Yössä tuulisessa sateisessa

Anonyymi

Ma liikun. Polkua pitkin Gesterbyn. Ei vastaan tulijoita ole. Heilautan viittaani mustaa, suojaksi sateen. Kohennan terää viikatteen, katseeni luon siihen, terävä se on, terä viikatteen.
Lähestyn ikkunaa kerrostalon. Vilkaisen sisään huoneen. Pariskunta siellä nukkuu, kenties kohta omaan vereen hukkuu.......... ja nyt....................

7

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut Jestiksen Stephen Kingille hienon runon keksimisestä.

• Anonyymi

.......... Terä viikatteen viuhahti..... veri roiskahti....... päät irtaantui...... viuhuen...... seinät märkänä.............. punaisena.............. torsot valuen kuiviin........
      Poistun paikalta näyttämön ma. Olen saanut sen mitä halusin............ luita nyt kalusin......
      Olen yön pimeydessä........... onnellinen............. huuleni punertavi............
      ............ terää viikatteen hivelen...............
      ............... aaahhhh ............... olen onnellinen................

• Anonyymi

Mitä ma näen takaa verhon........ rakosen...... nainen tuo vaalea.... hiuksiaan harjaa..... ei minusta mitään tiedä..... näe..... terä viikatteen vilahtaa.... valossa polun.... lyhdyn.... hetken loisti.... piiloon viittani se..... menee.... näkymättömiin...... hetkeksi...... kunnes......

• Anonyymi

Asettelen irtopään........... tyynylle päälle sohvan sen........ kaunis on asetelma.... sen....
      poistun aamuun nousevaan.... viel riittää pimeys.... verhoten...... terä viikatteen.... kimmeltäen.... ihana on aamu tää..... ei mitään mätää......

• Anonyymi

Kiipeän tikkaat katolle talon...... siel katselen alas polun gestiksen. ... Pariskunta kääntyy pihalle talon 4....... laskeudun..
        . He talon 4... ovella C... suutelee... huulet irtautuu..... terä viitakkeen... sai suudelman... kostean.... verisen.... Metsään pimeään poistun..... hymy huulilla..... veristen...

• Anonyymi

Kiipeän tikkaat katolle talon...... siel katselen alas polun gestiksen. ... Pariskunta kääntyy pihalle talon 4....... laskeudun..
        . He talon 4... ovella C... suutelee... huulet irtautuu..... terä viitakkeen... sai suudelman... kostean.... verisen.... Metsään pimeään poistun..... hymy huulilla..... veristen...

• Anonyymi

Te lukijat.... te ihmetteletten, miks ma tääl oon. Mut kutsuttu on.... tänne polun gestiksen.
      Olen rakkauden... ihanuuden.... empatian.... vastakohta...
      Mut kutsui tänne väki äänestäjät......... teitä hallitsee vihervasemmisto.... hallitus... mäellä Arkadian.....
      He teille pahuuden toi........ ja loi............ miks ?
      On vihervasemmisto tuo............ kun pahuuden luo........... ja teille tuo...........
      Ma poistun polun gestiksen............. kohti............... uutta...............
      Mäen jolkbyn....................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe