Flunssa ei lähde

Anonyymi

Kysymys:onko täällä Turun seudulla liikkeellä joku "ihme tauti"?Alkoi päänsärkynä kurkkukipuna,ja niinkuin tavallinen flunssa ei kuumetta, sitten tuli kauhea yskä , poskiontelo tulehdus siihen sain antibiootit muutama päivä suht normi sitten taas päänsärky yskä jatkui sain taas ab.kuurin CRP 5.sanottiin ilman sen enempää tutkimusta että varmasti taas nuo poskiontelot ja siihen tuo kuuri.Tämä kaikki alkoi ennen joulua ! Nyt vieläkin yskää ei niin kovaa enään mutta vetämään olo ja limaa kurkussa .Eli onko kellään muulla tällaisesta kokemuksia minä en enää ymmärrä kuumaa olen juonut,nenäsuihkeita käyttänyt ym.alkaa jo mennä hermot,kun kokoajan sairas tai ainakin sairauden tuntu! Apua Kokemuksia,! Kiitos!

16

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On.
      Ennen joulua alkoi jo.
      Edelleen nostaa lämpöä illaksi.
      Kuivaa köhää. Yötäpäivää. Ei saa nukuttua.
      Keuhkot kuin tulessa, jos vähäkään rasittaa.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole lämpöä, mutta totta köhää kyllä mutta tosiaan vähän laantunut, mutta tää ihme "sahailu"tässä on kummallista, just kun ajattelee, että nyt paremmin niin eikös seuraava yö tai aamu taas ala uudestaan.Mitään ei oikein jaksa tehdä pakolliset kotityöt vaan .Oletko käynyt lääkärissä ,jos sulla keuhkot kipeet?Tai niin ne mullakin sattuu kun yskii tai yrittää yskiä tota limaa irti välillä tulee ihan kuin joku tulppa tonne nieluun Lima ei mee alas eikä tule ylös.Keljua tämä on ja näyttää vaan kestävän ei ikinä ennen näin pitkään ole ollut sitähän tässä lähdin kyselemään kun tuntuu niin oudolta taudilta, mutta näyttää sitä sitten olevan muillakin!!!!!!Ja tuonne seuraavaan viitaten Onneksi en ole Porista enkä Turusta vähän niinkuin niitten väliltä!!!


      • Anonyymi

        Mulla ei ole lämpöä, mutta totta köhää kyllä mutta tosiaan vähän laantunut, mutta tää ihme "sahailu"tässä on kummallista, just kun ajattelee, että nyt paremmin niin eikös seuraava yö tai aamu taas ala uudestaan.Mitään ei oikein jaksa tehdä pakolliset kotityöt vaan .Oletko käynyt lääkärissä ,jos sulla keuhkot kipeet?Tai niin ne mullakin sattuu kun yskii tai yrittää yskiä tota limaa irti välillä tulee ihan kuin joku tulppa tonne nieluun Lima ei mee alas eikä tule ylös.Keljua tämä on ja näyttää vaan kestävän ei ikinä ennen näin pitkään ole ollut sitähän tässä lähdin kyselemään kun tuntuu niin oudolta taudilta, mutta näyttää sitä sitten olevan muillakin!!!!!!Ja tuonne seuraavaan viitaten Onneksi en ole Porista enkä Turusta vähän niinkuin niitten väliltä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole lämpöä, mutta totta köhää kyllä mutta tosiaan vähän laantunut, mutta tää ihme "sahailu"tässä on kummallista, just kun ajattelee, että nyt paremmin niin eikös seuraava yö tai aamu taas ala uudestaan.Mitään ei oikein jaksa tehdä pakolliset kotityöt vaan .Oletko käynyt lääkärissä ,jos sulla keuhkot kipeet?Tai niin ne mullakin sattuu kun yskii tai yrittää yskiä tota limaa irti välillä tulee ihan kuin joku tulppa tonne nieluun Lima ei mee alas eikä tule ylös.Keljua tämä on ja näyttää vaan kestävän ei ikinä ennen näin pitkään ole ollut sitähän tässä lähdin kyselemään kun tuntuu niin oudolta taudilta, mutta näyttää sitä sitten olevan muillakin!!!!!!Ja tuonne seuraavaan viitaten Onneksi en ole Porista enkä Turusta vähän niinkuin niitten väliltä!!!

        OHO!! LÄHTIKIN TUPLANA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole lämpöä, mutta totta köhää kyllä mutta tosiaan vähän laantunut, mutta tää ihme "sahailu"tässä on kummallista, just kun ajattelee, että nyt paremmin niin eikös seuraava yö tai aamu taas ala uudestaan.Mitään ei oikein jaksa tehdä pakolliset kotityöt vaan .Oletko käynyt lääkärissä ,jos sulla keuhkot kipeet?Tai niin ne mullakin sattuu kun yskii tai yrittää yskiä tota limaa irti välillä tulee ihan kuin joku tulppa tonne nieluun Lima ei mee alas eikä tule ylös.Keljua tämä on ja näyttää vaan kestävän ei ikinä ennen näin pitkään ole ollut sitähän tässä lähdin kyselemään kun tuntuu niin oudolta taudilta, mutta näyttää sitä sitten olevan muillakin!!!!!!Ja tuonne seuraavaan viitaten Onneksi en ole Porista enkä Turusta vähän niinkuin niitten väliltä!!!

        Sama tauti taitaa olla.

        Se on vähän niin, että jos menee pikkuflunssan kanssa lääkäriin eka viikolla, sinut nauretaan ulos. Käsketään kotiin syömään buranaa. Ja tulemaan uudestaan, jos tauti pahenee. Satanen ihan hukkaan.

        No, ei ole pahentunut ei parantunut toka viikolla.

        Kolmannella viikolla alkaa olla pakko lähteä lääkäriin, jolloin saat kuulla saarnaa, että eikö aikuinen ihminen ymärrä lääkäriin lähteä? Juu ei. Buranaa saa käsikaupastakin.

        En siis vielä ole lähtenyt lääkäriin, vaikka tauti on ollut päällä jo ennen joulua.

        Kai tämä joskus ittellään ohi menee tai sitten tauti on kuolemaksi.


    • Anonyymi

      Se on se kirottu Porista tullut flunssa, joka tappaa kaikki Turkulaiset, mutta jättää henkiin kaikki Porilaiset!
      Etkö tiennyt, että Porista tuleva flussa on tappava!
      Ainoa keino selviytyä on muuttaa Poriin ensi tilassa, niin flunssasi paranee!

      Terkkuja Porista

      • Anonyymi

        Pare kuolla pois ennen kuin edes harkita muuttoa Poriin.


      • Anonyymi

        Lähelläkään porilaista ollut. Enkä mene.
        Niitä piruja on kyllä kavalan paljon Turussa.


    • Anonyymi

      Kausi-influenssa on liikkeellä Varsinais-Suomessa.
      Siinä on monenlaisia pitkittyneitä oireita.

      • Anonyymi

        Ei oo influenssa. Ei nosta kovaa kuumetta.

        Joku muu virustauti.

        Yskökset ja räkä ihan kirkasta


    • Anonyymi

      Tauti taas pahempi tänään.
      Viidettä viikkoa jo.

      • Anonyymi

        Mulla tänään taas yskän kanssa parempi aamu paitsi jos makuullaan koittaa yskiä luulee että nyt tukehtuu Lima vaan koriste rinnassa!! Mutta päätä särkee ja veto vex ,vatsan kanssa ja ongelmia luultavasti noi särkylääkettä tekee huonoa!Hermot ihan loppu ,kun ei vaan "tauti"lakkaa.Olen niin kyllästynyt tohon, kun sanotaanpitää vain levätä juoda lämmintä no sitä tässä on tehty monta viikkoa!!! Tietysti onhan tämä tyhmää valittaa tällaisesta,koska moni sairastaa syöpää tai muuta vakavaa.Silti masentaa mokoma mikä sitten lieneekin,koska ei tunnu Oikealta flunssalta!!!(ei tarvitse niistä ei kuumetta,..)


    • Anonyymi

      Ei helpota.

    • Anonyymi

      Miten muitten kanssa, olen ollut kummallisesti sairas kaksi kuukautta.
      Etenkin keuhkot. Ei kuumetta.
      Päinvastoin, viikonlopulla kuumemittari näytti la-su 35,4 ja 35,6.
      Mitä ihmettä ? Kuolenko minä ?

      Googlasin. Löysin kaksi syytä alhaiseen ruumiinlämpöön
      kilpirauhastoiminnan häiriö
      (labrat oli normaalit viime keväänä)
      ja anorexia.
      Olen kyllä laiha enkä tahdo saa syödyksi
      mahavaivojen takia, mutten anorektikko.

      nm.68v.

      • Anonyymi

        Sinuna menisin lääkäriin jos et ole jo ollut.


    • Anonyymi

      Corona se on :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe