Elokuvat liian nopeita, ei pysy kärryillä

Anonyymi

Yritän tavoittaa tapahtumia, mutta ovat aika kaukaa sorttia

Mitä teen?

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katso elokuva moneen kertaan. Mulla toimi ainakin Prestigen kohdalla, kun kolmannella kerralla hoksasin, että eihän tässä kokonaisjuonessa ole mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Kolmas kerta toden sanoo? Mulla ei ole tuon kohdalla vielä ollut uusintakatselua.

        Voihan sitä itselleen myöntää, että on kivaa katsoa joku leffa monta kertaa, vaikkei siinä olisikaan mitään järkeä tai siihen ei saisi mitään ahaa-elämystä tai sen juonikuvio ei vaatisikaan mitään hoksottimia. Sä vaan tykkäät siitä leffasta tai sen näyttelijöistä tai visuaalisesta ilmeestä.

        📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas kerta toden sanoo? Mulla ei ole tuon kohdalla vielä ollut uusintakatselua.

        Voihan sitä itselleen myöntää, että on kivaa katsoa joku leffa monta kertaa, vaikkei siinä olisikaan mitään järkeä tai siihen ei saisi mitään ahaa-elämystä tai sen juonikuvio ei vaatisikaan mitään hoksottimia. Sä vaan tykkäät siitä leffasta tai sen näyttelijöistä tai visuaalisesta ilmeestä.

        📼

        Tykkäämisestä todellakin on kysymys, muuten ei tietenkään jaksaisi paneutua kyseiseen elokuvaan niin intensiivisesti. Todella monimutkainen juoni paljastaa monesti monta epäkohtaa, joissa ei ole järkeä. Ei niitä tietenkään eka kerralla välttämättä hoksaa, kun tulee niin valtavasti informaatiota kerralla, mutta tosiaankin KOLMANNELLA katsellukerralla.


    • Anonyymi

      Meni kyllä monta lukukertaa, että tajusi edes mitä kysytään. Voi olla ettei sittenkään.

      Vältä elokuvia, joiden nimessä on sanoja kuten Speed tai Fast tai Quick tai Gone in 60 seconds.

      Empire (1964) tai Baa Baa Land (2017, löytyy youtubesta) ehkä ennemmin kolahtavat?

      📼

    • Anonyymi

      Joitain huippuelokuvia ei ole edes TARKOITETTU ymmärrettäväksi, kuten esim. Mulholland Dr. Täytyy vain nauttia tasokkaasta, tunnelmallisesta kyydistä, sen kummemmin miettimättä, että eihän lopussa ole mitään järkeä.

      Mulholland Drive (2001)
      https://www.imdb.com/title/tt0166924/

    • Anonyymi

      Katso puolinopeudella.

    • Anonyymi

      Minä katson vain elokuvia jotka näytetään hidastettuna, ja joissa on tekstitys selkosuomella.

      • Anonyymi

        Mutta eikö Baywatch ole sarja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe