Palstan naistilanne

Anonyymi

Miesten puutteesta valitettiin, mutta missä ovat palstan sinkkunaiset? Eihän täällä ole kuin pari kirjautunutta naiskäyttäjää, ja hekin varattuja.

Missä siis sinkkunaiset?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bäääd, very sori bääääd. Harjailen härrykkää. Nyt ei jouda.

      • Anonyymi

        Lopeta se. Tulet tänne sulostuttamaan ilmapiiriä. Joku faceuppi kuva profiiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se. Tulet tänne sulostuttamaan ilmapiiriä. Joku faceuppi kuva profiiliin.

        Mikä vika siilissä on? Oon kyllä miettinyt miten sille FaceApissa kävisi. Nyt kun kaikki on jo kokeilleet sitä, siis appia. Nääh...oon näyttänyt oman kuvani vain harvoille ja valituille, härrykän vielä harvemmille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika siilissä on? Oon kyllä miettinyt miten sille FaceApissa kävisi. Nyt kun kaikki on jo kokeilleet sitä, siis appia. Nääh...oon näyttänyt oman kuvani vain harvoille ja valituille, härrykän vielä harvemmille :)

        Hyvä homma. Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joita tänne kaivataan. Ei siilissä mitään vikaa ole. Härrykän esittelyn voimme jättää myöhemmälle.


    • Anonyymi

      Minä olen sinkkunainen ja kirjoitan silloin tällöin palstalle.
      Kirjautua en aio sillä en koe tarvetta kuulua porukkaan, ja missään tapauksessa en miestä tällaisista paikoista etsisi jos olisin etsimässä.
      En varmasti ole sellainen sinkkunainen jota täällä kaivataan, mutta koska palsta on avoin kaikille otan oikeudekseni silloin tällöin kommentoida. Yhtään aloitusta en ole kirjoittanut.
      Tällä palstalla vierailen välillä koska olen kiinnostunut yhteiskunnasta ja sen eri kerroksista ja puolista. Haluan olla ajan hermolla joka tasolla ja täältä saa mainion kuvan yhdenlaisesta nettikulttuurista. Otan aktiivisesti osaa julkisilla foorumeilla ja kommentoin ja keskustelen myös siellä. Täällähän keskustelumahdollisuutta ei ole, koska mitään järkevää vastausta ei mihinkään saa.
      Olen myös sellainen paha korkeasti koulutettu uranainen, mutta koska kumppania en täältä todellakaan hae ei tarvitse pelästyä. Ajattelin nyt kuitenkin esittäytyä kun sinkkunaisia peräänkuulutettiin.

      • Anonyymi

        Mitä pahaa on koulutuksessa? Meinaatko että se pelottaa miehet pois? En pelästynyt.
        Kiitokset esittäytymisestä.


    • Anonyymi

      Niin?

      • Anonyymi

        No heippa vaan sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No heippa vaan sullekin.

        Heippa.


    • Anonyymi

      Olen uussinkku, mutten ole hakemassa mitään enkä ketään tältä palstalta tai näiltä palstoilta. En nettideittaile, enkä ole tinderissäkään.

      • Anonyymi

        Kauanko olet ollut sinkkuna? Meinasitko vielä aktivoitua?


    • Anonyymi

      Tää ei vieläkään ole mikään deittipalsta. Mitä väliä kirjoittajan sukupuolella tai siviilisäädyllä on?

      xLiner

      • Anonyymi

        Kyllä se vähän on ollut ja hyvällä tuloksella.


      • Anonyymi

        Keskustelutkin olis mielenkiintoisempia, vaikkei treffeille asti päästäiskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vähän on ollut ja hyvällä tuloksella.

        Eikä ole. Luulit vaan etkä näköjään vieläkään ymmärrä. Jos olis ollut, et ulisisi täällä siitä aiheesta enää.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole. Luulit vaan etkä näköjään vieläkään ymmärrä. Jos olis ollut, et ulisisi täällä siitä aiheesta enää.

        xLiner

        Onhan se ollut ;)


      • Anonyymi

        Ootpa sä taas kireenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa sä taas kireenä.

        Ite oot löysä..

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot löysä..

        xL

        Ai sulla on ollu vaan niitä tarjolla. 😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla on ollu vaan niitä tarjolla. 😧

        Ei kiitos, tää ei ole deittipalsta.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos, tää ei ole deittipalsta.

        xL

        Nyt sä ymmärsit väärin, ei ollut sulle deittejä tarjolla.


    • Anonyymi

      Ei sinkkunaiset ole tällä säälittävällä palstalla.. Ne on tinderissä etsimässä rikasta ja komeaa miestä.

      • Anonyymi

        Tinderissä on tyttöjä.


    • No minä olen ainakin sinkkunainen, jolla on myös vakituinen nimimerkki palstalla.

      • Anonyymi

        No niinpä näyttää. Oot jäänyt ihan huomaamatta.
        Miten petolinnun perseessä voi olla koiran silmä?

        Kiva kun olet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1686
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1186
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1061
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      997
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      864
    Aihe