Koskahan johto porras lähtee?
Taas vaihtuiko terveys firma parkanossa vai?
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdys sanat hakusessa sulla.
- Anonyymi
Ehkä koulun käynti jäänyt vähemmälle. Rankin käynti sitäkin enemmälle.
- Anonyymi
Jaa että johtoporras pois?? Ja haluaisitko että paikalle valittais paikalliset valtuutetut ???? Mielenosoituksia hei
- Anonyymi
Juu, lisää mielenosotuksia. Saadaan tää päätoimijaki lopettaan. Sitte nähdään minkämoiset terveyspalvelut nää rutisijat saa hommattua tilalle.
- Anonyymi
Kunnon mielenosoitus piristää aina, oli syy mikä tahansa.
- Anonyymi
Ei kannata Kihniön kanssa yhteistyötä tehdä nehän haastaa Parkanon aina heti oikeuteen. Tuottakoon itse omat terveyspalvelunsa.
- Anonyymi
Parkano kunnioittakoon sopimuksia ja saapukoon neuvotteluihin niin vois oikeuteenhaastotkin jäädä. Kihniöläisten rahat kyllä kelpaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkano kunnioittakoon sopimuksia ja saapukoon neuvotteluihin niin vois oikeuteenhaastotkin jäädä. Kihniöläisten rahat kyllä kelpaavat.
Nyt on kihniöläisille tullut totuus vastaan. Tähän asti ovat päässeet serkkujensa kanssa valehtelemalla ja maalittamalla. Nyt ei serkut ja uskonveljet voi auttaa.
Ennen nämä sankarit maalitti pankeissa ja työpaikoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683218Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91861- 1111750
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869