Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisesta erämaasta,, Kuolema joka he ovat missanneet Room 6 kun ei ole opettajia jotka opettaisivat uskovia Suomessa kaikein tärkein asiasta. Ilman kuolema ei ole elämä. Mutta eihän sitä saa häiritä nukkuvia uskovia tällaisen inhottavan kysymyksen joka saa lihaan tulen ja saa sen taistelemaan pysymään elossa hinnasta mistä hyvävänsä kun ei vaan liha joutuisi kuolla niinkuin nytkin sinussa lähti tuhat vasta-agrumenttia päässä joka halua ylläpitä liha ja sinua joka ei voi olla otollinen Herran edessä ennenkuin se poistuu ja olet valmis ylösottoa varten. Me kuulumme Jeesukseen Kristukseen joka on Seurakunta. Ei ole muuta nimiä annettu mutta senkin on opettajat missanneet. .
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kysymys on ymmärretävä, sillä kristillisillä porukoilla on ominaispiirteitään. Kyse ei ole koskaan vain raamatun sanan julistamisesta. Sen mukana tulee aina myös ihmisistä lähtevä hengellinen kulttuuri. Paavalit kutsui sitä astian mauksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410