Juustoa vaikka ei lehmiä

Anonyymi

Miten maatilalla valmistetaan kotijuustoa vaikka lehmätkin on lähtenyt ajat sitten?

14

1376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sitä murehdit.

• Anonyymi

Ei juustoportissakaan lehmiä ole. Juusto tehdään maidosta, ei lehmistä. Heh,heh,heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei juustoportissakaan lehmiä ole. Juusto tehdään maidosta, ei lehmistä. Heh,heh,heh.

Kyllä määki koitan tehdä rahaa 40 h viikos vaikkei mulla oo rahantekokonetta.kokeilkaa teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä määki koitan tehdä rahaa 40 h viikos vaikkei mulla oo rahantekokonetta.kokeilkaa teki.

Onko joku tietty osa alue mikä erityisesti teettää työtä

• Anonyymi

Ja hyvaa valmistetaankin.

• Anonyymi

Mietitäänpäs että maito haetaan toiselta tilalta ja minkälaiset hygienia jutut että missä tämä maito kuljetetaan kuinka puhtaissa tiloissa kuinka puhdas maidonhaku paikka on?tai entä tämä paikka missä juustoa valmistetaan?

• Anonyymi

Minä ainakin käytän vaan maalaisjärkeä kun elintarvikkeita kuljettelen ja käsittelen ja paistetaan meilläkin juustoa joskus vaikkei lehmiä ookkaan.ei tietääkseni oo kiellettyä.

• Anonyymi

Ei sitä mun mielestä tartte mietiskellä. Käy paikanpäällä kattomas jos nii saatanasti asia vaivaa. Sillähän siitä seleviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä mun mielestä tartte mietiskellä. Käy paikanpäällä kattomas jos nii saatanasti asia vaivaa. Sillähän siitä seleviää.

Sitten ei ainakaan tee mieli juustoa.

• Anonyymi

Pie net on sunk in murheet!

• Anonyymi

Minä teen uunijuustoa vaikka asun kerrostalossa. Kaurapuuroa syön aamuisin vaikka ei ole peltoa.

Mistä noita ääliöitä riittää kyselemään typeriä.

• Anonyymi

Minä teen uunijuustoa vaikka asun kerrostalossa. Kaurapuuroa syön aamuisin vaikka ei ole peltoa.

Mistä noita ääliöitä riittää kyselemään typeriä.

• Anonyymi

Kaupasta saa maitoa

• Anonyymi

Katehet asialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5693
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4012
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2369
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1760
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1676
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1467
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1345
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1204
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    Aihe