Joku toi minulle viissatasen.

Anonyymi

Meillä makuuhuoneen vieressä menee portaat vinttiin. Yhtenä yönä portaita myöten käveli joku ylös raskain natisevin askelin. Vaimo katsoi poikien huoneen, pojat nukkuivat siellä sikeästi mutta vinttiin emme uskaltaneet mennä. Jonkun ajan kuluttua tutkin dia-arkistokaappiani, yhden dialippaan alla oli viiden sadan markan seteli. Noin vuosi sitten oli tullut euro joten aihdoin pankissa setelin sitten euroiksi. Minä en ollut seteliä pannut sinne dialaatikon alle, tämä on tosi. Minulla oli silloin rahasta tiukkaa asuntolainojen kanssa, ehkä tilan kummitus halusi auttaa minua.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toinen tapaus. Uusin kuistin panelit ja kun olin saanut sen homman valmiiksi niin alkoi kova rytinä. Ajattelin että seinä repeää, mutta tilan kummitus se ilmeisesti onnitteli minua kun sain homman tehtyä. Se rytinä kesti noin 10 sekunttia.

      • Anonyymi

        Kolmas tapaus. Katselin keittiön ikkunasta ulos vanhalle navetalle päin kun näin jotain outoa. Avonaisesta navetan ovesta työntyi esiin harmaa pilvi.Se leijui hitaasti muuttaen muotoaan koko ajan noin metrin korkeudella pihamaan poikki ja häipyi nurkan taakse.


    • Anonyymi

      Olipa kerran sukulainen, joka kuuli hätäni niin hän jemmasi kultaharkkoja asuntooni.

    • Anonyymi

      Idiootti et sitten katsonut tarkemmin sitä 500e oliko valmistusmaa eli keräilyharvinaisuus.

    • Anonyymi

      Löytötavaralain mukaan löytäjä saa pitää vähäarvoiset eli enintään 20 euron arvoiset löydöt. Löytörahat katsotaan kuitenkin veronalaiseksi tuloksi. Suuremmat summat tulee toimittaa poliiseille. On syytä myös muistaa, että kätketyt rahat saattavat olla varastettuja.

      Olipa niin tai näin, löydetyn omaisuuden pitämisessä itsellään syyllistyy rikokseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe