Tytöt aikuistuessaan ovat äidille vaikeampia kuin pojat

Anonyymi

Omat tyttäreni ovat nyt aikuisia riivinrautoja HUOH
Pojat ovat aikuisina suoria ja mutkattomia. Huolehtivaisia äitiä kohtaan.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miniät sitten pakottavat pojatkin pahoiksi HUOH

      Ap.

      • Anonyymi

        Mulla on maailman parhaat miniät, en voi moittia, samoin vävyt. Tyttäret tietysti ovat omanlaisia, tosin niin pitää ollakin kuten veljensäkin.


    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaankin näitä peräkamarinpoikia.

    • Anonyymi

      Minun tyttäreni ovat jo melkein aikuisten tyttärien äitejä, suoria ja avoimia. Samoin ovat veljensä. En tarvitse erityistä hyysäämistä, pärjään omillani terve varakas nainen olen ja terve huolehtivainen mies rinnalla vielä . Mutta kaikki me yhdessä huolehditaan lämpimästi toisistamme ja lastenlapsista.

    • Anonyymi

      Itsepä olet heidät kasvattanut riivinraudoiksi.

    • Anonyymi

      Miten varakkuus tekee ihmisestä paremman ?

      • Anonyymi

        Onhan päivänselvää ettei köyhä voi muuta olla kuin perus-suomalainen, varakkaat suosivat maahanmuuttoa humanistisista syistä koska eihän se näy heidän elämässään mitenkään.
        Kyllä köyhät ovat sellaisia turhakkeita ei muuta.


      • Anonyymi

        Varakkuus ei tee parempaa ihmistä kenestäkään, mutta varakas ei ole odottamassa lapsiltaan huolehtimista vaan kustantaa sen itse. Lapsilla on omat perheet ja niissä tarpeeksi huolehdittavaa.


    • Anonyymi

      Äidit eivät huomaa minkalaisia riivinrautoja, sadisteja ja vaikeita ihmisiä ne itse ovat.
      Heidän kanssaan on mahdoton tulla toimeen, koska he ovat niitä "maailman parhaita ihmisiä", joitten vertainen ei ole kukaan. Haukkumista ja moitetta vain saavat lapset.
      Joka viides äiti on ns. "tuhoava äiti" (termi psykiatriassa)
      joka tekee kaikkensa sabotoidakseen tyttärensä tai poikansa elämän,
      joskus myös miehensä.

      • Anonyymi

        Nonnii, mitä minä jo aloituksessa sanoin. Ei kannata ruveta äidiksi. Äidit ovat pääsääntöisesti hirviöitä, sadisteja, kauhean kamalia,

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonnii, mitä minä jo aloituksessa sanoin. Ei kannata ruveta äidiksi. Äidit ovat pääsääntöisesti hirviöitä, sadisteja, kauhean kamalia,

        Ap.

        Entä sinä, tunnetko olevasi oikea riivinrauta vai suuri humaani, jota eivät toiset ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä, tunnetko olevasi oikea riivinrauta vai suuri humaani, jota eivät toiset ymmärrä?

        Ei tunnu missään eikä miltään.
        Emminä tiedä, millainen olen, mutta kaikki minut tuntevat tuntuvat tietävän.
        Ex selitti mun olemustani sukulaisilleni ja tutuilleni näin "Tehän tiedätte, millainen vaimoni on."
        Nonnii, ja kakki, jotka nämä sanat kuulivat, nyökkäilivät ymmärtäväisen näköisinä.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu missään eikä miltään.
        Emminä tiedä, millainen olen, mutta kaikki minut tuntevat tuntuvat tietävän.
        Ex selitti mun olemustani sukulaisilleni ja tutuilleni näin "Tehän tiedätte, millainen vaimoni on."
        Nonnii, ja kakki, jotka nämä sanat kuulivat, nyökkäilivät ymmärtäväisen näköisinä.

        Ap.

        Väärin ymmärretty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu missään eikä miltään.
        Emminä tiedä, millainen olen, mutta kaikki minut tuntevat tuntuvat tietävän.
        Ex selitti mun olemustani sukulaisilleni ja tutuilleni näin "Tehän tiedätte, millainen vaimoni on."
        Nonnii, ja kakki, jotka nämä sanat kuulivat, nyökkäilivät ymmärtäväisen näköisinä.

        Ap.

        Väärin ymmärretty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu missään eikä miltään.
        Emminä tiedä, millainen olen, mutta kaikki minut tuntevat tuntuvat tietävän.
        Ex selitti mun olemustani sukulaisilleni ja tutuilleni näin "Tehän tiedätte, millainen vaimoni on."
        Nonnii, ja kakki, jotka nämä sanat kuulivat, nyökkäilivät ymmärtäväisen näköisinä.

        Ap.

        Väärin ymmärretty


    • Anonyymi

      Minulla ei ole valittamista sen enempää tyttärenkuin pokanikaan suhteen. Molempiin lämpimät ja läheiset välit.
      Äidin ja tyttären suhde on kaikkein läheisimpiä ihmissuhteita ja tyttäret varsinkin voivat purkaa huonoa tuultaan äidilleen, koska se on kaikkein vaarattomin tapa avautua. Harvoin koituu mitään pysyviä seurauksia; äidin olkapää on turvallinen ja äidille voi sanoa suoraan ja avoimesti.
      Poikani taas kertoo ehkä vähemmän omia asioitaan, mutta on aina valmis auttamaan ja tukemaan. Huolehtivaisia ja rakkaita molemmat.

      • Anonyymi

        edellinen oli minun näppäimiltäni lähtenyttä,
        MVH
        Paloma


      • Anonyymi

        Kyllä meille kaikille lapset läheisiä ja rakkaita ovat. Aloitus on pelkkä provo. Perheellisillä aikuisilla lapsilla on oma elämänsä, ei kaikkea tarvitse kertoa. Huonoa tuulta ei aikuisen lapsen pidä kenellekkään purkaa, se on keskenkasvuista käytöstä. Vai asuuko tyttäresikin vielä luonasi , silloinhan törmäyksiä syntyy helposti ?


    • Anonyymi

      Ketä sitten syytetään kun toinen on se riivinrauta ja toinen tavallisia arkisia kokemuksia äidin kanssa jakava.
      Isääkö toisesta ja äitiä toisesta. Minulla on näin. Hoidan myös riivinraudan lapsia ja usein väärin, annan pyynnöistä porkkanan tai omenan välipalana, vaikka niitä ei saisi antaa tai tulen hoitamaan liian aikaisin, kun en hoksaa minuutilleen kelloa katsoa, en ole saanut heitä ulos kun sisällä on ollut kivoja leikkejä. Hän mesoo helvetisti töistä tai harrastuksistaan tullessaan. Annan olla, enkä sano mitään, koska keskitymme lasten kanssa kaikkeen mukavaan ja yhteinen hetkemme tai päivämme on antoisa. Kunhan vaan omista kriiseistään ja stresseistään selviää niin se riittää minulle, olen tottunut kiukutteluunsa kohta 40:n vuoden aikana.

    • Minun siskoni...yhy...yyy...rääky...rääky...räää...
      Ressukka kuoli 3 kuukautta vanhana.
      Vaikka Arvo Ylppö itse häntä hoiti.
      Ihan täällä Stadissa asti.
      yhy...
      Onneksi minä en ollut vielä syntynyt.
      Onneksi eivät vanhempani kuolemastaan lyyhistyneet.
      Huuuoks!


      H.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1447
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      832
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe