Palstan naistilanne

Anonyymi

Miesten puutteesta valitettiin, mutta missä ovat palstan sinkkunaiset? Eihän täällä ole kuin pari kirjautunutta naiskäyttäjää, ja hekin varattuja.

Missä siis sinkkunaiset?

25

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bäääd, very sori bääääd. Harjailen härrykkää. Nyt ei jouda.

• Anonyymi

Lopeta se. Tulet tänne sulostuttamaan ilmapiiriä. Joku faceuppi kuva profiiliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se. Tulet tänne sulostuttamaan ilmapiiriä. Joku faceuppi kuva profiiliin.

Mikä vika siilissä on? Oon kyllä miettinyt miten sille FaceApissa kävisi. Nyt kun kaikki on jo kokeilleet sitä, siis appia. Nääh...oon näyttänyt oman kuvani vain harvoille ja valituille, härrykän vielä harvemmille :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vika siilissä on? Oon kyllä miettinyt miten sille FaceApissa kävisi. Nyt kun kaikki on jo kokeilleet sitä, siis appia. Nääh...oon näyttänyt oman kuvani vain harvoille ja valituille, härrykän vielä harvemmille :)

Hyvä homma. Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joita tänne kaivataan. Ei siilissä mitään vikaa ole. Härrykän esittelyn voimme jättää myöhemmälle.

• Anonyymi

Minä olen sinkkunainen ja kirjoitan silloin tällöin palstalle.
      Kirjautua en aio sillä en koe tarvetta kuulua porukkaan, ja missään tapauksessa en miestä tällaisista paikoista etsisi jos olisin etsimässä.
      En varmasti ole sellainen sinkkunainen jota täällä kaivataan, mutta koska palsta on avoin kaikille otan oikeudekseni silloin tällöin kommentoida. Yhtään aloitusta en ole kirjoittanut.
      Tällä palstalla vierailen välillä koska olen kiinnostunut yhteiskunnasta ja sen eri kerroksista ja puolista. Haluan olla ajan hermolla joka tasolla ja täältä saa mainion kuvan yhdenlaisesta nettikulttuurista. Otan aktiivisesti osaa julkisilla foorumeilla ja kommentoin ja keskustelen myös siellä. Täällähän keskustelumahdollisuutta ei ole, koska mitään järkevää vastausta ei mihinkään saa.
      Olen myös sellainen paha korkeasti koulutettu uranainen, mutta koska kumppania en täältä todellakaan hae ei tarvitse pelästyä. Ajattelin nyt kuitenkin esittäytyä kun sinkkunaisia peräänkuulutettiin.

• Anonyymi

Mitä pahaa on koulutuksessa? Meinaatko että se pelottaa miehet pois? En pelästynyt.
        Kiitokset esittäytymisestä.

• Anonyymi

Niin?

• Anonyymi

No heippa vaan sullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No heippa vaan sullekin.

Heippa.

• Anonyymi

Olen uussinkku, mutten ole hakemassa mitään enkä ketään tältä palstalta tai näiltä palstoilta. En nettideittaile, enkä ole tinderissäkään.

• Anonyymi

Kauanko olet ollut sinkkuna? Meinasitko vielä aktivoitua?

• Anonyymi

Tää ei vieläkään ole mikään deittipalsta. Mitä väliä kirjoittajan sukupuolella tai siviilisäädyllä on?

xLiner

• Anonyymi

Kyllä se vähän on ollut ja hyvällä tuloksella.

• Anonyymi

Keskustelutkin olis mielenkiintoisempia, vaikkei treffeille asti päästäiskään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vähän on ollut ja hyvällä tuloksella.

Eikä ole. Luulit vaan etkä näköjään vieläkään ymmärrä. Jos olis ollut, et ulisisi täällä siitä aiheesta enää.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole. Luulit vaan etkä näköjään vieläkään ymmärrä. Jos olis ollut, et ulisisi täällä siitä aiheesta enää.

xLiner

Onhan se ollut ;)

• Anonyymi

Ootpa sä taas kireenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootpa sä taas kireenä.

Ite oot löysä..

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oot löysä..

xL

Ai sulla on ollu vaan niitä tarjolla. 😧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla on ollu vaan niitä tarjolla. 😧

Ei kiitos, tää ei ole deittipalsta.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos, tää ei ole deittipalsta.

xL

Nyt sä ymmärsit väärin, ei ollut sulle deittejä tarjolla.

• Anonyymi

Ei sinkkunaiset ole tällä säälittävällä palstalla.. Ne on tinderissä etsimässä rikasta ja komeaa miestä.

• Anonyymi

Tinderissä on tyttöjä.

• No minä olen ainakin sinkkunainen, jolla on myös vakituinen nimimerkki palstalla.

• Anonyymi

No niinpä näyttää. Oot jäänyt ihan huomaamatta.
        Miten petolinnun perseessä voi olla koiran silmä?

Kiva kun olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      101
      3522
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      309
      1896
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1717
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1582
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      414
      1535
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1430
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1428
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1190
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      29
      1034
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      358
      1030
    Aihe