Kyl pitäis ätmi kelvata

Anonyymi

Miksei ätmi kelpaa , ätmi ei ole jännä eikä jännämies ja ätmi on kuitenkin mukava ja pitää naiselle seuraa vaikkei ole rikas mut rakkaus ei ole rikkaudesta kiinni eikä kaikki naiset ole rikkaita vaan paljon köyhiä naisia riittää niin miksei ätmi heille kelpaa.

14

68

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Tiedoks vaan etä tuo mies oli ytmi ja kokenut naisten mies

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedoks vaan etä tuo mies oli ytmi ja kokenut naisten mies

Arka ja pelokas ytmi?

Silloin kun poliisi etsi tuota, niin täällä oli aloituksia kuinka ätmi on kadonnut..Ei kerrottu että kyseessä oli murhaaja. Kuvailtiin vain araksi ja pelokkaaksi.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Arka ja pelokas ytmi?

Silloin kun poliisi etsi tuota, niin täällä oli aloituksia kuinka ätmi on kadonnut..Ei kerrottu että kyseessä oli murhaaja. Kuvailtiin vain araksi ja pelokkaaksi.

Naisia murhaava mies on aina ytmi jolla ollut useita naisia ja seksiä saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia murhaava mies on aina ytmi jolla ollut useita naisia ja seksiä saanut.

Ai jaa niinkuin kouluampujat ja miekan heiluttelijat ovat olleet naisia saavia ytmejä, just.

• Anonyymi

Sulla ei liiku päässä mitään. Mitä pystyt henkisesti antamaan kenellekään? Sano yksikin aihe, josta sun kanssa voi jutella. Jännämiehistä?

• Anonyymi

Ätmin kanssa voi jutella miten siivotaan lattialta roskat.

• Anonyymi

No olen ätmi mutta minulla on laaja yleissivistys ja kykenen keskustelemaan monenlaisista asioista, kuten kirjallisuudesta, taloudesta, yhteiskunnasta, urheilusta, lainsäädännöstä, historiasta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olen ätmi mutta minulla on laaja yleissivistys ja kykenen keskustelemaan monenlaisista asioista, kuten kirjallisuudesta, taloudesta, yhteiskunnasta, urheilusta, lainsäädännöstä, historiasta....

Kyllä ätmi voi olla hyvinkin älykäs.

• https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af521fae-42ee-426d-8ca1-fac9e9c0663f

"Ahdistelija kävi käsiksi nuoreen naiseen itsepalvelukirjastossa –  ei ketään muuta paikalla.
      Mies painoi päänsä entuudestaan tuntemattoman naisen rinnoille.
      Nainen repäisi itsensä kahdesti irti.
      Nainen ei entuudestaan tuntenut miestä. Mies oli vieraudestaan huolimatta tullut kyselemään naiselta tämän kuulumisia.
      Sitten mies oli naisen mukaan kysynyt, voiko hän halata tätä.
      Seuraavaksi naisen hämmästys muuttui peloksi, sillä mies tosiaan halasi naista. Halauksen päätteeksi mies laittoi päänsä naisen rinnalle ja rupesi liikuttamaan käsiään naisen vyötäröä pitkin kohti takapuolta.
      Samalla mies haisteli naisen hiuksia ja mumisi jotain.
      Nainen työnsi miehen pois. Tilanne päättyi siltä erää siihen.
      Nainen siirtyi ulko-ovelle päin. Mies seurasi perässä. Mies yritti halata naista olkapäiden kohdalta."

Kyseessä oli todennäköisesti jännämies, koska ätmi ei uskaltaisi naiselle ehdotella moisia ja kosketella naista, kuten kyseinen jännämies teki.

• Anonyymi

Kyllä tuo on ilmiselvästi ätmi.

• Anonyymi

Kyl naisten pitäisi antaa mahdollisuus ätmeille tutusta

• Anonyymi

Osamme on että olemme rumia eikä me saada naisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      74
      3115
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      371
      1164
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      805
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      779
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      263
      666
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      145
      613
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      589
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      568
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      525
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      518
    Aihe