Baarien kiskurihinnat

Anonyymi

Kuka puupää maksaa 4-10 euroa tuopista tai pienestä snapsista. Alkossa puoli litraa viinaa leijona viinaa 12e ja kaupoissa keskikaljat 0,80-1 e kpl

20

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Baarimikko, portsarit, siivoajat ja tilan vuokraus maksavat aivan helvetisti. Eli rautalangasta väännettynä: palkalliset ovat liian kalliita ei alkoholi.

      • Anonyymi

        Palkollisten ahneus. Siinä yksi syy miksi baareja menee jatkuvasti nurin.


      • Anonyymi

        Tietyt paikat pitävät hinnat ylikorkeina jottei roskaväki eksyisi mestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietyt paikat pitävät hinnat ylikorkeina jottei roskaväki eksyisi mestaan.

        Tuon ymmärtää kyllä Suomessa mutta eikö olis samalla vähän koomistakin, että baareista tulis joku elintaso juttu. Ne hinnat ei taatusti ole vielä läheskään tapissaan.


      • Anonyymi

        Nimenomaan. TES ja sosialismi asettaa vaatimukset hintatasolle, jolla nuo velvoitteet voisi täyttyä. Kun ei ostaja osta, loppuu toiminta. Sosialismi on aina johtanut työttömyyteen ja kurjuuteen.
        Sosialismissa jaetaan kurjuutta. Ei kö sitä vieläkään ole ymmärretty, vaikka esimerkkejä on Neuvostoliitosta Cheauseskun maihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. TES ja sosialismi asettaa vaatimukset hintatasolle, jolla nuo velvoitteet voisi täyttyä. Kun ei ostaja osta, loppuu toiminta. Sosialismi on aina johtanut työttömyyteen ja kurjuuteen.
        Sosialismissa jaetaan kurjuutta. Ei kö sitä vieläkään ole ymmärretty, vaikka esimerkkejä on Neuvostoliitosta Cheauseskun maihin.

        Sosialismi on aina ollut yhteiskunnan ja yhteisön pahin syöpäkasvain. Leviää kuin kulovalkea ja tuhoisa kuin lumivyöry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialismi on aina ollut yhteiskunnan ja yhteisön pahin syöpäkasvain. Leviää kuin kulovalkea ja tuhoisa kuin lumivyöry.

        Sosialisti ei ymmärrä miten ja mistä raha tulee. Sosialistille raha on jotakin joka sataa itsekseen pilvistä tekemättä mitään vastinetta rahalle.
        Siksi sosialistit ovat aina huutamassa että heille kaikki, ja mitään käsitystä ei ole siitä, pitäisikö esimerkiksi baarissa olla hyvä palvelu jotta asiakas maksaisi jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisti ei ymmärrä miten ja mistä raha tulee. Sosialistille raha on jotakin joka sataa itsekseen pilvistä tekemättä mitään vastinetta rahalle.
        Siksi sosialistit ovat aina huutamassa että heille kaikki, ja mitään käsitystä ei ole siitä, pitäisikö esimerkiksi baarissa olla hyvä palvelu jotta asiakas maksaisi jotakin.

        Sosialisti katsoo että hänen läsnäolonsa työpaikalla riittää. Rahat tulevat jostakin itsekseen ja automaattisesti, ja niistä on jakaa sosialistille PALJON.
        Kun baarinpitäjällä ei kauppa käy, sosialisti ei tajua että rahaa ei ole tullut, ja mistä siis maksaa sosialistin läsnäolo.
        Kyllä sosialisti on uskomattoman tyhmä.


    • Anonyymi

      Joka suhteessa säästää , kun ei noita myrkkyjä osta. Kalanmaksaöljy 0,5 litraa maksaa 11 euroa. Verraton ravintoarvo.

      Terveiset Koskenkorvalta.

      • Anonyymi

        Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

        Ja viina ei ole viisasten vaan tyhmien juoma.


      • Anonyymi

        Elämänlaatu paranee huomattavasti kun lopettaa juomisen ja tupakoinnin.
        Rahat säästyy parempaan ruokaan, unenlaatu, kunto, ulkonäkö, ihmissuhteet, kaikki! Palaset loksahtelevat itsestään paikoillensa.

        ps.kalanmaksapullo on myös :) t.m53


    • Anonyymi

      alkoholi politiikka ei suosi yrittämistä baarit ostavat samalla alkon hintaan mitä kuluttajat alkosta niin suositaan kotona juomista,

    • Anonyymi

      Minulla on aina mukana omat eväät baarissa niin tulee aina halvaksi.

      • Anonyymi

        Just niin kannattaa toimia!


    • Anonyymi

      Niinpä nykyaikana entistä harvempi maksaa moninkertaista hintaa..
      Eräs entinen juoppo selitti asian niin, että jos juominen tulee päätoimiseksi, niin jossain vaiheessa jokainen ymmärtää sen, että turha lähteä minnekkään, kun vaan ostaa tarpeeksi viinaa ja pitää sitä sängyn vieressä ja aina kun herää niin juo.
      Se riittää siinä tilanteessa, kaikki muu on turhaa.

    • Anonyymi

      Tuopin hinta oli Norjassa suomalaiselle 110 markkaa tuopilta. Silloin äänestin euroon liittymisen puolesta.
      Suomalaisilla pitää olla oikeus ja mahdollisuus juoda olutta järkevällä hinnalla.
      Se on matkaillessa kaikkein tärkein asia.

      • Anonyymi

        Jos perustaisin puolueen, olisi yhtenä teesinä se, että suomalaiselle tulee huolehtia euroopan halvimman oluen tuoppihinnasta. Myös ostettujen tölkkien pitää olla euroopan halvimpia.
        Matujen hyysäys lopetettaisi ja oluen hinta kohdilleen. Ei koske matuja. Vain suomalaisilla pitää olla halpaa olutta. Matu saa jos on kansalainen. Muuten pitää maksaa euroopan keskihinta.


    • Anonyymi

      Kuka puupää... No ne ihan samat luuserit jotka äänestivät viime keväänä vihervasemmistolaisia kommunisteja!

    • Ravintolat investoivat iikaa sisustukseen ja unohtavat mitä ja ketä varten he ovat olemassa kun tulonlähteet ovat vain asiakkaat, ja vaget luulevat että he tietävät kuka pääsee sisälle ja onko asiakas hyvä, eli jos antaa tipit pokelle kun pokan tulisi tuhlata rahaa ravintoloitsijlle. Osaamista löytyy hotellin johdonkin ta.solta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe