Mietittekö yksinäiset miehet koskaan

Anonyymi

Mitä tavalliset naiset haluavat mieheltä?

60

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Määrittele tavallinen nainen.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Tavallinen nainen on ihana suomalainen nainen, jätetään pois julkkikset tms.


    • Anonyymi

      Kyllä.

      • Anonyymi

        Mihin tulokseen päädyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tulokseen päädyit?

        Itsensä arvoista kumppanuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensä arvoista kumppanuutta.

        Tämän pitäisi olla itseisarvo kaikissa suhteissa.


    • Anonyymi

      Perusreino ei tahdo kelvata...jotain jänskää pitää olla, ellei sitten ole isoa...

      • Anonyymi

        Tuskin naisella muna ainakaan heti mielessä, jännämiehetkin kiehtovat vain erikoisuuksien tavoittelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin naisella muna ainakaan heti mielessä, jännämiehetkin kiehtovat vain erikoisuuksien tavoittelijoita.

        Kiva tietää, jotta ihan perus rehellisellä reinolla on vielä mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tietää, jotta ihan perus rehellisellä reinolla on vielä mahdollisuuksia.

        No sitä just ei tahdo enää löytyä kun kaikki miehetkin ihailee keikareiden tonttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä just ei tahdo enää löytyä kun kaikki miehetkin ihailee keikareiden tonttia.

        Onko noin ? Sepä ikävää, jos on sellaisia kokemuksia. Taidan olla todella pudonnut todellisuudesta. Ainakaan täällä ei ihannoida tippaakaan minkäänlaisesta sovinistisuudesta, sen sijan naisen feministisyys on kannatettavaa melko pitkälti, eikä sittenkään aloiteta käsillä puhumisen taitoja esittämään...naista kohtaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mietin oikeastaan sitä, mitä minä haluan tavalliselta naiselta. T. MIES

      • Anonyymi

        No mitäpä se sit on?


      • Anonyymi

        sama juttu kyllä sitä miettii ja toivoo että nainen olisi mukava kiltti ja kiva ja tykkäisi samoista asioista ja arvot ja mietteet olis samoja ja että nainen olis reilu päällikkö kun tuskin kun naisen tapaa niin itse enään määrää itseään vaan kuten joku sanoi on alistuttava kohtaloosi eli jos se tuleva päällikkö on ikävä päällikkö nin sen jälkeen on ikävä ja kurja loppu elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama juttu kyllä sitä miettii ja toivoo että nainen olisi mukava kiltti ja kiva ja tykkäisi samoista asioista ja arvot ja mietteet olis samoja ja että nainen olis reilu päällikkö kun tuskin kun naisen tapaa niin itse enään määrää itseään vaan kuten joku sanoi on alistuttava kohtaloosi eli jos se tuleva päällikkö on ikävä päällikkö nin sen jälkeen on ikävä ja kurja loppu elämä

        niin kun tapaa naisen niin eipä siinä enään itse määrää jos haluaa esim tehdä yhden voileivän ja haluaisi ottaa yhden siivun leikkelemakkaraa leivän päälle ja juoda kupin kahvia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama juttu kyllä sitä miettii ja toivoo että nainen olisi mukava kiltti ja kiva ja tykkäisi samoista asioista ja arvot ja mietteet olis samoja ja että nainen olis reilu päällikkö kun tuskin kun naisen tapaa niin itse enään määrää itseään vaan kuten joku sanoi on alistuttava kohtaloosi eli jos se tuleva päällikkö on ikävä päällikkö nin sen jälkeen on ikävä ja kurja loppu elämä

        Kyllä olen reilu, istuva päällikkö. Tarvitsen vain pitkän sulan, että minun tiedetään olevan mikään päällikkö. Heh. Suloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama juttu kyllä sitä miettii ja toivoo että nainen olisi mukava kiltti ja kiva ja tykkäisi samoista asioista ja arvot ja mietteet olis samoja ja että nainen olis reilu päällikkö kun tuskin kun naisen tapaa niin itse enään määrää itseään vaan kuten joku sanoi on alistuttava kohtaloosi eli jos se tuleva päällikkö on ikävä päällikkö nin sen jälkeen on ikävä ja kurja loppu elämä

        Tuskin naiset alistuvaa miestä haluavat, pikemminkin tasa-arvoa kannattavaa. Rehellisyydellä, huomaavaisuudella, aitoudella ja kiltteydellä pääsee aika pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin naiset alistuvaa miestä haluavat, pikemminkin tasa-arvoa kannattavaa. Rehellisyydellä, huomaavaisuudella, aitoudella ja kiltteydellä pääsee aika pitkälle.

        tiedä sitten jos nainen sanoo vie roskat ulos ja ajattelet tasa arvoa ja sanot vieppä itse niin sitten tajuaa missä on se tasa arvo ja kiltteys ja huomaa miksi en alistunut kohtalooni ja vienyt sitä roska pussia kiltisti ja ole kiltti tohvelisankari ja jos et ole niin verta ja luita ja itse kärsii ja sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedä sitten jos nainen sanoo vie roskat ulos ja ajattelet tasa arvoa ja sanot vieppä itse niin sitten tajuaa missä on se tasa arvo ja kiltteys ja huomaa miksi en alistunut kohtalooni ja vienyt sitä roska pussia kiltisti ja ole kiltti tohvelisankari ja jos et ole niin verta ja luita ja itse kärsii ja sattuu

        No jos makoilet vain päivät sohvalla pelien kimpussa, saattaa se nainen käskeä sinua viemään roskat tai imuroimaan. Mutta jos teet sen oman osasi, ei tällaisia käskyjä tule. Yleensä laiskalle ja sellaiselle, joka ei hoida hommiaan, sanotaan noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos makoilet vain päivät sohvalla pelien kimpussa, saattaa se nainen käskeä sinua viemään roskat tai imuroimaan. Mutta jos teet sen oman osasi, ei tällaisia käskyjä tule. Yleensä laiskalle ja sellaiselle, joka ei hoida hommiaan, sanotaan noin!

        saiskin makoilla ja pelata edes yhden pelin tai istua naisen vieressä kun se katsoo tv tä vaan silloin joutuu olemaan naisen jalka rahina oliskin edes pelkkä rahi mutta joutuu olemaan hierova jalka rahi ja silloin miettii missä on se tasa arvo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saiskin makoilla ja pelata edes yhden pelin tai istua naisen vieressä kun se katsoo tv tä vaan silloin joutuu olemaan naisen jalka rahina oliskin edes pelkkä rahi mutta joutuu olemaan hierova jalka rahi ja silloin miettii missä on se tasa arvo

        :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saiskin makoilla ja pelata edes yhden pelin tai istua naisen vieressä kun se katsoo tv tä vaan silloin joutuu olemaan naisen jalka rahina oliskin edes pelkkä rahi mutta joutuu olemaan hierova jalka rahi ja silloin miettii missä on se tasa arvo

        Olisin mielelläni sellainen...naisen jalkarahi, hänen katsoessa tv:tä, lukea jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin mielelläni sellainen...naisen jalkarahi, hänen katsoessa tv:tä, lukea jne.

        kyllä pääset olemaan kun sen oikean tapaat eli älä huolestu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä pääset olemaan kun sen oikean tapaat eli älä huolestu

        Miksi naiset haluaisi että mies on jalkarahi? Mä en ainakaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eihän nykyaikana muusta puhutakaan kuin siitä, mitä annettavaa miehellä on naiselle, tai mitä nainen haluaa mieheltä. Se mitä annettavaa naisella on, tai mitä mies haluaa, on merkityksetöntä. Vain naisen haluilla ja tarpeilla on feministisessä nyky-yhteiskunnassa merkitystä.

      Kun miettii tuota aikamme suurinta kysymystä, jonka varaan yhteiskuntamme on rakennettu: "Mitä naiset haluavat", tunnen vain pelkkää riittämättömyyttä, että jätän suosiolla väliin koko pariutumisen. En pysty koskaan täyttämään naisten mahdottomia vaatimuksia, ja kadottaisin vain sieluni alistuessani hyväksikäytettäväksi nahjukseksi.

      • Anonyymi

        Feministien sössötykset voi jättää omaan arvoonsa ! Miehen ei tarvitse kelpuuttaa mitään heikkotasoista naista. Mies voi olla ylpeä siitä, että hän on mies !


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Naiset on vain viime vuosikymmeninä päässeet eroon hellan ja nyrkin välistä...sitä kai tää on.

      • Anonyymi

        jo ennen ajanlaskua lapset kysyi äidiltään missä isi on kun ei ole näkynyt kahteen viikkoon äiti siihen no isillä on nyt muuta tekemistä ja lapset ihmettelee miksi isä ei saa katsoa heidän kanssaan elokuvaa mutta isällä on musta silmä ja nenästä tulee verta ja pesee talon ulkoseinää


    • Anonyymi

      Rahat!

      • Anonyymi

        varatut miehet tietää mikä se on kun ei ole sinkku vuosien jälkeen nähnyt rahaa eli ei tiedä mikä se on tai mitä sillä tehdään mutta tietää kyllä mitä on kantaa painavia ostoskasseja eikä edes saa suukkoa kiitokseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varatut miehet tietää mikä se on kun ei ole sinkku vuosien jälkeen nähnyt rahaa eli ei tiedä mikä se on tai mitä sillä tehdään mutta tietää kyllä mitä on kantaa painavia ostoskasseja eikä edes saa suukkoa kiitokseksi

        mutta muut miehet kyllä äkkiä suukkoja saa ja heille kyllä ollaan kivoja ja herttaisia ja auttavaisia mutta omalle ollaan ikäviä ja ilkeitä tosi kivaa


    • Ätmit ainakin kertovat sen naisten puolesta.

    • Anonyymi

      Teillä negatiivisillä miehillä on selvästikin kokemuksia parisuhteista. Teidän ongelma ei ole varmaankaan naisen saaminen. Ajattelin aloituksella herättää keskustelua enemmänkin sellaisista kokemattomista ressukoista, jotka eivät ole päässeet alkua pidemmälle. Minun virheeni.

      • Anonyymi

        Täällä yks ressukka valmiina naisen jalkarahiksi.


    • Anonyymi

      Miettikääpä te naiset sitä, että yksinäinen mies joutuu tekemään kaikki kotihommat itse. Siinä kyllä huomaa naisen tarpeellisuuden. Ne eivät ole mitään pikku juttuja nuo kotihommat.

      • Anonyymi

        Tuota ei uraurpo hoksaa, kun sapuu aina siistiin kotiin


      • Anonyymi

        :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota ei uraurpo hoksaa, kun sapuu aina siistiin kotiin

        Tietenkin tarkoitin, jotta uraurpo on mies, joka saapuu naisen hoitamaan kotiin.


      • Joo..o

        Tuosta taas huomaa kuinka tää tasa-arvovouhotus ja kaakatus on menny yli..

        Kohta ollaan vaatimassa miehiä synnyttämään ja ettei saisi enää pitää orjia pelloilla..😯


    • Anonyymi

      Tavallinen nainen haluaa paljon erilaisia asioita mieheltä.Mainitsen muutaman..urheilullinen,varakas,huomaavainen,renttu,kohtelias,poikamainen,asiallinen,jätkämäinen,herrasmies yms. lista on loputon.Itse jo 16v sitten eroneena ja muutaman eri naisen kanssa kihloissa olleena että vaatimuksia on paljon miehille .Naisen tosin ei heidän mielestään tarvitse olla muuta kuin nainen se on miehelle riitetävä.Jokaisen suhteen olen lopulta päätänyt tullut mitta täyteen!

      mies53tre

    • Anonyymi

      Tavis nainen haluaa pitkän komean miehen. Monta tavis naista mulle niin sanonut.
      Tavis nainen joka on töissä kaupan kassalla ei halua miestä joka on töissä kaupan varastossa. Naiset haluaa miehen olevan itseään parempi tasoinen.

      • Anonyymi

        Juuri niin, pitäs olla joku salkku uramies et kelpaa naisille. Varastoduunari ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, pitäs olla joku salkku uramies et kelpaa naisille. Varastoduunari ei kelpaa.

        Tai sitte pitäs olla joku alkoholi sekopää joka riehuu ja on aivan sekasin..


    • Anonyymi

      Nainen?Mikä se on?

    • "Mietittekö yksinäiset miehet koskaan
      Mitä tavalliset naiset haluavat mieheltä?"

      Luultavasti pääasiassa. Mutis mutandis naiset miettivät, mitä tavalliset miehet haluavat naisilta.

    • Anonyymi

      Korostettiin taas suomalaisuutta mutta kyllä joka puolella maapalloa naisten ajatukset ovat yhteneväisiä.
      Mitä sitten nainen mieheltä haluaa? Listataan muutamia.

      1. Siedettävää ulkonäköä ja tyylitajua
      2. Huumorintajua
      3. Normaalia terveydellistä tilaa
      4. Naisen huomioon ottamista
      5. Omilla toimeentuleva mutta ei pahasta jos hyvinkin tienaisi
      6. Uskollisuutta ja luotettavuutta(ei sama mitä uskonnollisuus, nainen ja jumala vähän eri juttu)
      7. Mielenkiintoisia harrastuksia, yhteisiä mielenkiinnon kohteita
      8. Alkoholin kohtuukäyttö, savuttomuus
      9. Perheen perustamista ja vähintään yhtä lasta(ei ituhipit jotka kuvittelevat olevansa ikuisia)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        ...ai niin, se tärkein unohtu..niin hiton isoa munaa ettei uikkareihin mahdu.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

    • En enää vähään aikaan. Olen meinaan muutamalta naiselta asiaa tiedustellut ja sen pienen otannan perusteella ei vastaan ole tullut mitään sellaista mihin tällainen tavismies ei pystyisi.

      Lähinnä nyt on mietinnässä että jos minä olisin pystynyt näiden vaatimukset tai toiveet täyttämään miksi minä edelleen olen yksin.
      - luulenko itsestäni liikoja-> eli oikeasti en ole koskaan kuulunut tavisten heimoon
      - jos olen joskus ollut niin tavisten taso on noussut enkä ole perässä pysynyt
      - tavis riittää mutta jos on paljon mahdollisuuksia niin aina voi löytyä se tavis ja
      tavallinen tuntuisi tyyytymiseltä.
      - naiset valehteli.
      - tuo on kysymys jota ei olisi saanut kysyä eli minuun iskettiin sovinistin leima

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Yksinkertaistettuna naiset haluavat usein miehen jota eivät pysty hallitsemaan, kuningattaria kun ovat ja ajatus on alistaa oman tahtonsa alle, mut ei se onnistu, kjiäh kjiäh.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaistettuna naiset haluavat usein miehen jota eivät pysty hallitsemaan, kuningattaria kun ovat ja ajatus on alistaa oman tahtonsa alle, mut ei se onnistu, kjiäh kjiäh.

        AsianVierestä

        https://www.youtube.com/watch?v=674y68rnb5Y

        Siestaa manana, tsik tsik...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaistettuna naiset haluavat usein miehen jota eivät pysty hallitsemaan, kuningattaria kun ovat ja ajatus on alistaa oman tahtonsa alle, mut ei se onnistu, kjiäh kjiäh.

        AsianVierestä

        Nainen haluaa seuraa miehestä jota arvostaa. Kukaan ei halua säälittävää, huonosta itsetunnosta kärsivää, moraalitonta, itsekästä tyyppiä. Nämä naisia syyllistävät miehet ovat usein sellaisia. Kannattaisi miettiä minkälainen ihminen olen, miten muut minut näkevät? Monesti itsetutkiskelu ja oman käytöksen kriittinen tarkastelu auttaisi.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe