Turvakodit ovat jälleen täyttyneet joulunaikana ja jälkeen. Miksi?
Turvakodit
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä viinoja saatu joululahjoiksi
- Anonyymi
Paremminkin rähinä kuin hyviä viinoja.
- Anonyymi
Niissä on niin turvallista ja kodikasta viettää joulurauhaa ja ottaa vastaan Uutta rakkaudellista vuotta.
- Anonyymi
Hyvä asia on että meillä on tällaisia turvakoteja olemassa. joulun aikaan usein asiat kärjistyvät riidaksi.
- Anonyymi
Kahdeksan kymppistä vaimoaan aviomies kohtelee niin huonosti, että tytär joutui viemään äitinsä turvakotiin.
Kohtuukäyttäjät ottavat hitosti lämpöä, kun lempipunkku on loppunut päivällispöydästä.
Ja kun vielä jälkkärikonjakkejakaan ei ole, riemastuu siitä rauhallisempikin mies.
Pakkohan se on täräyttää akkaa pataan, että pääsee siitä eroon ja koko muustakin revohkasta.
Itse voi livetä lähimpään kuppilaan ja vetää kunnon liiskat.
Olkoot porukat turvakodissa tai missä vaan.
Ihan sama, kun itse saa helpotusta ahistukseen.- Anonyymi
Taitaa taustalla olla vanhuusiän sairaudet ja niistä aiheutuva houreellinen mustasukkaisuus.
Rakkautta elämän loppuun asti. Kuinka moni vanhus onkaan tappanut ensin vaimonsa, sitten itsensä. Niitä on sattunut. Niitäkin.
- Anonyymi
Joulun aikaan tullut joskus mieleeni ...sellaiset liitot joissa toinen on eri uskontoa...esim. muslimi jotka eivät vietä joulua...ja heidän lapsensa ovat kuitenkin suomalaisessa koulussa...päiväkodissa ... jossa muut lapset puhuvat joulusta ja lahjoista ...millaista ristiriitaa sellaisesta saattaa tulla....
mimmimum-..mi - Anonyymi
Nyt itse jo 65-vuotiaana muistan lapsuuteni joulut. Isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan. Äiti siinä yritti joulua lapsille järjestää ainakin leipomalla ja siivoamalla. Joululahjoja ei ollut odotettavissa. Ja jossain vaiheessa se vanhempien tappelu sitten alkoi. Näin jälkikäteen toivon, että olisipa turvakoteja ollut jo silloin olemassa. Lapsuudestani on jäänyt inho joulua ja kaikkea siihen liittyvää kohtaan. Onneksi tänään saan ottaa kodistani piiloon joulukoristeet, jotka olen laittanut vain lastenlapsia varten. Hyvää jatkoa alkaneelle uudelle vuodelle!
- Anonyymi
Joku imbesilli haluaa koko ajan pahansuopuuttaan
kaivaa esiin kummallisia aiheita,
prinsessojen yksityiselämää, turvakoteja, juoppoutta,
maahanmuuttoparjausta jne.
Ei yhtäkään henkisesti virkistävää aihetta tule.
Paha, paha ja ala-arvoinen p*skakirjoittelu vetää joitakin ihmisiä puoleensa
enemmän kuin mikään muu.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.....?
P*ska on hyvää !- Anonyymi
Odotamme sinulta sitä piristävää ja virkistävää aloitetta!!!!!!!
- Anonyymi
Joulupukkiasi on loukattu. Anna tontuille lopputili. Piilota lahjukset. Tee maailman paras avaus.
Kehu / hauku maahanmuuttoa / perussuomalaisia / hallitusta....
- Anonyymi
Nykyyään on niin hurjia naisia,että miehiäkin turvautuu turvakotiin.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys tyhmästä päästä.
- Anonyymi
isä oli alkoholisti, mutta joulupyhinä oli selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492