Tällanen kotitekoinen coveri.
Saa esittää vapaasti mielipidettä.
https://youtu.be/WAJjRLwNynE
Kertookaapa mielipiteitä!
5
65
Vastaukset
Ymmärrän hyvin,jos kukaan ei tunne kyseistä alkuperäistä esittäjää..All About Eve.Onhan se jo 30 vuoden takaa.. :)
Olisi hyvä palata musiikin alueella vähän taaksepäin.Siihen aikaan,kun oikeasti viitsittiin nähdä vaivaa musiikin tekemiseen :)
Tämä biisi ei ole siinä parhaimmistoa,mutta coverissa on pyritty noudattamaan oikeaa soittamista ja laulamista,niin pitkälle kuin mahdollista.Ilman nykyajan autotunea tai tietokoneella tehtyjä kitarasooloja.- Anonyymi
Mulle vieras biisi, mutta hyvin sää vedät.
Kiitos tästä :) Kaikenlainen palaute on tervetullutta,se kriittisinkin.Niistähän sitä saattaa vaikka oppia jotakin :)
- Anonyymi
Olis hienoa kun ihmiset alkais taas arvostaa aidompaa ja "luomumpaa" musiikkia. Muovinen autotune poppi ei oo ikinä ollut minun juttu.
Ihan samaa mieltä!Tietokoneet mahdollistaa sen,ettei muusikoiden tarvitse enää osata soittaa ja laulaa.Koneella korjataan virheet,eikä kehitystä tapahdu.Musiikki itsessään on tyhjää ja sitä pakkosyötetään joka paikasta,niin että ennen kuin useimmat ovat ehtineet huomatakaan,aivot on pesty kuuntelemaan sitä.Osataanko kaivatakaan enää mitään aitoa ja mielikuvituksekasta?
Sieltä mennään mistä aita on matalin.Aika on rahaa.Bisnekset kärsivät.Niin kärsii myös musiikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368