Kertookaapa mielipiteitä!

5

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän hyvin,jos kukaan ei tunne kyseistä alkuperäistä esittäjää..All About Eve.Onhan se jo 30 vuoden takaa.. :)
      Olisi hyvä palata musiikin alueella vähän taaksepäin.Siihen aikaan,kun oikeasti viitsittiin nähdä vaivaa musiikin tekemiseen :)
      Tämä biisi ei ole siinä parhaimmistoa,mutta coverissa on pyritty noudattamaan oikeaa soittamista ja laulamista,niin pitkälle kuin mahdollista.Ilman nykyajan autotunea tai tietokoneella tehtyjä kitarasooloja.

• Anonyymi

Mulle vieras biisi, mutta hyvin sää vedät.

• Kiitos tästä :) Kaikenlainen palaute on tervetullutta,se kriittisinkin.Niistähän sitä saattaa vaikka oppia jotakin :)

• Anonyymi

Olis hienoa kun ihmiset alkais taas arvostaa aidompaa ja "luomumpaa" musiikkia. Muovinen autotune poppi ei oo ikinä ollut minun juttu.

• Ihan samaa mieltä!Tietokoneet mahdollistaa sen,ettei muusikoiden tarvitse enää osata soittaa ja laulaa.Koneella korjataan virheet,eikä kehitystä tapahdu.Musiikki itsessään on tyhjää ja sitä pakkosyötetään joka paikasta,niin että ennen kuin useimmat ovat ehtineet huomatakaan,aivot on pesty kuuntelemaan sitä.Osataanko kaivatakaan enää mitään aitoa ja mielikuvituksekasta?
        Sieltä mennään mistä aita on matalin.Aika on rahaa.Bisnekset kärsivät.Niin kärsii myös musiikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe