Faija kuoli ja sen tiedän että hän ei todellakaan olisi halunnut kirkon seremonioita hössöttään ruumiinsa ympärille , rahastaen hautakivillä sun muilla oheistuotteilla....
Käsittääkseni parempi olisi hänen tahtonsa mukaan heittää ruumis metsään eläinten syötäväksi , kiertokulkuun takaisin mahdollisimman nopeasti meneväksi siis.
Eläintenruuasta oli myös joskus puhetta ....
Noh....Hänen kehonsa makaa nyt Hämeen sairaalassa viemässä kylmiön virtaa...
Siellä joku tuntematon leikkelee ja silpoo isäni kehoa surutta tehden rakastamaansa työtä kenties?
Minun mielestäni kyseessä on ruumiin häpäisy.
Ja siitä on tehty bisnes.
Ruumiin hävitys...
2
202
Vastaukset 2
- Anonyymi
Itse voit valmistautua tekemällä itse oman arkkusi. Jos et osaa, googlaa kurssi. Viittaatko että lahjoitti ruumiin tieteelle? Jos et, voi sen arkun tehdä nopsaan kun on vain tavara, saha ja vasara, noin niinkun noin.
- Anonyymi
No jos seremoniat eivät ole oma juttu niin asiahan on siinä tapauksessa erittäin helppo hoitaa eli kaupassa myydään jätesäkkejä, ostat sellaisen ja sitten faijan laitat siihen säkkiin ja nakkaat kropan lähimmälle kaatikselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2731096Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "236880- 98841
- 73758
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429