Pakko todeta...

Aika näyttää, mihin Sanna Marinista on. Se on kuitenkin todettava, että kyllä hän ulosanniltaan ja edustavuudeltaan on eri luokkaa kuin useimmat aikaisemmista pääministereistä. Siitä kyse paljolti politiikassa myös on. Uskonpa hänen myös vetoavan koulutettuihin naisäänestäjiin eri tavalla kuin jähmeä Rinne tai Sipilä. Siitä paljolti on myös kyse: SDP:llä on ollut heikkoja puheenjohtajia ja nyt Rinteestä on vain äkkiä päästävä eroon.

Persujen lokakampanja Marinia kohtaan on ollut sitä luokkaa, että myös he ymmärtävät kyllä pelin hengen. Halla-ahon murahtelu ei välttämättä toimi Marinin kaltaisen verbaalisesti vahvan ihmisen kanssa.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanon tuosta kuten Matti Leisola darwinismista: "I agree." 😊

    • Anonyymi

      Törmäsin niihin marinerin kannattajiin olivat rikkaita.

      • Jaa... Ilmeisesti ne rikkaat siis haluavat olla kovasti vasemmalla, sillä täällähän todelliset politiikan asiantuntijat ovat todenneet Marinin erittäin vasemmistolainen olevan?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Jaa... Ilmeisesti ne rikkaat siis haluavat olla kovasti vasemmalla, sillä täällähän todelliset politiikan asiantuntijat ovat todenneet Marinin erittäin vasemmistolainen olevan?

        Katsos kun sinulla on etujärjestöt hanskassa niin sieltä sitä sisäpiirille jaettavaa riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun sinulla on etujärjestöt hanskassa niin sieltä sitä sisäpiirille jaettavaa riittää.

        Niin? Joten ajetaan nopeasti ammattiyhdistystoiminta alas? "Mestari" hoitaa sivutyönään myös työntekijöiden etujen ajamisen?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Niin? Joten ajetaan nopeasti ammattiyhdistystoiminta alas? "Mestari" hoitaa sivutyönään myös työntekijöiden etujen ajamisen?

        Minä en tiedä ketä nämä eläkkeellä marinerin lappuja jakavat olivat, mutta eivät ainakaan köyhiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä ketä nämä eläkkeellä marinerin lappuja jakavat olivat, mutta eivät ainakaan köyhiä.

        Mistä Sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mistä Sinä sen tiedät?

        Rahasta oli kyse eikä mistään kymppitonnien pankkisäästöistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahasta oli kyse eikä mistään kymppitonnien pankkisäästöistä.

        Mitä IHMETTÄ selität?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mitä IHMETTÄ selität?

        Paljonko sulla paska on tilillä rahaa mulla on vaja kaksataa tuhatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sulla paska on tilillä rahaa mulla on vaja kaksataa tuhatta.

        Älä ota enää. Pidä taukoa. Kello on vasta kaksi iltapäivällä.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Älä ota enää. Pidä taukoa. Kello on vasta kaksi iltapäivällä.

        Jos marineria kannattaa ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa, niin ei ne köyhien asiaa aja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos marineria kannattaa ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa, niin ei ne köyhien asiaa aja.

        Kuka ajaa köyhien asiaa tässä maassa? Persutko?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Älä ota enää. Pidä taukoa. Kello on vasta kaksi iltapäivällä.

        Mikä on taho joka pyörii marinerin ympärillä, köyhätkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on taho joka pyörii marinerin ympärillä, köyhätkö.

        En jaksa jankuttaa kanssasi. Tämä riitti minulle. Kiitos.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kuka ajaa köyhien asiaa tässä maassa? Persutko?

        Missä minun vappusatanen on tuli vain 32e.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kuka ajaa köyhien asiaa tässä maassa? Persutko?

        Missä minun vappusatanen on tuli vain 32e.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        En jaksa jankuttaa kanssasi. Tämä riitti minulle. Kiitos.

        Et vastannut vajakki kysymykseen onko 200.000e pankki tili köyhyyttä on se näiden marinerin kannattajien mielestä.


      • Mielenkiintoinen tulkinta tekstistäni. Koetahan nyt vielä kerran oikein KOVASTI yrittää lukea tekstini läpi ja voit samalla vaikkapa vilkaista muitakin tekstejä tässä ketjussa. Ehkä JOPA avaukseenkin kykenet kantaa kovan ponnistelun jälkeen ottamaan?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tulkinta tekstistäni. Koetahan nyt vielä kerran oikein KOVASTI yrittää lukea tekstini läpi ja voit samalla vaikkapa vilkaista muitakin tekstejä tässä ketjussa. Ehkä JOPA avaukseenkin kykenet kantaa kovan ponnistelun jälkeen ottamaan?

        Katso mitä mieltä Sasi on marinerista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso mitä mieltä Sasi on marinerista.

        Sasin sanomiset eivät kiinnosta. Jos SINUA kiinnostavat, varmaankin kerrot sen meille.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Sasin sanomiset eivät kiinnosta. Jos SINUA kiinnostavat, varmaankin kerrot sen meille.

        Saanko käyttööni kaiken tiedon sen marinerin tekemisistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanko käyttööni kaiken tiedon sen marinerin tekemisistä.

        En tiedä. Kysy. Tuskin.

        Älä ota enää.

        Moi moi.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        En tiedä. Kysy. Tuskin.

        Älä ota enää.

        Moi moi.

        Pelottaako että jotain kannatukseen vaikuttavaa paljastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko käyttööni kaiken tiedon sen marinerin tekemisistä.

        Menneet tuodaan päivänvaloon niin poliitikon päivät ovat luetut.
        Poliitikolla tarvitsee olla täysin puhdas menneisyys menestyäkseen.


      • Anonyymi

        Ne kaupan kassatko?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Jaa... Ilmeisesti ne rikkaat siis haluavat olla kovasti vasemmalla, sillä täällähän todelliset politiikan asiantuntijat ovat todenneet Marinin erittäin vasemmistolainen olevan?

        Mitäs vikaa vasemmistolaisuudessa on,ihmettelen työläistolloja jotka KOKOOMUSTA äänestää ja kannattaa,ei kyllä järki paljon päätä pakota,pers--silimät on kokoomuksen kanssa samassa veneessä ÄÄRIOIKEISTOLAINEN luihu PUOLUE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos marineria kannattaa ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa, niin ei ne köyhien asiaa aja.

        Kokoomusko se muka köyhien asiaa ajaa vai pers---silimätkö hahhaahhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahasta oli kyse eikä mistään kymppitonnien pankkisäästöistä.

        Omituinen harhautus aiheesta. Tottunut poliitikko taidat olla?


    • Anonyymi

      Ainakin karmeasti Marin aloitti ennen Joulua että jopa hallituksen sisällä kulmakarvat alkoivat heti nousta. Ilkeitä lohkaisuja tukuttain ja näin Marin toi someraivon myös hallitukseen. Hänellä on nyt kaksi saavutusta hallituksessa, ikä ja someraivo. Melkoista meriittiä siis :))

    • Anonyymi

      Jeesustelijoilta ryhtyy faktoja kyselemään niin valehtelija kaikkoaa oitis.

      • Anonyymi

        Se rakastaa marineria, koska se muistuttaa hänen vaimoaan, oih olen niin liikuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se rakastaa marineria, koska se muistuttaa hänen vaimoaan, oih olen niin liikuttunut.

        Jauhaa tuolla alhaalla marineri perämoottorin luotettavuudesta.


    • Anonyymi

      Áika näyttää mitä tämä ledisilmäinen pyrkyri saa aikaan.

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin Marin parempaan pystyy työläisen kannalta kuin SIPILÄ puhumattakaan jos riistäjä porvari RIISTÄJÄ PUOLUE kokoomuksesta oleva orpo olisi päässyt vielä jakamaan valtion omaisuutta ja rahoja HUIJAREILLE ja sijoittajille osingojen ja optioiden jakamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin Marin parempaan pystyy työläisen kannalta kuin SIPILÄ puhumattakaan jos riistäjä porvari RIISTÄJÄ PUOLUE kokoomuksesta oleva orpo olisi päässyt vielä jakamaan valtion omaisuutta ja rahoja HUIJAREILLE ja sijoittajille osingojen ja optioiden jakamiseen

        Marin tuottaa työttömiä kasapäitten ja näin saa aikaan köyhyyttä ja kurjuutta tuhansissa perheissä ympäri Suomea.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe