Naisettomuudesta kärsivät miehet huom!

Anonyymi

Katselin aamukahvia juodessani telkasta tv-shoppia. Siellähän siis myydään vähän heikompilatuista tavaraa halvemmalla ja kauppa käy paremmin kuin laadukkaalla vastaavalla tuotteella. Tänään siellä oli jokin ihmepatja. Jonkin aikaa katsottuani mulle tuli sellainen olo, etten millään pärjää enää ilman tuota ihmeellistä ihmepatjaa. Otin jo puhelimenkin kouraan, kunnes tajusin vaihtaa kanavaa ja lumous haihtui. Sitten aloin miettimään, että kuinka valtava voima hyvällä markkinoimisella on. Miettikääs nyt te kaikki naisettomuudesta kärsivät miehet, oikealla strategialla ja markkinoimisella naisettomuutenne on historiaa! Panostakaa treffiilmoituksiinne ja erottautukaa eduksenne. Siinäpä olisi myös hyvä liikeidea jollekin naiselle, muokata nössöistä haluttuja unelmamiehiä. Nainen tietää millaisia miehiä naiset haluavat!

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäs mainoskanava on sitten saanut aikaan sen että ilman naista pitää kärsiä?

      Pornoko?

      • Anonyymi

        Se kärsiminen on varmaan sisäsyntyistä. Ei kaikki naisettomat miehet kärsi siitä. Niitä kärsiviä miehiä on kuitenkin aika paljon täällä palstallakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kärsiminen on varmaan sisäsyntyistä. Ei kaikki naisettomat miehet kärsi siitä. Niitä kärsiviä miehiä on kuitenkin aika paljon täällä palstallakin.

        Sisäsyntyistä, eli omassa päässä syntynyttä.

        Psykologin juttusille sitä pitää silloin mennä, eikä tv-shoppiin.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Sisäsyntyistä, eli omassa päässä syntynyttä.

        Psykologin juttusille sitä pitää silloin mennä, eikä tv-shoppiin.

        Tuosta nyt voi olla kumpaa mieltä vaan. Mun mielestä ei ole vikaa mielessä, jos haluaa naisen elämäänsä ja kärsii sen tähden. Vikaa on enemmänkin taidoissa hankkia haluamaansa. Looginen ratkaisu ei siis silloin ole mielen muokkaus niin, että ilmankin pärjää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta nyt voi olla kumpaa mieltä vaan. Mun mielestä ei ole vikaa mielessä, jos haluaa naisen elämäänsä ja kärsii sen tähden. Vikaa on enemmänkin taidoissa hankkia haluamaansa. Looginen ratkaisu ei siis silloin ole mielen muokkaus niin, että ilmankin pärjää.

        Kukas on puhunut mielen muokkaamisesta niin, että tarvitsis pärjätä paremmin ilman toista ihmistä?

        Jos kärsii, kannattaa ennemmin hakea spua, kuin vaan kärsiä...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kukas on puhunut mielen muokkaamisesta niin, että tarvitsis pärjätä paremmin ilman toista ihmistä?

        Jos kärsii, kannattaa ennemmin hakea spua, kuin vaan kärsiä...

        Ehkä tuo sana "kärsiä" on väärin. Oikeammin lienee sanoa, että jos haluaa naista ja ei saa! Kelpaako? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuo sana "kärsiä" on väärin. Oikeammin lienee sanoa, että jos haluaa naista ja ei saa! Kelpaako? :)

        Buddhalaisuuden neljään totuuteen kuuluu yhtenä se, että halu, joita on kolmenlaisia, johtaa kärsimykseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuo sana "kärsiä" on väärin. Oikeammin lienee sanoa, että jos haluaa naista ja ei saa! Kelpaako? :)

        No ymmärrän kyllä pointin... mutta silti sama juttu. Aina siinä on joku oma pään sisäinen juttu estämässä sen. Ja jos mitä, niin niitä on itse vaikea nähdä. Siksi se ulkopuolinen apu on paras siihen.

        Ei mielenterveysasiat ole vain "hulluja" varten. Vaan kaikenmaailman tunnelukkoa ja vst. Voi olla kellä vaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Buddhalaisuuden neljään totuuteen kuuluu yhtenä se, että halu, joita on kolmenlaisia, johtaa kärsimykseen.

        Harva mies on niin Zen, että hallitsee halujansa ja viettejään täydellisesti. Länsimaissa tyytyväisyys elämään tulee enemmänkin siitä, että kokee tarpeensa tulleen suunnilleen tyydytetyksi (monilla eri elämän alueilla).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harva mies on niin Zen, että hallitsee halujansa ja viettejään täydellisesti. Länsimaissa tyytyväisyys elämään tulee enemmänkin siitä, että kokee tarpeensa tulleen suunnilleen tyydytetyksi (monilla eri elämän alueilla).

        Onkohan näin? Vai uskotellaanko meille vain näin?

        No, saadaan ainakin markkinäpyörät pyörimään aina uusia haluja luomalla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Buddhalaisuuden neljään totuuteen kuuluu yhtenä se, että halu, joita on kolmenlaisia, johtaa kärsimykseen.

        Kristinuskossa liha ja henki ovat aina toisiaan vastaan. Lihan himo on syntiä. Pitää elää Hengessä ja Totuudessa. Vaeltaa siveellisesti. Seksin paikka on vain avioliitossa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onkohan näin? Vai uskotellaanko meille vain näin?

        No, saadaan ainakin markkinäpyörät pyörimään aina uusia haluja luomalla.

        Oletko Wu downshiftaaja? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Wu downshiftaaja? :D

        Ehdottomasti.

        Mä olin eilen Luxia, sitä valotaidetapahtumaa katsomassa. Taapertelin siinä keski-ikäisille sopivaa vauhtia eteenpäin.. jengi ohitteli kummaltakin sivuilta pikkunaperot perässään puoliksi juosten..
        Mä oon vissiin vaan unohtanu että mihin tässä olikaan niin kiire.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ehdottomasti.

        Mä olin eilen Luxia, sitä valotaidetapahtumaa katsomassa. Taapertelin siinä keski-ikäisille sopivaa vauhtia eteenpäin.. jengi ohitteli kummaltakin sivuilta pikkunaperot perässään puoliksi juosten..
        Mä oon vissiin vaan unohtanu että mihin tässä olikaan niin kiire.

        Hyvä, pidä vaan omista mielipiteistäsi kiinni. :D


    • Anonyymi

      Niin, miehen pitää tehdä kaikki mahdolliset konstit saadakseen seuraa. Naiset taas saisivat sitä ihan omana itsenään ja helposti. Ihan jo tämä perusasetelma on miehen kannalta niin masentava että en tiedä auttaako siihen tunteeseen edes se naisseuran saaminen. Luultavasti mies on joutunut elämään tässä nöyryytyksessä jo pitkään eikä siitä ole enää helppo toipua.

    • Anonyymi

      Jos asetelma olisi toisinpäin,olisi se yhtä seksillä mässäilyä, ainakin hyvin suurella osalla miehistä. Hyvä että naiset pitävät asiat kontrollissa. Mä olen tässä asiassa miehenä naisten puolella. :)

      • Anonyymi

        Tavallaan samaa mieltä. Ja kun asioilla on yleensä puolia enemmänkin kuin kaksi:
        näinhän itse asiassa luonnonjärjestys on (kuten elämäkin ;)
        jos perusasetelma olisi jotenkin toinen, ihminen lajina olisi ajat sitten taantumisen muodossa menettänyt "markkinarakonsa" luonnossa, eikä se mahdollisuus nytkään ole kovin etäinen :/ (ylikulutus, saastuminen...)


    • jorma 23cm. Janis Petke.

    • Anonyymi

      "Siinäpä olisi myös hyvä liikeidea jollekin naiselle, muokata nössöistä haluttuja unelmamiehiä. Nainen tietää millaisia miehiä naiset haluavat!"

      Ei ole uusi idea tämä. Pistä googleen "dating coach" tai jotain vastaavaa. Aika moni on jo tältä saralta tehnyt menestyviä yrityksiä. Mainittakoon nyt vaikkapa ns. pick-up artistit jotka vetävät tuhansia euroja maksavia pokauskursseja.

      • Anonyymi

        Deittikoutsaus olisi enemmän kuin tarpeen monille ikänsä pelien parissa viettäneelle miehelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe