Elia ja sateen jumala, eli ilmasto jumala!

Anonyymi

Miten on Miehet ja Veljet, on nyt TULLUT, (Herra suokoon että on) aika jolloin Elian HENGESSÄ tulee joku joka laittaa koko maailman vaikeroimaan ja itkemää. sen seuraus on että he iloitsevat Kun Jumalan palvelijat ,eli ne kaksi todistajaa tuhotaan, ja VAIKKA he sitten NÄKEVÄT omilla silmillä mitä tapahtuu, kun Jumala kutsuu heidät Kotiin eli Taivaaseen:
he eivät käänny Jumalan puoleen eivät lopeta pahoja tekojaan eivätkä suostu pelastukseen.

Nyt siis, lähtö kohta on:
1. Kun. 18:
8 Tämä vastasi hänelle: "Minä. Mene ja sano herrallesi: 'Katso, Elia on täällä'."

17 Ja nähdessään Elian Ahab sanoi hänelle: "Siinäkö sinä olet, sinä, joka syökset Israelin onnettomuuteen?"
18 Tämä vastasi: "En minä syökse Israelia onnettomuuteen, vaan sinä ja sinun isäsi suku, koska te hylkäätte Herran käskyt ja koska sinä seuraat baaleja.
19 Mutta lähetä nyt kokoamaan kaikki Israel minun luokseni Karmel-vuorelle, sekä neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä."
20 Niin Ahab lähetti sanan kaikille israelilaisille ja kokosi profeetat Karmel-vuorelle.

TämäKÖ hallitus, Suomessa, ja sitten muiden maiden hallitukset, syöksevät koko maailman tuhoo ja turmioon?

21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.

Koko maailma, "huutaa", MISSÄ on Jumala?
Mal. 2:17
Te väsytätte Herran puheillanne. Mutta te sanotte: "Miten väsytämme?" Siten, että sanotte: "Jokainen, joka pahaa tekee, on hyvä Herran silmissä, ja niihin hänellä on mielisuosio"; tahi: "Missä on tuomion Jumala?"

Itse en tiedä, miksi Herran tulo viipyy, mutta, vielä odotan kärsivällisesti, sillä sen palkka on suuri!

Päivän Sana :)

Hepr. 10:35-36
"Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri. Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on."

'Uskallustanne' on Strong's G3954 - parrēsia eli
http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Hbr&c=10#conc/35
http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G3954&t=KJV
Konekäännös

- puhevapaus, puheenvapaus
- avoimesti, rehellisesti sanoen ilman salaamista
- ilman epäselvyyksiä tai ympärileikkauksia
- ilman lukujen ja vertailujen käyttöä
- vapaa ja peloton itseluottamus, iloinen rohkeus, rohkeus, varmuus
- karkotus, jolla henkilöstä tulee näkyvä tai turvaa julkisuuden

eli kuka uskaltaa vastustaa, ilmasto jumalaa sillä se on vihapuhettta ja sitten tuomittavaa sanoo, 450 baalin PROFEETTAA (eli vääriä )
ja 400 Aseran profeettaa (Tutki mitä on ASERAn palvelus!)
"neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä.""

ja Hebrealaiskirje 10 : Arameaksi:
35 Sen tähden, älkää heittäkö pois niitä peittämättömiä kasvoja, jotka teillä ovat, sillä siitä on tuleva suuri palkinto.
36 Sillä kärsivällisyys on teille välttämätöntä, että tekisitte Jumalan tahtoa, ja saisitte sen lupauksen.
37 Koska vain vähäinen aika, ja hyvin vähän, kun tulee hän, joka tulee, eikä viivy.

https://biblehub.com/greek/3954.htm

Me katselemme Jumalaa peittämättömin kasvoin, kuten eivät kaikki tee, ja meillä on sekä Jumalan että ihmisen edessä oikeus vapaasti puhua.
1. Sam. 17:29
Daavid vastasi: "Mitä minä sitten olen tehnyt? Saaneehan tuon verran kysyä."

Ap. t. 21:39
Niin Paavali sanoi: "Minä olen juutalainen mies, Tarson, tunnetun Kilikian kaupungin, kansalainen; pyydän sinua, salli minun puhua kansalle".

Joten, mikä on tämä ilmasto-hullutus?

sekö mitä Ilmestyskirjan luku 2 sanoo ja mut profeetat, sillä vielä Herra ei ole selvästi minulle puhunut, joten:

20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

Sana vapaus ja puheen vapaus!

se pyritään viemään pois, "kiitos" nyky hallituksen".

Joten nyt merkit ovat vähissä joten.
Miehet ja Veljet ja Sisaret Herrassa.

Onko NYT jo, Totisesti, totisesti, Elian ja baalin väärien profeettojen ja iisebelin, tuomiot ovella?

jatkuu..

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt kuten tiedätte, Elia oli sulkenut taivaan, ja vettä ei satantu, joten se oli suuri tappio, iisebelin jumalalle että ei voinnut mitään tehdä.

      Samaa saattaa tulla tuleavisuudessa kun Ne kaksi Herran todistajaa, ilmestyskirjassa, tekee mitä tahtoo vaikka veden eli sateen lopettaa tahi aloittaa ja kaikki, mitä tahtovat.
      Joten tulevaisuudessa, on tämän maailman viisaat jane jotka nytt ilmasto-hullutusta ajaa ja palvelee, ihmeissään, kun kaikki menee täysin päin vastoin mitä he sanovat. ja tämä oli Jeesuksen eräs "työ-pata" kääntää heidän oman hullutus heitä vastaa sanoo "nainen nimeltä vasta" Esterin kirjassa.
      Eli "kaikkien" teot kääntyvät heitä itseään vastaan.

      2. Sam. 15:31
      Ja kun Daavidille kerrottiin, että myös Ahitofel oli salaliittolaisten joukossa Absalomin puolella, sanoi Daavid: "Herra, käännä Ahitofelin neuvo hulluudeksi".

      Neh. 4:4
      Kuule, Jumalamme, kuinka halveksitut me olemme. Käännä heidän häpäisynsä heidän omaan päähänsä. Saata heidät ryöstetyiksi vankeuden maassa.

      Nyt, mikä on tämän päivän vitsaus joka ei vielä, ja Jumala suokoon, ei tule SUomen osalta valmiiksi.
      niin se hullutus että mukamas maailma ja ihmiset pelastuvat jos palvelevat iisebeliä ja tekevät ilmastolle mitä tahtovat.

      Joten, sama taistelu, mikä oli Eliaalla tulee olemaan nyt ja jo on!

      Joten, me saamme iloita että Jumala muuttaa ja kääntää heidän omat hulludut heille takaisin ja sitten he saavat reilusti häpeää!

      Joten, miten on Miehet ja Veljet ja Sisaret Herrassa.

      joko on aika nousta ja puhdistaa vaatteet?

      Ilm. 19:7
      Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.

      Nyt on aika kun Herra alkaa puhdistamaan omaan Morsiantaan ja samalla vähän maailmaakin, (tulella) ja tämä puhdistus alkaa Herran huoneesta, mikä seurakunta tahi nimi onkaan se on yks'lysti, sillä Herralla on Yksi Morsian ja se puhdistuu, olkoon Herran huone, eli "seurakunta", missä ja minkä nimen alla tahansa.

      Joten, iloitkaa ja riemuitkaa, sillä nyt on suuri ja mahtava enkeli ovan takana valmiina puhaltaman Viimeiseen eli seitsemänteen pasuunaab!

      Matt 24 ja Mar 21
      33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

      Oven edessä?
      eli tämän voi kääntää ja tulkita myös:
      33 Myös kun te näette kaikki nämä, tietäkää, että on tullut sen pasuunan puhaltaminen.
      (Tara on ovi, tera on ”puhaltaa pasuunaan”. Molemmat kirjoitetaan samalla tavalla.)

      ja mitä sanoo Paavali:
      1. Kor. 15:52
      yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

      1. Tess. 4:16
      Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

      Ilm. 10:7
      vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.

      Ilm. 11:15
      Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".


      En vielä tiedä tarkaan, miten tämä juttu menee, sillä Jumala ei sitä ole kertontu, mutta, varmaa on että KUN viimeinen pasuuna soi, ylienkeli antaa KÄSKY huudon:

      Silloin Herra:
      Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.

      Ilosanoma eli evenkeliumi on täytetty!

      eli Morsian kutsutaan Kotiin.

      Vieläkin sanon teielle, iloitkaa ja riemuitkaa.

      Tule Herra Jeesus.

    • Anonyymi

      Nyt Miehet ja Veljet ja Sisaret Herrassa.
      Olkaa aivana rohkeita ja älkää peljätkö, Jumala on meidän puolella ja Jumala Kello kulkee omaan tahtiinsa, me/minä en sitä voi nopeuttaa mutta ainahan voi yrittää, rukouksen kautta, ei tekojen.

      Nyt, Raamatussa on eräs kaava, eli kun paha nousee, Jumalalla on JO suunnitelma ja teko valmiina.

      kun "iisebelit" nousevat on myös seuraavaa havaittavissa:
      Nousee Elia tahi elian henki.
      ja monesti sitten "eliat" menettävät päänsä mutta loppu on suloinen, Taivas ja iisebelien loppu ei ole mukava.

      se että on havaittavissa "kaava" että Jumala piilottaa palvelinja kunnes tulee aiak.

      Jopa Jeesus sanoi, älkää kertoko, olkaa hiljaa!
      mutta sitten kun aika oli sanoin Hänen, menkää ja tehkää ja saarnatkaa!

      Joten:
      Meillä ei ole mitään pelättävää vaikka koirat haukkuvat ja on pimeää.

      NÄIN TULEE OLEMAAN sanoo Jeesus:

      Maailma menee aina vain pahammaksi ja tulee yö jolloin ei voi tehdä työtä ja saattaa olla että myös meillä, ellei Herra voimallisesti, tartu asioihin, niin uskovat joutuvat pakenemaan omaa esivaltaa ja poliisia ja armeijaa sekä omia veljiä ja sisaria, omaia lapsia sekä vanhempia.

      Matt. 24:6
      Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

      ettette peljästy.
      Sillä näin täytyy tapahtua
      mutta tämä ei ole vielä loppu.

      Nyt Meillä on Isä, Jumala Joka tietää ja säätää ja Jeesus joka on armollinen sillä Hän tietää minkälaista tekoa olemme.

      Herra on YHDELLÄ ja AINOALLA uhrilla tehnyt KAIKKI Jumalalle kelpaaviksi eli vanhurskaiksi.

      Me olemme ottaneet/saanneet Jeesuksen teot itsellemme ja me olemme antaneet KAIKKI teot Herran PÄÄLLE ja ne on Herran päällä!

      meillä ei ole niitä enään Jumalan edessä, mutta me itse ja muut saattavat ne nähdä, kuitenkin Jumala ja Jeesus on se Joka sitten sanoo viimeisen sanan:

      SE on täytty, tulkaa, sinne missä minä olen: TAIVAASEEN!

      Meillä ei ole Jumalan Edessä, yhden yhtä syntiä, emme kuitenkaan ole synnittömiä, nyt vaan Jumala LUKEE niin että ne ovat ja totisesti, ne ovat Herran Jeesuksen päällä, ja Jeesus kärsi ja SOVITTI ne, meidät Jumalan kanssa"!

      Joten iloitkaa ja riemuitkaa.

      se mitä on Kirjoitettu se kaikki tulee tapahtumaan!

      ja ME tiedämme miten tämä päättyy!

      ME menemme KOTIIN!

      • Anonyymi

        Eli edellä oleva on iisebelin henki joka lopunaikana vaikuttaa.
        ja jos katsot, niin jopa Suomessa, ellei peräti jopa hallituksessa ja mitä vielä:

        serakunnassa olevat iisebelin hengessä olevat!

        kuka tänäpäivänä ei tahdo. alistua kenekään hengellisen tahi Jumalan Sanan alle!

        Jos oikein muistan, kukin itse tarkistakoon, niin:
        Daniel 7:11
        neljäs peto on nais-puolinen, ja ilmestyskirjan portto on nainen ja seurakunnassa oleva "iisebell" on nainen, sillä ei kait mies vieläkään synnytä.

        Joten edellä oleva on minkälainen on eräs tulkinta, mitä on tahi saattaa olla iisebelin henki.

        se ei tahdo kuulla Jumalaa eikä miestä vaan vain aj ainostaan itseään.


    • Anonyymi

      Miten on Miehet ja Veljet ja Sisaret Herrassa.

      Onko Suomessa havaittavissa edellä olevaa, "henkeä" ja onko sitä missä?

      Raamattu sanoo:

      KOKO maailma, eli kaikki sen "laitokset" ja mitä lie virastoja on, pahan eli perkeleen vallassa.
      kuka niitä johtaa?

      Tiedän ja voitte itse tutkia esim, kuka tekee suunnitelmia, esim opetushallituksessa eli kouluvirastossa ja mitä se tuottaa?

      Tässä valitettavasti, on Jumalan Sana totetutunut:
      1. Joh. 2:19
      Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.

      ketkä ne, ja mihin menneet?

      18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
      19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
      20 Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.
      21 En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.
      22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
      23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.

      eli ei niin että olisi se Ilmestyskirjan pää paha vaan sen "hengessä" oleva.

      he kieltävät Isän ja Pojan ja tekevät tekoja jotka eivät ole Isästä eikä ole totutuuta ja he ova kaikin tavoin eksyskissä, Jumala sitten tietää voivatko tulla takaisin, jso tahtovat.

      se että voit itse tutkia, niin tutki: sillä:
      20 Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.

      Meillä on, kenelle Herra tätä tahtoo puhua, Jumalan Opettaja, Pyhä Henki.
      ja Tämän Hengen avulla löydämme Totuuden ja se totuus on samaa kuin tieto, tässä yhteydessä.

      ja meidän uskomme UUDISTUU tiedon kautta.

      Toki Jumala voi sen selvästi puhua tahi näyttää ilmestyksen tahi unen, mutta ne ovat hyvin ahrvoja tapahtumia.

      Siksi Jumala sanoo:
      Tutkikaa, etsikää ja sitten arvioikaa.

      Minun sanojani, kuka lie olen.
      TULEE TUTKIA ja jos havaitset asia virheen sano se.
      ja sinun tulee sanoa, sillä se on USKOVAN velvollisuus.

      Joten Te ja me, Meillä on Isä ja Jeesus.

      iloitkaa ja riemuitkaa.

      Olkoon Jumalan Armo, Rakkaus, ja Laupeus, meidän kansamme.

      Min' tulen Pian.

    • Anonyymi

      Miehet ja veljet, sekä sisaret Herrassa.

      Minkälainen henki on Raamtun mukaan iisebelillä?

      Jos tutkit ja tottaahn toki itse tutkit, niin:
      Iisebell, tahtoo saada itselleen ihailua, menestystä, uskoo olevansa ylivoimainen ja ylivertainen, ja uskoo että hänellä on oikeus tehdä mitä tekee.

      Iisebelin henki, ei tahdo totella ketään eikä mitään esivaltaa,ei miehen, ei niitä joille Herra on antanut hengellisen vallan eli kuten paimen, apostolit ja opettaajt, tässä pieni varaus, eikä oikeita profeettoja, ja näitä ei kukaan oikein tahdo totella kuten on selvästi ilmi Raamatussa.

      Iisebelin henki, ei välitä ihmislapsista, ei isoita eikä pienistä, se hyväksyy jumalattomuuden ja vuodataa viatonta verta, laittomasti ja jopa oikeutta käyttä, tosin väärin aj laittomasti.

      Iisebelin henki, uskoo että on itse ja ne jotka häen pyödästään syövät, kaiken lain yläpuolella.

      iisebell, uskoo että on aina oikeassa ja hänen päätökset ja säädökset ovat aina oikeita ja jokaisen tulee sitten alistua niihin.

      iisebel, uskoo että hänen oman aivoitukset ja päätökset ja lait ovat aina oikeassa ja oikeita.

      Tämä on Raamatussa ja voit sitä katsella.

      Onko nykymaailmassa, tätä henkeä havaittavissa?

      5

    • Anonyymi

      Nyt Miehet ja Veljet ja Sisaret Herrassa.

      Kun Raamatussa, paha ja tässä tutkimuksessa iisebelit nousevat, on havaittavissa seuraavat, asiat olevan "aina" mukana.

      Herra on tehnty jo vastavoiman tälle pahuudelle ja se on usein, ei aina, piilossa, siihen asti kunnes Herra alkaa ja tahtoo tehdä jotain, ei niin ettei Herra tee ja voi tehdä itse, omalla kädellä, mutta Herra tahtoo tehdä ihmisen kautta paljon.

      Näissä tapauksissa, joita esille tuon on se että:
      Kun iisebell nousee on jo apu valmiina ja Herra piilottaa palvelijansa, kunnes maailma sen näkee.

      alkuperäinen iiisebell, ja Elia.
      Sitten tulee tämän naisen tytär ja on yhtäpaha kuin äitinsä. Atalja.

      "Atalja vaati ylimmäiseltä papilta Jojadalta lupausta, että "tisbeläisen suvaitsemattomuus" kiellettäisiin, jotta jokainen saisi vapaasti palvoa omaa baaliaan. Ylimmäinen pappi kieltäytyi jyrkästi moisesta vaatimuksesta - itse asiassa hän korosti tarkoituksellisen kuningatarta loukkaavasti:

      »kansaa odottaa tuho jos se palvoo baaleja ja aseroita saastaisissa menoissa ja unohtaa Herran Sebaotin.»

      Atalja raivostui uhmakkaasta vastauksesta mutta ei uskaltanut kajota pyhään mieheen. Ylimmäisen papin puoliso, Ahasjan tytär Joseba sai pelastettua Joasin verilöylystä ja Joasta pidettiin piilotettuna Jerusalemin temppelissä seitsemän vuotta, koko Ataljan hallituskauden ajan. Ataljan aikana Baalin palvonta oli valtavimmillaan. Myös Mooseksen tekemä vaskikäärme, Nehustan, joka oli normaalisti temppelin aarrekammiossa, oli tuotu esiin kansan palvottavaksi ja sen eteen oli rakennettu Astartelle pyhitetty Elämän puu -pyhäkkö, jonka pappina toimi ylimmäisen papin temppelistä karkottama Mattan."

      "Äitinsä Isebelin tavoin Ataljakin yllytti omaa miestään, Joramia, tämän kahdeksan vuotta kestäneen hallituskauden aikana tekemään sitä, mikä oli pahaa Jehovan silmissä"

      nyt kolmas iisebell on herodian tytär jota Johannes kastaja vaivasi. ja kuten tiedämme, Johannes menetti päänsä.

      ja näissä tapaksissa on havaittavissa, että:
      iisebell käyttää valtaa miehensä tahi muiden miesten kautta ja usein käyttää "naisellisia" aseita miestään tahi miehiä vastaan. ja usein he olivat nuoria ja kauniita, joten kuka voi sitä kestää.

      ja samalla AINA Jumalalla oli vastavoima valmiina ja sitten tuli iisebelien tuho, heti tahi kohta.

      Nyt vielä on sitten eräs iisebeli joka on sitten pahin mitä voi kuvitella ja hän saa voimansa ja valtasa, suoraan itse pää-pahalta!

      ja taas on Jumalan vastaus valmiina ja heille, Jumala antaa lähes kaiken vallan maassa ja he tekevät mitä tahtovat ja kenelle tahtovat, eli "molemmat" laittavat" oman taistelijan esille, kuten oli Daavid ja goljat.

      ja kuten aina ja loppun asti, Jumala, Herra Sebaot on voittaja. nyt ja iankaiken.

      6

    • Anonyymi

      Oli profeetallista sanomaa
      Amen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe