Kuvat profiilissa

C.S.I

Tosiaan on tämän treffipalstan suosio kasvanut huimasti. Ja ainakin kuvien käyttö ilmoituksissa. Mielestäni on aivan ok laittaa oma kuva ilmoitukseen jos tuntuu siltä. Minulla oli profiili palstalla noin vuosi sitten ja laitoin kuvani pitkän pohdinnan jälkeen mukaan ilmoon. Huomasin vain, että kuvaa kommentoineet olivat vain aika vähäsanaisia, kuten "Vau mikä mies" ja varsinaista syvempää keskustelua ei syntynyt. Millaisia kokemuksia? Pelottaako, että kaverit/kadunkulkijat tunnistaa kuvasta?

14

4220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magda2

Itse panin aikoinaan ilmoituksen ilman kuvaa, koska ulkonäkö ei mielestäni ole tärkein kriteeri.
      Toinen pointti oli se, että koko elämäni olen sotkeutunut komeisiin miehiin kehnoin tuloksin. Ne "rumat" eivät ole uskaltaneet lähestyä tai itse lähestyessäni eivät ole uskoneet tutustumishaluani todeksi. Anonyymisti ilman naamaa pääsee ihmistä lähelle sisältäpäin, jolloin ulkoiset seikat lakkaavat olemasta oleellisia. Ulkonäkö meillä kaikilla ajan kanssa rupsahtaa kuitenkin, sisuksista voi muodostua jopa paremmat:))))
      Löysin nykyisen miesystäväni tällä konstilla ja kuvat vaihdoimme vasta muutaman viikon kirjoittelun jälkeen. Voipa olla, että muuten emme olisi kohdanneet......

• kuvia kehiin

Hei, minä toivoisin, että kuva olisi 'melkein' pakollinen, vaikka omani on herättänyt itsessänikin ristiriitaisia oloja.

Saan viestejä, joissa kommentoidaan vain ulkonäköä tai sitten yli-ihastuneita vuodatuksia ihanista ominaisuuksistani. Profiilini on aika 'kattava', koska haluan löytää sopivan ja mukavan miehen.

Toivoin, että kuvani 'vetäisi' ulkoisesti samantyyppisen miehen ja teksti sitten tukisi sitä sisäistä maailmaa. Vielä ei niin ole käynyt- rumat tai tosikot miehet vastaa, vaikea on löytää 'matchiä'.

nainen reilusti 40

• mies

Saako kuvan laittamalla enemmän vastauksia? Itselläni on ollut ilmoitus suomi24:ssä yli puoli vuotta ja vain yksi yhteydenotto on tullut.

Olisi kiinnostavaa tietää kuinka paljon muut miehet ovat saaneet vastauksia, kuvalla tai ilman. Onko kukaan mies päässyt edes treffeille tämän palstan kautta?

• londina

itselläni on kuva profiilissa ja kommentteja on tullut sekä vieraskirja täyteen että viestejä ja flirttikutsuja satoja. Osan saa toki poistaa välittömästi mutta myös asiallisia on joukossa ollut=)
        Olen muutamien miesten kanssa keskustellut tuosta kuva asiasta....jos mies on hyvännäköinen ja on kuva profiilissa niin viestejä tulee ja paljon....toiset asiallisia toiset vähemmän asiallisia.....mutta toisaalta miehet jotka eivät ole niin hyvännäköisiä, eivät ole viestejä juuri saaneet. Valitettava tosi asia näyttää olevan että tuo ulkonäkö vain vetää puoleensa.

• C.S.I

Minun kokemukseni kuvasta siis aika huonot. Vastauksia tulee toki enemmän, jopa toiselta puolelta maata, mutta aika pinnallisia kommentteja. Osalla vain tarve kommentoida kuvaa ja itse sisältö ei kiinnosta. En ehkä laittais kuvaani enää mukaan, sillä sen tuottama lämpö on vain hetkellistä, kuin kusisi housuun.. Parempi vain ottaa itse sitkeästi yhteyttä kiinnostaviin henkilöihin ja etsiä yhdistäviä tekijöitä(harrastukset yms.) Vuosi sitten tapasin palstan kautta yhden tytön, mutta ei kolahtanut kummallekaan. Vois yrittää uudelleen täältä tänä keväänä.. :)

• taitaa olla
        C.S.I kirjoitti:

Minun kokemukseni kuvasta siis aika huonot. Vastauksia tulee toki enemmän, jopa toiselta puolelta maata, mutta aika pinnallisia kommentteja. Osalla vain tarve kommentoida kuvaa ja itse sisältö ei kiinnosta. En ehkä laittais kuvaani enää mukaan, sillä sen tuottama lämpö on vain hetkellistä, kuin kusisi housuun.. Parempi vain ottaa itse sitkeästi yhteyttä kiinnostaviin henkilöihin ja etsiä yhdistäviä tekijöitä(harrastukset yms.) Vuosi sitten tapasin palstan kautta yhden tytön, mutta ei kolahtanut kummallekaan. Vois yrittää uudelleen täältä tänä keväänä.. :)

Kyllä valitettavan usein käy juuri noin, itse vaihdoin profiilini kuvattomaksi ja yhteydenotot väheni, joskin laatu parani. Magdalla oli aika samat aatokset ja toiveikkaana tässä kirjotellaan edelleen, kiva kun jollain lykästää!

• Juulia
        taitaa olla kirjoitti:

Kyllä valitettavan usein käy juuri noin, itse vaihdoin profiilini kuvattomaksi ja yhteydenotot väheni, joskin laatu parani. Magdalla oli aika samat aatokset ja toiveikkaana tässä kirjotellaan edelleen, kiva kun jollain lykästää!

Osa noista kuvista on niin huonoja, että sama onko vai ei, liian tummia tai kaukaa otettuja.

Minulla ei ole kuvaa ja sitten kysytään minkä näköinen olet. Toistaiseksi en sitä taida laittaakaan, mutta saamani viestit on tosi vähissä.

Profiilin tekstiä olen vaihdellut mielialan mukaan.

• jukinder
        C.S.I kirjoitti:

kumminkin päin, tulin mukaan geimeihin viime marraskuussa ilman kuvaa, vastaanotto positiivista. Viestinnän vilkkaus oli täysin omasta aktiivisuudestani riippuvainen.

Lisäsin kuvani helmikuun lopulla, no kuvani karsii suoraan ne ihmiset pois, jotka eivät kestä pitkää lettiä ja lyhyttä parrantynkää miehellä tai sitten ulkoinen habitukseni ei vastaa omaa mieltymystä. Luulisin, että naisilla tilanne on hieman erilainen, kuvan lisäys lisännee asiattomia viestejä. Annan kuvani olla siellä, koska se toimii ihan hyvin, uusimisen tarvetta kyllä löytyy. Jatkoja kaikille, hyvä aihe.

• kuva
        jukinder kirjoitti:

kumminkin päin, tulin mukaan geimeihin viime marraskuussa ilman kuvaa, vastaanotto positiivista. Viestinnän vilkkaus oli täysin omasta aktiivisuudestani riippuvainen.

Lisäsin kuvani helmikuun lopulla, no kuvani karsii suoraan ne ihmiset pois, jotka eivät kestä pitkää lettiä ja lyhyttä parrantynkää miehellä tai sitten ulkoinen habitukseni ei vastaa omaa mieltymystä. Luulisin, että naisilla tilanne on hieman erilainen, kuvan lisäys lisännee asiattomia viestejä. Annan kuvani olla siellä, koska se toimii ihan hyvin, uusimisen tarvetta kyllä löytyy. Jatkoja kaikille, hyvä aihe.

Kuvat ehdottomasti kehiin kun kerran siihen on mahdollisuus. Kuva kertoo ihmisestä paljon. Esim jos nainen on kuvassa kaljapullo kädessä silmät ristissä niin voi heti sanoa ettei ainakaan mun kanssa synkkaa...

