Oon yrittänyt vanhoja naisia

Anonyymi

Mut ei musta kiinnostu enää edes 50-60-vuotiaat kurpat. Vähemmästäkin sitä katkeroituu ja alkaa suunnitella jotain kostoiskua naisia kohtaan.

KilttiMies89

76

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun tajuaa että ainut mahdollisuus saada seksiä on maksamalla niin kyllä se mielen katkeraksi vetää.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Maksettu seksi on aina hyvää, tietää mitä saa ja saa mitä haluaa. Suotta sitä katkeroitumaan! Rahalla tuppaa saamaan asioita ja seksin ostaminen tulee lopulta halvemmaksi ja helpommaksi kuin maksuttomien naisten kanssa venkslaaminen.


    • Anonyymi

      Ennen sain sentään pillua nelikymppiseltä mut enää en saa niiltäkään joten sama se mitä tässä enää tekee. Paskaa koko elämä ja masentaa kaikki.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Jos seksi on ainoa mitä naisesta haluaa niin maksulliset on kyllä paras vaihtoehto. Ei tarvi turhaan vongata, lirkuttaa ja lämmitellä, pääsee käymään suoraan asiaan. Eikä tarvi baarissa kustantaa drinkkejä, takseja kämpille tai muuta vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos seksi on ainoa mitä naisesta haluaa niin maksulliset on kyllä paras vaihtoehto. Ei tarvi turhaan vongata, lirkuttaa ja lämmitellä, pääsee käymään suoraan asiaan. Eikä tarvi baarissa kustantaa drinkkejä, takseja kämpille tai muuta vastaavaa.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos seksi on ainoa mitä naisesta haluaa niin maksulliset on kyllä paras vaihtoehto. Ei tarvi turhaan vongata, lirkuttaa ja lämmitellä, pääsee käymään suoraan asiaan. Eikä tarvi baarissa kustantaa drinkkejä, takseja kämpille tai muuta vastaavaa.

        Eikä naisen tarvitse ruveta inhoamaan vonkaajaa, kun huomaa, että on tälle vain pelkkä spermaämpäri.


      • Anonyymi

        Mäki sain ennen, mut ei niitä naisia enää kiinnosta.

        T, Allu


    • Anonyymi

      Minkäslaista kostoiskua oot miettiny? Tietää sitten kun lehdistä lukee että haa, tämähän olikin tuttu kaveri!

    • Anonyymi

      "Mut ei musta kiinnostu enää edes 50-60-vuotiaat kurpat. Vähemmästäkin sitä katkeroituu ja alkaa suunnitella jotain kostoiskua naisia kohtaan."

      Ei sitten ole tullut pieneen mieleenkään miettiä mikä SINUSSA on vialla kun näin on asiat?
      Syyttelet vain muita, itsessä ei mitään vikaa, niinkö? Vai oletatko että naisen on alistuttava leluksesi kun kerran niin satut haluamaan? Kyllä normaalijärkinen ihminen alkaisi ihmetellä että mitä teen väärin, mikä minussa on vastenmielistä jne. jos ja kun kukaan ei koskaan kiinnostu! Mutta ei. Eihän teissä kamalan kilteissä miehissä mitään vikaaa ole. Tehän olette sentään taivaan lahja naisille.
      Menkää itseenne, katsokaa sinne peiliin ja olkaa rehellisiä itsellenne; oletko sellainen mies josta kiinnostuisit jos olisit nainen? Rehellisesti!?

      • Anonyymi

        On vikaa paljonkin enkä ole sellaista väittänyt etteikö näin olisi. Kyllä sitä silti vaan jaksaa ihmetellä kun sitä näkee naisia paljon viallisempienkin yksilöiden kainalossa että miten ne on siinä onnistunu.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vikaa paljonkin enkä ole sellaista väittänyt etteikö näin olisi. Kyllä sitä silti vaan jaksaa ihmetellä kun sitä näkee naisia paljon viallisempienkin yksilöiden kainalossa että miten ne on siinä onnistunu.

        KilttiMies89

        On sitä yksinäinen olo tässä monella naisellakin. Mutta kuta enemmän tulee ikää, sitä vähemmän enää miehet kiinnostaa. Siis itsellekin ikää. Sitä tyytyy kohtaloonsa. Ja kaikilla se vanheneminen on edessä. Onhan tässä elämässä muitakin asioita kuin seksi ja parisuhde. Täytyy vaan olla kiinnostunut eri asioista. Ja eri ympyröissä tapaa ihmisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vikaa paljonkin enkä ole sellaista väittänyt etteikö näin olisi. Kyllä sitä silti vaan jaksaa ihmetellä kun sitä näkee naisia paljon viallisempienkin yksilöiden kainalossa että miten ne on siinä onnistunu.

        KilttiMies89

        No ehkäpä ne sinun silmään "vialliset yksilöt" on löytäneet sopivasti viallisen naisen itselleen. Et sinä päältäpäin näe millaisia naiset tai miehet aidosti ovat. Kauniskin nainen voi painia vaikka millaisten ikävien asioiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kurpat?! Sehän sen sitten selittikin.

      • Anonyymi

        Niin olen alkanut käyttämään tuota nimitystä vasta sen jälkeen kun olen tajunnut etten kelpaa enää edes kurppaiässä oleville hyvin hyvin monien miesten käyttämille naisille.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen alkanut käyttämään tuota nimitystä vasta sen jälkeen kun olen tajunnut etten kelpaa enää edes kurppaiässä oleville hyvin hyvin monien miesten käyttämille naisille.

        KilttiMies89

        Ahaa eli sinäkin kuulut tähän jengiin joka pitää naisia pilalle menevänä käyttötavarana. Eipä tarvi sitten yhtään ihmetellä miten ei irtoa vanhemmiltakaan daameilta piparia pojalle.

        Luovuttaminen ja katkeroituminen on toki hyvä vaihtoehto sille että kehittäisi itseään, tai keksisi elämäänsä ehkä muutakin sisältöä kuin naisten haarovälin metsästys. Tuollainen itseinhossa ja -säälissä vellominen ja uhriutuminen se on kyllä niin viehättävä piirre ihmisessä, että kumma kun eivät neitokaiset sankoin joukoin pyri housuihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen alkanut käyttämään tuota nimitystä vasta sen jälkeen kun olen tajunnut etten kelpaa enää edes kurppaiässä oleville hyvin hyvin monien miesten käyttämille naisille.

        KilttiMies89

        Miksi käytät nimimerkkiä KilttiMies.. Et ole ollenkaan sitä jos ajatusmaailmasi on tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa eli sinäkin kuulut tähän jengiin joka pitää naisia pilalle menevänä käyttötavarana. Eipä tarvi sitten yhtään ihmetellä miten ei irtoa vanhemmiltakaan daameilta piparia pojalle.

        Luovuttaminen ja katkeroituminen on toki hyvä vaihtoehto sille että kehittäisi itseään, tai keksisi elämäänsä ehkä muutakin sisältöä kuin naisten haarovälin metsästys. Tuollainen itseinhossa ja -säälissä vellominen ja uhriutuminen se on kyllä niin viehättävä piirre ihmisessä, että kumma kun eivät neitokaiset sankoin joukoin pyri housuihisi.

        "Ahaa eli sinäkin kuulut tähän jengiin joka pitää naisia pilalle menevänä käyttötavarana. Eipä tarvi sitten yhtään ihmetellä miten ei irtoa vanhemmiltakaan daameilta piparia pojalle."

        Ymmärrät varmaan että kyllähän se pistää vituttaan kun tajuaa että naiset tarjoaa sitä pipariaan lähes kaikille muille mut itse jää siitä paitsi. Miksi pihdata jo paljon käytettyä tavaraa?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ahaa eli sinäkin kuulut tähän jengiin joka pitää naisia pilalle menevänä käyttötavarana. Eipä tarvi sitten yhtään ihmetellä miten ei irtoa vanhemmiltakaan daameilta piparia pojalle."

        Ymmärrät varmaan että kyllähän se pistää vituttaan kun tajuaa että naiset tarjoaa sitä pipariaan lähes kaikille muille mut itse jää siitä paitsi. Miksi pihdata jo paljon käytettyä tavaraa?

        KilttiMies89

        Miksi panna ketään sellaista, joka ei kiihota?


      • Anonyymi

        Jaa niin mut kun naisia ei tietysti kiihota mikään ätmi.Olinpas taas tyhmä.

        No sekin on siis vain todiste naisten hypergamiasta kun tavallisen näköistä miestäkin pidetään epäkiihottavana rumana ätminä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Jaa niin mut kun naisia ei tietysti kiihota mikään ätmi.Olinpas taas tyhmä.

        No sekin on siis vain todiste naisten hypergamiasta kun tavallisen näköistä miestäkin pidetään epäkiihottavana rumana ätminä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin mut kun naisia ei tietysti kiihota mikään ätmi.Olinpas taas tyhmä.

        No sekin on siis vain todiste naisten hypergamiasta kun tavallisen näköistä miestäkin pidetään epäkiihottavana rumana ätminä.

        KilttiMies89

        Edes rumalle, lihavalle, iäkkäämmälle kurpalle ei kelpaa tavallisen tai ok näköinen, ulkonäöllisesti keskitasoa oleva nuorempi mies minkälainen itse siis olen.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käytät nimimerkkiä KilttiMies.. Et ole ollenkaan sitä jos ajatusmaailmasi on tuo.

        Koska 99% ajasta olen kiltti ja lainkuuliainen kansalainen, ei multa löydy edes rikosrekisteriä. Se mun kiltteys ei vaan oikein ilmene tai tule oikeuksiinsa täällä palstalla.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska 99% ajasta olen kiltti ja lainkuuliainen kansalainen, ei multa löydy edes rikosrekisteriä. Se mun kiltteys ei vaan oikein ilmene tai tule oikeuksiinsa täällä palstalla.

        KilttiMies89

        "ei löydy EDES rikosrekisteriä"
        No tuo nyt on perusoletus jokaiselle että ei ole rekisteriä... Ei pitäisi olla mainostamisen arvoinen asia, rekisterin omaaminen on poikkeus perussääntöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin mut kun naisia ei tietysti kiihota mikään ätmi.Olinpas taas tyhmä.

        No sekin on siis vain todiste naisten hypergamiasta kun tavallisen näköistä miestäkin pidetään epäkiihottavana rumana ätminä.

        KilttiMies89

        Naiset ei edes tiedä mikä on atm. Naisten ei tarvitse tietää laasasen taso-huuhaajutuista.

        Naaras pyrkii valitsemaan parhaat ja vahvimmat geenit jälkikasvulleen. Ihmisnaaraatkin valitsevat siksi alitajuisesti voimakkaita ja komeita uroita. Naaraan astuntaoikeudesta kuuluu urosten taistella, naarasta kuuluu liehitellä ja hurmata. Heikot urokset eivät ole missään eläinlajissa, eivätkä missään ihmiskulttuureissa haluttua tavaraa.

        Uhriutuminen ja vinkuminen ei varmasti lisää uroksen viehättävyyttä naaraitten silmissä.


    • Anonyymi

      Kerro nyt siitä sun kostoiskusuunnitelmasta!! Meinaatko että susta tehtäis sitte kirjoja ja leffoja? Pääsisit lehtiin ja telkkariin? Jänskää! Älä kiusaa vaan kerro jo miten suoritat kostosi! En malta oottaa!

      • Anonyymi

        Mä mitään kellekkään kerro. En ole vielä edes päättänyt aionko tehdä mitään. Jääköön yllätykseksi jos sellaiseen päätökseen joskus päädyn.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Sama fiilis mullakin usein näkee juoppoja ja rumiaki miehiä niil naiset kainalos, tai sillee, en ymmärrä itse suht tavis pitkä mies, en saa ketään naista, suht hyvin menee, sain töitäki ja kohta alkaa ja rahaaki sopivasti, mutta silti mitää naista en saa.

      T allu

    • Anonyymi

      En vain enää ymmärrä mitä täs pitäs tehdä, rahaa ois kyllä naisen kans seurusteluun, mut ei ne kiinnostu ja silti, tiedän et jotain vikaa on luontees tai persoonas, mut emmä tajua, voisin olla kiva naista kohtaa, ei se auta ku töihin ja salille.

      • Anonyymi

        Mitä sä et nyt muka ymmärrä?

        Mene hoitoon. Tarviit laitosapua ton sun maanisen naispakkomielteen rauhottamiseks.

        Tätä sulle on palstalla sanottu jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä et nyt muka ymmärrä?

        Mene hoitoon. Tarviit laitosapua ton sun maanisen naispakkomielteen rauhottamiseks.

        Tätä sulle on palstalla sanottu jo vuosia.

        Aha, onko kaikilla niilläkin joku naispakkomielle jotka on parisuhteessa, tai niillä joilla on yksi fuckbyddy suhde tai sitten lukuisia baarista hankittuja yhden yön suhteita?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, onko kaikilla niilläkin joku naispakkomielle jotka on parisuhteessa, tai niillä joilla on yksi fuckbyddy suhde tai sitten lukuisia baarista hankittuja yhden yön suhteita?

        KilttiMies89

        *fuckbuddy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, onko kaikilla niilläkin joku naispakkomielle jotka on parisuhteessa, tai niillä joilla on yksi fuckbyddy suhde tai sitten lukuisia baarista hankittuja yhden yön suhteita?

        KilttiMies89

        Tai niillä jotka turvautuu säännöllisesti maksullisten naisten palveluksiin?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä et nyt muka ymmärrä?

        Mene hoitoon. Tarviit laitosapua ton sun maanisen naispakkomielteen rauhottamiseks.

        Tätä sulle on palstalla sanottu jo vuosia.

        Ei ole sori sanottu vuosia. Ja laitokseen en mene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, onko kaikilla niilläkin joku naispakkomielle jotka on parisuhteessa, tai niillä joilla on yksi fuckbyddy suhde tai sitten lukuisia baarista hankittuja yhden yön suhteita?

        KilttiMies89

        Sinustako tuo allun sekoilu on sitten ihan normia käytöstä? Ei ole normaalia seota piparinpuutteesta noin totaalisesti. Aina voi vetää hanskaan, tai painella maksullisiin jos ei itse osaa kassejaan tyydyttävällä tavalla tyhjentää.

        Jos ei hereilläoloaikanaan ikinä muuta mieti kuin naisianaisianaisia niin on se pähkähullua ja vaatii hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustako tuo allun sekoilu on sitten ihan normia käytöstä? Ei ole normaalia seota piparinpuutteesta noin totaalisesti. Aina voi vetää hanskaan, tai painella maksullisiin jos ei itse osaa kassejaan tyydyttävällä tavalla tyhjentää.

        Jos ei hereilläoloaikanaan ikinä muuta mieti kuin naisianaisianaisia niin on se pähkähullua ja vaatii hoitoa.

        No sit olen hullu, mut mä halun tyttöystävän. eikö se ole ihan terve juttu, emmä halua olla yksin, ku mä oon muutenki aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustako tuo allun sekoilu on sitten ihan normia käytöstä? Ei ole normaalia seota piparinpuutteesta noin totaalisesti. Aina voi vetää hanskaan, tai painella maksullisiin jos ei itse osaa kassejaan tyydyttävällä tavalla tyhjentää.

        Jos ei hereilläoloaikanaan ikinä muuta mieti kuin naisianaisianaisia niin on se pähkähullua ja vaatii hoitoa.

        OnePoll tutki Pure Romance -yrityksen kanssa 2000 amerikkalaisen seksuaalista asenteita ja käyttäytymistä, havaittiin että ...temppua ajatellaan keskimäärin kahdeksan kertaa vuorokaudessa, ja keskimäärin amerikkalainen puhuu seksistä jollakin tavalla/tasolla viisi kertaa päivässä: https://www.swnsdigital.com/2019/07/how-many-times-a-day-does-the-average-american-think-and-talk-about-sex/

        Kun olin parhaassa vedossa ajattelin seksiä ainakin kerran puolessa tunnissa vaikka oli enemmän kuin yksi vakituinen tyttöystävä.

        Minusta on niin että "siitä puhe mistä puute" saattaa jossain määrin pitää paikkaansa mutta ei kaikkien suhteen, itse en ole ...herkistä asioista kovin puhelias. Ajattelemisen suhteen on mielestäni niin, että sitä enemmän ajattelee seksiä/erotiikkaa mitä enemmän sitä harrastaa. Jo se että ...herätteitä on koko ajan näkyvillä auttamatta antaa miehelle aiheen ajatella.


    • Anonyymi

      Vai et Allu tajua mikä on vialla!?
      Itse olet moneen kertaan toitottanut epävakaasta persoonallisuudestasi joka on ERITTÄIN vakava elämää ja ihmissuhteita ERITTÄIN vahvasti hankaloittava PSYYKKINEN SAIRAUS.
      Sen lisäksi kärsit voimakkaasta pakkomielteestä naisia kohtaan, senkin olet itse kertonut. Näihin asioihin tarvitsisit mitä kipeimmin hoitoa, kunnollista pitkäaikaista tämänkaltaisiin ongelmiin sopivaa psykoterapiaa.
      Jauhat jatkuvasti että menet pian hoitoon tai olet hoidossa. Sekin muuttuu koko ajan. Pelkkä psykologin kanssa jutustelu ei kuitenkaan kohdallasi todellakaan riitä, koska kyseessä on vakava psykiatrinen vaiva. Se vaatisi pitkäaikaista psykoterapiaa.
      Tässä ei auta vaikka olisit pitkä kuin lapamato ja kierisit rahassa. Mieleltään epätasapainoisen ihmisen kanssa on mahdoton kenenkään jaksaa olla.
      Vielä kirsikkana kakun päällä on sitten se mainitsemasi heikkolahjaisuus, joka ei välttämättä yksistään olisi niin suuri este, mutta yhdistettynä tuohon kaikkeen syntyy siitä aikamoinen soppa.
      Sisäistä tämä JA HAE SITÄ APUA!!!!! Kunnollista sellaista.

      • Anonyymi

        Menen huomenna lääkäriin.


    • Anonyymi

      Onkohan mullakin joku epävakaa persoonallisuushäiriö kun välillä olen luonteeltani itse ilkimys kun pahoitan jostakin asiasta mieleni ja silloin suututan kaikki ihmiset ympäriltäni. Välillä taas olen maailman kiltein ja empaattisin ihminen, hyvä kuuntelija, hyvä kaveri jne. Eipä se vaan paljon auta jos ehtii suututtamaan kaikki maailman ihmiset niin pahasti ettei kukaan halua enää olla mun kanssa missään tekemisissä.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Eiköhän se kannattaisi lekurilla käydä tutkituttamassa, jos tuntuu että tunneskaalat heittelee rajusti ja usein. Jos siellä todetaan ettei vikaa ole niin onpahan ainakin tarkistettu. Eipä siinä mitään menetä, parhaimmillaan voi jopa auttaa voimaan paremmin omissa nahoissa.


    • Anonyymi

      Olisitko sitten valmis menemään avioliittoon jonkun niiden 50-60 vuotiaan "kurpan" kanssa? Vai oletko etsimässä vain seksi seuraa? Ehkä niitä vanhoja kuppia niin kuin sanoit, ei kiinnosta pelkkä seksi, vaan he haluavat avioliittoon.

      • Anonyymi

        Tai sitten kun "kurppa" on seitsemissäkymmenissä, on seksi ainoa joka on kiinnostavaa. Avioliittoleikit on jo nähty.


      • Anonyymi

        En mä seurustelemaan tai avioliittoon alkaisi noin paljon itseä vanhemman kanssa mut seksi kyllä kelpais.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä seurustelemaan tai avioliittoon alkaisi noin paljon itseä vanhemman kanssa mut seksi kyllä kelpais.

        KilttiMies89

        Ajatella :)

        Mut siinä puolivälin tietämillä on ottanut puolisoksi -75 tietämillä oleva. Meillä on erittäin tyydyttävä makuukammarielämä.


    • KilttiMies89 kun sanot, että sinusta ei kiinnostu enää edes 50-60 vuotiaat kurpat, niin olisikohan sinulla vielä kokeiltava sellaista keinoa, että yrittäisit kokeilla josko sinusta kiinnostuisi 60-80 vuotiaat kurpat.

      • Anonyymi

        Sitten täytyy mennä jo vanhainkodista etsimään, ihan sairasta.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ei mustakaan oikee nuoret tytöt kiinnostu, en tiedä. mä en halua vanhaa kurppaa koska olen ite päälle 30, mut joo en tiedä. pakko se vain jatkaa olla yksin.

      t. allu

      • Anonyymi

        34vuotiaan vanhapojan ei kuulukaan kiinnostaa nuoria tyttöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        34vuotiaan vanhapojan ei kuulukaan kiinnostaa nuoria tyttöjä.

        No ei kuulu ei, mutta en silti halua mitää kurppaa 45 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuulu ei, mutta en silti halua mitää kurppaa 45 v

        Se mitä sinä haluat ei mitään merkitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuulu ei, mutta en silti halua mitää kurppaa 45 v

        Aika moni viiskymppinen tai kuuskymppinen statusmieskin saa nuoria 20-vuotiaita kauniita naisia. Esim Danny ja Frederik saa tasokasta 20 naista vaikka ovat jo yli 70-vuotiaita pappoja.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sinä haluat ei mitään merkitse.

        Kyllä se kuule merkitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuulu ei, mutta en silti halua mitää kurppaa 45 v

        Miksi naiset ovat ikääntyessään kurppia, mutta ikääntyvistä miehistä ei sanota mitään noin halveksivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni viiskymppinen tai kuuskymppinen statusmieskin saa nuoria 20-vuotiaita kauniita naisia. Esim Danny ja Frederik saa tasokasta 20 naista vaikka ovat jo yli 70-vuotiaita pappoja.

        KilttiMies89

        Paino sanalle "status". Kumpikaan mainitsemistasi herroista ei saisi nuorta naista itkemälläkään elleivät olisi julkkiksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuule merkitsee.

        Ei kuule merkitse. Jos olisit YTM niin sun haluillasi olisi jtn merkitystä koska voisit seurata halujasi. Koska olet ATM, tämä ei päde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino sanalle "status". Kumpikaan mainitsemistasi herroista ei saisi nuorta naista itkemälläkään elleivät olisi julkkiksia.

        Mitäs merkitystä sillä on minkä takia saa, kunhan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs merkitystä sillä on minkä takia saa, kunhan saa.

        Sitä vaan, että teidän nollien on turha haaveilla ja vedota statusmiesten saamisiin, koska se ei päde- eikä ikinä tule pätemään teikäläisiin.


    • Anonyymi

      Mikä saa sut kuvittelemaan, että naisia noin yleisesti kiinnostaisi omien lastensa ikäiset miehet? Voin kertoa, että puumat ovat hyvin harvinaisia, vaikka ne viime aikoina onkin nostettu tapetille. Homotkin on nostettu tapetille, ja nekin ovat lopulta hyvin harvinaisia.

      Sun ei todellakaan ole helppo löytää pojista innostuvaa täti-ihmistä.

    • Anonyymi

      Miksi yksikään nainen, oli sitten millainen kurppa tahansa, haluaisi huonotasoisen ö-luokan miehen spermaämpäriksi ja hyväksikäytettäväksi? Itse olen lähemmäs viisikymppinen nainen enkä todellakaan anna tuollaisille kuvotuksille. Mieluiten yksin ja jalat kiinni.

      • Anonyymi

        Niinpä. Ei kiinnosta puumailut. Aika näyttää löytyykö suunnilleen samanikäistä koskaan. Jos ei löydy niin yksinkin pärjää hyvin. Olen niin tarkka valitessa sopivaa miestä, että saattaa olla ettei sellaista löydy.


      • Anonyymi

        Väität siis että mä olen joku ö-luokan mies ja kuvotus. Rohkenen väittää ettet kehtaisia sanoa noin jos näkisit minkänäköinen mies olen. Mä kun sentään olen tasokas ja komea mies jonka kanssa hyvin monenkin naisen luulisi haluavan sänkyyn.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis että mä olen joku ö-luokan mies ja kuvotus. Rohkenen väittää ettet kehtaisia sanoa noin jos näkisit minkänäköinen mies olen. Mä kun sentään olen tasokas ja komea mies jonka kanssa hyvin monenkin naisen luulisi haluavan sänkyyn.

        KilttiMies89

        Luulisi haluavan... Ei ihan riitä. Vastaapa kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis että mä olen joku ö-luokan mies ja kuvotus. Rohkenen väittää ettet kehtaisia sanoa noin jos näkisit minkänäköinen mies olen. Mä kun sentään olen tasokas ja komea mies jonka kanssa hyvin monenkin naisen luulisi haluavan sänkyyn.

        KilttiMies89

        Luulisi haluavan... Ei ihan riitä. Vastaapa kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis että mä olen joku ö-luokan mies ja kuvotus. Rohkenen väittää ettet kehtaisia sanoa noin jos näkisit minkänäköinen mies olen. Mä kun sentään olen tasokas ja komea mies jonka kanssa hyvin monenkin naisen luulisi haluavan sänkyyn.

        KilttiMies89

        Palstan väellä ei ole saumaa arvostella sun ulkonäköä, koska tiedämme susta vain mitä itse täällä jaat. Mutta siitä päätellen ettet saa ihan helpolla houkuteltua naisia punkkaan, voidaan ilmeisesti todeta ettei kovinkaan moni nainen halua sua.
        Palstatotuus on että tasokkaat ja komeat miehet saavat aina naista. Joten palstatotuuksia noudattaen, sä et siis voi olla tasokas ja komea. Jos olisit, niin naiset roikkuis riesaksi asti lahkeissa kii.

        Mutta eipä me täällä voida tosiasiassa tietää mikä sussa oikeesti mättää, kun ei meinaa naista löytyä. Sä olet itse ainoa joka sen tietää, ja joka asialle mitään voi tehdä.


    • Muumioonsekaantujat kuuluu Niuvanniemeen.

    • Anonyymi

      Tös jo sekoaa ja tulee hulluksi kun ei saa naista ja en jaks baareja enää ja maksullisiin en halua laittaa rahojani.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Viinaan ja nuorisovaatteisiin laitat mieluummin rahasi? Maksulliselta olisit samalla rahalla saanut elämäsi kyydit jo moneen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinaan ja nuorisovaatteisiin laitat mieluummin rahasi? Maksulliselta olisit samalla rahalla saanut elämäsi kyydit jo moneen kertaan.

        En laita viinaan sitäpaitsi en juo enää pitkään aikaan nyt, kuntoilen ja laihdutan että voisin saada naisenkin joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinaan ja nuorisovaatteisiin laitat mieluummin rahasi? Maksulliselta olisit samalla rahalla saanut elämäsi kyydit jo moneen kertaan.

        Enkä halua mennä maksullisiin, se on hyvin epätoivosta puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä halua mennä maksullisiin, se on hyvin epätoivosta puuhaa.

        Epätoivoista on ostella nuorisovaatteita ja uusia kelloja, notkua ostareilla stalkkaamassa teinityttöjä, ladata ja poistella tinderiä siinä toivossa että saisi uusia matcheja, ahdistella naisia baareissa ja kaduilla...


    • Anonyymi

      Ei se seksi ole elämän pääasia. Sen puutteeseen ei kukaan ole kuollut. Eikä kukaan nainen ikään katsomatta suostu jonkun hyväksikäytettäväksi, joka pitää naista vielä kurppana. Hanki itsellesi pumpattava Barbara.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä että mies kokee seksittömyyden vaikeampana palana niellä kuin nainen. Naisia on kuitenkin yleensä pidetty läheisyyttä enemmän kaipaavana sukupuolena. Kuitenkin nainen pärjää mainiosti hoitamalla seksuaaliset halunsa itsekseen, kun taas miehet eivät tunnu kykenevän paineittensa purkuun ilman naisen apua.


    • Anonyymi

      Naisiin ei oikein tutustu missään nykyään. Ei pääse jutteleen ei saa osumia tinderis. On jääny ihan yksin.

    • Anonyymi

      Naisia ei tunnu nykyään kiinnostavan mikään. Ärsyttää en ymmärrä. Haluaisin naisen.

      • Anonyymi

        Erilaisia naisia kiinnostaa vaikka mitkä erilaiset asiat.

        Sinä olet yksi niistä harvoista asioista, joka ei kiinnostaa ketään naista laisinkaan.


    • Anonyymi

      Ruma en kyllä ole,mutta en saa naista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe