Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisesta erämaasta,, Kuolema joka he ovat missanneet Room 6 kun ei ole opettajia jotka opettaisivat uskovia Suomessa kaikein tärkein asiasta. Ilman kuolema ei ole elämä. Mutta eihän sitä saa häiritä nukkuvia uskovia tällaisen inhottavan kysymyksen joka saa lihaan tulen ja saa sen taistelemaan pysymään elossa hinnasta mistä hyvävänsä kun ei vaan liha joutuisi kuolla niinkuin nytkin sinussa lähti tuhat vasta-agrumenttia päässä joka halua ylläpitä liha ja sinua joka ei voi olla otollinen Herran edessä ennenkuin se poistuu ja olet valmis ylösottoa varten. Me kuulumme Jeesukseen Kristukseen joka on Seurakunta. Ei ole muuta nimiä annettu mutta senkin on opettajat missanneet. .
Room 6 !!!!!
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys on ymmärretävä, sillä kristillisillä porukoilla on ominaispiirteitään. Kyse ei ole koskaan vain raamatun sanan julistamisesta. Sen mukana tulee aina myös ihmisistä lähtevä hengellinen kulttuuri. Paavalit kutsui sitä astian mauksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086