Täydellisyyden tavoittelu on turhaa. Täydellisyys on jo keksitty. Jokaisella ihmisellä on ylin Jumalansa sekä alempia kandeja joille voi tuhahdella. Jumalien vika on epätasa-arvoisuudessa. Ne eivät mahdu samaan kokoukseen.
Kuka on Jumalasi tänään.
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan ole mitään ylintä jumalaa, ei sen puoleen alempiakaan. Siis täydellinen epäjumalan alamainen, mitä se sitten lieneekään.
- Anonyymi
Kukka kakka kakku.
Tee kakku. Minun jumalani on 9tuntia vedessä lilluneet teelehdet joita käytän teen juomiseen viellä pian.
Marijuana on saatanasta ja se on kukka kakka kakkua.
Kannattaa perehtyä tee kakkuun eikä marijuana kakka kukka kakkuun. - Anonyymi
Evoluutio kumoaa jumalan.
- Anonyymi
Te teette tuota idiotismiä tahallaa.
Haluan vain sanoa että ihmiset näkevät että se menee nimenomaan toisin päin.
Evoluutio tuo jumalan esille ja sen takia kreationismi satanismi on niin triggeröitynyt näissä mätä mielisissä palstoissa ja niiden mädille ihmisille jotka ovat vain oppineet käyttämään egoa saatanasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036