Miesten ainoa biologinen tarkoitus on toimia geenivarastona, eli siittiöiden tuottajina.
Jokainen mies on oman "varastonsa" mainoskuva ja siten myös toisten mainostajien kilpailija. ☝️
Tuliko nyt selväksi, mitä?
Kissa pöydälle
66
<50
Vastaukset
Wuu, mitä tästä pitäisi nyt ajatella?
Miten se vaikuttaa tähän sunnuntaihin?
(Olen hieman unenpöpperössä).Wwuwuw kirjoitti:
Eeh..
En mä nyt halua sanella mitä sun pitäis ajatella..Tai voinhan mä sanoa: Naiset näyttää ukoille kaapin paikan, niin sanotusti. Eli naiset vie ja miehet vikisee yms..
Wwuwuw kirjoitti:
Eeh..
En mä nyt halua sanella mitä sun pitäis ajatella..No minä tässä ehdin sen verta jo tuumaamaan, että kai se sitten on hyvä...vai miten ajattelet? Jossain varasto täytyy olla.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tai voinhan mä sanoa: Naiset näyttää ukoille kaapin paikan, niin sanotusti. Eli naiset vie ja miehet vikisee yms..
Nainen on siinä tapauksessa jälkeläisen synyttämiseen ja sen hoivaamiseen tarvittavien ominaisuuksien mainos? Isohkot daisarit, leveät lanteet, riittävät rasvavarastot pakaroissa.
Ymmärsinkö oikein? misspönttöuuni kirjoitti:
No minä tässä ehdin sen verta jo tuumaamaan, että kai se sitten on hyvä...vai miten ajattelet? Jossain varasto täytyy olla.
Monesti sitä ei niinku päälle päin muista. Katsoo vaan ihmisenä :)
Wwuwuw kirjoitti:
Tai voinhan mä sanoa: Naiset näyttää ukoille kaapin paikan, niin sanotusti. Eli naiset vie ja miehet vikisee yms..
Hassukainen :) Kaikkea se sinäkin sunnuntaina mietit :)
Nyt kissa alas, pitää saada evästä pöytään. Mies voi olla myös ruokavarasto jos on hyvä kokki :)
Musta on hyvä, että miehiin varastoidaan paljon asioita kunhan ne ovat hyviä.
Case is closet eli vesivessa :D- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on siinä tapauksessa jälkeläisen synyttämiseen ja sen hoivaamiseen tarvittavien ominaisuuksien mainos? Isohkot daisarit, leveät lanteet, riittävät rasvavarastot pakaroissa.
Ymmärsinkö oikein?Itse asiassa noita leveitä lanteita ja isoja tissejä ei tarvita, ne ei kerro hedelmällisyydestä. Tätähän on jo käsitelty täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa noita leveitä lanteita ja isoja tissejä ei tarvita, ne ei kerro hedelmällisyydestä. Tätähän on jo käsitelty täälläkin.
Ai jaa? No, mies on erehtyväinen...
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein?Melkein. Kas kun yhdellä laatu-uroksella on miljoonittain siittiöitä, mutta naisella siihen nähden hyvin vähän munasoluja, joista voi vain yksi hedelmöittyä kerrallaan. Joten naiset voivat kierrätellä muutamia laatu-ukkoja ja näin ollen kilpailu miesten kesken on raastavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun miehet valitsi joissain alkuasukasheimoissa naisia, kaikkihan olivat siellä yläosattomissa, ne katsoi kellä oli terhakkaat pienet, se kertoi nuoruudesta ja siitä ettei naisella ollut vielä lapsia. Isotissiset oli yleensä vanhempia, jo lapsia saaneita ja imettäneitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun miehet valitsi joissain alkuasukasheimoissa naisia, kaikkihan olivat siellä yläosattomissa, ne katsoi kellä oli terhakkaat pienet, se kertoi nuoruudesta ja siitä ettei naisella ollut vielä lapsia. Isotissiset oli yleensä vanhempia, jo lapsia saaneita ja imettäneitä.
Miehiä ei kiinnosta isot tissit siksi että se kertoo naisen hedelmällisyydestä. Niitä kiinnostaa ne siksi että ne kuvastaa tietynlaista naiseutta. Tutkitusti mitä sovinistisempi mies on, sitä isommista se pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kuin jostain eri kehitysasteen sienistä? Tulee mieleen joku haaparousku yhdyskunta; terhakkaat tuoreet ja muutaman vesisateen olleet...
Niinhän se menee, mutta tarvinneeko sitä kertoa?
- Anonyymi
Joo..siis mihin tuo sitten vaikuttaa?
- Anonyymi
liian monimutkaista. miehen biologinen tarkoitus on naista varten, mistä seuraa naista ja lasta varten, senkin akateeminen-atte.
homo
https://www.youtube.com/watch?v=NskEHYInVaM Nosta se kissa pois pöydältä. Ei se ole terveellistä sen ainakaan ruokapöydällä antaa rymytä.
- Anonyymi
Ja naisten ainoa tarkoitus on synnyttää. Olemme siis geenivarastoja ja synnyttäjiä, ja kaikki muut puheet inhimillisistä arvoista ovat paskapuhetta.
Niinpä mutta 2000-luvun nainen ei tahdo synnyttää, kieltää tuon kaiken itsesssään ja jopa naiseutensakin, se haaveilee että saisi kasvattaa parran ja kun se ei muuten onnistu niin edes profiilikuvassa pitää saada olla parrakkaana. Ap tuosta naiseutensa kieltämisestä hyvä esimerkki.
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä mutta 2000-luvun nainen ei tahdo synnyttää, kieltää tuon kaiken itsesssään ja jopa naiseutensakin, se haaveilee että saisi kasvattaa parran ja kun se ei muuten onnistu niin edes profiilikuvassa pitää saada olla parrakkaana. Ap tuosta naiseutensa kieltämisestä hyvä esimerkki.
Silti se kaikki tieto-taito ja tarkoitus on geeneissä. Ja siksi miehet ulisee, kun eivät naisille kelpaa..Huorissa voivat käydä, mutta sehän ei tarkoita hyväksyntää että olisi geneettisesti kelvollinen.
No can do.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kun se lokerointi halutaan kieltää että naiselle tai miehelle kuuluu tietyt jutut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se lokerointi halutaan kieltää että naiselle tai miehelle kuuluu tietyt jutut.
Ja mies sanelee ne "jutut".
- Anonyymi
Ennen muinoin miehet markkinoivat omia siittiöitään hieman samaan tyyliin kuin Usa demokratiaansa nykyään.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eli?
Asein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asein?
Eipäs vaan penistupella tai kalukukkarolla. Naiset tykkäävät niistä enemmän kuin vaikkapa kikkelikuvista.
- Anonyymi
Mä luulen, että meille on annettu aivot, jotta voidaan jotain muutakin tehdä. Mä uskon, että sillä on tarkoituksensa ja yksi näistä tarkoituksista on tehdä eliöiden elämä maapallolla mahdolliseksi vielä tulevaisuudessakin.
- Anonyymi
Joo... sopii kilpailuyhteiskuntaan.... joten provosoitukaa vapasti ätmit
kuka nostaisi puolestanne kauniin naisen pöydällenne ellette itse kykene jeh Tässä katselen noita geenivarastojen tuotoksia juoksentelemassa pitkin puistoa. Täytyy todeta, että hyvin on mainokset tuottaneet tulosta.
Lähemmäs sata kersaa vetää rinkiä.- Anonyymi
Kamala paikka. Liikaa meteliä...
Anonyymi kirjoitti:
Kamala paikka. Liikaa meteliä...
Tässä oli pieni hämminki päällä äskettäin. Kävi niin että pieni sisäinen lapseni pääsi valloilleen. Riuhtaisin köyden liaaniksi kiipeilyseinän suojaverkosta ja näytin kersoille miten Tarzan liitää.
Jo kohta oli alapuolellani riemusta kirkuvia kersoja, 'minäkin minäkin' 'äiti katso tota setää vauuuu'. Teki eetwarttia pistää kunnon haipakkaa köyden varassa.
Ei sitä iloa pitkään kestänyt, kun raikuva naisääni karjaisi 'heti alas sieltä, välittömästi alas sieltä'!
Mietin 'mitä hel.. tiä nyt vasta äsken aloitin'.
Päästin irti ja komeasti vedin voltilla tasajalkaa lattialle. Katselin ympärilläni kirkuvia kersoja. Ne oli niin riemuissaan Tarzanista!
No sitten mun selkääni osui napakka kämmenen läimäys ja naisääni tiukkaan sävyyn käski poistumaan paikalta, koska olen rikkonut törkeästi puiston sääntöjä.
Käännyttyäni katsomaan äänen alkuperää, näky oli tämä.
https://aijaa.com/IadWZv
Ajattelin, että oho. Nyt on neiti hyvin hyvin vihainen. Mutta enhän mä varsinaisesti rikkonut mitään. Ketään ei sattunut ja menee nyt liioitteluksi neidin käytös.
Neiti jatkoi käskevään sävyyn poistu. Lue ohjeet siinä on selvät säännöt!
https://aijaa.com/jiIS5Z
'Jooo joo odota' , mä sanoin. 'Vähän näytin miten Tarzanit liitää' . Emäntä riensi siihin myös lasten kanssa, mua kädestä kiskoen. 'Nyt mennää, nyt mennää kotiin ei me tänne voida enää jäädä'.
No me lähdettiin kotiin, mutta vähän ihmetyttää miten älytön metakka harmittommasta leikistä saadaan tehtyä.- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Tässä oli pieni hämminki päällä äskettäin. Kävi niin että pieni sisäinen lapseni pääsi valloilleen. Riuhtaisin köyden liaaniksi kiipeilyseinän suojaverkosta ja näytin kersoille miten Tarzan liitää.
Jo kohta oli alapuolellani riemusta kirkuvia kersoja, 'minäkin minäkin' 'äiti katso tota setää vauuuu'. Teki eetwarttia pistää kunnon haipakkaa köyden varassa.
Ei sitä iloa pitkään kestänyt, kun raikuva naisääni karjaisi 'heti alas sieltä, välittömästi alas sieltä'!
Päästin irti ja komeasti vedin voltilla tasajalkaa lattialle. Katselin ympärilläni kirkuvia kersoja. Ne oli niin riemuissaan Tarzanista!
No sitten mun selkääni osui napakka kämmenen läimäys ja naisääni tiukkaan sävyyn käski poistumaan paikalta, koska olen rikkonut törkeästi puiston sääntöjä.
Ajattelin, että oho. Nyt on neiti hyvin hyvin vihainen. Mutta enhän mä varsinaisesti rikkonut mitään. Ketään ei sattunut ja menee nyt liioitteluksi neidin käytös.
'Jooo joo odota' , mä sanoin. 'Vähän näytin miten Tarzanit liitää' . Emäntä riensi siihin myös lasten kanssa, mua kädestä kiskoen. 'Nyt mennää, nyt mennää kotiin ei me tänne voida enää jäädä'.
No me lähdettiin kotiin, mutta vähän ihmetyttää miten älytön metakka harmittommasta leikistä saadaan tehtyä.Hahah Mitä hitt...? Jäikö Tarzan-huuto huutamatta. No ton olis isommatkin halunnu nähdä :D
Anonyymi kirjoitti:
Hahah Mitä hitt...? Jäikö Tarzan-huuto huutamatta. No ton olis isommatkin halunnu nähdä :D
Olisin huutanut ellei se neiti olis ehtinyt ensin. Emäntä istuu tuolla keittiössä totisena, pöydän vieressä kämmen puoliksi otsalla ja puoliksi silmillä huokaillen.
Typsyt kertaa kuinka meidän iskä oli rohkea Tarzan, että edes meille kolmelle jäi hyvä mieli puisto päivästä. Emäntä varmaan avautuu jossain vaiheessa tämän päiväisestä 'tempauksesta'. Mistä se mulle motkotti koko kotimatkan.- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Olisin huutanut ellei se neiti olis ehtinyt ensin. Emäntä istuu tuolla keittiössä totisena, pöydän vieressä kämmen puoliksi otsalla ja puoliksi silmillä huokaillen.
Typsyt kertaa kuinka meidän iskä oli rohkea Tarzan, että edes meille kolmelle jäi hyvä mieli puisto päivästä. Emäntä varmaan avautuu jossain vaiheessa tämän päiväisestä 'tempauksesta'. Mistä se mulle motkotti koko kotimatkan.Hahah :D Eihän siinä :D Taidatte kaikki olla vähän semmosia vemmelsääriä
Temppu päivässä pitää tohtorin hoodeilla hahah iskä ja liaani. Anonyymi kirjoitti:
Hahah :D Eihän siinä :D Taidatte kaikki olla vähän semmosia vemmelsääriä
Temppu päivässä pitää tohtorin hoodeilla hahah iskä ja liaani.Jodlodijoo!!!!
😉viriviri kirjoitti:
No me lähdettiin kotiin, mutta vähän ihmetyttää miten älytön metakka harmittommasta leikistä saadaan tehtyä.Noh mutta kirjaimellinen tarzani🥰💕✨🧸
Minullanikin oma liani😁 Ja oma tarzani,
On kiva kuulla olet lapsiesi kanssa, tuttavani menee emännän mukana Leikkipuistoissa.
Mutta todellakin on mahtavaa kun isukki teillä, miehillä on tapana vähän villiintyä.
Naiset ovat vain pillutelineitä, joilla ei ole kuin käyttöarvo 🙄
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta huorissa käynti ei silti tyydytä, miksiköhän ei?
Käytettyä tavaraa, ei ole mint-kuntoinen. Siinä syy.
Wwuwuw kirjoitti:
Epäloogista☝️
Ehkä naisen logiikalla. Miehille käyttöaste on tärkeä mittari.
Partakaweri kirjoitti:
Ehkä naisen logiikalla. Miehille käyttöaste on tärkeä mittari.
Tarkoitan biologiselta kannalta.
Sovinistit ovat nostattaneet omaa arvoaan täysin keinotekoisesti, kuten esim kieltämällä naisten opiskelun ja työssä käynnin. Esimerkkejä on edelleen nähtävissä. Luultavasti itsekin tietävät oman sukupuolisen heikkoutensa. ☝️🤓valtakunta kirjoitti:
Oletko tuota mieltä oikeasti?
En. Vastasin Wwuwuwin trollailuun samalla mitalla. Lapsellista, mutta kiusaus voitti.
Partakaweri kirjoitti:
En. Vastasin Wwuwuwin trollailuun samalla mitalla. Lapsellista, mutta kiusaus voitti.
Biologiset faktat eivät ole trollailua. Tiedä sä se.
Partakaweri kirjoitti:
Sinä oot kyllä todella ihana.
- Anonyymi
Katsellaan sitten kissaa, kun pöydälle kerran nostit. Kyllähän tuolle siittiöitä tuottaa.
https://www.youtube.com/watch?v=f9DyUvyIOfo - Anonyymi
Jumala ja suojelusenkelit pyydän: ’poistakaa kaikki demonit näistä ihmisistä ja täyttäkää heidät puhtaimmalla korkeimmalla jumalallisella rauhalla, rakkaudella ja valolla’
Jumalan siunausta kaikille!
Rakkaus on meissä. - Anonyymi
Wuw, miksi pitää provota? Nyt lähtee taas tää "nainen on sitä ja tätä" käyntiin ja aletaan piikitellä toisia puolin ja toisin.
- Anonyymi
Täällä on kuollutta? Se on keskustelukutsu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on kuollutta? Se on keskustelukutsu..
Tosiaan kuollutta. Katsoin 5 uusimman sivut otsikot eli 5 x 20 = 100 kpl aloituksia, niin keskimäärin yksi kpl/sivu = 5% aloituksista on positiivisella asenteella katsottuna jotain itua, muut on joutilaitten/työttömien/'va(p/j)aa-ajattelijoiden' ;) sättiä ja
lörpötyksiä.
Muutama tahallinen syötti ei juuri enää tilannetta paranna
..eikä pahennakaan kun pohjatasoja mennään - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tä?
Biologisia tosiasioita.Joo puhuitkin ainoasta biologisesta tarkoituksesta, luin että miehen ainoa tarkoitus... Väärin luettu.
- Anonyymi
Sen takiahan me miehet olemme huorintekijöitä ja nuorten naisten perässä juoksijoita. Nuoren naisen kun saa tiineeksi niin heti vaan seuraava naista hurmaamaan.
Parisuhteen sekä vanhat naiset saa unoihtaa, kun kaikki aika menee siemennesteen jakamiseen. Ätmit jääpi ilman kun me ytmit viedään nuoret naiset. - Anonyymi
Puolet geeneistä tulee naaraalta, eli jos naaras on laiska läski niin silloin on todennäköistä että jälkipolvesta tulee samanlainen.
Uros tuottaa niin paljon siittiöitä, ettei asiaan ole syytä kiinnittää huomiota. Eloonjääminen, ja laiskan naaraan geenien jatkuminen on sitten eri asia.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Uros tuottaa niin paljon siittiöitä, ettei asiaan ole syytä kiinnittää huomiota. Eloonjääminen, ja laiskan naaraan geenien jatkuminen on sitten eri asia.
Eivät siittiöt toimi kuin siemenet, että itävät kun vain maahan kylvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät siittiöt toimi kuin siemenet, että itävät kun vain maahan kylvää.
Ei niin jos nainen ei voi tulla raskaaksi.
- Anonyymi
Biologinen tarkoitus on pistää varasto kiertoon eli levittää tuotteita mahdollisimman laajalle. Se on ihan perimmäinen elämän tarkoitus.
- Anonyymi
Naisten tarkoitus on olla siemenille otollinen maaperä.
Olipas hassun hauska aloitus kyllä se kilpailu o kovaa, kuka parhaimman isi tittelin vetää. Naiset haluisi sopivan miehen isäksi jos muuten sit hedelmöittymään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104