Lloyd Evans on julkaissut mielenkiintoisen videon "John Cedars" -YouTube-kanavalla. Hän tarkastelee Jehovan todistajien palvelusvuoden 2019 raporttia ja vertaa sitä edellisiin vuosiin. Videolla esitetään karttoja, jotka osoittavat selkeästi sen, että maailmassa on yhä enemmän sellaisia maita, joissa on "negatiivista kasvua", toisin sanoen julistajamäärän laskua.
Vuonna 2017 oli 37 sellaista yli miljoonan asukkaan maata, joissa oli laskua julistajahuipussa. Vuonna 2019 tuollaisia maita oli jo 44.
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w738.html
Negatiivisen kasvun maiden lukumäärä lisääntyy
1
55
Vastaukset
- Anonyymi
Asianhan voisi esittää järjestömäisesti:
Rakkaat veljet: (ei sisaret)
On ilo ja suurenmoinen etu ilmoittaa että palvelusvuonna 2019 oli erinomaista kasvua niiden maiden määrässä joissa työ väheni. Nyt näitä maita on 44 edellisvuoden 2018, 37 maan sijaan.
Olemme tästä suunnattoman iloisia.
On sykähdyttävät todisteet siitä, että Jehova tekee pian lopun meidänkin väärästä uskonnosta.
Tätä odottelemme suurella innolla, eikö totta.
Rakkaudettomat terveiset
Veljenne ( ei sisaret) Suamen hu. . .toimisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195