Rintojen kohotus/pienennys, missä?

Anonyymi

Olen vuosia vatvonut epäesteettisten ja ennenkaikkea niska/hartiakipuja aiheuttavien rintojeni kanssa. Sopivia liivejä on hankala löytää ja sekä liiveillä, että ilman inhottavaa olla.

Olen muuten hoikahko ja sopusuhtainen / urheilullinen, pituus 170cm ja n. 60kg. Isompaa painon muutosta ei ole tapahtunut 10 vuoteen ja olen nyt 27 vuotias.

Rintani ovat aktiivisesta liikkumisestani huolimatta riippuvat ja aivan kuin toisesta vartalosta. Eivät ne valtavimmat mahdolliset ole, mutta vaikeuttavat ja epäsuhdat muuhun kehoon.

Rinnat aiheuttavat epävarmuutta ja haittaavat liikkuessa. En haaveile isoista rinnoista, vaan kiinteistä ja vaivattomista. Eli olisiko pienennys tai kohotus vastaus ongelmaani.

Olen viimein tilanteessa, jossa voisin korjata asian.
Mistä siis apua? Mikä toimenpide sopisi minulle. Missä on luotettavat ja osaavat tekijät ja kliniikat?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos rinnat ovat isot ja aiheuttaa vaivoja, rinnat voidaan pienentää julkisellakin puolella (esim. oman sairaanhoitopiirin keskussairaalassa), mikäli kriteerit täyttyvät.

• Anonyymi

Juuri niin, itse olen saanut työterveyslääkäriltäni suosituksen ja minut leikattiin keskussairaalassa.
        Kaikki sujui hyvin alusta loppuun. Elämäni paras kevennys.
        Maksoi suunnilleen yhden sairaalavuorokauden verran.

• Anonyymi

Ap: oletko löytänyt sopivaa klinikkaa?

• Anonyymi

Kävin itse rintojen kohotuksessa, jossa toista rintaa myös hieman pienennettiin. Olen todella tyytyväinen, ja harmittaa että odotin näinkin kauan. Vertailupohjaa ei ole, mutta kävin Viron puolella Artia clinikillä, Katrin K leikkasi. En keksi prosessista huonoa sanottavaa. Noin kuukausi piti välttää juoksua, ja käyttää haavateippejä, ettei arvet veny. Kannattaa käydä konsultaatiossa esim. siellä ja vertailun vuoksi muuallakin, niin asia lähtee etenemään.

• Anonyymi

Konsultaatioissa kannattaa käydä niin saa ammattilaiselta vastauksen onko pelkkä kohotus vai kohotus/implantti-yhdistelmä hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe