Kyl pitäis ätmi kelvata

Anonyymi

Miksei ätmi kelpaa , ätmi ei ole jännä eikä jännämies ja ätmi on kuitenkin mukava ja pitää naiselle seuraa vaikkei ole rikas mut rakkaus ei ole rikkaudesta kiinni eikä kaikki naiset ole rikkaita vaan paljon köyhiä naisia riittää niin miksei ätmi heille kelpaa.

14

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Tiedoks vaan etä tuo mies oli ytmi ja kokenut naisten mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoks vaan etä tuo mies oli ytmi ja kokenut naisten mies

        Arka ja pelokas ytmi?

        Silloin kun poliisi etsi tuota, niin täällä oli aloituksia kuinka ätmi on kadonnut..Ei kerrottu että kyseessä oli murhaaja. Kuvailtiin vain araksi ja pelokkaaksi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Arka ja pelokas ytmi?

        Silloin kun poliisi etsi tuota, niin täällä oli aloituksia kuinka ätmi on kadonnut..Ei kerrottu että kyseessä oli murhaaja. Kuvailtiin vain araksi ja pelokkaaksi.

        Naisia murhaava mies on aina ytmi jolla ollut useita naisia ja seksiä saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia murhaava mies on aina ytmi jolla ollut useita naisia ja seksiä saanut.

        Ai jaa niinkuin kouluampujat ja miekan heiluttelijat ovat olleet naisia saavia ytmejä, just.


    • Anonyymi

      Sulla ei liiku päässä mitään. Mitä pystyt henkisesti antamaan kenellekään? Sano yksikin aihe, josta sun kanssa voi jutella. Jännämiehistä?

    • Anonyymi

      Ätmin kanssa voi jutella miten siivotaan lattialta roskat.

      • Anonyymi

        No olen ätmi mutta minulla on laaja yleissivistys ja kykenen keskustelemaan monenlaisista asioista, kuten kirjallisuudesta, taloudesta, yhteiskunnasta, urheilusta, lainsäädännöstä, historiasta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen ätmi mutta minulla on laaja yleissivistys ja kykenen keskustelemaan monenlaisista asioista, kuten kirjallisuudesta, taloudesta, yhteiskunnasta, urheilusta, lainsäädännöstä, historiasta....

        Kyllä ätmi voi olla hyvinkin älykäs.


    • https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af521fae-42ee-426d-8ca1-fac9e9c0663f

      "Ahdistelija kävi käsiksi nuoreen naiseen itsepalvelukirjastossa –  ei ketään muuta paikalla.
      Mies painoi päänsä entuudestaan tuntemattoman naisen rinnoille.
      Nainen repäisi itsensä kahdesti irti.
      Nainen ei entuudestaan tuntenut miestä. Mies oli vieraudestaan huolimatta tullut kyselemään naiselta tämän kuulumisia.
      Sitten mies oli naisen mukaan kysynyt, voiko hän halata tätä.
      Seuraavaksi naisen hämmästys muuttui peloksi, sillä mies tosiaan halasi naista. Halauksen päätteeksi mies laittoi päänsä naisen rinnalle ja rupesi liikuttamaan käsiään naisen vyötäröä pitkin kohti takapuolta.
      Samalla mies haisteli naisen hiuksia ja mumisi jotain.
      Nainen työnsi miehen pois. Tilanne päättyi siltä erää siihen.
      Nainen siirtyi ulko-ovelle päin. Mies seurasi perässä. Mies yritti halata naista olkapäiden kohdalta."

      Kyseessä oli todennäköisesti jännämies, koska ätmi ei uskaltaisi naiselle ehdotella moisia ja kosketella naista, kuten kyseinen jännämies teki.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo on ilmiselvästi ätmi.


    • Anonyymi

      Kyl naisten pitäisi antaa mahdollisuus ätmeille tutusta

    • Anonyymi

      Osamme on että olemme rumia eikä me saada naisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe