Ei ruma saa naista

Anonyymi

Oon sit ruma ei voi mitään vittu jännämiehet saa naisia ja naiset menee naimisiin hullujen mielenvikaisten kanssa heti.

56

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rumuus ei ole ongelma jos vain on paljon rahaa.
      Köyhä mies ei kyllä ikinä naista saa.

    • Anonyymi

      Köyhä ei saa. Pitää olla komia asunto ja hieno iso auto. Upeat vaatteet ja kallis kello. Naiselle pitää ostaa myös kaikkea kivaa..

      • Anonyymi

        Miten kallis kello?


      • Anonyymi

        No jos on sopivasti rahaa ja ihan ok palkka, niin pitäs naista saada, ei tarvi olla miljonääri, mutta ei niitä saa, kun pitäs kai olla koulutettu jännämies.

        T allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on sopivasti rahaa ja ihan ok palkka, niin pitäs naista saada, ei tarvi olla miljonääri, mutta ei niitä saa, kun pitäs kai olla koulutettu jännämies.

        T allu

        Tuhansia ja taas tuhansia miehiä on palkkatöissä. Se ei ole mikään erikoistaito, jolla saa naiset kapsahtamaan hurmiossa kumoon. Jokaisen kynnelle kykenevän pitäisi käydä töissä. Eikä kenenkään muun kuin itsensä takia.

        Joten ei, sinun ei "PITÄISI" saada naista siksi että käyt töissä. Työssäkäynti kuuluu aikuisen ihmisen elämään. Ei siitä palkintoja jaella.


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla saa naista. Ei tässä muuakaan ole rikkaita ja naisia on saatu ilman rahaakin. Viinaa juomalla ja baareissa käymällä tutustuu naisiin. Rumuus ei ole mikään syy olla saamatta sillä monet rumat lihavat seurustelee. Tärkeintä on että juo viinaa ja pitää hauskaa jotta naisiin voit tutustua.

      T viinamies

    • Anonyymi

      On se kumma vaikka on tavis komee, ei komee komee, mut ja on pitkä ja ei nyt niin kalliita vaatteita ja perus 50 € kello ja on satasia tilillä ja asiat hyvin, mut silti naisia ei saa, tinderis 0 osumaa kun ei kelpaa, niille kelpaa se rikollinen sossupaska joka juo rahansa ja on jännä ja itsevarma ja uhkailee ihmisiä jne.

      T allu

      • Anonyymi

        Jos metsästät naisia tekohymy naamalla ja kysyt ensimmäisenä käviskö treffit tällaisen taviksen kanssa, niin ne haukottelee jo ennen kuin lopetat lauseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos metsästät naisia tekohymy naamalla ja kysyt ensimmäisenä käviskö treffit tällaisen taviksen kanssa, niin ne haukottelee jo ennen kuin lopetat lauseen.

        Etsit jonkun kivan harrastuksen ja tapaat siellä tavisnaisia, samanlaisia kuin mitä itsekin olet. Etkä puhu tavismaisuudesta tai pahiksista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos metsästät naisia tekohymy naamalla ja kysyt ensimmäisenä käviskö treffit tällaisen taviksen kanssa, niin ne haukottelee jo ennen kuin lopetat lauseen.

        No suurin osa ihmisistä on taviksia, myös ne pinnalliset missi naiset ja komeet jännämiehet, nekin on taviksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsit jonkun kivan harrastuksen ja tapaat siellä tavisnaisia, samanlaisia kuin mitä itsekin olet. Etkä puhu tavismaisuudesta tai pahiksista mitään.

        Käyn salilla, mut sieltä ei löydä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn salilla, mut sieltä ei löydä naista.

        Saliko on ainoa harrastus minkä keksit?
        Mitäs jos kokeilisit harrastaa jotain ryhmäliikuntaa. Yksilölajeissa nyt ei ole tapanakaan rupatella muiden kanssa. Joukkueharrastuksissa on ok iskeä juttua.

        Tai keksi jotain muita harrastuksia mihin ihmiset osallistuvat ryhmänä. Mielikuvitusta peliin nyt poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saliko on ainoa harrastus minkä keksit?
        Mitäs jos kokeilisit harrastaa jotain ryhmäliikuntaa. Yksilölajeissa nyt ei ole tapanakaan rupatella muiden kanssa. Joukkueharrastuksissa on ok iskeä juttua.

        Tai keksi jotain muita harrastuksia mihin ihmiset osallistuvat ryhmänä. Mielikuvitusta peliin nyt poika.

        On ainoa en käy muissa olen aika ujo persoona.


    • Anonyymi

      Mäkin haluan ihan tavis nätin tytön, saa olla pyöree kiloja saa kantaa, mutta ei liikaa.

      T allu

    • Anonyymi

      Jos naiset hulluja mielenvikaisia haluaisi, niin sulla olis allu naisia jonossa ovella.

      • Anonyymi

        Mutta haluaahan naiset sellaisia. lue lehdistä tai netistä.


      • Anonyymi

        Öö no en sanoisi että olen hullu ja aika totaalisen törkeesti sanottu, mulla pitäisi olla naisia jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö no en sanoisi että olen hullu ja aika totaalisen törkeesti sanottu, mulla pitäisi olla naisia jonossa.

        Todellaki pitäs olla edes se pyöreä nainen, koska olen pitkä ja pituus on miehissä suosittua, lisäks en ole niin ruma ja mulla on nyt vihdoin sopivasti rahaaki ja työt alkaa kohta, ai että mul menee hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki pitäs olla edes se pyöreä nainen, koska olen pitkä ja pituus on miehissä suosittua, lisäks en ole niin ruma ja mulla on nyt vihdoin sopivasti rahaaki ja työt alkaa kohta, ai että mul menee hyvin

        Sä olet elävä todiste siitä että pelkkä pituus ei tosiaan vielä riitä siihen et naisten kiinnostus heräisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta haluaahan naiset sellaisia. lue lehdistä tai netistä.

        Mutta kuule kun eipähän vaan halua. Katsopa ympärillesi, kyllä valtaosa parisuhteista on kahden aivan tavallisen ihmisen muodostamia. Ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, pääasiassa hakevat tavallista fiksua ja mukavaa kumppania normaalia arkeaan jakamaan.

        Niistä ei toki kannata lehdissä kirjoitella, kun ihmisiä kiinnostaa vain epänormaali ja sensaatiohakuisuus. Turha se olisi päivittäin artikkeleja väsäillä normipariskuntien arjesta, harva lukisi.

        Sinäkin olet selvästi lukenut läpi vain ne räiskyvimmät otsikot, joissa mielenvikainen mies hakkaa naisensa, tai hullu nainen hullaantuu tuomitusta rikollisesta.
        Ihan niinkuin useimmat miehet eivät hakkaa naisiaan, niin useimmat naiset eivät viehäty mielenvikaisista hulluista. Enemmistö ihmisistä on aivan tavallista tallaajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet elävä todiste siitä että pelkkä pituus ei tosiaan vielä riitä siihen et naisten kiinnostus heräisi.

        Ei todellakaan riitä. Mutta silti nainen pitäs oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö no en sanoisi että olen hullu ja aika totaalisen törkeesti sanottu, mulla pitäisi olla naisia jonossa.

        Sulla ei "PITÄISI" olla mitään. Kaikki kuuluu itse ansaita, ei mikään tipu taivaalta syliin pelkällä jankuttamisella. Ei ole mikään ihme ettei sunlaisella ulisijalla ole naisonnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki pitäs olla edes se pyöreä nainen, koska olen pitkä ja pituus on miehissä suosittua, lisäks en ole niin ruma ja mulla on nyt vihdoin sopivasti rahaaki ja työt alkaa kohta, ai että mul menee hyvin

        Sulla ei "PITÄISI" olla ketään, ei "edes" sitä pyöreää. Ei ihmiset ole mitään palkintoja. Sä et selvästikään ole sellainen tyyppi kenen seurassa viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei "PITÄISI" olla ketään, ei "edes" sitä pyöreää. Ei ihmiset ole mitään palkintoja. Sä et selvästikään ole sellainen tyyppi kenen seurassa viihtyy.

        EN ole väittänytkään et olis palkintoja, kyllä pitäs olla, oli mulla ennenkin oma nainen pyöreä kaunis seksikäs nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN ole väittänytkään et olis palkintoja, kyllä pitäs olla, oli mulla ennenkin oma nainen pyöreä kaunis seksikäs nainen.

        Ei todellakaan kenelläkään "PITÄISI" olla ketään. Kaikille ei vaan löydy seuraa. Sinä nykyisellä asenteellasi olet satavarma yksinjääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan kenelläkään "PITÄISI" olla ketään. Kaikille ei vaan löydy seuraa. Sinä nykyisellä asenteellasi olet satavarma yksinjääjä.

        Mun asenne on että vielä löydän naisen joskus, kun tästä muutun, ja nyt alkanu menee hyvin parempaan suuntaan.


    • Anonyymi

      Olen ruma. Olen ällöttävä suorastaan eikä naisen edes puhu minulle koskaan.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua viinamiehiä, tinderimiehiä, huorissa käyviä, tautisia, huono hampaisa monen kanssa nussineita sohvaperunoita.
      Nainen 44 v

    • Anonyymi

      Naiset ei halua viinamiehiä, tinderimiehiä, huorissa käyviä, tautisia, huono hampaisa monen kanssa nussineita sohvaperunoita.
      Nainen 44 v

    • Anonyymi

      No mä en ole ruma ja silti en saa naisia ja osumia tinderis.

    • Mä en lannistu, puren hammasta, etsin naista joka kärsii näkövammasta...
      - Jukka Virtanen: Kaupungin rumin mies -

    • Anonyymi

      Helvetti paikka täynnä kunnon atm ätmejä ja sekopäitä.

    • Anonyymi

      Minä en perusta ulkonäöstä. Kuitenkin vaadin että sen vaikka sitten rumankin kuoren alta löytyy Ihminen isolla iillä ja sydämen sivistystä.
      Sellaista kultajyvää kun on vain niin kovin vaikea löytää, ja joka sellaisen on onnistunut löytämään pitää omastaan niin hyvän huolen ettei heitä vapaana kulje.
      Aktiivisesti en etsi ketään koska tiedän että tämä harvinaisuus tielleni osuu jos on osuakseen. Ja jos ei, elän hyvää elämä myös yksin.
      -nainen-

      • Anonyymi

        Emmäkään jaksa enää. Ku ei naiset kiinnostu. Vaikka asiat hyvin. Rahaa pljon tilillä. Ei voi mitääjoa lihonut ei kelpaa. Ei voi mitäö jos panostuskaa ei kelpaa. Sit ollaan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmäkään jaksa enää. Ku ei naiset kiinnostu. Vaikka asiat hyvin. Rahaa pljon tilillä. Ei voi mitääjoa lihonut ei kelpaa. Ei voi mitäö jos panostuskaa ei kelpaa. Sit ollaan yksin.

        Allu laita mallimiehen kuva profiiliisi, laita myös että olet työtön, sitten tiedät miksi naiset ei kiinnostu susta ja voit lopettaa palstalla marisemisen.


    • Anonyymi

      Vain viinamiehet kelpaa ja ongelmaiset jotka aiheuttaa naiselle ongelmia.
      ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies vaik olis rumakin. tuskin saa koska naista edes kaveriksi, kaikki aina tyrmää joten en jaksa edes yrittää.

      • Anonyymi

        No ei varmaan tuolla asenteella, minulla on vielä toivoa koska olen pitkä. että oikea osuu kohdalle joku päivä.


    • Anonyymi

      Kai se on uskottava sitten että minäki oon liian ruma naisille. Ainoastaan joku mies on joskus kehunut mua komeaksi. Yksikään nainen ei ole komeaksi koskaan kehunut, sanonut ainoastaan että olen söpö mutta senkin voi periaatteessa ottaa enemmin loukkauksena kuin kehuna.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Lisättäköön tähän vielä että ne kehujat ei olleet homoja (vaikka niinkin joku voisi luulla) vaan ihan seurustelevia heteromiehiä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Mä en aina usko tuohon kun naiset eivät ole rumaksi sanonut ja käytän siistei vaatteita, mutta kai tuo pääkoppa on niin sekantunu kun ei saa naista, ja masentunut, aina yksin. Mitä sillä rahallakin tekee kun tienaa kun sitä ei kiinnosta enää baareihinkaa laittaa kun ei saa naista. Mutta kaippa olen tinder naisille ruma.

        T: Allu


      • Anonyymi

        No aika outoa ettet sitten löydä naista, missä vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisättäköön tähän vielä että ne kehujat ei olleet homoja (vaikka niinkin joku voisi luulla) vaan ihan seurustelevia heteromiehiä.

        KilttiMies89

        veikkaan ettet ruma ole, meitä nyt vaa molempia haukutaan rumiksi, vaikka tosiasia ei ole niin, ei vain osu semmosia naisia kohdalle sit millään jotka ois kiinnostunu tapaan tai treffeille.

        T allu


    • Anonyymi

      Niin esim se Milla Aronen on vain yksi hyvä esimerkki siitä kuinka naiset haluaa mielenvikaisia tappajia kumppaneikseen.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Kerropas vaikka sinä Allu mitä sen naisen kanssa tekisit jos sellaisen saisit?
      Siis minkälainen parisuhde siitä muodostuisi? Mitä annettavaa sinulla olisi sille naiselle, nyt kun aina vain sönkötät siitä mitä SINUN pitäisi saada naiselta?
      Mitä muuta sinulla on tarjota kuin hieno kello ja satasia pankissa, pituutta ja ihan ok naama sekä kaljamaha? Niin ja ne muotikuteet tietysti.
      Minkälainen kumppani lisi Allu tämän kaiken sisällä?
      Ja saa tähän muutkin epätoivoiset vastata: mitä teillä on tarjota naiselle, ja se ei tarkoita rynkytystä? Vai haluatteko ylipäätään muuta?
      Parisuhde kun on niin paljon taitolaji että kiinnostaisi kuulla miten te siinä pärjäisitte!

      • Anonyymi

        Vaikka ja mitä kaikkee. On ihan perus juttuja mitä on annettavana. No ainaski ex mielestä olin ihan hyvä kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ja mitä kaikkee. On ihan perus juttuja mitä on annettavana. No ainaski ex mielestä olin ihan hyvä kumppani.

        No annahan sitten esimerkkejä mitä annettavaa sulla olisi? Siis ihan konkreettisia esimerkkejä eikä mitään epämääräistä "vaikka mitä"


    • Anonyymi

      En oo Allu mutta mulla kun on paljon rahaa niin mulla olis naiselle vaikka mitä tarjottavaa. Enkä mä nyt sysiruma ja vastenmielinenkään ole toisin kuin jotkut tällä palstalla kovasti yrittävät väittää.

      Voisin matkustella naisen kanssa ulkomailla, käydä konserteissa, lätkämatseissa, elokuvissa, hienoissa ravintoloissa syömässä. Osaan mä pannakki vaikka jotkut varmaan luulee että mua pitäis naisen opettaa.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Ja turha tulla inisemään kenenkään että seksi on niin paljon muutakin kuin pelkkä tekninen suoritus ja elimen tökkääminen siihen kuuluisaan reikään.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Allun kohdalla mietityttää mitä annettavaa hänellä olisi henkisesti toiselle ihmiselle suhteessa. Aika helposti lipsahtaisi suhde omaishoitamiseksi kun herralla ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa, itsekin julistaa olevansa tasapainoton ja äityy väkivaltaiseksikin kun tarpeeksi sylettää.

        Ei nuo yhteiset aktiviteetit ole se isoin asia parisuhteessa. Se mitä toisesta saa irti ihan kahdestaan kotisohvalla ollessa, se on hirveän tärkeää. Että on samansuuntaiset keskustelutaidot, riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita, osoitetaan hellyyttä ja välittämistä... Yleensä ihmisiä kiinnostaa mitä annettavaa toisella on parisuhteeseen nimenomaan henkisellä puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allun kohdalla mietityttää mitä annettavaa hänellä olisi henkisesti toiselle ihmiselle suhteessa. Aika helposti lipsahtaisi suhde omaishoitamiseksi kun herralla ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa, itsekin julistaa olevansa tasapainoton ja äityy väkivaltaiseksikin kun tarpeeksi sylettää.

        Ei nuo yhteiset aktiviteetit ole se isoin asia parisuhteessa. Se mitä toisesta saa irti ihan kahdestaan kotisohvalla ollessa, se on hirveän tärkeää. Että on samansuuntaiset keskustelutaidot, riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita, osoitetaan hellyyttä ja välittämistä... Yleensä ihmisiä kiinnostaa mitä annettavaa toisella on parisuhteeseen nimenomaan henkisellä puolella.

        En sitä tarkoittanutkaan ettenkö osaa keskustella jos vain on riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai ettenkö osaa osoittaa myös hellyyttä ja olla läsnä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Olis mullaki nyt rahaa lähtee vaikka Pietariin, mutta ei huvita oikee yksin kun ei saa naista, on niin tylsää elämä eikä tapahdu mitää jännää kun ei ole naista....

      T allu

      • Anonyymi

        Pietarista voi saada naista. Sinne vaan!


    • Anonyymi

      Suomes on ihan vääränlaisia naisia joita ei ole opetettu pitämään miehistä. Ulkomailla helppo tutustua ja puhua naisille koska ne on saaneet hyvän kasvatuksen joten ei tule tylyjä pakkeja. Jopa virossa naiset tosi ystävällisiä ja pääsee kahville.
      Suomes ei naiset arvosta mukavaa luonnetta eikä herrasmiestä joka avaa oven naiselle ja on asiallinen niin ei naiset arvosta. Naiset arvostaa paskaa luonnetta , huonoa käytöstä toisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Näin minäkin olen alkanut ajattelemaan ihan oman kokemusmaailman perusteella siis sen mitä näen ja kuulen ympärilläni silloin kun vaivaudun menemään paikkoihin missä on naisia.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Miksi siis et etsisi naista ulkomailta? Miksi pitää väkisin kituuttaa suomessa kun noin kovin paljon paremmin on muualla asiat?


      • Anonyymi

        Kyllä toi on niin totta. Suomes naiset tylyjä ja paskoja eikä niitä kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe