https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/54d26af9-38d0-45d5-8d59-d4a38456ca22
Olen aikaisemmin todennut, että nuori nainen saa halutessaan surkeaa seksiä vähemmän komeilta miehiltä, mutta se ei näköjään pidä paikkaansa. Nuori nainen ei saa sitäkään.
Nuorikaan nainen ei koskaan saa seksiä halutessaan
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin nainut, mutta kun en lennä ähälyjen lentoyhtiöillä
Suattaapi olla muutama tauti tollasessa matkailevassa lortossa. :D
- Anonyymi
Juu kannattaapa ottaa todisteeksi tuo tapaus.
Vähän kun sanoisit, että mies ei saa vuokrata autoa halutessaan ja sitten kerrot, että oli 3 promillen humalassa yrittäessään vuokrata autoa.- Anonyymi
Oletko idiootti? Kyllä seksiä saa harrastaa humalassa, mutta autoa ei saa ajaa humalassa. Ja nuo miehet tuolla lennolla olivat vielä keski-ikäisiä miehiä, joten heillä on varaa valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko idiootti? Kyllä seksiä saa harrastaa humalassa, mutta autoa ei saa ajaa humalassa. Ja nuo miehet tuolla lennolla olivat vielä keski-ikäisiä miehiä, joten heillä on varaa valita.
Ja vastaavassa tilanteessa mies olisi voinut ottaa seksiä väkisin lentokoneen vessassa naiselta. Mies siis päättää pannanko vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaa valita kuka paukuttaa sinua, vanhoja pappoja kuolaavaa, anukseen?
- Anonyymi
Miksei vonknnut kullia jo lentokentällä varatuilta ukoilta
- Anonyymi
Sen ei tehnyt vielä lentokentällä mieli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766359Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4434452Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613618Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352265Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132239Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m22996En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su65901Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta43833- 81741
- 59705