Toinen turn-out on kaikenmaailman poseerauskuvat jossa yritetään tuoda vain omaa treenattua vartaloa esille.

Itselläni on ollut asiallinen kasvokuva alusta asti ja lyhyt rehellinen selostus itsestäni. Treffeillä olen käynyt monen mukavan naisen kanssa. Sitä oikeaa ei vain ole vielä löytynyt :(

Mies 29

• Qwerty(m)

Mulla oli kuvalla profiili (wanhassa systeemissä) n. 3 kuukautta. 6 naista lähetti kiinnostuksensa tuona aikana ja yhden kanssa pääsin treffeille asti. Eli kyllä se mun mielestä auttoi. En usko ainaskaan, että kuvatta nuo naiset olisi lähettäneet mitään viestiä?!?

Mutta poistin profiilini, kun rupes kyllästyttää tämä nettitreffailu =( Parempi se on toimia livenä tuolla ulkona, saavatpahan reaaliaikasta kuvaa, kun se on niin tärkeetä!

• Aluksi ajatus kuvan laittamisesta tuntui siltä, että paljastankohan liikaa itsestäni. Ja ennenkaikkea sittenhän joku tuttu tunnistaa ilmoitukseni. Kuitenkin asiaa mietittyäni päätin, että kyllä se kuva on ehdottoman hyvä juttu. Kun kuva on heti tarjolla, niin ei tarvitse yrittää arvailla minkänäköinen kyseinen ihminen mahtaa olla. Mutta jos ilmoituksessa oleva teksti on hyvä ja kiinnostava, niin taitaapa ilman kuvaakin ihan hyvin pärjätä.

• kuvaa kehiin

En tiedä voiko olla mahdollista, että kuvani on liian 'hyvä'; en ole mikään kaunotar, mutta kuvan perusteella miehet tuntuvat niin ajattelevan. Kyseessä ei ole edes poseerauskuva.
        Kuitenkin, 'vääränlaiset' miehet vastaavat minulle. Sellaiset, jotka eivät sano mitään muuta kuin sen, että 'olet kaunis'. Minä kun etsin älyä ja huumoria, aikuista miestä... en kiiltokuvaprinssiä enkä täydellistä ihmistä.

• Eetu
        kuvaa kehiin kirjoitti:

En tiedä voiko olla mahdollista, että kuvani on liian 'hyvä'; en ole mikään kaunotar, mutta kuvan perusteella miehet tuntuvat niin ajattelevan. Kyseessä ei ole edes poseerauskuva.
        Kuitenkin, 'vääränlaiset' miehet vastaavat minulle. Sellaiset, jotka eivät sano mitään muuta kuin sen, että 'olet kaunis'. Minä kun etsin älyä ja huumoria, aikuista miestä... en kiiltokuvaprinssiä enkä täydellistä ihmistä.

Noilla sivuilla on tietty mieskaarti joka hakee vain kunnon pa..ja,vähänkö on seurannut noita kauniiden naisten kuvia niin samat jätkät kuolaa monen perään,ne hakee niitä irto pisteitä,mutta jos nainen on tosiaankin niin vähään tyytyväinen niin mikäs siinä.

• Lehann
        Eetu kirjoitti:

Noilla sivuilla on tietty mieskaarti joka hakee vain kunnon pa..ja,vähänkö on seurannut noita kauniiden naisten kuvia niin samat jätkät kuolaa monen perään,ne hakee niitä irto pisteitä,mutta jos nainen on tosiaankin niin vähään tyytyväinen niin mikäs siinä.

koska ei ole kiva, jos joku tuttu tunnistaa (pieni kaupunki)ja alkaa kirjoittelemaan esim. pilailumielessä. Kuvallisia ilmoituksia on toki hauskempi katsella, koska onhan sillä ulkonäöllä kuitenkin merkitystä ja varmaan se karsii pois ne, joita ao. henkilön ulkonäkö ei jostakin syystä miellytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe