Olen ateistien ehdoton kunkku ja ateismin puolustaja. Olen kirjoittanut tälle foorumille aiemmin nimimerkeillä Heh hah ja G4G. Kirjoitan nyt tällä uudella nikilläni ja osoitan järkevillä totuudenmukaisilla viesteilläni sen, että luomista ei ole tapahtunut eikä Jumalaa tai jumalia ole olemassa.
Olen ateistien kunkku ja ainoa, jota vastaan on turha pullikoida, koska teen tyhjäksi kaikki vastaväitteet ateismia vastaan! Eikä minun tarvitse vedota tieteellisen tutkimuksen tuloksiin, sillä minun mutuni on paljon enemmän ne yhteen laskettuna!
Kukaan ei muuten osaa laskea yhteen ateistien erilaisia uskomuksia, mutta minä kerron teille totuuden, vaikka se ristiriitaista olisi!
Olen iki-ihana Heh hah, kaikkien ihailema totuuden torvi!
Ateismin puolustamisen ehdoton kunkku
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi
Vai on ateisteilla nyt kuningas? Kuninkuuden ja itsevaltiuden ajatus perustuu Pyhään Oikeuteen, jollaista ei ilman Jumalan olemassaoloa ole.
- Anonyymi
Sinulla on taas mennyt amispoikien vikittely pieleen, näemmä.
- Anonyymi
Ammattikoulu tasoinen kykenee ohjailemaan uskovaista, mutta täytyy myöntää, etten ole ihan normikaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013418Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721093- 471044
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit80758- 94697
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50680Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k31638- 48614
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.104581