Mistä maasta tulevat kaikkein komeimmat miehet?

Anonyymi

Ihan tällainen kysymys palstalaisille. Kaikki saa vastata.

45

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti Suomi on jätetty ulkopuolelle, eikä sitä saa mainita. Joten ...

Willi veikkaus: Italiasta?

• Anonyymi

Kyselen palstalaisten mielipidettä. Ei ole oikeaa eikä väärää vastausta, kun kyse on makuasiasta. :)

• Anonyymi

Italiaanot on nami, nami.

• Anonyymi

Georgian pääkaupungissa Tbilisissä olen nähnyt komeimmat miehet ikinä 😎😍

• Anonyymi

Eiks ne ole lyhyitä siellä? Stalinkin oli sieltäpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks ne ole lyhyitä siellä? Stalinkin oli sieltäpäin.

Pitkiä, tummia, hoikkia, hyväryhtisiä ja niin kohteliaita hyvällä tavalla. Lipevyys ehkä tuntematon käsite.
        Mutta mutta, nuoret naisetkin ovat todella kauniita, en olisi uskonut...…
        Ei voida puhua maatuskoista.

• Helmiina

Norjasta.

• Suomalaisetkin muuttu siellä herkuiksi. Nekin jotka ei olleet vielä sinne lähteissään. 😜

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Suomalaisetkin muuttu siellä herkuiksi. Nekin jotka ei olleet vielä sinne lähteissään. 😜

Somaliasta, että tiedä sä se!!

Mun Yusu on kaikkein komein!!!!!

D F

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somaliasta, että tiedä sä se!!

Mun Yusu on kaikkein komein!!!!!

D F

Mille se haisee?

• Anonyymi

Tää komeuskisa kannattaa nostaa...……..?

• Anonyymi

Espanjasta, Italiasta ja Norjasta. Mun ex espanjalainen oli niin komea, että jopa mummoni 90v., joka oli lähestulkoon miesvihaaja oli aivan ihastuksissaan ja hyvä ettei flirttaillut.

• Italia ja Ranska. Italiaanot komeimpia, ranskalaiset charmanteimpia/ viehättävimpiä/ seksikkäimpiä.

• Anonyymi

Nyt lisätään 30kg lisää painoa,niin ei tarvi noita miettiä;)))

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt lisätään 30kg lisää painoa,niin ei tarvi noita miettiä;)))

Niin siis mihin lisätään?
        Ja muutenkin, eikös tässä kunkin mielipiteitä kysytty?

• Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

Niin siis mihin lisätään?
        Ja muutenkin, eikös tässä kunkin mielipiteitä kysytty?

Italiaanot ja fransmannit on mulle liian lyhyitä, kun olen 170 cm pitkä. Komeus ja charmi katoaa, jos miestä pitää katsoa alaspäin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Italiaanot ja fransmannit on mulle liian lyhyitä, kun olen 170 cm pitkä. Komeus ja charmi katoaa, jos miestä pitää katsoa alaspäin. :)

Goottitaustaiset italiaanot ja espanjalaiset sekä ranskalaiset normannit ovat hmmetin komeita. Ja pitkiä.

• Anonyymi

Kongosta, ne on niiiiiin gorillaa sängyssäkin.

• Anonyymi
      • Zhang Yixing eli Lay Zhang on ihan söpö.

• Anonyymi

Inuiitit on todella komeita. Vähän kuin Tarzaneita,
      Alkukantaisen eläimellisiä.

• Anonyymi

Suomesta tai Hollannista.
      Briteillä on huonot hampaat, italiaanot ja muut Välimeren kansojen miehet ovat liian lyhyitä. Turkkilaisilla ja lähikansoilla on ruma ja liian hallitseva nenä. Näin yleistäen.

• Anonyymi

Suomalaiset miehet eivät ole mitenkään keskimäärin komeita. Suurin osa suomalaisista miehistä ei ole geenikomeita eli kasvokomeita, tuuheatukkaisia, pitkiä ja hyväkroppaisia. Yksittäisiä komeita miehiä löytyy tietysti joka kansasta. Ei kaikki italialaisetkaan komeita ole. Kyllä Italiassakin on pitkiä miehiä, ei ole mitenkään lyhyt kansa. Sama koskee muitakin etelä-eurooppalaisia kansoja.

• Anonyymi

Jossain oli listattu eri maiden komistuksia. Yllätti, että arabit olivat TODELLA komeita ja seksiä tihkuvia, moderni look.

• Anonyymi

Kyllä Dubaissa riitti silmälle iloa ;)

• Aborginaalit on ehkä rumimpia..

Kauneimpia taas jotkut afrikkalaiset korkeine poskipäineen..Masait?

Siis ylipäätään ihmisistä puhuttaessa.

• Anonyymi

Suomesta tulee rumiimmat miehet. kiinalaistenkin komeampia.

• Anonyymi

Irakista! Kyllä!

• Somalit on komeimpia, rumalit rumimpia.

• Anonyymi

Kreikasta.

• Anonyymi

Oma ääneni menee Norjalle tai Berliinille - jälkimmäinen ei ole tietysti maa, mutta en sano koko Saksaa, koska nimenomaan Berliinissä olen kiinnittänyt miesten hyvännäköisyyteen huomiota. Ehkä siis Saksan itäiset ja/tai pohjoiset osat.

• Anonyymi

Eri rotujen sekoitukset ovat komeimpia.

• Anonyymi

Sardiniasta ja makrillimaista vissiin.

• Anonyymi

Sisiliassa oli kyllä...!

• Anonyymi

No rumimmat on savonlinnassa. Nuoret on muuttaneet pois, taalla on vahoja Tai mienterveys potilaita. Kaikki on Ema juntteja, haiseva hielle, lialle ja paskalle. Ne ryystaa paivat olutta, kiroilwvat ja piereskele at. Taalla on piereskely Aivan tavallista

• Anonyymi

Minulle komeimmat ovat Suomessa.

• Anonyymi

Niitähän on joka maassa

Komeisiin ei kantsi ihastua

No

Mut

Tietysti sinä oot se komein

• Anonyymi

Kaikissa maissa on komeita miehiä mutta ulkonäkö ei ole tärkein asia ihmisessä.

• Anonyymi

Perunamaasta nousevat komeimmat potaatit

• Anonyymi

Tšekkoslovakiasta 🤔

• Anonyymi

Tietenkin Kokkolan Koivuhaasta. Täällä on raamikkaita körilöitä.

>simiti<

• Italiasta noin yleensä ottaen. Ranskalaiset sitten vastaavasti charmikkaampia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      100
      3459
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      307
      1870
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1707
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      96
      1567
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      411
      1516
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      430
      1417
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1410
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1172
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      353
      1015
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      277
      1002
    Aihe