Miten maatilalla valmistetaan kotijuustoa vaikka lehmätkin on lähtenyt ajat sitten?
Juustoa vaikka ei lehmiä
14
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitä murehdit.
- Anonyymi
Ei juustoportissakaan lehmiä ole. Juusto tehdään maidosta, ei lehmistä. Heh,heh,heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juustoportissakaan lehmiä ole. Juusto tehdään maidosta, ei lehmistä. Heh,heh,heh.
Kyllä määki koitan tehdä rahaa 40 h viikos vaikkei mulla oo rahantekokonetta.kokeilkaa teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä määki koitan tehdä rahaa 40 h viikos vaikkei mulla oo rahantekokonetta.kokeilkaa teki.
Onko joku tietty osa alue mikä erityisesti teettää työtä
- Anonyymi
Ja hyvaa valmistetaankin.
- Anonyymi
Mietitäänpäs että maito haetaan toiselta tilalta ja minkälaiset hygienia jutut että missä tämä maito kuljetetaan kuinka puhtaissa tiloissa kuinka puhdas maidonhaku paikka on?tai entä tämä paikka missä juustoa valmistetaan?
- Anonyymi
Minä ainakin käytän vaan maalaisjärkeä kun elintarvikkeita kuljettelen ja käsittelen ja paistetaan meilläkin juustoa joskus vaikkei lehmiä ookkaan.ei tietääkseni oo kiellettyä.
- Anonyymi
Ei sitä mun mielestä tartte mietiskellä. Käy paikanpäällä kattomas jos nii saatanasti asia vaivaa. Sillähän siitä seleviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mun mielestä tartte mietiskellä. Käy paikanpäällä kattomas jos nii saatanasti asia vaivaa. Sillähän siitä seleviää.
Sitten ei ainakaan tee mieli juustoa.
- Anonyymi
Pie net on sunk in murheet!
- Anonyymi
Minä teen uunijuustoa vaikka asun kerrostalossa. Kaurapuuroa syön aamuisin vaikka ei ole peltoa.
Mistä noita ääliöitä riittää kyselemään typeriä. - Anonyymi
Minä teen uunijuustoa vaikka asun kerrostalossa. Kaurapuuroa syön aamuisin vaikka ei ole peltoa.
Mistä noita ääliöitä riittää kyselemään typeriä.
- Anonyymi
Kaupasta saa maitoa
- Anonyymi
Katehet asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010