Miksei ätmi kelpaa , ätmi ei ole jännä eikä jännämies ja ätmi on kuitenkin mukava ja pitää naiselle seuraa vaikkei ole rikas mut rakkaus ei ole rikkaudesta kiinni eikä kaikki naiset ole rikkaita vaan paljon köyhiä naisia riittää niin miksei ätmi heille kelpaa.
Kyl pitäis ätmi kelvata
14
68
Vastaukset
Hulluja ne on, vaarallisiakin..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ac86be4-0996-4d33-9db7-83628e01d506- Anonyymi
Tiedoks vaan etä tuo mies oli ytmi ja kokenut naisten mies
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoks vaan etä tuo mies oli ytmi ja kokenut naisten mies
Arka ja pelokas ytmi?
Silloin kun poliisi etsi tuota, niin täällä oli aloituksia kuinka ätmi on kadonnut..Ei kerrottu että kyseessä oli murhaaja. Kuvailtiin vain araksi ja pelokkaaksi.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Arka ja pelokas ytmi?
Silloin kun poliisi etsi tuota, niin täällä oli aloituksia kuinka ätmi on kadonnut..Ei kerrottu että kyseessä oli murhaaja. Kuvailtiin vain araksi ja pelokkaaksi.Naisia murhaava mies on aina ytmi jolla ollut useita naisia ja seksiä saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia murhaava mies on aina ytmi jolla ollut useita naisia ja seksiä saanut.
Ai jaa niinkuin kouluampujat ja miekan heiluttelijat ovat olleet naisia saavia ytmejä, just.
- Anonyymi
Sulla ei liiku päässä mitään. Mitä pystyt henkisesti antamaan kenellekään? Sano yksikin aihe, josta sun kanssa voi jutella. Jännämiehistä?
- Anonyymi
Ätmin kanssa voi jutella miten siivotaan lattialta roskat.
- Anonyymi
No olen ätmi mutta minulla on laaja yleissivistys ja kykenen keskustelemaan monenlaisista asioista, kuten kirjallisuudesta, taloudesta, yhteiskunnasta, urheilusta, lainsäädännöstä, historiasta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen ätmi mutta minulla on laaja yleissivistys ja kykenen keskustelemaan monenlaisista asioista, kuten kirjallisuudesta, taloudesta, yhteiskunnasta, urheilusta, lainsäädännöstä, historiasta....
Kyllä ätmi voi olla hyvinkin älykäs.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af521fae-42ee-426d-8ca1-fac9e9c0663f
"Ahdistelija kävi käsiksi nuoreen naiseen itsepalvelukirjastossa – ei ketään muuta paikalla.
Mies painoi päänsä entuudestaan tuntemattoman naisen rinnoille.
Nainen repäisi itsensä kahdesti irti.
Nainen ei entuudestaan tuntenut miestä. Mies oli vieraudestaan huolimatta tullut kyselemään naiselta tämän kuulumisia.
Sitten mies oli naisen mukaan kysynyt, voiko hän halata tätä.
Seuraavaksi naisen hämmästys muuttui peloksi, sillä mies tosiaan halasi naista. Halauksen päätteeksi mies laittoi päänsä naisen rinnalle ja rupesi liikuttamaan käsiään naisen vyötäröä pitkin kohti takapuolta.
Samalla mies haisteli naisen hiuksia ja mumisi jotain.
Nainen työnsi miehen pois. Tilanne päättyi siltä erää siihen.
Nainen siirtyi ulko-ovelle päin. Mies seurasi perässä. Mies yritti halata naista olkapäiden kohdalta."
Kyseessä oli todennäköisesti jännämies, koska ätmi ei uskaltaisi naiselle ehdotella moisia ja kosketella naista, kuten kyseinen jännämies teki.- Anonyymi
Kyllä tuo on ilmiselvästi ätmi.
- Anonyymi
Kyl naisten pitäisi antaa mahdollisuus ätmeille tutusta
- Anonyymi
Osamme on että olemme rumia eikä me saada naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683