Uusi kristillinen Radio: Messias on tulossa -radio

Anonyymi

Nyt on avattu uusi siunattu kristillinen radio: Messias on tulossa - radio.
Sieltä tulee voideltua ylistystä Keniasta & väkeviä HERRAN Sanomia 24/7.
Kuuntele tästä: http://mixlr.com/messias-on-tulossa/

Suosittelen! :)

7

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntelin vain hetken, mutta siitä julistuksesta puuttui rauha.

      Oikein säpsähdin sitä huutamista - Pyhällä Hengellä täyttyneen ihmisen EI tarvitse huutaa, vaan kun hän puhuu Jumalan Sanaa Hengessä, huomaa välittömästi Jeesuksen Kristuksen läsnäolon ja sen Jumalan ihmeellisen rauhan.

      Tässä julistuksessa sitä Jeesuksen läsnäoloa ei ollut, kuten ei muissakaan äärikarismaattisissa "karjuntakisoissa", joissa on karjunnan lisäksi värivaloja, kovaäänistä musiikkia, kaatuilemista ja rauhatonta, hyvin outoa tunnelmaa.

      Olen seurannut Jeesusta jo yli 34 vuotta, joten luulen tietäväni jotain Jeesuksen läsnäolosta ja siksi voin sanoa , että siellä tuntuu toimivan lähinnä vain ihminen ja sielunvihollinen - EI Jeesus Kristus, valitettavasti. Niin kovasti, kun sitä haluaisinkin.

      • Anonyymi

        Kun jotkut tuntuvat nykyisin pelkäävän kovaäänistä huutamista, niin tuossa joitakin tapauksia huutamisesta Raamatun kertomana:
        Joh. 1:15
        Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
        Joh. 7:37
        Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
        Joh. 11:43
        Ja sen sanottuansa hän huusi suurella äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
        Joh. 12:44
        Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        Ap. t. 7:60
        Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.
        ----
        Jotkut nykyään tuntuvat myös hermostuvan hieman näkyvämmästä ilosta ja riemusta:

        Ap. t. 8:8
        Ja syntyi suuri ilo siinä kaupungissa.
        2. Kor. 7:4
        Paljon minulla on luottamusta teihin, paljon minulla on kerskaamista teistä; olen täynnä lohdutusta, minulla on ylenpalttinen ilo kaikessa ahdingossamme.
        Luukas 1:14
        Ja hän on oleva sinulle iloksi ja riemuksi, ja monet iloitsevat hänen syntymisestään.

        Olisikohan joillekin sopivaa edes jonkinlainen sävyisä ja kaino ilo, jossa olisi oikein tarkkaan katsottaessa kenties havaittavissa suupielissä sellainen puolen sentin kertavärähdys. :-)))


    • Anonyymi

      Jo pelkkä aloitustekstissä oleva kuvaus: "voideltua julistusta keniasta..." -kertoo kyseessä olevan helluntailais-karismaattisen suunnan median jonka voi jättää hyvillä mielin kuuntelematta.

      MInäkin olen uskossa, ollut jo 30 vuotta ja olen tullut siihen tulokseen että yuksinkertainen, matalalla kulkeva armoon perustautuva kristinusko riittää. Minkäänlaista "karismaattisuutta" ei ole tarve tavoitella, ei myöskään huutamista. Jos sanoma ei normaaliäänellä mene perille, ei se mene huutamalla ja melskaamallakaan!

      Hengellistä suirkusta maailmassa riittää, ja se on osa sitä suurta ja väkevää eksytystä josta Raamattu varoittaa!

      • Anonyymi

        Pelottava kuuloista huutamista. Liekö tarkoitus saattaa joukko hysteriaa?


    • Anonyymi

      Ovour luikertelee taas tänne, nyt radioaalloilla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei Ovour A-K olekaan vaan väärä profeetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe