

        Olen kyllä auttanut monia. Mutta sinä et ole tosissasi. Siksi sinua on turhaa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pelastaa syntisiä, aamen!

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalo tehtävä!

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pelastaa syntisiä, aamen!

        Se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö köyhät sa pyytää herraltasi armoa? Sinun on turha vastata, kun et kuitenkaan pysty ketään auttamaan.

        Olen auttanut moniakin ihmisiä. Entä sinä? Autatko ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävä on vielä hiukan kesken.

        Mutta viedään loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä auttanut monia. Mutta sinä et ole tosissasi. Siksi sinua on turhaa auttaa.

        Älä valehtele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävä on vielä hiukan kesken.

        Mutta se saatetaan maaliin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalo tehtävä!

        Tehtävää riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Meidän Jumala armahtaa Jeesuksen sovitustyön takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele!

        En valehtele. Sinun mielestäsi on siis mahdotonta olla toisille avuksi ja siunaukseksi?


    • Anonyymi

      Kerran Jeesus uhrattiin puolestamme. Jeesus on siis kuollut.

      • Anonyymi

        Jeesus kuoli, mutta hän myös nousi kuolleista, sillä kuolema ei voinut häntä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kuoli, mutta hän myös nousi kuolleista, sillä kuolema ei voinut häntä pitää.

        Olepa nyt hupsimatta, ilmeisesti aikuinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olepa nyt hupsimatta, ilmeisesti aikuinen ihminen.

        Evankeliumi ei ole hupsimista, vaan mitä tärkein asia, mutta sinä poloinen et sitä käsitä.


    • Anonyymi

      Edelleenkin voimassa

    • Anonyymi

      Aamen ja ylistys Jeesukselle sovitustyöstään! Se on täytetty!

    • Anonyymi

      Kerta riitti!

    • Anonyymi

      Jaa, no mihin sitä kristittyjen Paavalin Barjeesusta tarvitsette??
      USKONVAPAUTTA KOSKEVAN LAIN ANTAMA OIKEUTTA KUNNIOITAN MUTTA HALUAN TIETÄÄ, KUN ON TOINENKIN TOTUUS RAAMATUSSA, TUTKI:
      Kaikkivaltiaan Lait asettaneen Jeesuksen antamana on Vaatimus: Joh. 14:15 / Ehdoton kielto: Matt. 24:23 ja kiellon kohde: Apostolien teot:13:6 / Kiellon hylkäämisen seuraukset: Luukkaan evankeliumi: 7:23. / Matteuksen mukaan: 25:41 / Ja kun Lait antanut Kaikkivaltias Jeesus ei syntejä=rikoksia sovittanut (1 Johanneksen kirje 3:4-10) vaan tuomitsi laittomat niin
      kuka ne kristittyjen synnit sovitti? ...kun tällä ei ole valtuuksia Kaikkivaltiailta:
      Apostolien teot:13:6.

      • Anonyymi

        Onko sulla joku barjesuskerho jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku barjesuskerho jossain?

        Mieluummin vaikka baarijeesusta, kuin sitä ristillä riiputettua jeesusta.


    • Anonyymi

      Ihan hirveetä tuo raamattu.
      Ei sovi lasten käteen, ei aikuisille.
      Kaikki tähtää Taivaan kirkkauteen. Siellä ylistetään Herraa aamusta iltaan. Sama homma jok ikinen aamu. Ohjelma ei vaihdu. Voisi kuvitella, että Taivas on tehty dementikoille.
      Ehkä se onkin.

      • Anonyymi

        Tuskinpa sinne satutaivaaseen normaali ihminen on pyrkimässäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sinne satutaivaaseen normaali ihminen on pyrkimässäkään.

        ”Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,”


    • Anonyymi

      Aika hyvin on "Kaikki synnit" TV sarjassa kuvattu lestojen talostelua.

    • Anonyymi

      Selkeää sanaa.

      • Anonyymi

        Kuten tämäkin!

        Uskonnot ja uskomukset
        Kirkosta eroaminen

        LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
        Devout
        05.03.2007 10:55

        Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

        Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

        Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/4111949/lukekaa--teuvo--sunin--kirja


    • Anonyymi

      Ihan hyvä yritys. Paavali tosin EI kirjoita: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti JEESUKSEEN TURVAAVAT itsensä kanssa" eikä Jeesus sanonut: "Kun minut korotetaan maasta, minä vedän MINUUN TURVAAVAT tyköni."

      • Anonyymi

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
        1 Kor 1:21

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”
        2 Piet 2:9

        ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
        Mark 16:16

        ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
        1 Kor 1:18

        ”Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,”
        2 Kor 4:3


    • Anonyymi

      Että semmoinen tapaus taas.

    • Anonyymi

      Ylistys Saunatontulle.
      Älä pidä muita jumalia.
      Kalamooses

    • Anonyymi

      Ihmisuhrit ja sadetanssit on mennyttä aikaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja se veren kanssa sottaaminen kuulunee johonkin saatananpalvojien rituaaleihin.


    • Anonyymi

      Ja lampaiden kanssa pariutuminen.

    • Anonyymi

      Miksei Jeesus siis ole Pride-marssin kärkihahmo. Taipumustensa vuoksi teilattu.

    • Anonyymi

      Avauksen tekijä typistää Jumalan armon olemattomiin. Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI JO koko maailmaqn itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Kiitos jeesukselle että suoli toimi tänään.

      • Anonyymi

        Tosiuskovainen osaa olla pienistäkin asioista kiitollinen. Tuota virtsaamistarvetta se tosin voisi vähentää varsinkin yöaikaan.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe