Väkiluku 31.12.2019

Anonyymi

Viime vuonna väkilkuku pieneni vain 127 asukkaalla 14 400:sta 14 273:een. Kyllä tämä tästä iloksi muuttuu.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      4. Valveella pidä minua, Mieleeni käskys paina, Mun
      anna olla valmisna Ja sitä muistaa aina, Täält' että ero
      tuleepi, Ja äänes kerran vaatiipi Tiliä elämästä!
      5. O Jesus Kristus auttajan', Sä kuolit kaikkein tähden,
      Siis ole myös mun turvanan', Kun pois mä täältä lähden!
      Ja pasuuna kun kerran soi, Ja tuomiopäivän koittaa
      koi, Mua omakses sä tunne!

      TURVALISUUS ON ELÄMISEN KEHTO

    • Anonyymi

      Virallinen ennuste on, että 2030 on asukkaita 13022. Jotakin tarttis tehdä!

      • Anonyymi

        Luulisin että oikeampi luku on noin 17 000 ellie kuntaliitoksia tule
        Jos tulee niin luku on max 32 800

        (kauhava-kuortane liittyy/ kuntaliitos)


    • Anonyymi

      Kylvö ja kasvu'

      Pikku-Kallea askarrutti ,mistähän lapset tulevat. Niimpä hän kysyi isältään saadakseen asiaan selvyyden. Isä vastasi että siemenistähän ne lapsetkin alkunsa saavat.

      Eräänä päivänä Pikku-Kalle meni lähistöllä olevaan kyläkauppaan, ja kappas vaan siellä oli siemen pusseja kasoittain, Kalle valitsi yhden pussin, maksoi ja meni kotiin. Kylvi siemenet kukkaruukkuun ja alkoi odotus.

      Muutaman päivän perästä syntyi naapuriin vauva. Oitis Kalle asteli naapuriin ja sanoi kuuluvalla äänellä:

      Lapsi tänne antakaa, siemenet olivat minun omia.

    • Anonyymi

      Perheen yhdistäminen kiihdyttää muuttoliikettä poispäin ja kun sisäänmuuttoa ei ole niin arviolta 2030 Lapuan väkiluku alle 10000.

      Eihän tuokaan vielä katastrofi ole muuten mutta väestörakenne on 50-60 % eläkeläisiä.

      Revi siitä!

    • Anonyymi

      eihän tähän oo vielä suomessa poliitisesti edes vaikutettu, miten syntyvyys saadaan kohilleen
      jotta revitään siitä,
      kun tekniikat kehityy työelämästä vapautuu lapsentehtailijoita
      jot revitään taas siitä

      eikä koskaan sekaannuta seinäjoen velekaseen tämän omahyväisyyteen

    • Anonyymi

      Eiköhän kohta oo kaikkien maalaisten muutettava kaupuntiin onko se hyvä vai ei pakko se on lähtee jos ei oo palveluita sano mummo kun kaapunkiin läks...

      • Anonyymi

        Eipä se toi seinäjoki mikään kaupunki ole, muteise meitä haittaa sieltähän on lapualle mukavimpiin olihin väkeä siirtynytkin ja hyvin kokemuksin

        Terve tuloa lapualle rakentamaan Lapuaa


      • Anonyymi

        Tämä sama kolli häärää muuten monelta taholta tuota sontanaansa, mikähän sitä oikeen vaivaa???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe