Enkä tarkoita nyt Tukiaista sillä se on ihan kajahtanut.. vaan jalat maassa oleva,asiallinen ja hyväkäytöksinen nainen joka on kauniskin=) hän pitää minusta koska olen liikunnallinen kuten hänkin..eikä yritä käännyttää mua väkisi=)
Kannattako ottaa Helluntalaisnainen?
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei anna pillua ennen kuin vasta naimisissa
- Anonyymi
Mutta antaa anaalia.
Riippuu kuinka sidoksissa hän on seurakuntaansa. Kannattaisi selvittää, voi tulla ongelmia.
Luulenpa että tulet liittymään siihen, ellei hän eroa.- Anonyymi
heila helluntaina helluntalaisesta
Lienet löytänyt omasi. Onnittelut.
No joillekin uskonto on vaan oma uskonto, eikä silloin siinä ole mitään, mutta joillekin se seurakunta on tärkein ja sitten siinä jää kaikki muut kakkoseksi.... osa unohtaa jopa itsensä. Kiihkouskovaisuus on sama kuin joku alkoholismi, tai muu riippuvaisuus.
- Anonyymi
Suositelen että jätät sen jeesustelian..itse joskus seurustelin ex lestan kanssa.Itse kun en edes kirkoon kuulu joten siitä suhteesta mitään tullut vaikka olikin ex lesta.Lapsesta asti kun oli tottunut tietynlaiseen elämään ja mä en jeesustelusta mitään ymärtänyt. Mutta nykyään jos jonkun naisen joka sanoisi olevansa tekemisissä seurakunan kanssa häipyisen nopeasti kuin nato-ohjus.
t: mies53tre
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530