se pajero

saksasta

Aikaisemmin kyselin 92 Pajerosta infoa,kävin koeajamassa sitä hieman veti ajaessa vasemmalle,
ihmetytti myös kun testailin abs jarruja liukkaalla,kun jarrutin kovaa niin samalla kierokset nousi joksenkin,ei nyt paljon.
miten onko kokemuksia pajen pohjasta, tässä mallissa oli kehnossa kunnossa pohjamassat,paikoin irtoilli pois kokonaan.joku peräpalkkikin oli vaihettu/korjattu?
Tällä yksilöllä on ajettu 150000km ja tuotu saksasta.
on tietty mittaria varmaan ruuvattu??
onko kellään kokemuksia Saksasta tuotuista maastureista.?
ulkoapäin ei kehnossa kunnossa,ei päälisin puolin ruostetta(vielä?)hinta ois 16500eeroa

7

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintaa

      Ainakin hinta on kova oikea hinta pitäsi liikkua kunnosta riipuen noin 7000-12000 välillä. Normaalisti tuonkin ikäiset saksa autot ovat pohjaltaan hyvässä kunnossa.

    • mielenrauha

      Mä en ostais Saksasta käytettyjä autoja, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Voi olla, että saavutettu säästä maksetaan moni kerroin takaisin.

      Kun katsee esimerkiksi autotalli.com:sta pajeroita, niin kyseisellä kilometreillä olevat auton on malliltaan 1997 - 2000.

      Ja taas 1992-1994 vuosimallisten kilsat ovat 200 - 500 tkm.

      Katsele itse autotalli.com:sta nettiauto.fi:stä tai kiertele liikkeita. Aina noita Saksasta tuotuja mainostetaan vähän ajettu yksilö. Tottakai se auto on vähemmän ruostessa, kun se on ollut yli 10 v suolattomassa Saksassa.

      • samaa paskaa

        Yleinen harhaluulo, varsinkin pohjoisessa suolataan pahemmin kuin etelä-Suomen läänissä! Nähty on.


    • pajero

      Kilometrit tuskin pitää paikkansa, näethän sen kyllä auton yleisilmeestä ,ratista tms. Saksasta tuodut on pelleiltään paremmassa kunnossa kuin suomiversiot. Jos autossa on varusteet kuten ilmastointi tms, ja se on teknisesti kunnossa ,kannattaa harkita, suomiautoista niitä ei löydä. Jos kyseessä on karvalakkiversio niin kierrä kaukaa. Oman pajeron toin saksasta, kaikilla herkuilla, pelaa hienosti,ruostetta ei missään.

    • maasturi

      Kyllä lähtökohdat kuulostivat huonoilta. Pajerot eivät ole ajettavuudeltaan ihan vakaimmasta päästä ja sitä huonontaa yleensä leveämpi rengaskoko joka on laitettu alle. Uudemmatkin Pajerot ovat uraherkkiä varsinkin määrätyillä renkailla, mutta ei ne puoltaa saa.

      Itse hommasin 6v vanhan pajeron joka oli aikaisemman elämänsä ollut Oulun ja Kittilän korkeudella ja siinäkin oli palkeissa hieman ruostehilseilyä vaikka ei mitään pahempaa näkynyt. Eli hoitamattomana noi palkit ja pohjat kyllä menee huonoon kuntoon etenkin etelä Suomessa ajaessa.

      Jos pohjasssa on tuollaista huomautettavaa, kilometrit noi ja Saksasta vielä tuotu niin kyllä unohtaisin ja katselisin toista vaihtoehtoa.

      Nettiauto.comista on löytynyt tuon ikäistä Pajeroa vaikka kuinka paljon ja hinta on yleensä 9-15t€.

      Mittarilukemaan ei kannata tuijottaa ja varsinkaan jos ei ole kotimaan autosta kysymys. Huijattujen ihmisten tarinoita löytyy suomi24.fi foorumista ihan riittävästi. Älä osta! parempia ja halvempia löytyy.

      • katon

        muualta,kiitos vinkeistä ja neuvoista,jatkan hakua
        muualta,hiljaa hyvä tullee.se o moro


    • vinkki

      jos on besakone niin ?
      diesel kestää (ehkä)
      muistaakseen jo 94 vuosi mallin sai rekisteröityä paketti autoksi(diesel vero 100 euroo ?)
      2,5l diesel vero noin 800 euroo (henkilö autossa) mutta näähän sä jo tiesitkin (itse en tiennyt kun ostin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe