Miesten puutteesta valitettiin, mutta missä ovat palstan sinkkunaiset? Eihän täällä ole kuin pari kirjautunutta naiskäyttäjää, ja hekin varattuja.
Missä siis sinkkunaiset?
Palstan naistilanne
25
67
Vastaukset
- Anonyymi
Bäääd, very sori bääääd. Harjailen härrykkää. Nyt ei jouda.
- Anonyymi
Lopeta se. Tulet tänne sulostuttamaan ilmapiiriä. Joku faceuppi kuva profiiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se. Tulet tänne sulostuttamaan ilmapiiriä. Joku faceuppi kuva profiiliin.
Mikä vika siilissä on? Oon kyllä miettinyt miten sille FaceApissa kävisi. Nyt kun kaikki on jo kokeilleet sitä, siis appia. Nääh...oon näyttänyt oman kuvani vain harvoille ja valituille, härrykän vielä harvemmille :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika siilissä on? Oon kyllä miettinyt miten sille FaceApissa kävisi. Nyt kun kaikki on jo kokeilleet sitä, siis appia. Nääh...oon näyttänyt oman kuvani vain harvoille ja valituille, härrykän vielä harvemmille :)
Hyvä homma. Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joita tänne kaivataan. Ei siilissä mitään vikaa ole. Härrykän esittelyn voimme jättää myöhemmälle.
- Anonyymi
Minä olen sinkkunainen ja kirjoitan silloin tällöin palstalle.
Kirjautua en aio sillä en koe tarvetta kuulua porukkaan, ja missään tapauksessa en miestä tällaisista paikoista etsisi jos olisin etsimässä.
En varmasti ole sellainen sinkkunainen jota täällä kaivataan, mutta koska palsta on avoin kaikille otan oikeudekseni silloin tällöin kommentoida. Yhtään aloitusta en ole kirjoittanut.
Tällä palstalla vierailen välillä koska olen kiinnostunut yhteiskunnasta ja sen eri kerroksista ja puolista. Haluan olla ajan hermolla joka tasolla ja täältä saa mainion kuvan yhdenlaisesta nettikulttuurista. Otan aktiivisesti osaa julkisilla foorumeilla ja kommentoin ja keskustelen myös siellä. Täällähän keskustelumahdollisuutta ei ole, koska mitään järkevää vastausta ei mihinkään saa.
Olen myös sellainen paha korkeasti koulutettu uranainen, mutta koska kumppania en täältä todellakaan hae ei tarvitse pelästyä. Ajattelin nyt kuitenkin esittäytyä kun sinkkunaisia peräänkuulutettiin.- Anonyymi
Mitä pahaa on koulutuksessa? Meinaatko että se pelottaa miehet pois? En pelästynyt.
Kiitokset esittäytymisestä.
- Anonyymi
Niin?
- Anonyymi
No heippa vaan sullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No heippa vaan sullekin.
Heippa.
- Anonyymi
Olen uussinkku, mutten ole hakemassa mitään enkä ketään tältä palstalta tai näiltä palstoilta. En nettideittaile, enkä ole tinderissäkään.
- Anonyymi
Kauanko olet ollut sinkkuna? Meinasitko vielä aktivoitua?
- Anonyymi
Tää ei vieläkään ole mikään deittipalsta. Mitä väliä kirjoittajan sukupuolella tai siviilisäädyllä on?
xLiner- Anonyymi
Kyllä se vähän on ollut ja hyvällä tuloksella.
- Anonyymi
Keskustelutkin olis mielenkiintoisempia, vaikkei treffeille asti päästäiskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vähän on ollut ja hyvällä tuloksella.
Eikä ole. Luulit vaan etkä näköjään vieläkään ymmärrä. Jos olis ollut, et ulisisi täällä siitä aiheesta enää.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole. Luulit vaan etkä näköjään vieläkään ymmärrä. Jos olis ollut, et ulisisi täällä siitä aiheesta enää.
xLinerOnhan se ollut ;)
- Anonyymi
Ootpa sä taas kireenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa sä taas kireenä.
Ite oot löysä..
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot löysä..
xLAi sulla on ollu vaan niitä tarjolla. 😧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla on ollu vaan niitä tarjolla. 😧
Ei kiitos, tää ei ole deittipalsta.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos, tää ei ole deittipalsta.
xLNyt sä ymmärsit väärin, ei ollut sulle deittejä tarjolla.
- Anonyymi
Ei sinkkunaiset ole tällä säälittävällä palstalla.. Ne on tinderissä etsimässä rikasta ja komeaa miestä.
- Anonyymi
Tinderissä on tyttöjä.
No minä olen ainakin sinkkunainen, jolla on myös vakituinen nimimerkki palstalla.
- Anonyymi
No niinpä näyttää. Oot jäänyt ihan huomaamatta.
Miten petolinnun perseessä voi olla koiran silmä?
Kiva kun olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1013522Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3091896Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471717- 971582
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141535Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21430Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311428Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431190MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar291034Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030