salaliitto jolla yritetään väheksyä Jumalan luomistuota?
Onko evoluutioteoria
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luomistyötä siis..
Olen pohtinut samaa.
Jokin tarkoitus tuolla ilmiselvällä valeella toki on ja kallistun väittämäsi puolelle.
On järjenvastaista ajatella että ihmisen DNA olisi syntynyt sattumien summana alkuräjähdyksen tuotoksena. Kuitenkin meille tällaista opetetaan ja lapsille pakkosyötetään mikä on saatanan väärin.
Mielestäni meidät on tehty suunnitelmallisen kehitystyön tuloksena.
Nykyinen geenimanipulointi on jo hyvin pitkällä eikä meille siitä kerrota kuin jäävuoren huipun verran.
Meistä on jo tullut jumalia ja voimme työstää ennen näkemättömiä elämän muotoja.
Tämän hetkisen uskomukseni mukaan maailmassa on ollut monia maailmanloppuja ja olemme edellisten sivilisaatioiden luomia.
Jos jollain on heittää tähän faktatietoa niin olen varannut tuohon alle runsaasti tilaa vastauksille:- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen pohtinut samaa.
Jokin tarkoitus tuolla ilmiselvällä valeella toki on ja kallistun väittämäsi puolelle.
On järjenvastaista ajatella että ihmisen DNA olisi syntynyt sattumien summana alkuräjähdyksen tuotoksena. Kuitenkin meille tällaista opetetaan ja lapsille pakkosyötetään mikä on saatanan väärin.
Nykyinen geenimanipulointi on jo hyvin pitkällä eikä meille siitä kerrota kuin jäävuoren huipun verran.
Meistä on jo tullut jumalia ja voimme työstää ennen näkemättömiä elämän muotoja.
Tämän hetkisen uskomukseni mukaan maailmassa on ollut monia maailmanloppuja ja olemme edellisten sivilisaatioiden luomia.
Jos jollain on heittää tähän faktatietoa niin olen varannut tuohon alle runsaasti tilaa vastauksille:Evoluutioteoria on luonnontieteellinen teoria, jolle ei ole edes kilpailijaa. Uskotteko tosiaan, että sadoissa maailman johtavissa yliopistoissa tuhannet evoluutiobiologian tutkijat olisivat salaliitossa keskenään kaataakseen esitieteellisen ajan uskonnollisia kertomuksia? Väitteet ilmiselvästä valheesta perustuvat totaaliseen tietämättömyyteen ja korkeintaan kreationistien satuihin.
Kuten Weinberg totesi, useimmille luonnontieteilijöille kysymys Jumalasta on niin vieras, ettei heitä voi pitää edes ateisteina.
Mitä muinaisiin kulttuureihin tulee, miksi niistä ei ole jäänyt jälkeäkään. Egyptin kartion mallisia kivikasoja ei voida pitää ylivertaisen kulttuurin tuotoksena, kuten ei mitään muutakaan arkeologien löytämää. Sen sijaan meidän kulttuurimme jäljet olisivat havaittavissa kymmeniä tuhansia vuosia myöhemmin sedimentissä. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen pohtinut samaa.
Jos jollain on heittää tähän faktatietoa niin olen varannut tuohon alle runsaasti tilaa vastauksille:Alkuräjähdys ei kuulu evoluutioteoriaan. Et edes ymmärrä mitä evoluutioteorialla tarkoitetaan.
Evoluutio on havaittu ja todistettu luonnonilmiö, eli sinun kannattaisi oikeasti alkaa opiskelemaan.
- Anonyymi
On, tai siis evoluutioteoria on vapaamuurareiden keksintöä ja ollut aina keino ajaa ateistista ja materialistista maailmankuvaa ja viedä ihmisiä kauemmas luojasta. Hyvin se on siinä onnistunutkin.
DarWin tutki papukaijojen nokkia ja tuli siihen johtopäätökseen että olemme syntyneet liejuryömijöistä apinoiden kautta ihmisiksi.
Meneehän tämä toki järkeen.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
DarWin tutki papukaijojen nokkia ja tuli siihen johtopäätökseen että olemme syntyneet liejuryömijöistä apinoiden kautta ihmisiksi.
Meneehän tämä toki järkeen.Kuis se ihmisen DNA voisi kehittyä apinasta?
Kesällä Korkasaaren apinat jo pukeutuvat solmioihin ja tekevät hoviniiauksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis se ihmisen DNA voisi kehittyä apinasta?
Kesällä Korkasaaren apinat jo pukeutuvat solmioihin ja tekevät hoviniiauksia?No mitähän jos tutustuisit solubiologiaan ihan itse? Ja mitä niihin apinoihin tulee, jos niitä opetetaan tekemään noita temppuja ja jätetään heikolle ravinnolle ne jotka eivät niitä opi niin tarpeeksi monen sukupolven päästä ne osaavat solmia kravatin (tai ainakin etsiä kaikentietävästä Youtubesta ohjeet sen solmimiseen) ja tehdä hoviniiauksia. Evoluutio toimii hitaasti, mutta onneksi sillä yleensä on aikaa niin paljon että ihmisen on sitä vaikea käsittääkään.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Meneehän tämä toki järkeen.Eli et oikeasti ymmärrä evoluutioteoriasta yhtään mitään. Kai ymmärrät miten valtavasti sille löytyy todistusaineistoa?
Evoluutioteoria ei väitäkkään että olemme kehittyneet apinoista mutta meillä on todistetusti yhteinen kantamuoto, nämä ovat ihan perusasioita. Anonyymi kirjoitti:
No mitähän jos tutustuisit solubiologiaan ihan itse? Ja mitä niihin apinoihin tulee, jos niitä opetetaan tekemään noita temppuja ja jätetään heikolle ravinnolle ne jotka eivät niitä opi niin tarpeeksi monen sukupolven päästä ne osaavat solmia kravatin (tai ainakin etsiä kaikentietävästä Youtubesta ohjeet sen solmimiseen) ja tehdä hoviniiauksia. Evoluutio toimii hitaasti, mutta onneksi sillä yleensä on aikaa niin paljon että ihmisen on sitä vaikea käsittääkään.
Internet on vakavasti otettavana tiedonjakajana toiminut vasta muutaman vuoden.
Se on tänä aikana jo ehtinyt herättää valtavat myrskyt kaikelle paskalle mitä meille on valehdeltu.
Aikoinaan kaikki meni lapsille läpi mitä ope koulussa kertoi, ei niitä kukaan kyseenalaistanut. Nyt on toisin ja opettajat joutuvat olemaan aika tarkkoja sanomisissaan. Kaikki ei mene enää läpi ilman vastakysymyksiä.
Hauskana juttuna kerron kuinka lapseni kysyi taannoin opettajalta että onko totta että Kuussa olisi käyty? Tähän viisas opettaja sanoi että siitä on kaksi näkemystä.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Internet on vakavasti otettavana tiedonjakajana toiminut vasta muutaman vuoden.
Se on tänä aikana jo ehtinyt herättää valtavat myrskyt kaikelle paskalle mitä meille on valehdeltu.
Aikoinaan kaikki meni lapsille läpi mitä ope koulussa kertoi, ei niitä kukaan kyseenalaistanut. Nyt on toisin ja opettajat joutuvat olemaan aika tarkkoja sanomisissaan. Kaikki ei mene enää läpi ilman vastakysymyksiä.
Hauskana juttuna kerron kuinka lapseni kysyi taannoin opettajalta että onko totta että Kuussa olisi käyty? Tähän viisas opettaja sanoi että siitä on kaksi näkemystä.Voit tutustua evoluution todisteisiin :https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluution_todisteet.
Lopussa on lähteet joten voit lainata kirjastosta ja opiskella itse, en tosin usko että olet tarpeeksi älykäs ymmärtämään lukemaasi. Anonyymi kirjoitti:
Voit tutustua evoluution todisteisiin :https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluution_todisteet.
Lopussa on lähteet joten voit lainata kirjastosta ja opiskella itse, en tosin usko että olet tarpeeksi älykäs ymmärtämään lukemaasi.Olen tutustunut evoluutioteorian perustaviin lähteisiin joita pidän täysinä valeina.
Tietysti toista mieltäkin voi olla, todisteita nuo eivät ole.
Wikipedia on vallanpitäjien työkalu massojen hallintaan valeilla ja väärillä tiedoilla.
Toki siellä on myös faktoja mutta ei tämän aihepiirin ympäriltä.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen tutustunut evoluutioteorian perustaviin lähteisiin joita pidän täysinä valeina.
Wikipedia on vallanpitäjien työkalu massojen hallintaan valeilla ja väärillä tiedoilla.
Toki siellä on myös faktoja mutta ei tämän aihepiirin ympäriltä.Kuten sanoin et ole tarpeeksi älykäs ymmärtämään lukemaasi selvästikään. Sinun mielestä yli 90 % tiedemiehistä on mukana salaliitossa tai ei ymmärrä evoluutiotasta mitään?
Kyllä nuo ovat aivan päteviä todisteita, eivätkä ne muuksi muutu vaikka sinä kiellät ne ja et ymmärrä niitä.
Kuten sanoin Wikipeiasta löydät viitteet ja lähteet jotta itse voit opiskella. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen tutustunut evoluutioteorian perustaviin lähteisiin joita pidän täysinä valeina.
Toki siellä on myös faktoja mutta ei tämän aihepiirin ympäriltä.Kuten sanoin et ole tarpeeksi älykäs ymmärtämään lukemaasi selvästikään. Sinun mielestä yli 90 % tiedemiehistä on mukana salaliitossa tai ei ymmärrä evoluutiotasta mitään?
Kyllä nuo ovat aivan päteviä todisteita, eivätkä ne muuksi muutu vaikka sinä kiellät ne ja et ymmärrä niitä.
Kuten sanoin Wikipeiasta löydät viitteet ja lähteet jotta itse voit opiskella. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kuten sanoin Wikipeiasta löydät viitteet ja lähteet jotta itse voit opiskella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473