Maailman tärkein ruokagallup

Jos joutuisit autiolle saarella kuukaudeksi ja saisit valita vain yhden ruoan, jota joutuisit joka päivä syömään, mikä se olisi?

Mä ottaisin lasagnea☝️

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiiiiiin?

      • Anonyymi

        No jos joka päivä pitäisi samaa ruokaa niin pizza. Siihen ei kylllästy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos joka päivä pitäisi samaa ruokaa niin pizza. Siihen ei kylllästy.

        Mä kyllästyn..


    • Tykkään kanaburritoista. Mums! :)

      Tortillaan kääritään revittyä broiskua, papuja, juustoraastetta ja kaikenlaisia vihanneksia oman maun mukaan, sekä salsaa, pico de galloa ja ranskankermaa.
      Voi että on hyvää. Siellä autiolla saarella voisin ihan huoletta herkutella näillä.

    • Anonyymi

      Mä ottaisin kaurapuuroa!

    • Anonyymi

      Mämmi.

      • Anonyymi

        Ootko Mietaan Jussi?


    • Anonyymi

      Ei suomessa voi joutua saarelle. Joka saari melkeen asuttu.
      Toki saarelle voi joutua vain jos lentokone putoo ja selviit hengissä mutta silloin ei sulla ole ruokaa mukana veikkaan. Joudut siis saaren antimilla tulemaan toimeen. Oon kyllä yöpynyt saarella monesti ja usein on mukana lihaa , salaattia, merestä saa kaloja kalastamalla.

    • Anonyymi

      Ei suomessa voi joutua saarelle. Joka saari melkeen asuttu.
      Toki saarelle voi joutua vain jos lentokone putoo ja selviit hengissä mutta silloin ei sulla ole ruokaa mukana veikkaan. Joudut siis saaren antimilla tulemaan toimeen. Oon kyllä yöpynyt saarella monesti ja usein on mukana lihaa , salaattia, merestä saa kaloja kalastamalla.

    • Edellä mainitut lasagnet burritot, kaurapuurot ja mämmit varmastikin pilaantuisivat niissä olosuhteissa piankin, syö siinä sitten pilaantunutta lasgnea koko kuukausi, yök.

      Itse tietenkin ottaisin pari isoa repullista biltongia, tuolla luvataan vain pari viikkoa mutta varmaan mitä kuivemmaksi tekee sen paremmin säilyy:

      https://blogi.partioaitta.fi/biltong-kuivaliha/

      • Joka päivä tulis tietysti uusi tuore annos.

        Valkokastike kananmunalla ja pottuja olis kakkosvaihtoehto. Just söin..uuh. bröyh.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joka päivä tulis tietysti uusi tuore annos.

        Valkokastike kananmunalla ja pottuja olis kakkosvaihtoehto. Just söin..uuh. bröyh.

        Mistä se sinne tulee? jos joku sen tuo ei saari enää ole autio sinun näkökulmasta kun tulee se ruuantuoja. Kyllä ne eväät pitää olla jo sinne mennessä mukana. Teissä suvaitsevaistossa on juuri se vika että näette asiat tuollaisten mielikuvitusihmeiden kautta ettekä osaa ajatella realistisesti & loogisesti asioita.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mistä se sinne tulee? jos joku sen tuo ei saari enää ole autio sinun näkökulmasta kun tulee se ruuantuoja. Kyllä ne eväät pitää olla jo sinne mennessä mukana. Teissä suvaitsevaistossa on juuri se vika että näette asiat tuollaisten mielikuvitusihmeiden kautta ettekä osaa ajatella realistisesti & loogisesti asioita.

        Tiputetaan lentokoneesta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mistä se sinne tulee? jos joku sen tuo ei saari enää ole autio sinun näkökulmasta kun tulee se ruuantuoja. Kyllä ne eväät pitää olla jo sinne mennessä mukana. Teissä suvaitsevaistossa on juuri se vika että näette asiat tuollaisten mielikuvitusihmeiden kautta ettekä osaa ajatella realistisesti & loogisesti asioita.

        Tiputetaan lentokoneesta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tiputetaan lentokoneesta.

        Tuleekin sitten melkoista sörsseliä sun lasagnesta. Toisekseen, jos se lentokone sinne sulle eväitä toimittaa tilauksesta et sinä sinne varsinaisesti ole joutunut vaan ihan itse tahtonut mennä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuleekin sitten melkoista sörsseliä sun lasagnesta. Toisekseen, jos se lentokone sinne sulle eväitä toimittaa tilauksesta et sinä sinne varsinaisesti ole joutunut vaan ihan itse tahtonut mennä.

        Onko jotenkin suppea mielikuvitus?

        Katsos kun sinne on joku huvikseen koemielessä kidnapannut, mutta antanut kuitenkin toteuttaa tuon yhden toiveen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuleekin sitten melkoista sörsseliä sun lasagnesta. Toisekseen, jos se lentokone sinne sulle eväitä toimittaa tilauksesta et sinä sinne varsinaisesti ole joutunut vaan ihan itse tahtonut mennä.

        Onko jotenkin suppea mielikuvitus?

        Katsos kun sinne on joku huvikseen koemielessä kidnapannut, mutta antanut kuitenkin toteuttaa tuon yhden toiveen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko jotenkin suppea mielikuvitus?

        Katsos kun sinne on joku huvikseen koemielessä kidnapannut, mutta antanut kuitenkin toteuttaa tuon yhden toiveen.

        Tuo on selvästikin jostain sun jännämiesfantasiasta, ei oikeassa elämässä noin käy kenellekään :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo on selvästikin jostain sun jännämiesfantasiasta, ei oikeassa elämässä noin käy kenellekään :D

        Tämä onkin jossittelua. Doh..🙄


    • Omeletti.

    • Anonyymi

      Ristikukkaisiin kuuluvan kukkakaalin. Keittoa siitä. Tekee hyvää maksalle.

    • Anonyymi

      Mitäs tämä nyt on? Vastaukseni poistettiin! Eli kukkakaalin!

      • Kukkakaalia - kakkakuulia.

        Siinähän tuo ainakin täällä näkyy. Oon mäkin siitä joskus soppaa tehnyt.


    • Anonyymi

      Kaurapuuro, toinen ääni.

      Kuivina hiutaleet säilyy iäisyyden ja niillä vois pyydystää rottiakin välipalaksi.

    • Anonyymi

      Tää on helppo. "Aution saaren erikoinen" :^)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe