Elokuvat liian nopeita, ei pysy kärryillä

Anonyymi

Yritän tavoittaa tapahtumia, mutta ovat aika kaukaa sorttia

Mitä teen?

8

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso elokuva moneen kertaan. Mulla toimi ainakin Prestigen kohdalla, kun kolmannella kerralla hoksasin, että eihän tässä kokonaisjuonessa ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Kolmas kerta toden sanoo? Mulla ei ole tuon kohdalla vielä ollut uusintakatselua.

Voihan sitä itselleen myöntää, että on kivaa katsoa joku leffa monta kertaa, vaikkei siinä olisikaan mitään järkeä tai siihen ei saisi mitään ahaa-elämystä tai sen juonikuvio ei vaatisikaan mitään hoksottimia. Sä vaan tykkäät siitä leffasta tai sen näyttelijöistä tai visuaalisesta ilmeestä.

📼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas kerta toden sanoo? Mulla ei ole tuon kohdalla vielä ollut uusintakatselua.

Voihan sitä itselleen myöntää, että on kivaa katsoa joku leffa monta kertaa, vaikkei siinä olisikaan mitään järkeä tai siihen ei saisi mitään ahaa-elämystä tai sen juonikuvio ei vaatisikaan mitään hoksottimia. Sä vaan tykkäät siitä leffasta tai sen näyttelijöistä tai visuaalisesta ilmeestä.

📼

Tykkäämisestä todellakin on kysymys, muuten ei tietenkään jaksaisi paneutua kyseiseen elokuvaan niin intensiivisesti. Todella monimutkainen juoni paljastaa monesti monta epäkohtaa, joissa ei ole järkeä. Ei niitä tietenkään eka kerralla välttämättä hoksaa, kun tulee niin valtavasti informaatiota kerralla, mutta tosiaankin KOLMANNELLA katsellukerralla.

• Anonyymi

Meni kyllä monta lukukertaa, että tajusi edes mitä kysytään. Voi olla ettei sittenkään.

Vältä elokuvia, joiden nimessä on sanoja kuten Speed tai Fast tai Quick tai Gone in 60 seconds.

Empire (1964) tai Baa Baa Land (2017, löytyy youtubesta) ehkä ennemmin kolahtavat?

📼

• Anonyymi

Joitain huippuelokuvia ei ole edes TARKOITETTU ymmärrettäväksi, kuten esim. Mulholland Dr. Täytyy vain nauttia tasokkaasta, tunnelmallisesta kyydistä, sen kummemmin miettimättä, että eihän lopussa ole mitään järkeä.

Mulholland Drive (2001)
      https://www.imdb.com/title/tt0166924/

• Anonyymi

Katso puolinopeudella.

• Anonyymi

Minä katson vain elokuvia jotka näytetään hidastettuna, ja joissa on tekstitys selkosuomella.

• Anonyymi

Mutta eikö Baywatch ole sarja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe