Maailmassa on kaksi voimaa hyvä ja paha Tähänikään eläneenä olen oppinut että maailmassa hyvä j

Anonyymi

Maailmassa on kaksi voimaa hyvä ja paha


Tähänikään eläneenä olen oppinut että maailmassa hyvä ja paha voima.
Molemmilta voit saad voimia. Ja apua pyydettäessä.

Pahalta saat helpommin
Hhyvältä se n. Saanti on vaikeempaa. ja vaatii enemmän kärsivällisyyttä ja aikaa.

Puolueitakin on eduskunnassa monta.
Toiset ajaa hyvää kansalle ja toiset puolueet pahaa kansallle.

Toiset valehtelee ja vie kansalaisten rahat.
Toiset haluaa antaa kansalaisille .
Toiset puolueet haluaa estää että kansaliset saavat elintasoa.

Kumpaa puolutta sinä äänestät kannat

Hyvää vai pahaa

Oletko sinä paha vai hyvä ihminen

Hyvä
Jatkao kaikki
Demarit ja riisto porvarit

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahuus tarttuu helpommin kuin hyvyys.

      Kun haluaa saada aikaan jonkin hyvän asian niin sitä pohditaan valiokunnissa vuosikymmeniä.
      Kun halutaan voimaan jokin riistolaki niin se astuu voimaan jo puolen vuoden kuluttua.

      Kun pitäisi auttaa hätääkärsiviä Kreikan keskitysleireillä niin ei tapahdu mitään viiteen vuoteen.
      Mutta kun halutaan auttaa ISIS-terroristeja vankileirillä niin apuun ryntää ministeri kahdessa kuukaudessa.

      Kaikki tällainen paljastaa, että ihminen on useimmiten paha kuin hyvä.

    • Anonyymi

      Etpä ole tuohon ikään edes oppinut kirjoittamaan.

      "Ajattelusi" on muutenkin alakoululaisen tasoa. Sinä et ainakaan ole ajatteleva ihminen.

    • Anonyymi

      Onko hyvää tai pahaa olemassa?

      Onko se vain näkökulma siitä, kummalla puolella satut olemaan? Onko ihminen hyvä vai paha kun syö eläimen?

      Mitä tulee politiikkaan, olet kummalla puolella tahansa, olet joko hyvä tai paha. Tai siis et kumpaakaan, koska mitään hyvää tai pahaa ei ole, on vain eri tapoja nähdä maailma.

      Voi siis ajatella, että joku asia on ihmisen kannalta parempi kuin toinen. Mutta tähän ei kannata sotkea "hyvää ja pahaa".

      On hyvä juttu, että suomalainen voittaa urheilussa, mutta paha se on ruotsalaisen mielestä kun he eivät voita jne.

      Maapallon mielestä voi olla hyvä jos koko ihmistä ei olisi täällä asumassa.

      Uskontojen mielestä on hyvää se jos muslimit menestyy, mutta ei hindujen mielestä. Ja sama päinvastoin.

      Pahuutta (sarkasmia) voi olla myös se, että toivoo vain itsensä, oman puolueen tai uskonnon menestystä. Sehän on toisille pahuutta.

      • Anonyymi

        Hyvä ja pahan mittari on Jumalan mielipide eli Raamattu.

        Kyllä pahuus on selvempi asia kuin että kumpi maa voittaa lätkässä. Mutta kun ei haluta tietää tällaisesta arvoasteikosta vaan seurataan pelkästään omia mielihaluja niin voidaan ladella mielensä mukaisia teorioita siitä kuinka "ei oikeastaan edes ole olemassa hyvää ja pahaa."

        Mutta pohjimmainen moraali kuitenkin tuomitsee jokaisen ihmisen viimeisellä tuomiolla sen mukaan "onko tehnyt hyvää vai pahaa". Siellä ei auta mielipiteet jotka sanoo ettei niitä ole olemassa.

        Se että joku viitsii tästä aiheesta edes keskustella johtuu pelkästään yrityksestä palauttaa maailmaan edes jotain hyvyyttä. Mutta jos ihmiset mieluummin rakastavat pahuutta niin sen maailman loppu on lähellä.


    • Anonyymi

      Hyvä ja paha ovat pelkkiä illuusioita. Niitä ei ole oikeasti olemassa.

    • Sullon kyllä voimat vähissä.

    • Anonyymi

      Jos laitamme uskomme muiden ihmisten varaan niin meidät petetään kerta toisensa jälkeen, sen sijaan jos uskomme Herraan niin paratiisi odottaa kuoleman jälkeen. Niin se vaan menee, ihminen on syntinen ja virheellinen mutta Jumala on itse täydellisyys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe