joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

Anonyymi

Kirkko-Raamattu 1933/-38 Apostolien teot
10:38 te tiedätte,
kuinka Jumala Pyhällä Hengellä
ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen,
hänet,
joka vaelsi ympäri
ja teki hyvää
ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet;
sillä Jumala oli hänen kanssansa.
10:39 Ja me olemme kaiken sen todistajat,
mitä hän teki juutalaisten maassa
ja Jerusalemissa;
ja hänet he ripustivat puuhun
ja tappoivat.
10:40 Hänet
Jumala
herätti
kolmantena
päivänä
ja antoi hänen ilmestyä,
10:41 ei kaikelle kansalle,
vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille,
meille,
jotka söimme
ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen,
kuin hän oli kuolleista noussut.
10:42
Ja
hän
käski meidän saarnata kansalle
ja todistaa,
että
hän
on
se,
jonka Jumala on asettanut elävien
ja kuolleitten tuomariksi.
10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat,
että jokainen,
joka uskoo häneen,
saa
synnit
anteeksi
hänen
nimensä
kautta."
10:44 Kun Pietari vielä näitä puhui,
tuli Pyhä Henki kaikkien päälle,
jotka puheen kuulivat.
10:45 Ja kaikki ne uskovaiset,
jotka olivat ympärileikatut
ja olivat tulleet Pietarin mukana,
hämmästyivät sitä,
että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
10:46 sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä
ja ylistävän Jumalaa.
Silloin Pietari vastasi:
10:47 "Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä,
jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?"
10:48 Ja hän käski kastaa
heidät
Jeesuksen
Kristuksen
nimeen.
Silloin he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä.

11

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


    • Anonyymi

      Aloitus:
      Kirkko-Raamattu 1933/-38 Apostolien teot
      10:38 te tiedätte,
      kuinka Jumala Pyhällä Hengellä
      ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen,
      hänet,
      joka vaelsi ympäri
      ja teki hyvää
      ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet;
      sillä Jumala oli hänen kanssansa.
      10:39 Ja me olemme kaiken sen todistajat,
      mitä hän teki juutalaisten maassa
      ja Jerusalemissa;
      ja hänet he ripustivat puuhun
      ja tappoivat.
      10:40 Hänet
      Jumala
      herätti
      kolmantena
      päivänä
      ja antoi hänen ilmestyä,
      10:41 ei kaikelle kansalle,
      vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille,
      meille,
      jotka söimme
      ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen,
      kuin hän oli kuolleista noussut.
      10:42
      Ja
      hän
      käski meidän saarnata kansalle
      ja todistaa,
      että
      hän
      on
      se,
      jonka Jumala on asettanut elävien
      ja kuolleitten tuomariksi.
      10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat,
      että jokainen,
      joka uskoo häneen,
      saa
      synnit
      anteeksi
      hänen
      nimensä
      kautta."
      10:44 Kun Pietari vielä näitä puhui,
      tuli Pyhä Henki kaikkien päälle,
      jotka puheen kuulivat.
      10:45 Ja kaikki ne uskovaiset,
      jotka olivat ympärileikatut
      ja olivat tulleet Pietarin mukana,
      hämmästyivät sitä,
      että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
      10:46 sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä
      ja ylistävän Jumalaa.
      Silloin Pietari vastasi:
      10:47 "Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä,
      jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?"
      10:48 Ja hän käski kastaa
      heidät
      Jeesuksen
      Kristuksen
      nimeen.
      Silloin he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä.

    • Syntien sovitus on veren kautta,he ovat pesset vaattennea karitsan veressä,ovat saaneet vanhurskauden.

      • Anonyymi

        kristittyjen laittomuudet ovat jo tuomittu...
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Siis kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
        -
        Synti on rikos ja rikokosia ei Lain antanut Jeesus sovittanut vaan ontoi tuomion kuten yllä olevasta tekstistä selviää.
        -
        Siis synti = laittomuus = rikos:
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kristittyjen laittomuudet ovat jo tuomittu...
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Siis kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
        -
        Synti on rikos ja rikokosia ei Lain antanut Jeesus sovittanut vaan ontoi tuomion kuten yllä olevasta tekstistä selviää.
        -
        Siis synti = laittomuus = rikos:
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."

        Kirkko tuputti unissasaarnaaja meedio Helena Konttisen kirjaa jatkuvasti uskosta kiinnostuneille. Ja Pirkko Jalovaara kehui , eräs meidän aikamme profeetta kirjaa ja sanoi lukevansa tuota kirjaa ihan päivittäin. Tuo Sareenin kirja on Suomalaisia eksyttänyt ja eksyttää edelleenkin.
        Siinä sanotaan, että kunhan vain ihmiset on lapsena kastetut he pelastuvat, kunhan vain heille setä jatkuvasti toitotetaan.
        Ja tuo kirja on pitänyt lut kirkkoa pystyssä.
        Tuon kirjan yhteyteen olisi liitettävä J. Bellin kirja totuus unissa saarnaajista, niin silloin
        vasta ymmärtää tuon Rovasti Sareenin kirjan tekstin. Ja samanlainen samaani näyttää olevan barjeesus noitaa kehuva varmaankin kuulijansa jo menettänyt kappalainen.
        Kaikkenlaisia eksyttäjiä niitä leipä elättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkko tuputti unissasaarnaaja meedio Helena Konttisen kirjaa jatkuvasti uskosta kiinnostuneille. Ja Pirkko Jalovaara kehui , eräs meidän aikamme profeetta kirjaa ja sanoi lukevansa tuota kirjaa ihan päivittäin. Tuo Sareenin kirja on Suomalaisia eksyttänyt ja eksyttää edelleenkin.
        Siinä sanotaan, että kunhan vain ihmiset on lapsena kastetut he pelastuvat, kunhan vain heille setä jatkuvasti toitotetaan.
        Ja tuo kirja on pitänyt lut kirkkoa pystyssä.
        Tuon kirjan yhteyteen olisi liitettävä J. Bellin kirja totuus unissa saarnaajista, niin silloin
        vasta ymmärtää tuon Rovasti Sareenin kirjan tekstin. Ja samanlainen samaani näyttää olevan barjeesus noitaa kehuva varmaankin kuulijansa jo menettänyt kappalainen.
        Kaikkenlaisia eksyttäjiä niitä leipä elättää.

        Jos opetus puuttu kasteen jälkeen,miten voi uskoa ellei kukaan opeta. Usko kuuluu kasteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kristittyjen laittomuudet ovat jo tuomittu...
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Siis kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus.
        -
        Synti on rikos ja rikokosia ei Lain antanut Jeesus sovittanut vaan ontoi tuomion kuten yllä olevasta tekstistä selviää.
        -
        Siis synti = laittomuus = rikos:
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."

        "Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:" Matteuksen kyseinen kohta on nimi kristittyjä joka sanovat olevansa kristittyjä vaikka eivä ole. Luulevat menevänsä omilla ansioilla ijankaikkiseen elämään, he tekevät siinä laittomuuten kuten Jeesus mainitseen.
        Paholaista kaikki uskovat tässä maailmassa.


    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe