Markkinointiakatemia

Anonyymi

Markkinointiakatemia nimisen firman melko aggressiivinen puhelinmyyjä on ollut yritykseemme muutaman kerran yhteydessä. Myyjä on luvannut tehoa markkinointiin uusilla, muista erottuvilla menetelmillä. Onko sanakaan totta vai kuuluuko tämä samaan sarjaan kuin valtaosa näistä ns. näkyvyyspalveluita kaupittelevista hämäräfirmoista?

23

2021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo huijatrithan eivät itse osaa edes markkinoida omaa firmaansa. Yirittävät vain löytää hyväuskoisia hölmöjä. Kuulutko joukkoon?

    • Anonyymi

      Markkinointiakatemia eli MAK on noita massamainonnan tarjoajia muiden isojen (Fonecta, Routa, Medialuotsi) kanssa. Yksilöityä palvelua on vaikea saada. Tosin MAK on itse hyvin hyvin menestynyt röyhkeän puhelinmyyntinsä ansiosta.

    • Anonyymi

      MAK on todella hyvä monessa digimarkkinointihommassa. Varsinkin hakusanamainonta ja sivujen optimointi on ihan huippua. Tyytyväisenä asiakkaana olen ollut jo 2 vuotta. Aiemmin ostettiin palveluja mm. Medialuotsilta ja Roudalta, mutta ne olivat ihan kuraa eikä edes tavoitteita oltu asetettu!!! Nyt nähdään oikeasti mikä toimii ja mikä ei.

      • Anonyymi

        Hienoa että olet tyytyväinen. Itse olen kuullut huonosta palvelusta. Yritys on kasvanut niin kovaa että asiakkaat ovat jääneet jalkoihin, Tämä on se mitä yleisesti kuulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet tyytyväinen. Itse olen kuullut huonosta palvelusta. Yritys on kasvanut niin kovaa että asiakkaat ovat jääneet jalkoihin, Tämä on se mitä yleisesti kuulee.

        Sama täällä. Olen kuullut huonoja kokemuksia kahdesta eri lähteestä. Asiakaspalvelu ontuu pahemman kerran. Ilmeisesti myös hinnoittelu on epäselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Olen kuullut huonoja kokemuksia kahdesta eri lähteestä. Asiakaspalvelu ontuu pahemman kerran. Ilmeisesti myös hinnoittelu on epäselvää.

        Harjoittavat häiritsevää epärehellistä puhelinmarkkinointia, joten heidän kanssaan ei kannata olla missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harjoittavat häiritsevää epärehellistä puhelinmarkkinointia, joten heidän kanssaan ei kannata olla missään tekemisissä.

        Yllättävän paljon asiakkaita/liikevaihtoa on MAK saanut kerättyä. Onko koko menestys sinnikkäiden myyjien ansiota vai onko myös tyytyväisiä asiakkaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän paljon asiakkaita/liikevaihtoa on MAK saanut kerättyä. Onko koko menestys sinnikkäiden myyjien ansiota vai onko myös tyytyväisiä asiakkaita?

        Eivät kait ne asiakkaatkaan aina ihan rehellisiä ole. Yrittävät huijata omia asiakkaitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kait ne asiakkaatkaan aina ihan rehellisiä ole. Yrittävät huijata omia asiakkaitaan.

        Uskaltaisin sanoa että asiakkaat paljon rehellisempia keskimäärin.


    • Anonyymi

      hah hah haa nämä resitentintekijä läskilinskit sun muut homahtavat mainoststot ja veronkierto iltapäivälehtien sukulaisineen markkinointi .... aivan, kuka enää uskoo uutisiin, on se niin sääli, että muutama suomenruotsalainen vaalenpunaisissa housuissa kävelevä määrää suomessa mikä on totta ja mikä on muunneltua totuutta?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä hyvä viestiketju samaisesta firmasta ja lopussa myös kommentteja tästä linkkaamastasi asiasta https://keskustelu.suomi24.fi/t/15586403/markkinointi-akatemia-oy

        Suomalainen journalismi on aivan kuralla jos näitä valheita ei todisteta vääriksi. Kuka tahansa voi puhua näköjään ihan mitä tahansa paskaa eikä kukaan kyseenalaista. Ravintola alan yrittäjänä en ikimaailmassa ostaisi palveluita tuollaisilta roistoilta, tais viedä mun tuet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen journalismi on aivan kuralla jos näitä valheita ei todisteta vääriksi. Kuka tahansa voi puhua näköjään ihan mitä tahansa paskaa eikä kukaan kyseenalaista. Ravintola alan yrittäjänä en ikimaailmassa ostaisi palveluita tuollaisilta roistoilta, tais viedä mun tuet.

        Suosi suomalaista. Älä osta Marketing Academylta mitään.


    • Anonyymi

      Voi yleistää: Jos joku joutuu turvautumaan puhelinmarkkinointiin, kyse on aina poikkeuksetta epärehellisestä toiminnasta. Tai ainakin yrityksestä siihen.

      Jostain ihmeen syystä yksikään rehellinen yritys ei perusta toimintaansa puhelinmarkkinointiin. On parempia ja rehellisiä tapoja.

      • Anonyymi

        Pelkkä puhelinmyynti tai verkostomarkkinoini antaa kyllä aihetta epäillä firman tuotteita ja niiden laadukkuutta hintaan nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä puhelinmyynti tai verkostomarkkinoini antaa kyllä aihetta epäillä firman tuotteita ja niiden laadukkuutta hintaan nähden.

        Ei kyse ole useinkaan mistään tuotteiden laadusta tai hinnasta. Tottakai huijareiden kannattaa myydä laatutuotteitakin jopa alle heidän oman hankintahinnan. Saadaan hyvää mainosta. Voitto tehdään huijaamalla niitä, jotka eivät ole mitään edes ostaneet. Ja kyllä sitä tyytyväistä oikeaakin ostajaa pystytään jatkossa rahastamaan. Ihan tilanteen mukaan. Lopussa tilit tyhjiksi ja konkurssi. Myös tavaran toimittajat ja verottaja ja palkatut puhelinrobotit jäävät ilman rahoja.


    • Anonyymi

      Ainakin ne saavat pilattua entistä markkinointia. Sanoisin, että kannatta pysyä erossa tuosta "akatemiasta".

    • Anonyymi

      Markkinointiakatemiaa kannattaa välttää ja paljon, pysykää erossa, puhelinmarkkinointi yritys. Soittivat mm yrityksemme henkilön salattuun numeroon, rikkoivat tietosuojaa, mistähän saivat numeron?

      Törkeä yritys ja epäeettistä toimintaa. Markkinointiakatemia Oy huijaus, scam.

    • Onko kellään kokemusta MAK oy:n sopimusehdoista? Itselleni ne esiteltiin vasta kun halusin lopettaa palvelun käyttämisen- syynä oli jo täälläkin moneen kertaan todettu "ammattimaisuus". Lisäksi nykyinen palvelun tarjoaja totesi ettei MAK ollutkaan hoitanut lupaamiaan tehtäviä. Nyt kun en suostu maksamaan heidän "sopimus sakkoaan" uhkaillaan lakimiehillä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

      • Anonyymi

        Ei kait noiden huijareiden uhkailuilla ja piilotetuilla sopimusehdoilla ole mitään merkitystä. Uhkaaminen ei maksa mitään. Tyhmät maksavat.

        Kirjoita omat ehtosi ja vetoa niihin. Uhkaa omilla lakimiehilläsi, jos eivät suostu vaatimuksiisi.


    • Anonyymi

      Tämä firma toimiikin nykyään nimellä Generaxion. Olkaapa hyvät ihmiset varuillanne.

      • Anonyymi

        Riittää olla maksamattta mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe