Jumalan Galluppi !
Voidaanko me tulla samanlaisia kuin Hän ON !!! Tässä ajassa ja täällä maan päällä? Kyllä vai ei ??????????????
Jumalan Galluppi
27
115
Vastaukset
Pyhä Raamattu sanoo sen näin selvästi >>>
Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.Siis meillä on tarkoitus tulla Hänen kaltainen tässä ajassa. Jos ei niin muuten Pyhä Raamattu valehtelee..
- Anonyymi
tsop, tsop Savis - mittaat Raamattua. Eli astut paikalle, joka ei sinulle kuulu ja on Jumalan aluetta, eli HYVÄ JA PAHA - ... tiedonpuu.
Syö vain Elämänpuusta, ja kumarra Häntä, joka on Luonut taivaan ja maan. Älä ala valtaistuinta korottamaan, että olen "sama-" kuin Jumala.
Jos Hän vanhurskauttaa, se on Jumalantyö ja armoa. Muttei tee vanhruskautetusta Jumalaa- vaan verellä pestyn morsiamen, Yljälle vaimon, joka kumartaa Häntä ja kysyy Yljältään aina, mikä on Jumalantahto.
- Anonyymi
Matt.22:30. Mark.12:25 Sillä kun kuolleista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle; vaan ovat niinkuin enkelit taivaassa. 2Kor.3:18. 1Joh.3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisekseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisenaan, kun hän on. Gal.4:12.
- Anonyymi
Fil.2.7. 3:10 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisen kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen: tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
- Anonyymi
Yhä vain on savis kaikkien opintuulten heiteltävänä !
Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
Eli menestysteologian opit ovat vieneet saviksen mennessään !
Siis "täydellisyys" ja "synnittömyys" opit ovat ihan perus oppeja ja teesejä menestysteologiassa !
Ja siitähän tässä saviksen kanssa on kyse, vaikka hän itse vastustaakin menestysteologiaa, eli se kertoo saviksen sokeuden ja ymmärtämättömyyden syvyyden tason.Minne sinun tiesi on päätyvä kun Petri opintuulessa liehut ja vastustat Pyhä Raamattu ?? >> Pyhä Raamattu sanoo sen näin selvästi >>>
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.Savis kirjoitti:
Minne sinun tiesi on päätyvä kun Petri opintuulessa liehut ja vastustat Pyhä Raamattu ?? >> Pyhä Raamattu sanoo sen näin selvästi >>>
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.VOI VOI KUN sinulla sitten ei ole turvapaikka tuomiopäivänä..
Joudut kumoamaan kirjoitettu Pyhä Sana jos sanot Ei. Ja minä odotan että näytät miten se onnistuu !!!
- Anonyymi
Näin ne menestysteologiaan eksyneet riehuvat juurikin !
Eli menestysteologia on oikein ja ihmisestä sen mukaan tulee joko puoli jumala taiJumala itse jopa !
Eli Savis kuvittelee harhoissaan tulevansa Jumalaksi jopa, kun kuvittelee tulevansa synnittömäksi ja täydelliseksi kuten Jeesus Jumala !
Vaikka Raamattu ja Jeesus itse sanoo:
Luuk. 18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
Apostoli Paavalista ei tullut elissään täydellistä eikä synnitöntä, mutta Savis siis kuvittelee harhaisessa päässään pääsevänsä siihen !
7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
!!!
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
!!!
15 Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.
16 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
Mutta on siis kaksi eri tietä !
1) Menestysteologian tie, jossa ihmisestä tulee jopa Jumala, tai ihminen määrää asioita kuin itse Jumala !
Siinä siis LIHA paisuu ja ihminen kuvittelee harhoissaan itsestään aivan liikoja !
2) Toinen Tie on Kristuksen Tie, jossa Pyhä Henki riisuu uskovan turhista kuvitelmista itsensä ja omien kykyjensä ja mahdollisuuksiensa suhteen.
Eli sillä tiellä Uskova ymmärtää itsessään olevansa vain alaston ja viheliäinen ja kurja ja köyhä, mutta nämä menestysteologiaan hurahtaneet siis ovat vain paisuneet eli lihansa eli se ISO Minä on vain paisunut ja sitä paisutetaan yhä vain lisää.
Siksi Sana sanoo näistä paisuneista seuraavaa:
Johanneksen ilmestys 3
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
Eli Saviksen kaltainen sokea, ei näe omaa todellista tilaansa, kun ei Pyhä Henki ole päässyt sitä hänelle näyttämään, vaan Savis yhä vain kuvittelee tulevana itse rikkaaksi ja mahtavaksi !
Syvä on tuo Saviksen menestysteologian harha , jossa hän elää, ja johon hän on eksynyt syvälle !
9 Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,
10 ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden. Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja,
11 vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
12 Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,
13 saaden vääryyden palkan; he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa; he ovat tahra-ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne;
14 heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.
17 Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu.
18 Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon,
19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on. Anonyymi kirjoitti:
Näin ne menestysteologiaan eksyneet riehuvat juurikin !
Eli menestysteologia on oikein ja ihmisestä sen mukaan tulee joko puoli jumala taiJumala itse jopa !
Eli Savis kuvittelee harhoissaan tulevansa Jumalaksi jopa, kun kuvittelee tulevansa synnittömäksi ja täydelliseksi kuten Jeesus Jumala !
Vaikka Raamattu ja Jeesus itse sanoo:
Luuk. 18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
Apostoli Paavalista ei tullut elissään täydellistä eikä synnitöntä, mutta Savis siis kuvittelee harhaisessa päässään pääsevänsä siihen !
7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
!!!
12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
!!!
15 Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.
16 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
Mutta on siis kaksi eri tietä !
1) Menestysteologian tie, jossa ihmisestä tulee jopa Jumala, tai ihminen määrää asioita kuin itse Jumala !
Siinä siis LIHA paisuu ja ihminen kuvittelee harhoissaan itsestään aivan liikoja !
2) Toinen Tie on Kristuksen Tie, jossa Pyhä Henki riisuu uskovan turhista kuvitelmista itsensä ja omien kykyjensä ja mahdollisuuksiensa suhteen.
Eli sillä tiellä Uskova ymmärtää itsessään olevansa vain alaston ja viheliäinen ja kurja ja köyhä, mutta nämä menestysteologiaan hurahtaneet siis ovat vain paisuneet eli lihansa eli se ISO Minä on vain paisunut ja sitä paisutetaan yhä vain lisää.
Siksi Sana sanoo näistä paisuneista seuraavaa:
Johanneksen ilmestys 3
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
Eli Saviksen kaltainen sokea, ei näe omaa todellista tilaansa, kun ei Pyhä Henki ole päässyt sitä hänelle näyttämään, vaan Savis yhä vain kuvittelee tulevana itse rikkaaksi ja mahtavaksi !
Syvä on tuo Saviksen menestysteologian harha , jossa hän elää, ja johon hän on eksynyt syvälle !
9 Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,
10 ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden. Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja,
11 vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
12 Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,
13 saaden vääryyden palkan; he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa; he ovat tahra-ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne;
14 heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.
17 Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu.
18 Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon,
19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.Ja otat Pyhä raamattu puolustaakseen itsesi Jumala vastaan >>
Siinä on opetuslapset juuri todennut että Jeesus on Kristus ja Jeesus on vahvistanut että he sanovat Hänet hyväxi Jumalaxi. Heh tämäkään et näe sokeudessasi. Jatka vaan petrin tiellä niin mättätte toisiaan turpaan helvetissä ikuisesti..
Höpö höpöttäjä olet tullut sinä Petrin lempiopetuslapsi. On se vaan ihme miten he puolustavat synti ja ylläpitää sen hinnalla millä hyvänsä. Sulla on näköjään hammaskiristystä jo ennen kuin joudut halvettiin kun hyökkään sun syntiä vastaan. Koska parannusta et meinaa tehdä näköjään.. Vaan jatkat tuo sama hyökkäystä Pyhä Raamattu vastaan.. Menestysteoloogit feikkaa synnit näkymättömäksi ja sinä ylläpidät sen näkyvissä armossa, Molemmat ihan hirveä harhaoppi. Mutta arvasin tällainen hyökkäys kun sanon että joudut kumoamaan selvä Pyhä Raamattu sana jos meinaat pysyä synnissä ja antaa itselle luvan siihen. Ristiriidassa elät. >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
Tätäkään et näe että Jeesuksessa ei ole syntiä. Ja silloin Hänet voi sanoa hyvä !! Mutta toinen asia joka et näe on että Hän oli ja on Jumala.Ja sitten heität ilman todisteet tuollaista ilmaan tyhjyyteen >>>
>>Apostoli Paavalista ei tullut elissään täydellistä eikä synnitöntä, mutta Savis siis kuvittelee harhaisessa päässään pääsevänsä siihen !<<
Vaikka Paavali sanoi Kaikki minä voin Hänessä joka minua vahvistaa ja monessa paikassa kertoo millainen hän oli ennen niin kuin Room 7
,, VOI SITÄ SOKEUSTA.. Tehdä Paavalista hirviöstä osaat niin kuin minustakin. Saatannallinen mestari olet harjaantunut se on se kasvuopi missä kasvatte pikku hiljaa ikuisesti ja tulos mihin olet astunut Petrin opetuslapsena.Ja loput olen selittänyt sulle moneen kerta enkä ryhdy nyt sitä tekemään mutta tuohon puuttun mitä kirjoitit. Vaikka ensin kerron että me molemmat tiedämme että menestysteoloogien tie on helvettiin vievää vaikka et näe mitä se todellisuudessa on mitä he opettavat ja kuvittelevat.
Elikkä kirjoitit >> 2) Toinen Tie on Kristuksen Tie, jossa Pyhä Henki riisuu uskovan turhista kuvitelmista itsensä ja omien kykyjensä ja mahdollisuuksiensa suhteen.
Eli sillä tiellä Uskova ymmärtää itsessään olevansa vain alaston ja viheliäinen ja kurja ja köyhä, mutta nämä menestysteologiaan hurahtaneet siis ovat vain paisuneet eli lihansa eli se ISO Minä on vain paisunut ja sitä paisutetaan yhä vain lisää. <<
Jos Jumala pääsee riisumaan Uskova niin että hänestä tulee todella alaston ja viheliäinen Jumalan edessä niin silloin Voi Jumala täytä hänet niin että hän armosta tulee rikas ja voimakas niin kuin näemme Pietari sitten apostolin Teoissa kun hän on lopulta Uudestisyntynyt ja muuttunut Pietari.
Mutta kun Petrin opetuslapsi sanoo olevansa kurja viheliäinen ja alaston niin hän ei huomaa miten tyytyväinen ja rikas hän on kunniansa joka hän on ottanut jumalalta kun hän on kasvattanut itseä köyhähäksi ja kurjaksi kasvatusohjemassa Petriltä saatua tiedossa millainen tulis olla oikeana uskovaisena. ja niin on hän paisunut huomaamatta niin suureksi että luule voivansa kasvatta muitakin pois synnistä joka on tä kasvatusohjelman tarkoitus ja eihän hän huomaa että hän on valtavan ylpeä minä minä ja minuudessa että minä olen köyhä kurja matonen joka hän mainostaa ja saa naiset itkemään voi sinua.
Viimeisiä aikoja tulee Matt. 7:15
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Ap. t. 20:29
Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,Tämäkin joudut kumoamaan >> OTTAMAAN SYNNIN POIS
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.Mat 5:48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Luk 6:40 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi; täysin oppineena jokainen on oleva niinkuin hänen opettajansa.
2Co 13:11 Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
Col 1:28 Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa.
Col 4:12 Tervehdyksen lähettää teille teikäläinen Epafras, Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka rukouksissaan aina taistelee teidän puolestanne, että te pysyisitte täydellisinä ja täysin vahvoina kaikessa, mikä on Jumalan tahto.
Gal 5:16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
Gal 5:17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
Gal 5:18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
1Pe 1:14 Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte,
1Pe 1:15 vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi.
1Pe 1:16 Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä".
Se, että voimme tulla ns täydellisiksi on raamatullinen oppi, se ei tosin onnistu meidän omalla voimalla vaan Jeesuksen ja Pyhän Hengen kautta. Ihmiset haluavat laimentaa, mitä Jeesus opetti. Ei se ole helppoa, mutta meidän täytyy yrittää :)
1Jn 2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.Aivan Kuolemalla Kristuksessa ,, antaa mahdollisuuden että Jumalan Hengen valtaa meidät että saamme elää Hänen Hegessä..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan Kuolemalla Kristuksessa ,, antaa mahdollisuuden että Jumalan Hengen valtaa meidät että saamme elää Hänen Hegessä..
Mutta sinulla itslläsi on aivan toinen tie !
Eli ei sinun lihasi ole mihinkään kuolettunut vaan se on paisunut vain !
Tässä on juuri se ero, sinun ja kaltaistesi sekä Hengen Pyhityksessä elävien välillä.
Meillä lihaa kuolletetaan ja uskovasta tulee pienempi, mutta te vain ruokitte lihaanne ja se vain paisuu paisumistaan, jopa niin pitkälle, että sinäkin Savis kuvittelet tulevasi jopa Jumalaksi !
Tuo menestysteologia johon sinä uskot ja tunnustaudut "synnittömyys" oppeinesi, on siis antikristuksen toimintaa, sillä hänkin väittää itse itseään jopa Jumalaksi !
Siis vain Jumala on synnitön, ja kun sinä väität uskovasta tulevan synnitön eli Jeesus/Jumala, niin oppisi on siis antikristuksen oppia !
Mutta tätäkään sinä raukka et ymmärrä. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan Kuolemalla Kristuksessa ,, antaa mahdollisuuden että Jumalan Hengen valtaa meidät että saamme elää Hänen Hegessä..
Tässä on juuri se ero, sinun ja kaltaistesi sekä Hengen Pyhityksessä elävien välillä.
Meillä lihaa kuolletetaan ja uskovasta tulee pienempi, mutta te vain ruokitte lihaanne ja se vain paisuu paisumistaan, jopa niin pitkälle, että sinäkin Savis kuvittelet tulevasi jopa Jumalaksi !
Tuo menestysteologia johon sinä uskot ja tunnustaudut "synnittömyys" oppeinesi, on siis antikristuksen toimintaa, sillä hänkin väittää itse itseään jopa Jumalaksi !
Siis vain Jumala on synnitön, ja kun sinä väität uskovasta tulevan synnitön eli Jeesus/Jumala, niin oppisi on siis antikristuksen oppia !
Mutta tätäkään sinä raukka et ymmärrä. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta tätäkään sinä raukka et ymmärrä.
- Anonyymi
Niin ja Savis !
Älä anna TAAS vääriä todistuksia lähimmäisistäsi !
Minä EN OLE MISSÄÄN sanonut niin, että uskova voisi itse itseään parannella !!!!!!!!!
Pyhitystyö on vain ja ainoastaan Jumalan työtä !!!
Näin olen aina sanonut !!!
Mutta sinä sen sijaan uskot niin, että voit elää ilman päivittäistä Pyhän Hengen pyhitystyötä, ja sen sijaan Herra aikanaan muka muuttaa kuin "simsalabim" "täydelliseksi" ja "synnittömäksi" !
Noi ei Raamattu opeta, vaan meidän tulee kasvaa Jumalan antamaa kasvua, ja se siis toteutuu vain Pyhän Hengen opetuksessa ja ohjauksessa ja kasvatuksessa.
Mutta sellaisesta Hengessä elämisestä ja vaeltamisesta sinä Savis et tiedä mitään, kun et ole itse sellaista kokenut etkä siten ole oppinutkaan mitään, vaan junnaat loputtomasti paikallasi vain tuosta syystä:
Tässä kerrotaan sinun tilasi ja tilanteesi hyvin ja selvästi:
1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
!!!
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
!!!
Eli toisten ihmisten oppeja vain toistelet, kun et itse saa opetusta itsellesi Herralta !!!
Siksi olet aina opetusta ottamassa, mutta et pääse totuuden tuntemiseen, koska uskovan tulisi saada itselleen opetus, eikä olla muiden opetusten varassa !
Siksi sinä et edistykkään mihinkään, kuten tuossa sanotaankin hyvin ja oikein !
Samoja sekavuuksia ja harhaoppeja yhä jauhat 15 vuoden jälkeenkin, eikä muutosta näy kuin pahempaan vain, eli yhä lisää olet omaksunut näitä harhaoppeja multa !Jaa ?? Että sanot että Pyhä Raamattu on sekavuus ja harhaoppi >> 11:3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
11:4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille." Room.11-3,4
Baal joka rakastaa syntiä ja ylläpitää sen ihmeen armossa ja ei halua otta vastaan Karitsa joka pois ottaa synnin meistä mutta sinulta ei koska sun pitää kasvaa irti siitä ja siinä sulla on töitä..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa ?? Että sanot että Pyhä Raamattu on sekavuus ja harhaoppi >> 11:3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
11:4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille." Room.11-3,4
Baal joka rakastaa syntiä ja ylläpitää sen ihmeen armossa ja ei halua otta vastaan Karitsa joka pois ottaa synnin meistä mutta sinulta ei koska sun pitää kasvaa irti siitä ja siinä sulla on töitä..Ei minulla yhäkään ole siinä työtä, vaan minä lepään omista töistäni, toisin kuin sinä !!!
Eli Hengen pyhitystyö on KOKONAAN Jumalan työtä, mutta siihen tulee uskovan suostua joka päivä ja joka hetki ja sitä sisimmästään janota.
Mutta sinä et ole pyhittynyt yhtään mihinkään, kun et kuule Pyhän Hengen ääntä, etkä ole ollut Hengen opetuksessa, jonka kautta vain voi uskova kasvaa ja oppia ja kypsyä.
Sinä et ole elänyt Hengen johdossa ja Hengessä, vaan omassa lihallisuudessasi ja sielullisuudessasi olet vain vouhottanut eteenpäin !
Tuosta omasta lihallisuudestasi ja sielullisuudestasi, jossa sinä elät, on hyvänä esimerkkinä se, kun yli 10v sitten väitit Jumalan muka sanoneen sinulle, että sinä ja uusi vaimosi olette hyvin pian Israelissa huseeraamassa.
Mutta miten on nyt Savis ?
Kirjoitatko sinä siis Isrelista ja miten tämä 10-15 vuotta siellä Israelissa teillä on mennyt ???
Tätä tasoa on sinun oma "hengellisyytesi" !
Toinen taso on kolikon heitto, yksikertaisia päätöksiä tehdessä, eli jopa on Hengen johdatusta / Hengessä valetamista kerrassaan kun asiat selviävät kolikolla !
Onko kolikko sinun Pyhä Henkesi siis ?
Joten lopeta jo tälläinen ylihengellinen vouhottamisesi ja suurena Hengellisenä Jumalan soturina esiintymisesi, sillä sinut ja touhusi on JO nähty ihan käytännönkin tasolla ! Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla yhäkään ole siinä työtä, vaan minä lepään omista töistäni, toisin kuin sinä !!!
Eli Hengen pyhitystyö on KOKONAAN Jumalan työtä, mutta siihen tulee uskovan suostua joka päivä ja joka hetki ja sitä sisimmästään janota.
Mutta sinä et ole pyhittynyt yhtään mihinkään, kun et kuule Pyhän Hengen ääntä, etkä ole ollut Hengen opetuksessa, jonka kautta vain voi uskova kasvaa ja oppia ja kypsyä.
Sinä et ole elänyt Hengen johdossa ja Hengessä, vaan omassa lihallisuudessasi ja sielullisuudessasi olet vain vouhottanut eteenpäin !
Tuosta omasta lihallisuudestasi ja sielullisuudestasi, jossa sinä elät, on hyvänä esimerkkinä se, kun yli 10v sitten väitit Jumalan muka sanoneen sinulle, että sinä ja uusi vaimosi olette hyvin pian Israelissa huseeraamassa.
Mutta miten on nyt Savis ?
Kirjoitatko sinä siis Isrelista ja miten tämä 10-15 vuotta siellä Israelissa teillä on mennyt ???
Tätä tasoa on sinun oma "hengellisyytesi" !
Toinen taso on kolikon heitto, yksikertaisia päätöksiä tehdessä, eli jopa on Hengen johdatusta / Hengessä valetamista kerrassaan kun asiat selviävät kolikolla !
Onko kolikko sinun Pyhä Henkesi siis ?
Joten lopeta jo tälläinen ylihengellinen vouhottamisesi ja suurena Hengellisenä Jumalan soturina esiintymisesi, sillä sinut ja touhusi on JO nähty ihan käytännönkin tasolla !Vieläkö sä vastustelet Pyhä Henki ja menet Petrin opeissa kohti tuhoa. No olen varoittanut . Synnissä ei pääsee Taivaaseen. Pitää ottaa vastan Jeesus Kristusta,, Hän joka Pois ottaa synnin.. Me oltiin ystäviä ja sitten menit uuskarismaattisen kokouksen ja sait tuon hengen joka raivoaa minua ja muiden uskovien kohtaan ja sai jopa haaksirikko Petrinkin väliin. Menitkö heidän käsien alle vai miten se tapahtui kun sait tuon hengen ?? Sääli.. Niin hyvin olit alkanut Hengessä ja nyt lopetat sitten lihassa synneissä ja saasteessa.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Vieläkö sä vastustelet Pyhä Henki ja menet Petrin opeissa kohti tuhoa. No olen varoittanut . Synnissä ei pääsee Taivaaseen. Pitää ottaa vastan Jeesus Kristusta,, Hän joka Pois ottaa synnin.. Me oltiin ystäviä ja sitten menit uuskarismaattisen kokouksen ja sait tuon hengen joka raivoaa minua ja muiden uskovien kohtaan ja sai jopa haaksirikko Petrinkin väliin. Menitkö heidän käsien alle vai miten se tapahtui kun sait tuon hengen ?? Sääli.. Niin hyvin olit alkanut Hengessä ja nyt lopetat sitten lihassa synneissä ja saasteessa.
Höpö höpö Savis !
Sinä ITSE se elät jatkuvassa synnissä !
Olen jo vuosikymmenen ajan sanonut sinulle:
" Lakkaa esittämästä vääriä todistuksia lähimmäisistäsi" !!!
Siis sinä et vain lankea valehtelemaan, vaan sinä ELÄT valheessa ja olet siis elänyt siinä jo yli 10 vuotta, eikä muutosta näy !
Tässäkin ketjussa olet toistuvasti esittänyt vääriä todistuksia minusta eli silkkaa valhetta ja vääristelyä, etkä yhäkään siitä lakkaa !
Sanoisin sinulle, että HÄPEÄ !
Mutta ethän sinä menestysteologiaan hurahtanut siihenkään kykene !
Jer. 3:3 Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä.
Jer. 6:15 He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.
Eipä ole sinun oma tulevasiuutesi ruusuinen, varsinkin kun et tee parannusta, sillä Sana sanoo selvästi:
4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
Jumala on ollut sinua kohtaan todella pitkämielinen, mutta sinä olet käyttänyt sitä vain hyväksesi jatkaaksesi synneissä elämistäsi !
Voi voi voi sinua Savis !
Muistatko kun sanoin sinulle kun vouhutit että olet niin hukassa ja epävarma ja että tiedä Jumalan tahtoa niin kuin monet muut Uskovaiset. Sanoin sulle ota kolikko ja heitä ja kerro Jumalalle että Kruuna on joo ja klaava on ei niin kuin Pyhässä Raamatussa eivät tiennyt jumalan tahto Heittivät arpa. Mutta niillä oli Usko että Jumala voi ohjaa jopa arvan kautta . Sulla sitä ei löydy niin rukoile Uskoa Jumala että saat elämä kuntoon.
- Anonyymi
Sori vaan Savis, mutta minun ei tarvitse heittää kolikkoa !!!
Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
2. Tim. 3:9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Minä kuuntelen Herran ääntä, ja jos Hän joskus ei vastaa, niin sitten luotan siihen, että Hän kuitenkin johtaa ja ohjaa !
Mutta sinulle siis se Kolikko toimii "jeesuksena" ja Pyhänä Henkenä !
Joten kummalla meillä on asiat kunnossa ???
Sinä siis luotat KOLIKKOON, minä Herraan ja Hänen johdatukseensa !
Kumpikin on ihan itse valinnut luottamuksensa kohteen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi982550Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302345Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen192088Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663931672- 1121547
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621287Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2651095- 71994
- 79946
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920