Nyt kun on Iran ja Usa taas joka uutisissa niin käyttääkö Suomi tilaisuutta hyväkseen ja hakee kaikessa hiljaisuudessa yksityislennolla "Isis - Sannat kotiin" leiriltä.
Al hol ja Iran
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Pahaa pelkään, että niin voi käydä. Ihmeen hiljaista nyt on ollutkin.
- Anonyymi
Samaa mieltä, pahaenteinen hiljaisuus. Kohta on uutisissa miten on yksityiskone käynyt hakemassa koko sakin Suomeen. Mikä hiivatin hinku on niitä tänne elätiksi raahata.
- Anonyymi
Johan siellä joku Minna ihmettelee miksei heitä haeta Suomeen. Pysyköön akka kakroineen siellä, minne on halunnut.
- Anonyymi
Nythän kurdit ilmoitti, että heillä on todisteita "Suomalaisten" naisten rikoksista. Nyt viimeistään pitäisi päättää ettei ketään sieltä haeta. Pysyköön siellä kun ovat rikollisiin puuhiin ihan itse menneet.
- Anonyymi
Yllättävän hiljaista on ollutkin. Kohta tietysti kerrotaan uutisissa, että ne on haettu salaa sieltä "kotiin" Suomeen.
- Anonyymi
Hiljaisuus on pahaenteistä. Kohta jotain uutisissa, että salaa on haettu. Näin Suomi toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481