Miehen pitää olla VAKAVAMIELINEN ja TOSIKKO!

Anonyymi

Huumorimiehet eivät ole pop nykyään pk-seudulla vaan pitää olla haudanVAKAVA tosikko! nykyään uskonlahkolaismiehet saavat VAKAVUUTENSA vuoksi naisia..Lausi siis kaiken aika klisheitä,korulauseita,puhu raksajuttuja ja henkisyyksiä niin haarat lothaktaa auki kuin ballerinalla..

21

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis liikaa hautaa tälle päivälle!

    • Anonyymi

      Mitä tyhmempi nainen sitä enemmän pellet kiinnostaa. En itse ole koskaan voinut sietää joka asiasta vitsiä vääntäviä miehiä. Huomionhakua on. Useinkaan eivät kykene itselleen nauramaan!

      • Anonyymi

        Oletko USKONLAHKOSSA????


    • Ee paljo naarata.

    • Ihan sama. En metsästä piäkallopaekalla!

      Tiellä savon sytänmaella kyllä nuaraat tykkeevät kun murjasoo oekeen emäjutun. Naaraavat selekäkekkanaaruva ja huitasoovat käellä sitte, että out sinneä sellane velemu, että kuset tulj hoosuu... onneksee latasi tenan pöksyy!!!

      Voe helevettilääne! On nää vian eläjiä! Sano!

      • Anonyymi

        Pakkohan se on jotennii teijän kanssa ellee. Metässä piäsöö kouliintummaan ku vuosija sutkauksia kuuntelloo. Vuan kevväällä voep sitte hermo viimen lasahtoo :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on jotennii teijän kanssa ellee. Metässä piäsöö kouliintummaan ku vuosija sutkauksia kuuntelloo. Vuan kevväällä voep sitte hermo viimen lasahtoo :D

        No kevväällähän se onnii nii herkkee aekoo! Suattaa olla niinnii, että ku uamulla koettaaå hiipijä vaekka salloo kolokkakalalle, niin eekö savolaesakka vuan vänkyile mukkaan ja sitte pittäe kaekanmualimsn uamupalat ottoo ja ceevitamiinit pittäee kulokkuun lähättää....

        Ee ou muute huumormiehenkään elämä heleppova! Sano!


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kevväällähän se onnii nii herkkee aekoo! Suattaa olla niinnii, että ku uamulla koettaaå hiipijä vaekka salloo kolokkakalalle, niin eekö savolaesakka vuan vänkyile mukkaan ja sitte pittäe kaekanmualimsn uamupalat ottoo ja ceevitamiinit pittäee kulokkuun lähättää....

        Ee ou muute huumormiehenkään elämä heleppova! Sano!

        Se pittää ehtii akan yli hiihteissä kompastummaan niin suattaa estee piälle kuatumisen. Itäsuomalaisakka se on ärree ku talaviuninen takkup.rsekarhu :D


    • Anonyymi

      Tsadissa ee kaet paljoo huumorloehen ymmärtäjjjiii ou? Voe niätärauvvat sentään.

    • Anonyymi

      Tulukee pohjoseen ni ruppee se teitähii naarattamaan.

    • Anonyymi

      Pk-seudulla taitaa kaikki olla lestadiolaisia tai Jehovia.. sprigit päällä ja kauluspaidoissa puhutan liike-elämästä ja uraohjuksena olemisesta,sekä luxuselämästä jota kaiken aikaa vietetään.. luetaan seiskaa,katsotaan tositv.tä,seurataan jokaista trendiä.. 90% tänkin sivuston akoista pitäs lähtee uskonlahkoihin niitä savuttomia SuperTurboJuppejaan etsimään..

      • Anonyymi

        Myö elettään tiällä pohjosessa tääsillä, myö naisettii. Ottakeepa mallia.


    • Anonyymi

      Pata-ässä paappa tässä.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        No kato. Lähtihä se sieltä etelännii suunnilta tulemmaan.


    • Anonyymi

      Tommosia ne naiset on Pk-seudulla..tosikko pitää olla miehen ja massia taskut täynnä mieluiten myös iso KULLI!! Pieni pilinenkin saataa käydä kunha sitä massia löytyy.Jeesusteliat vasta kunnon miehiä onkin..katekismusta luetaan ja sen jälkeen pikarit nurkaan ja ilo elämästä!Ei paljoa naurata!

      mies53tre

    • Intellektuellit sofistikoituneet hiekkap...t ei tietenkään huumorista pidä. Vasta, kun joku tekee kuolemaa alkaa lämmittää.

      • Anonyymi

        Hiekkapilua savossa saaneet ukkelit eivät tietenkään suuntaa Helsinginseudulle vaan suuntaavat märemmille seuduille Varsinais-Suomeen. Siellä naisia naurattaa savonmurre siinämäärin jotta antaavat tavaraasa jo ihan siälistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiekkapilua savossa saaneet ukkelit eivät tietenkään suuntaa Helsinginseudulle vaan suuntaavat märemmille seuduille Varsinais-Suomeen. Siellä naisia naurattaa savonmurre siinämäärin jotta antaavat tavaraasa jo ihan siälistä.

        Pidetään mielessä, minäkin pari sanaa savoa voin opetella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiekkapilua savossa saaneet ukkelit eivät tietenkään suuntaa Helsinginseudulle vaan suuntaavat märemmille seuduille Varsinais-Suomeen. Siellä naisia naurattaa savonmurre siinämäärin jotta antaavat tavaraasa jo ihan siälistä.

        Saesko sujjaattoo tyttöstä vähän, mittees sinä siitä pyytäsit? Vähäsen on voeta nokassa, vuan mittees sinäsiitä sujjaattomisesta pyytäsit!?

        Jokohan tuon uamulla saes?


    • Anonyymi

      Sitähän nuo stand-up-koomikotkin jaksaa aina mainostaa showssaan että ei kyllä vitsiä iskemällä naisia kaadeta.

    • Anonyymi

      Huumorintajuttomat ry.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe