Loppiaisena lopetetaan

Ei vaan nyt tule mieleen mitä vois lopettaa

101

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joulukinkku?

      • On lopetettu jo aiemmin


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        On lopetettu jo aiemmin

        Turhan pelkäämisen voisit lopettaa.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        On lopetettu jo aiemmin

        Elämässä täytyy opetella tärkeitä asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhan pelkäämisen voisit lopettaa.

        Mitä mie sit muka pelkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä täytyy opetella tärkeitä asioita.

        Samaa mieltä olen


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mitä mie sit muka pelkään?

        Pelkojesi tuunustamista nyt ainakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkojesi tuunustamista nyt ainakin.

        Pimeää en ainakaan pelkää


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Pimeää en ainakaan pelkää

        Missään ei olekaan niin turvallista kuin pimeässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei olekaan niin turvallista kuin pimeässä.

        Kiipeää korkealle isoon puuhun, sielläkin on aika turvallista


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kiipeää korkealle isoon puuhun, sielläkin on aika turvallista

        Pimeässä puunlatvassa. Enkä pelkää ollenkaan....
        Kai sentään pelkäät, että taivas putoaa niskaasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeässä puunlatvassa. Enkä pelkää ollenkaan....
        Kai sentään pelkäät, että taivas putoaa niskaasi?

        Taivaalta voi jotain pudota, vaikkapa lentokoneesta irronnut jääköntti


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kiipeää korkealle isoon puuhun, sielläkin on aika turvallista

        Kyllä, mutta ainakin minulle oli alastulo vaikeata, usein piti huutaa vanhempia avuksi, eikä siitä hyvä seurannut.


      • Sitruunabasilica kirjoitti:

        Kyllä, mutta ainakin minulle oli alastulo vaikeata, usein piti huutaa vanhempia avuksi, eikä siitä hyvä seurannut.

        Mites nykyään, onko kiipeilyt jääneet vähiin?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mites nykyään, onko kiipeilyt jääneet vähiin?

        Ehkä kannattaisi kokeilla, tosin olen varma että ensimmäiset oksat ravistelisivat minut maahan.
        Niin, että alastulo olisi varmaa omin neuvoin;)


      • pujotteIija
        Sitruunabasilica kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi kokeilla, tosin olen varma että ensimmäiset oksat ravistelisivat minut maahan.
        Niin, että alastulo olisi varmaa omin neuvoin;)

        Vieläkin olen vähän kiipeillyt, vaijeria kiinnittämässä, kun on pitänyt saada puu kaatumaan oikeaan suuntaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vieläkin olen vähän kiipeillyt, vaijeria kiinnittämässä, kun on pitänyt saada puu kaatumaan oikeaan suuntaan

        Kuulostaa vaaralliselta!!!


      • Sitruunabasilica kirjoitti:

        Kuulostaa vaaralliselta!!!

        On myös tuntunut vaaralliselta


    • Anonyymi

      Loppiainen on oikeasti valkeuden juhla, pimeän poistuu ja loppuu.
      Suru päättyy ja ilo alkaa. Vanhan vuoden pölyt pyyhitään viimeistään nyt pois.

      AsianVierestä

      • Toivotaan että alkanut vuosi on iloista aikaa


      • Toivotaan että alkanut vuosi on iloista aikaa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Toivotaan että alkanut vuosi on iloista aikaa

        Toivotaan sitä ihan jokaiselle!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan sitä ihan jokaiselle!

        AsianVierestä

        Kyllä, tuplien kera :D


    • Anonyymi

      Joululaulujen lauleskelu on suotavaa lopettaa tänään. Tai miksipä oikeastaan.

      • Niin....jos oletetaan että on joskus aloittanut


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Niin....jos oletetaan että on joskus aloittanut

        Lunta tulvillaan,
        on raikas talvisää
        ei liinakkommekaan
        nyt enää talliin jää.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lunta tulvillaan,
        on raikas talvisää
        ei liinakkommekaan
        nyt enää talliin jää.....

        Sinähän voit nyt lopettaa :D
        Yöllä tullut lunta muutama cm


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän voit nyt lopettaa :D
        Yöllä tullut lunta muutama cm

        Yritin vain korvamatoa pukata, mutta taisi jäädä vain omaan korvaan.

        Puhadasta valkoista peitettä on maahan tosiaan laskeutunut viime yönäkin. Ei pelottavasti kuitenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vain korvamatoa pukata, mutta taisi jäädä vain omaan korvaan.

        Puhadasta valkoista peitettä on maahan tosiaan laskeutunut viime yönäkin. Ei pelottavasti kuitenkaan.

        Aika hiljaista oli joululaulu rintamalla, en tainnut telkkaristakaan katella ja kuunnella


    • Anonyymi

      Jaloissa pyörijöiden ymmärtäminen.?
      Tyhjän toimittajien ymmärtäminen?

      Aloittaa itseen keskittyminen = eli mitä haluat tehdä itse.

    • Joulukuuset.

      • Ja ikkunoista kurkkiminen.


      • Huomenna on joulukuusen lopetus


    • Anonyymi

      Miehet olleet eilen baarissa iskemässä naisia. Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin ja saa parisuhteen.

      T viinamies

      • Hyvinkin mahdollista


      • Anonyymi

        Tämän ketjun aihe oli, että mitä Loppiaisena lopetetaan..

        Viinamies "lopettaa" baarissa tapaamansa naisen 😕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun aihe oli, että mitä Loppiaisena lopetetaan..

        Viinamies "lopettaa" baarissa tapaamansa naisen 😕

        Viinamies vois lopettaa viinanjuonnin


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Viinamies vois lopettaa viinanjuonnin

        Juu.

        Tai ainakin noiden väsyneiden "neuvojen" jokapäiväisen suoltamisen tänne.


    • Anonyymi

      Voisit unohtaa naispelkosi, ja pyytää palstanaista treffeille.

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Pujottelija ei pelkää mitään! Käsittelimme asian jo tuolla ylempänä.


      • Kesäsuunnitelmissa on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt. Pujottelija ei pelkää mitään! Käsittelimme asian jo tuolla ylempänä.

        Niin ja minähän olen jo voinut käydä palstanaisen kanssa treffeillä


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Niin ja minähän olen jo voinut käydä palstanaisen kanssa treffeillä

        Vai ihan palstanainen kiikarissa. Ihan tietty yksilö vai yleinen vaatimus, että kunhan palstalla luuhaa, niin sulle kelpaa?


      • Anonyymi

        Palstamiestä myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai ihan palstanainen kiikarissa. Ihan tietty yksilö vai yleinen vaatimus, että kunhan palstalla luuhaa, niin sulle kelpaa?

        Onhan palstalla useita ihanaisia :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstamiestä myös.

        Minä ainakin pysyn naisissa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Minä ainakin pysyn naisissa

        Mitä useampi, sitä parempi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä useampi, sitä parempi!

        Tai no, en mikään kova naistenmies ole, ois ehkä pitänyt sanoa....minä ainakin pysyn naisessa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Minä ainakin pysyn naisissa

        Olitko sinä se, joka oli juuri ostanut uuden raivaussahan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sinä se, joka oli juuri ostanut uuden raivaussahan?

        Juu, Hankkijalla odottelee hakemista


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Juu, Hankkijalla odottelee hakemista

        Uudenkarhea raivaussaha murahtelee miehen lanteilla.... ja jos vielä tietää, miten sitä sahaa käytetään. Tehokkaasti ja päättäväisesti, välillä taukoa pitäen, ettei urakka keskeydy ylenpalttisen rehkimisen väsyttämänä ennen aikojaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uudenkarhea raivaussaha murahtelee miehen lanteilla.... ja jos vielä tietää, miten sitä sahaa käytetään. Tehokkaasti ja päättäväisesti, välillä taukoa pitäen, ettei urakka keskeydy ylenpalttisen rehkimisen väsyttämänä ennen aikojaan.

        Tankkaustaukoja ainakin tulee


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Tankkaustaukoja ainakin tulee

        Mun unelmaelämää unelmamiehen kanssa: Heitämme raivaussahamme vanhan pickupin lavalle ja ajelemme palstalle, joko minun tai hänen. Reippaita metsänhoidollisia toimia siellä, mutta myös nuotiolla istumista luonnonrauhassa. Juttelua syvällistä, maailman asiat kuntoon tai ihan arkista rupattelua. Tai hiljaa istumista vain. Ja sit töihin.

        Ehkä minunkin pitäisi hankkia uusi. Hankkijallako on nyt hyvät talvitarjoukset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun unelmaelämää unelmamiehen kanssa: Heitämme raivaussahamme vanhan pickupin lavalle ja ajelemme palstalle, joko minun tai hänen. Reippaita metsänhoidollisia toimia siellä, mutta myös nuotiolla istumista luonnonrauhassa. Juttelua syvällistä, maailman asiat kuntoon tai ihan arkista rupattelua. Tai hiljaa istumista vain. Ja sit töihin.

        Ehkä minunkin pitäisi hankkia uusi. Hankkijallako on nyt hyvät talvitarjoukset?

        Mukavalta kuulostaa. Ei tainnut tarjouksia olla, tuo ostamani sahakin piti tilata


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mukavalta kuulostaa. Ei tainnut tarjouksia olla, tuo ostamani sahakin piti tilata

        Oishan se mukavaa joo, mutta unelmat on vain unelmia. Todellisuus on sitten toista.

        Luulis tarjouksia olevan. Pitääpä ottaa selvää näistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se mukavaa joo, mutta unelmat on vain unelmia. Todellisuus on sitten toista.

        Luulis tarjouksia olevan. Pitääpä ottaa selvää näistä.

        Voi ne unelmat joskus toteutuakin

        Minäkin ahkerasti netistä katselin, ja päädyin Jonserediin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se mukavaa joo, mutta unelmat on vain unelmia. Todellisuus on sitten toista.

        Luulis tarjouksia olevan. Pitääpä ottaa selvää näistä.

        https://youtu.be/jwwko3c_loQ

        Nyt kyllä iski konekuume mullekin...


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Voi ne unelmat joskus toteutuakin

        Minäkin ahkerasti netistä katselin, ja päädyin Jonserediin

        Olet kiinnostava. Minäpä otan sinut seurantaan ja katselen vähän tarkemmin, mikä oikein olet miehiäsi.


    • Jos lopetushommat ei maistu niin loppiaista vietetään myös itämaan tietäjien juhlana. Ei muuta kuin taskut täynä mirhamia ja suitsukkeita kyläkierrokselle.

      Ortodikseilla taitaa olla kasteen juhla joten avantoa tekemään ja polskimaan.

      • Tuo olikin uutta tietoa


      • Emäntä männööp kohta avantoon ja minä perrään kahtomaan...


    • Anonyymi

      Voihan sitä ajatella myös jonkun uuden alottamisena. Periaatteessa sama asia, näkökulma vain muuttuu positiivisemmaksi.

      xLiner

      • Vois aloittaa terveellisemmän ruokavalion, vaikka tuskin kauaa kestäisi, kun aiempia yrityksiä muistelen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vois aloittaa terveellisemmän ruokavalion, vaikka tuskin kauaa kestäisi, kun aiempia yrityksiä muistelen

        Sitä ei pidä ainakaan loppiaiseen lopettaa...


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Vois aloittaa terveellisemmän ruokavalion, vaikka tuskin kauaa kestäisi, kun aiempia yrityksiä muistelen

        Lisää vaikka jotain terveellistä nykyiseen ruokavalioon, paljon mukavampaa kuin jostain hyvästä syömisestä luopuminen.

        xL


      • Sitruunabasilica kirjoitti:

        Sitä ei pidä ainakaan loppiaiseen lopettaa...

        Kannattaa jatkaa terveellisellä, jos on vauhtiin päässyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kannattaa jatkaa terveellisellä, jos on vauhtiin päässyt

        Tsemppiä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vaikka jotain terveellistä nykyiseen ruokavalioon, paljon mukavampaa kuin jostain hyvästä syömisestä luopuminen.

        xL

        Tuotakin on yritetty, ei vaan ole pidemmän päälle onnistunut


      • Sitruunabasilica kirjoitti:

        Tsemppiä !

        Kiitos samoin


      • Sitruunabasilica kirjoitti:

        Sitä ei pidä ainakaan loppiaiseen lopettaa...

        Lopettaa rpäterveellisen syömisen ja kun syömistä ei voi lopettaa (hengenlähdön uhalla) on pakko syödä sit terveellisesti.

        Loogista...


    • Muhametti Matut ja Persut vois lopettaa. Ois massa rauha ja hyvä tahto.

      • Ettet vaan kunnioittaisi, kun käytit näköjään isoja alkukirjaimia?


      • Siinä oiskin hommaa, jos muhametit lopetettais koko maailmasta


    • Hihii! Eiku siis että ois maassa rauha ja hyvä tahto. Sori typo. Massa rauha ois kyllä nastaa sekin... Hihii!

    • Lopetat sellaset hommat, mistä ei ole itselle iloa.

      Eli et aineskaan herkuttelua ja lätkänpeluuta. Heh...

      • Oon vissiin jo sellaiset lopettanut :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Oon vissiin jo sellaiset lopettanut :D

        Aina sitä löytyy sellaisia turhuuksia.

        Vaikka lopetat täältä näitten palstanaisista unelmoinnin ja hyppäät torpasta lavalle kesällä pyöräyttämään jotain Mirkkua tai Annelia jalalla koreasti niin, että jommankumman on tultava sun torppaa kaunistamaan ihan väkisin. Heh...


      • Disse kirjoitti:

        Aina sitä löytyy sellaisia turhuuksia.

        Vaikka lopetat täältä näitten palstanaisista unelmoinnin ja hyppäät torpasta lavalle kesällä pyöräyttämään jotain Mirkkua tai Annelia jalalla koreasti niin, että jommankumman on tultava sun torppaa kaunistamaan ihan väkisin. Heh...

        Ei voi lopettaa palstanaisista unelmointia, loppuis meinaan samalla koko palstailukin :D

        Nyt kyllä meinaan toistaiseksi lopettaa vastailun, pitää lähteä ulkoilemaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei voi lopettaa palstanaisista unelmointia, loppuis meinaan samalla koko palstailukin :D

        Nyt kyllä meinaan toistaiseksi lopettaa vastailun, pitää lähteä ulkoilemaan

        No löytyhän se joku lopetus sieltä kun vähän aikaa porukalla kaivoi... ja ehkä jotain paheita pitää jättääkin ja varmaan palstanaisetkin tykkää, ettet jätä heistä unelmointia missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Teidän pitää juoda viinaa koska teillä ei naisia ole ollutkaan. Minun ei tarvii juoda koska olen naisen kanssa suhteessa.

      T viinamies

      • On meillä ollut


      • Minä taas olen voittanut lotossa 13 miljardia!

        Ihan yhtä paljon uskottavaa kun noi sinun juttusi....hahaha...


      • Disse kirjoitti:

        Minä taas olen voittanut lotossa 13 miljardia!

        Ihan yhtä paljon uskottavaa kun noi sinun juttusi....hahaha...

        Jos olet voittanut lotossa 13 miljardia - niin saisinko pienen siivun siitä? Rahankyselijöitä sinulla varmaan riittäisi?

        Mikä on tuo nickin kuvasi?

        Loppiaisena loppuu joulunaika ja kuusi viedään pois. Eilen kyllä näin sitä, että kuusi vietiin jo päivää ennen.

        Onko sinulla vapaa vai työpäivä?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Jos olet voittanut lotossa 13 miljardia - niin saisinko pienen siivun siitä? Rahankyselijöitä sinulla varmaan riittäisi?

        Mikä on tuo nickin kuvasi?

        Loppiaisena loppuu joulunaika ja kuusi viedään pois. Eilen kyllä näin sitä, että kuusi vietiin jo päivää ennen.

        Onko sinulla vapaa vai työpäivä?

        No voisin kai mä jonkun sata miljoonaa viskatakin palstakamulle... mikä ettei...

        Otin vähän räväkämmän kuvan välillä...

        Mulla ei ole kuusta, ei ole kuin jonkun Douglaskuusen oksia maljakossa, pitää nekin viskasta tuohon ulos.

        Mulla on nyt vapaata kuun puoleenväliin.... aattelin pitää vapaita, ennenkuin aloitan lomat. Hehe....


      • Disse kirjoitti:

        No voisin kai mä jonkun sata miljoonaa viskatakin palstakamulle... mikä ettei...

        Otin vähän räväkämmän kuvan välillä...

        Mulla ei ole kuusta, ei ole kuin jonkun Douglaskuusen oksia maljakossa, pitää nekin viskasta tuohon ulos.

        Mulla on nyt vapaata kuun puoleenväliin.... aattelin pitää vapaita, ennenkuin aloitan lomat. Hehe....

        Disse: "No voisin kai mä jonkun sata miljoonaa viskatakin palstakamulle... mikä ettei..."

        Minäkin voisin viskata jotain, ehkä muutaman euron, sillä voitin Eurojackpotissa pienimmän summan eli jotain 8,10 euroa perjantaina.

        Minusta se räväkkä nickin kuva ei ole hyvä, sillä siinä näytetään keskisormea?

        Hyviä vapaita ja lomaa! Sisko meni muutama päivä sitten vuorotteluvapaalle ja on töistä poissa puoli vuotta. Lähtee viikon päästä miehensä kanssa Thaimaaseen kuukaudeksi. Sinä et ole suunnitellut ulkomaaille lähtemistä lomalle? Vai riittääkö lomalla kesällä moottoripyörällä ajelu ihan kotosuomessa?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Disse: "No voisin kai mä jonkun sata miljoonaa viskatakin palstakamulle... mikä ettei..."

        Minäkin voisin viskata jotain, ehkä muutaman euron, sillä voitin Eurojackpotissa pienimmän summan eli jotain 8,10 euroa perjantaina.

        Minusta se räväkkä nickin kuva ei ole hyvä, sillä siinä näytetään keskisormea?

        Hyviä vapaita ja lomaa! Sisko meni muutama päivä sitten vuorotteluvapaalle ja on töistä poissa puoli vuotta. Lähtee viikon päästä miehensä kanssa Thaimaaseen kuukaudeksi. Sinä et ole suunnitellut ulkomaaille lähtemistä lomalle? Vai riittääkö lomalla kesällä moottoripyörällä ajelu ihan kotosuomessa?

        Njää, sä otat kaikki niin vakavissaan.... minusta toi kuva on niin siisti, kun äijällä on puku siinä ja kaikkea, sit osoittaa mieltään....
        Siinä on tyyliä...

        Kyllä mä täällä lomailen... sitten 10 viikolla penskojen kaa laskettelen ehkä ja muuten touhuilen ihan omia hommia. Ens vuonna vois miettiä ehkä ulkomaille matkaa penskojen kanssa kyllä....


      • Disse kirjoitti:

        Njää, sä otat kaikki niin vakavissaan.... minusta toi kuva on niin siisti, kun äijällä on puku siinä ja kaikkea, sit osoittaa mieltään....
        Siinä on tyyliä...

        Kyllä mä täällä lomailen... sitten 10 viikolla penskojen kaa laskettelen ehkä ja muuten touhuilen ihan omia hommia. Ens vuonna vois miettiä ehkä ulkomaille matkaa penskojen kanssa kyllä....

        Disse: "Kyllä mä täällä lomailen... sitten 10 viikolla penskojen kaa laskettelen ehkä ja muuten touhuilen ihan omia hommia. Ens vuonna vois miettiä ehkä ulkomaille matkaa penskojen kanssa kyllä..."

        Meinaatteko mennä lomalle pohjoiseen viime talven tapaan? Olitteko viime vuonna Lapissa vai jossain Koillismaalla? Muistaakseni teillä oli mökki vuokrattuna jostain laskettelukeskuksen tuntumasta.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Disse: "Kyllä mä täällä lomailen... sitten 10 viikolla penskojen kaa laskettelen ehkä ja muuten touhuilen ihan omia hommia. Ens vuonna vois miettiä ehkä ulkomaille matkaa penskojen kanssa kyllä..."

        Meinaatteko mennä lomalle pohjoiseen viime talven tapaan? Olitteko viime vuonna Lapissa vai jossain Koillismaalla? Muistaakseni teillä oli mökki vuokrattuna jostain laskettelukeskuksen tuntumasta.

        Se oli toissavuonna ja ihan tuossa keskisuomessa Himoksella. Ne ei älyä 10 viikolle laittaa mitään erikoista korotusta.

        Ens vuonna, jos saan sästettyy rahaa tarpeeks, vien kakrut kyllä ulkomaille. Joku Kreikka tai vst. Tai sitten mennään katsoo, onks Dracula vielä kotona....

        https://images.app.goo.gl/kp2DeGHgAniDcKUE7

        Romania vois olla siisti mesta tai joku muu vst. Maa...


      • Disse kirjoitti:

        Se oli toissavuonna ja ihan tuossa keskisuomessa Himoksella. Ne ei älyä 10 viikolle laittaa mitään erikoista korotusta.

        Ens vuonna, jos saan sästettyy rahaa tarpeeks, vien kakrut kyllä ulkomaille. Joku Kreikka tai vst. Tai sitten mennään katsoo, onks Dracula vielä kotona....

        https://images.app.goo.gl/kp2DeGHgAniDcKUE7

        Romania vois olla siisti mesta tai joku muu vst. Maa...

        Disse: "Romania vois olla siisti mesta tai joku muu vst. Maa..."

        Minä suosittelen Italiaa: paljon nähtävää, hienoja maisemia ja erinomaista ruokaa. Nam! Italialainen keittiö - mahtavaa pastaa ja pizzaa! :)

        Kävin Roomassa, Firenzessä, Venetsiassa, Assisissa ja parissa postimerkkivaltiossa: Vatikaanissa ja San Marinossa. Mahtava Italian kiertomatka! Suosittelen sellaista!

        Itseäni muuten harmittaa se, että ikä alkaa 4 numerolla. Sinulla se seuraava numero taitaa olla 1, mutta alkaa samalla 4 numerolla. En haluaisi olla vanha ja yli 40-vuotias. Se jotenkin ärsyttää, että en sano enää ikääni varsinkin, kun huomenna täytän taas vuosia. Ärsyttääkö se ikä sinua? Itse haluaisin olla nuorempi ja 20-vuotias jotain.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Disse: "Romania vois olla siisti mesta tai joku muu vst. Maa..."

        Minä suosittelen Italiaa: paljon nähtävää, hienoja maisemia ja erinomaista ruokaa. Nam! Italialainen keittiö - mahtavaa pastaa ja pizzaa! :)

        Kävin Roomassa, Firenzessä, Venetsiassa, Assisissa ja parissa postimerkkivaltiossa: Vatikaanissa ja San Marinossa. Mahtava Italian kiertomatka! Suosittelen sellaista!

        Itseäni muuten harmittaa se, että ikä alkaa 4 numerolla. Sinulla se seuraava numero taitaa olla 1, mutta alkaa samalla 4 numerolla. En haluaisi olla vanha ja yli 40-vuotias. Se jotenkin ärsyttää, että en sano enää ikääni varsinkin, kun huomenna täytän taas vuosia. Ärsyttääkö se ikä sinua? Itse haluaisin olla nuorempi ja 20-vuotias jotain.

        Italia kävi mielessä kyllä myös, mutta joku noissa Romania, Slovakia, Slovenia, Tsekki.... kiehtoo??!!!

        No kannattaa tutkailla vähän mikä siinä iässä mieltä vaivaa? Siellä saattaa olla jokin "lukko", mikä saa korkeammasta iästä negatiivisemman, kuin matalammasta.

        Mulle ikä ei ole sellainen negatiivinen juttu. Mä ajattelen ennemmin niin, että mulla alkaa elämässä kääntyä se osa, missä pääosassa olen nimenomaan minä. Nämä yli 40 vuotta mä elin muita varten.... nyt käännetään kaikki ja mä elänkin itseäni varten.... ja muutkin hymyilee siitä. Lapset ja ystävät... vanhemmat huokaisee...

        Joku voi miettiä, että puoliväli... mutta minusta ei.... ehkä 1/4 siitä ajasta kun sait alkaa itse elää... j a 3/4 on jäljellä...


      • Disse kirjoitti:

        Italia kävi mielessä kyllä myös, mutta joku noissa Romania, Slovakia, Slovenia, Tsekki.... kiehtoo??!!!

        No kannattaa tutkailla vähän mikä siinä iässä mieltä vaivaa? Siellä saattaa olla jokin "lukko", mikä saa korkeammasta iästä negatiivisemman, kuin matalammasta.

        Mulle ikä ei ole sellainen negatiivinen juttu. Mä ajattelen ennemmin niin, että mulla alkaa elämässä kääntyä se osa, missä pääosassa olen nimenomaan minä. Nämä yli 40 vuotta mä elin muita varten.... nyt käännetään kaikki ja mä elänkin itseäni varten.... ja muutkin hymyilee siitä. Lapset ja ystävät... vanhemmat huokaisee...

        Joku voi miettiä, että puoliväli... mutta minusta ei.... ehkä 1/4 siitä ajasta kun sait alkaa itse elää... j a 3/4 on jäljellä...

        Kiitos lohduttaa sanasi ja huomenna on helpompi täyttää taas vuosia. Onneksi se vanhuus ja 60-lukuni alkaa vasta 2030-luvulla, joten voi elää sinun ohjeittesi mukaan itselleen keski-ikäisenä pitkään. Ehkä sellaisessa keski-iänkriisissä nyt ollaan, kun haluaisi olla nuorempi. Ehkä sitten elämänsä 70-luvulla on aikaa elää itselleen ja matkustella ympäri maailmaa, jos rahat riittää. Aikaa pitäisi olla.

        Suosittelen sitä Italiaa. Onko Game of Thrones tuttu? Sitä on kuvattu osin Kroatiassa. Sekin voisi olla mielenkiintoinen kohde?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kiitos lohduttaa sanasi ja huomenna on helpompi täyttää taas vuosia. Onneksi se vanhuus ja 60-lukuni alkaa vasta 2030-luvulla, joten voi elää sinun ohjeittesi mukaan itselleen keski-ikäisenä pitkään. Ehkä sellaisessa keski-iänkriisissä nyt ollaan, kun haluaisi olla nuorempi. Ehkä sitten elämänsä 70-luvulla on aikaa elää itselleen ja matkustella ympäri maailmaa, jos rahat riittää. Aikaa pitäisi olla.

        Suosittelen sitä Italiaa. Onko Game of Thrones tuttu? Sitä on kuvattu osin Kroatiassa. Sekin voisi olla mielenkiintoinen kohde?

        Joo, on ihan normaalia kriisiytyä välillä. Ei se ole lainkaan epätavallista...

        Ja onnea vaan synttäreistä. Se on aina juhlan aihe.

        Kroatiakin olisi kiva, vaikka en sitä sarjaa olekaan seurannut.


      • P.Dinosaurus
        Disse kirjoitti:

        Joo, on ihan normaalia kriisiytyä välillä. Ei se ole lainkaan epätavallista...

        Ja onnea vaan synttäreistä. Se on aina juhlan aihe.

        Kroatiakin olisi kiva, vaikka en sitä sarjaa olekaan seurannut.

        Hyvää yötä ja loppiaisen loppuja, sillä lopettelen nyt. Kiitos viestistä ja näkemyksistä. Ehkä ne kriisit ei pitkään kestä ja kohta saamme olla onnellisia, että emme ole 80-vuotiaita. Isäni on 80-vuotias, joka tarjoaa minulle hampurilaisaterian huomenna asuinkaupungissaan. Matkustan hänen luokseni huomenna, vaikka olisi teologian luentoja tällä viikolla. En opiskelekaan enää sitä teologiaa, jota meinasin aloittaa innolla opiskelemaan. Yhdestä kurssista sain suoritusmerkinnät opintorekisteriin ja muutamalle luennolle menin katsomaan.

        Hyvää yötä!


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Hyvää yötä ja loppiaisen loppuja, sillä lopettelen nyt. Kiitos viestistä ja näkemyksistä. Ehkä ne kriisit ei pitkään kestä ja kohta saamme olla onnellisia, että emme ole 80-vuotiaita. Isäni on 80-vuotias, joka tarjoaa minulle hampurilaisaterian huomenna asuinkaupungissaan. Matkustan hänen luokseni huomenna, vaikka olisi teologian luentoja tällä viikolla. En opiskelekaan enää sitä teologiaa, jota meinasin aloittaa innolla opiskelemaan. Yhdestä kurssista sain suoritusmerkinnät opintorekisteriin ja muutamalle luennolle menin katsomaan.

        Hyvää yötä!

        Hyvää yötä ja nautihan hampurilaisateriasta isäsi kanssa.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Se oli toissavuonna ja ihan tuossa keskisuomessa Himoksella. Ne ei älyä 10 viikolle laittaa mitään erikoista korotusta.

        Ens vuonna, jos saan sästettyy rahaa tarpeeks, vien kakrut kyllä ulkomaille. Joku Kreikka tai vst. Tai sitten mennään katsoo, onks Dracula vielä kotona....

        https://images.app.goo.gl/kp2DeGHgAniDcKUE7

        Romania vois olla siisti mesta tai joku muu vst. Maa...

        Kuka oot :)?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oot :)?

        Ihan vaan minä.


    • Anonyymi

      Meillä loppiaisena loppuu joulu. Tänään on joulun viimeinen herkuttelupäivä.

      • Meillä on paistettua kalaa, ranskalaisia sitruunakastikkeella, kellariolutta ja kotkaljoo. Njamnjam. Sitten alakoo härkäviikot ja reikäleivät...


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Meillä on paistettua kalaa, ranskalaisia sitruunakastikkeella, kellariolutta ja kotkaljoo. Njamnjam. Sitten alakoo härkäviikot ja reikäleivät...

        Liikennemerkitkin näyttivät ja näin ehdottivat hirvien päälle ajamista ja ei muuta kuin vaan sitten ajaa päälle autolla ja lihat kyytiin teuraaksi vain.

        !Lihastus-liikennemerkkejä!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2055
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      170
      1489
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      765
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      724
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe