Yössä tuulisessa sateisessa

Anonyymi

Ma liikun. Polkua pitkin Gesterbyn. Ei vastaan tulijoita ole. Heilautan viittaani mustaa, suojaksi sateen. Kohennan terää viikatteen, katseeni luon siihen, terävä se on, terä viikatteen.
Lähestyn ikkunaa kerrostalon. Vilkaisen sisään huoneen. Pariskunta siellä nukkuu, kenties kohta omaan vereen hukkuu.......... ja nyt....................

7

212

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut Jestiksen Stephen Kingille hienon runon keksimisestä.

• Anonyymi

.......... Terä viikatteen viuhahti..... veri roiskahti....... päät irtaantui...... viuhuen...... seinät märkänä.............. punaisena.............. torsot valuen kuiviin........
      Poistun paikalta näyttämön ma. Olen saanut sen mitä halusin............ luita nyt kalusin......
      Olen yön pimeydessä........... onnellinen............. huuleni punertavi............
      ............ terää viikatteen hivelen...............
      ............... aaahhhh ............... olen onnellinen................

• Anonyymi

Mitä ma näen takaa verhon........ rakosen...... nainen tuo vaalea.... hiuksiaan harjaa..... ei minusta mitään tiedä..... näe..... terä viikatteen vilahtaa.... valossa polun.... lyhdyn.... hetken loisti.... piiloon viittani se..... menee.... näkymättömiin...... hetkeksi...... kunnes......

• Anonyymi

Asettelen irtopään........... tyynylle päälle sohvan sen........ kaunis on asetelma.... sen....
      poistun aamuun nousevaan.... viel riittää pimeys.... verhoten...... terä viikatteen.... kimmeltäen.... ihana on aamu tää..... ei mitään mätää......

• Anonyymi

Kiipeän tikkaat katolle talon...... siel katselen alas polun gestiksen. ... Pariskunta kääntyy pihalle talon 4....... laskeudun..
        . He talon 4... ovella C... suutelee... huulet irtautuu..... terä viitakkeen... sai suudelman... kostean.... verisen.... Metsään pimeään poistun..... hymy huulilla..... veristen...

• Anonyymi

Kiipeän tikkaat katolle talon...... siel katselen alas polun gestiksen. ... Pariskunta kääntyy pihalle talon 4....... laskeudun..
        . He talon 4... ovella C... suutelee... huulet irtautuu..... terä viitakkeen... sai suudelman... kostean.... verisen.... Metsään pimeään poistun..... hymy huulilla..... veristen...

• Anonyymi

Te lukijat.... te ihmetteletten, miks ma tääl oon. Mut kutsuttu on.... tänne polun gestiksen.
      Olen rakkauden... ihanuuden.... empatian.... vastakohta...
      Mut kutsui tänne väki äänestäjät......... teitä hallitsee vihervasemmisto.... hallitus... mäellä Arkadian.....
      He teille pahuuden toi........ ja loi............ miks ?
      On vihervasemmisto tuo............ kun pahuuden luo........... ja teille tuo...........
      Ma poistun polun gestiksen............. kohti............... uutta...............
      Mäen jolkbyn....................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      419
      1861
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1207
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      111
      1110
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1103
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      168
      937
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      773
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe