IHANA TEHTÄVÄ!

Anonyymi

Julistaa evankeliumia Jeesuksen sovitustyöstä Golgatan ristillä! Sen tehtävän Jeesus Kristus omillensa antoi.

112

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on jokaisen Jeesuksen oman tehtävä, sanoin, rukouksin, teoin olla mukana.

      • Anonyymi

        Sellaisille jeesuksen omille on viisainta hommata lähestymiskielto..


      • Anonyymi

        Elämäntehtävä, kunnes on sika lähteä pois taivaan kotiin. 😊


    • Sairasta fiktiota vain, onneksi.

      Mutta tuollaisen fiktion ihannoinnista pitäisi määrätä tahdosta riippumattomaan hoitoon.

      • Anonyymi

        Ainahan niitten radikalisoitumisen kanssa saa olla varppeillaan.


      • Raamatun san ei ole mikään fiktio on todellisuutta,tämä maailma sitä ei edes tunne koska elää pimeydessä.


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Raamatun san ei ole mikään fiktio on todellisuutta,tämä maailma sitä ei edes tunne koska elää pimeydessä.

        Aivan. Jumalattomat eivät ymmärrä, elle Pyhä Henki sitä avaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Jumalattomat eivät ymmärrä, elle Pyhä Henki sitä avaa.

        Pyhähenki avaa sulkijalihaksen, joskus sopimattomissakin tilanteissa.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
      Mark 16:15

      • Anonyymi

        Lueppa tarkemmin!
        ".... luoduille" - eli ei siis kellekään.
        Eikö valehteleminen, vaikkapa raamattua hyväksi käyttäen olekaan mielestänne syntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa tarkemmin!
        ".... luoduille" - eli ei siis kellekään.
        Eikö valehteleminen, vaikkapa raamattua hyväksi käyttäen olekaan mielestänne syntiä?

        Raamattua hyväksikäyttäen ja vääristellen täällä pahimpia valheita levitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa tarkemmin!
        ".... luoduille" - eli ei siis kellekään.
        Eikö valehteleminen, vaikkapa raamattua hyväksi käyttäen olekaan mielestänne syntiä?

        Minut ja sinut ON Jumala LUONUT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ja sinut ON Jumala LUONUT.

        No en tiedä ketkä on sun äitiäs käyneet kuksimassa mutta omalta osaltani tekijänoikeudet on kyllä tiedossa.

        Raamattu on pääosin kertomakirjallisuutta, harmitonta höpinää, mutta valetta jos sitä totena levittää.


      • Anonyymi

        Homma on kohta hoidettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ja sinut ON Jumala LUONUT.

        ”Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa, ja köyhä on parempi kuin valhettelija.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä ketkä on sun äitiäs käyneet kuksimassa mutta omalta osaltani tekijänoikeudet on kyllä tiedossa.

        Raamattu on pääosin kertomakirjallisuutta, harmitonta höpinää, mutta valetta jos sitä totena levittää.

        No etpä tainnut käsittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma on kohta hoidettu.

        ”Ja sen jälkeen hän vaelsi kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja saarnasi ja julisti Jumalan valtakunnan evankeliumia; ja ne kaksitoista olivat hänen kanssansa,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja sen jälkeen hän vaelsi kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja saarnasi ja julisti Jumalan valtakunnan evankeliumia; ja ne kaksitoista olivat hänen kanssansa,”

        Jeesus on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattua hyväksikäyttäen ja vääristellen täällä pahimpia valheita levitetään.

        Evankeliumi kuuluu myös sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattua hyväksikäyttäen ja vääristellen täällä pahimpia valheita levitetään.

        Evankeliumi kuuluu myös sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattua hyväksikäyttäen ja vääristellen täällä pahimpia valheita levitetään.

        Evankeliumi kuuluu myös sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä tainnut käsittää...

        Eipä ei...


      • Anonyymi

        Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumi kuuluu myös sinulle!

        Niin juuri!


      • Anonyymi

        Jumala henkilökohtaisesti ei vaivautunut niin hankalalle retkelle.
        Tiestö oli kehno, purjehtiminen epävarmaa ja muutenkin käännyttämiseen olisi mennyt tolkuttomasti aikaa. Oli jo tympäytynyt ideaansa, aiheesta innostuneet hoitakoon homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ja sinut ON Jumala LUONUT.

        Oli se yhtä per-kelettä ennen vanhaan kun sorakuormat piti lapiolla luoda, eikä niihin hommiin jumalanne osallistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri!

        Meille kaikille, mutta harva ottaa sitä vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala henkilökohtaisesti ei vaivautunut niin hankalalle retkelle.
        Tiestö oli kehno, purjehtiminen epävarmaa ja muutenkin käännyttämiseen olisi mennyt tolkuttomasti aikaa. Oli jo tympäytynyt ideaansa, aiheesta innostuneet hoitakoon homman.

        Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri!

        Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala henkilökohtaisesti ei vaivautunut niin hankalalle retkelle.
        Tiestö oli kehno, purjehtiminen epävarmaa ja muutenkin käännyttämiseen olisi mennyt tolkuttomasti aikaa. Oli jo tympäytynyt ideaansa, aiheesta innostuneet hoitakoon homman.

        Höpö höpö. Jumala on Jumala, ei jumala.


    • Niin hän sinun rakas Paavalikin julisti:

      "Jos minun valheellisuuteni….

      "Jos meidän väärämielisyytemme...

      • Anonyymi

        Apostoli Johanneskin julisti Jeesuksen sovitusverta, joka puhdistaa kaikesta synnistä. Syyllistyt vakavaan syntiin, kun rienaat Jeesuksen sovitustyötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostoli Johanneskin julisti Jeesuksen sovitusverta, joka puhdistaa kaikesta synnistä. Syyllistyt vakavaan syntiin, kun rienaat Jeesuksen sovitustyötä!

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostoli Johanneskin julisti Jeesuksen sovitusverta, joka puhdistaa kaikesta synnistä. Syyllistyt vakavaan syntiin, kun rienaat Jeesuksen sovitustyötä!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Ja minä siunaan niitä, jotka kiroavat ne, jotka sinuaavat niitä, jotka sinut kiroavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        ”jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.”

        Jeesus pelastaa täydellisesti, koska hän on täydellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pelastaa täydellisesti, koska hän on täydellinen!

        Nimenomaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Ikuinen siunauksen ja kirouksen lainalaisuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.”

        Jeesus pelastaa tänäänkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pelastaa täydellisesti, koska hän on täydellinen!

        Mielikuvitusolennot tuppaa olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvitusolennot tuppaa olemaan.

        Niistä en tiedä, mutta Jumala on.


    • Anonyymi

      Varmasti. Maailma on kavala.

      • Anonyymi

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


      • Anonyymi

        Maailma on pahan vallassa, kuten Jeesus sanoi.


    • Anonyymi

      ”Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen”

      • Anonyymi

        Tehtävä on vielä kesken.


      • Anonyymi

        ”Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu hamaan taivaisiin, ja sinun totuutesi pilviin asti.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävä on vielä kesken.

        Jonkin verran, ei pahasti.


      • Anonyymi

        Ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä Minä olen käskenyt pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävä on vielä kesken.

        Pian tehtävä suoritettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian tehtävä suoritettu.

        Aikaa on vähän!


      • Anonyymi

        ”Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu hamaan taivaisiin, ja sinun totuutesi pilviin asti.”

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä Minä olen käskenyt pitää.

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.”

        Jeesus on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”

        Kiitos ja kunnia kuuluu Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa on vähän!

        Niin on. Käytetään se oikein!


    • Anonyymi

      Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

      • Anonyymi

        Luoduille! Eli ei siis kellekään. Uskoisit jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoduille! Eli ei siis kellekään. Uskoisit jo.

        Jumala LOI ihmisen. Emme ole mistään alkulimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala LOI ihmisen. Emme ole mistään alkulimasta.

        Olematon ei voi olla subjekti.
        Mielikuvitushahmo ei luonut edes lunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala LOI ihmisen. Emme ole mistään alkulimasta.

        Olematon ei voi olla subjekti.
        Mielikuvitushahmo ei luonut edes lunta.


    • Anonyymi

      VIIMEINEN YÖVUORO
      AnonyymiTänään 01:36UUSIIlmoitaKeskustelut Tänään 01.06 MIKSI MINUN ON AINA PITÄNYT PALATA TÄNNE? ? ?Vaikka ilmoitettu on: "Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella,

      Tänään 01.01 Pyhä Henki vai Veren voima?"Me olemme kaiken tämän todistajat --
      samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

      Keskustelut Tänään 01.06 MIKSI MINUN ON AINA PITÄNYT PALATA TÄNNE? ? ?Vaikka ilmoitettu on: "Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella,

        Tänään 01.01 Pyhä Henki vai Veren voima?"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat." & 20

      Tänään 00.58 NÄIN SANOO HERRA JUMALA"Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia." Joten teen niin, uudelleen, koska tä 13 2

        Tänään 00.55 KAHDEN JUMALAN RANGAISTUSLAITTämän maailman jumalan, Saatanan: "Kuinka paljon ankaramman rangaistuksen ansaitseekaan mielestänne se, joka polkee jalkoihinsa J 1

      Tänään 00.53 MISTÄ TULI VEREN VOIMA?Jeesus ei koskaan puhunut sanakaan Veren voimasta, vaan ainoastaan tästä: "Minä lähetän teille sen, minkä Isä

      Tänään 00.51 USKOKAA EDES TÄMÄ:"Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä,

      Tänään 00.49 RAJU EKSYTYS: 1. Eriomainen eksytys ja opetusNämä Pyhän Hengen paljastamat Saatanan erinomaiset ilmestykset ja opetukset eivät ole siinä järjestyksessä,

        Tänään 00.47 MIKSI IHMINEN EI SAA PAHAA POISTAA?"Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki NUKKUIVAT

        Tänään 00.46 RAAMATUN KAKSI KASTEKÄSKYÄRaamatussa on kaksi kaste/lähetyskäskyä, Kristuksen ja Saatanan: 1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen

      Tänään 00.44 TOTUUDEN HENKI: Tämän maailman jumalaJos Saatana ei ole tämän maailman jumala, niin Jeesus oli väärässä: "Paljon en kanssanne enää puhu,

        Tänään 00.42 SUURI VALHE:"Perkeleelle kelpaa vain uskollisuus, mutta ei Jeesuksen veri." Jos tuo olisi totta, olisi Jeesus valehtelija: Hän on perillinen.

      Tänään 00.39 "POISTAKAA KESKUUDESTANNE SE, JOKA ON PAHA"Kaikki ne maailman ihmiset, jotka eivät ole rakastaneet totuutta, eivät ole pystyneet noudattamaan Jeesuksen varoitusta: "Varokaa,

        Tänään 00.36 HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!"Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan; ja hän tuli etsimään hedelmää

        Tänään 00.34 PEDON MERKKI, MIKÄ SE ON?Kun vuoden ensimmäisen päivän iltana suljin tietokoneen kello 23.07 ja läksin untenmaille: "työmies on unensa ansainnut

      Tänään 00.33 MIKSI temppelin väliverho repesi?"Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä. Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia,

        Tänään 00.32 EHTOOLLINEN pikataival taivaaseenko?Kuka tämänkin keksi, vaikka toinen ristin ryöväreistäkin pääsi sinne ilman ehtoollista ja ilman kastettakin?

      • Anonyymi

        Miksi sinä et halua ymmärtää Jeesuksen sovitusveren merkitystä? Se on ainoa, jonka kautta kelpaamaton kelpaa pyhälle Jumalalle!


      • Anonyymi

        Teuvo puskassa!
        Vaikka halveksii puskakirjoittajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et halua ymmärtää Jeesuksen sovitusveren merkitystä? Se on ainoa, jonka kautta kelpaamaton kelpaa pyhälle Jumalalle!

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Kaikki jotka olivat ennen minua olivat varkaita ja murhaajia eikä lampaat ole kuulleet heitä. Tämän Jeesus tiesi ennalta sillä hän sanoi vain ne, jotka ovat noudattaneet minun käskyjäni (ja siten käydä ristin tiellä) kuulevat teitäkin. Muut ummistavat korvansa.
      Jeesus tulee vielä toisen kerran. Se merkitsee, että kaikki pitää temmata ylös yläilmoihin häntä vastaan. Jotta olisi todistus, että he ovat kaiken aikaa olleet Kristuksen kanssa. Joka ei ole ollut kaiken aikaa Kristuksen kanssa on epäilemättä murhaaja ja varas ollut.

      Eli Jeesus tulee ehkä vuonna 4000 jKr. Jokainen joka on elänyt ennen sitä on murhaaja ja varas. Mutta niistä voi sanoa toisenlaisen todistuksen jotka ovat uudestisyntyneitä Jumalan lapsia. He ovat kuin Maria jatkuvasti Jeesuksen jalkoihin nojaamassa ja heidät temmataan yläilmoihin häntä vastaan vakuudeksi siitä, että he ovat aina olleet hänen kanssaan.

      Ei meitä lampaat kuule, koska me olemme rikollisia, koska Jeesus ei ole vielä tullut ja olemme olleet ennen hänen tulemustaan. Voimme vain tunnustaa rikollisuutemme käymällä ristin tielle ja ne jotka ovat tuota tietä myös kulkeneet ne kuulevat meitä. Mutta lampaat yhä ovat uppiniskaiset.

      P.S. Hindujen mielestän lehmänkin syöjä on murhaaja???

    • Anonyymi

      Viimeinen elonkorjuu on meneillään!

      • Anonyymi

        Rukoillaan työmiehiä!


    • Anonyymi

      Tehtävä on vielä hiukan kesken.

    • Anonyymi

      Työ jatkuu Pyhässä Hengessä!

    • Anonyymi

      Minua hirvittää puolestasi Teuvo,vedät Jumalan vihan päällesi täydellä tehollaan. Lopeta miespolo, lopeta.

      • Anonyymi

        Ei se osaa. Se vie herjansa mukanansa ikuisuuteen!


    • Oliko se todella ihana tehtävä, joka ajoi veren voimalla veljesi Oivan päättämään päivänsä?

      Olet kyllä kylmäverinen murhaaja - pakko sanoa totuus.

      • Anonyymi

        Eikö se mene kaaliisi, etten minä ole ex-ystäväsi???
        Toisekseen, olet Perkeleen asialla, joka on veljiemme syyttäjä. Kolmanneksi, mene johonkin herjalehteen toimittajaksi. Sinussa on ainesta siihen.


      • Anonyymi

        Neljänneksi, olet paha ihminen, täynnä pahuutta. Joudut pian tekemään tiliä Jumalan edessä.


    • Anonyymi

      Onhan se huisia julistaa armollista evankeljumia keljuille uskottomille.

    • Anonyymi

      ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”

    • Anonyymi

      Se on kunnia-asia.

    • Anonyymi

      Hyvä, hyvä. Teet sen rakkaudesta etkä pelosta, mutta mitä sinä täällä jo uskoville saarnaat?

      • Anonyymi

        Ei täällä kommenteista päätellen juuri uskovia ole. Herjaavia ateisteja kylläkin.


    • Anonyymi

      Ihana Tehtävä.

    • Anonyymi

      Ihana Tehtävä.

    • Anonyymi

      Kelvoton jumala jätti tiedottamisen täystumpeloiden tehtäväksi ja opin kinattavaksi. Onko tuo mielestänne ollenkaan uskottavaa? Vähän fiksumpi jumala kyllä pitäisi itse tiedotustilaisuuden

    • Anonyymi

      Evankeliumi vaikuttaa paitsi ajallisesti, myös iankaikkisesti!😁

    • Anonyymi

      Lahkosaarnaajan ja moottoripyöräjengin jäseneksi on sama pätevyysvaatimumus: vähintään yksi henkirikos.

    • Kärsi koko maailman synnit ristillä,ne jota hylkäävät syntinsä kääntyvä Jeesuksen puoleen saava uuden elämä jo tässä ajassa,joka jatkuu kuoleman jälkeen.

    • Anonyymi

      Ja meinaat että paha (valehtelu) saa joskus palkkansa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lopettakaa jo jumalanne mielistely.
      Pidätte jumalaanne yhtä tyhmänä kuin itse olette.

    • Anonyymi

      Sairasta nauttia jonkun surmaamisesta ristillä.
      Miten olisi hekumointi giljotiinillä?

    • Anonyymi

      Menkääpä ihmisten kotiin höpsimään jonkun jeesuksen sovitustyöstä, niin epäilen että useimmasta paikasta tulee äkkilähtö.

      • Anonyymi

        Tulee äkkilähtö, niin kuin jeesukselle Merikarvialta.


      • Anonyymi

        Silti jos yksikin ihminen haluaa Taivaan kotiin, se kannattaa.


    • Anonyymi

      Ylistys Saunatontulle.
      Kalamooses

    • Anonyymi

      Taivaassa pääsette kiihkeän munkin makuupussiin.

    • Anonyymi

      Joh 14:6
      ” Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

    • Anonyymi

      Ylä vai ala kautta?

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe