Jumalattomien vauvat pelastuvat?

Anonyymi

Ylöstempausleffaa kerrn ma katsoessain Raamattua mielessä selaillessain tuli kyseenalaistaminen vahvasti syömmeen. Inhimillisesti toivottavaa mutta onko se totuus.Usko Jeesukseen pelastaa AINOASTAAN mutta jumalattomien jälkikasvua se ainoastaan ei koske vaan kumoutuisi. Vapaalipulla sisäänpääsy Jumalan armosta?

Jumalattomien vauvat ja pikkuneiti ja pikkulapsi ylöstemmattiin lehvassa. Synnitön pikkuneiti?

Kuinka monta jumalattoman lasta tai vauvaa pelastui Nooan arkissa? Yhteensä 8 lihaa pelastui.

Kuinka monta jumalattoman lasta tai vauvaa pelastui Sodomasta ja Gomorrasta kunnes säädetyn tulikivisateen tuhonhetki koitti?

Mikä tapahtuma tai Herramme Jumalamme ilmoitus on sen takana että jumalattoman lapsi pelastuu mutta jumalaton jää ahdistuneena etsimään ylöstemmattua lastaan.

Millaisia aikuisia jumalattomat kasvattivat jälkikasvustaan Nooan aikana? Sellaisia itsensä kaltaisia? Niin kuin oli Nooan aikana niin on lopun aikana koskien Jumalan valintaakin pelastuvien osalta? Miksi nyt jumalattomien jälkikasvu pelastuisi kun se ei ole ennenkään pelastunut maailman n.6000v historiassa?

Commandohauis54cm

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 000 vuotta vanha ja litteä.

      • Anonyymi

        Miten maan ikä liittyy aiheellisesti tähän?

        Maa tosin on pallomainen muodoltaan avaruudesta käsin.Oletko apua vailla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten maan ikä liittyy aiheellisesti tähän?

        Maa tosin on pallomainen muodoltaan avaruudesta käsin.Oletko apua vailla?

        Commandohauis54cm on maininnut tämän 6 000 vuotta jo pariinkin otteeseen. Jos Raamatun ottaa kirjaimellisesti, silloin Maa on 6 000 vuotta vanha ja litteä. Tosin Tietopisteen Petellä alkaa usko hiipua, ei ole kohta kahdeksaan kuukauteen laittanut uusia artikkeleita litteästä Maasta.


    • Anonyymi

      Homostelijoiden synti on heidän häpeänsä.

    • Anonyymi

      Hyvä huomio.

      Egyptin pitäessä vankeina orjuudessa juutalaista kansaa tuli kuolema Egyptiin lapsia ottamaan mukaan. Kuolema haki perheen esikoiset jos muistan oikein.

    • ArtoTTT

      Ehkä elokuvan tekijä käytti taiteellista vapautta, Paavali sanoi näin, mutta yksittäisen jakeen perusteella ei kannata liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä.

      1 kirje korinttilaisille 7:14
      Mies, joka ei usko, on uskovan vaimonsa pyhittämä, ja vaimo, joka ei usko, on uskovan miehensä pyhittämä. Muutenhan teidän lapsenne olisivat epäpuhtaita; nyt he kuitenkin ovat pyhiä.

      Raamatussa on moniakin kohtia joissa puhutaan siitä että Jumala näkee lapsen jo äitinsä kohdussa.

      Kirje galatalaisille 1:15
      Mutta Jumala, joka jo äitini kohdusta oli valinnut minut ja armossaan kutsui minut työhönsä,

      Mielenkiintoinen kohta raamatussa on myös Jerobeamin pojan kohtalo, jumalattoman kuninkaan poika sairastui, tämä poika oli kuitenkin ainoa henkilö koko suvussa jossa Jumala oli nähnyt jotain hyvää.

      1 kuninkaiden kirja 14:13
      Koko Israel pitää hänelle valittajaiset ja hautaa hänet. Kukaan muu Jerobeamin pojista ei saakaan kunniallista hautausta. Hän on siinä suvussa ainoa, jossa Herra, Israelin Jumala, on nähnyt jotakin hyvää.

      • Anonyymi

        "Raamatussa on moniakin kohtia joissa puhutaan siitä että Jumala näkee lapsen jo äitinsä kohdussa."

        Kummallinen kommenti uskovalta, ikäänkuin tuo nyt olisi joku erityinen mainitsemisen arvoinen tapaus. Jumalahan tietää kaiken. Hän tuntee yksitellen ne atomien alkeisosasetkin, jotka muodostivat sen siittiön, joka hedelmöitti sen munasolun, josta tuli se lapsi, josta tuossa nyt oli puhe. Ja tuon Jumala tiesi kaiken muun ohessa jo aikojen alussa kun yhtään ihmistä ei vielä edes ollut olemassa.

        Onko se Jumala oikeasti kaiken tietävä teidän uskovien mielestä, vai miksi tuollaisesta pitää erikseen mainita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Raamatussa on moniakin kohtia joissa puhutaan siitä että Jumala näkee lapsen jo äitinsä kohdussa."

        Kummallinen kommenti uskovalta, ikäänkuin tuo nyt olisi joku erityinen mainitsemisen arvoinen tapaus. Jumalahan tietää kaiken. Hän tuntee yksitellen ne atomien alkeisosasetkin, jotka muodostivat sen siittiön, joka hedelmöitti sen munasolun, josta tuli se lapsi, josta tuossa nyt oli puhe. Ja tuon Jumala tiesi kaiken muun ohessa jo aikojen alussa kun yhtään ihmistä ei vielä edes ollut olemassa.

        Onko se Jumala oikeasti kaiken tietävä teidän uskovien mielestä, vai miksi tuollaisesta pitää erikseen mainita?

        Vaikka siksi että raamattu kertoo niin.


    • Anonyymi

      2Moos.4:22-23 Sano sitten faraolle: Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani; sentähden minä sanon sinulle: Päästä minun poikani palvelemaan minua. Mutta jos kieltäydyt päästämästä häntä, niin katso, minä tapan sinun esikoispoikasi. Hoos.11:1 Kun Israel oli nuori, rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsui poikani. Matt.2:15.

      • Anonyymi

        Eli kollektiivinen rangaistus joka kohdistuu viattomiin ja puolustuskyvyttömiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kollektiivinen rangaistus joka kohdistuu viattomiin ja puolustuskyvyttömiin.

        Jahvehan on määrättömän vihainen ja sairaalloisen mustasukkainen (älä pidä muita jumalia).


    • Anonyymi

      Sano aika ja paikka niin otetaan matsi. Takaan, että sä tiput alle minuutin hampaat _______________.

      Kalevi Ateisti

    • Anonyymi

      Helluntaihelevetissä on lahkon mukkaan siinä osapuilleen 3-4 vuotiaitakin joten repikää siitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe