Lopunajan pahat ja väärät "uskovat" sekä väärät profeetat, opettajat, ynnä kaikki kierot lierot.

Anonyymi

Miten on Miehet ja Veljet, sekä Sisaret Herra Jeesuksessa, jossa meillä on Rauha ja Armo ja Totuus:

Ensimmäinne versio, meni pieleen sillä tuli paljon keskustelua, siitä mitä ei aloittaja aiheen valitsijana, tarkoittanut.
Nyt siis, Keskustelkaamme, asiallisesti ja toisia kunnoittaen, ja Jumalan armoon ja Pyhän Hengen ohjaukseen eli Opetukseen luottaen:

Ketkä ja kuka ovat lopun-ajan, erillaiset väärät ja pahat ihmiset sekä erikoisesti "uskovat".

Älkäämme, keskustelko missä he kokoontuvat tahi mikä on se paikka, "kalkittu hauta", missä ovat, vaan

Kuka ja keitä he ovat.
ja
mitä he tekevät ja suunnittelevat
sekä
Onko heitä myös Suomessa ja jos on "missä" (esim väärä ja kiero kansan kirkko), ja miten.

Joten, meillä on oltava, tieto, kenelle sitten Herra tästä tahtoo puhua ja antaa, mitä ja missä on perkeleen kavalavat juonet ja ansat.

Jos emme tiedä, missä ja millaisia ansoja on, voimme niihin joutua, joten tutkikaamme,

Mitä, missä, milloin ja miten.

Laajennan vähän keskutelun aihetta, niin että, onko Suomessa ja missä jos on,
esim vääriä voideltuja, eli anti-kristuksia, ja
mitä he tekevät ja mitä suunnittelvat.

Jumalan Rauha ja Rakkaus sekä Armo laupeudessa olkoon meidän kaikkien kanssa nyt ja loppuu asti.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jes. 29:
      8 Niinkuin nälkäinen on unissaan syövinänsä, mutta herää hiuka sydämessä, ja niinkuin janoinen on unissaan juovinansa, mutta herää, ja katso, hän on nääntynyt ja himoitsee juoda, niin on oleva kaikki kansain lauma, joka sotii Siionin vuorta vastaan.
      9 Hämmästykää ja ihmetelkää, tuijottakaa sokeiksi itsenne ja sokeiksi jääkää! He ovat juovuksissa, vaikkeivät viinistä, hoipertelevat, vaikkeivät väkijuomasta.

      Monet tietävät omasta kokemuksesta että väärät ja pahat opettajat, väärät ja pahat profeetat, eivät anna leipää joka ravitsee ei vettä joka tyydyttää janon, vaan
      Herra antaa meille, oikeaa leipää, mannaa taivaasta ja oikea vettä joka vie janon.

      Tämä leipä on Jeesus, taivaasta tullut manna, Jumalan Leipä ja enkelien leipä, se ravitsee, jos on tarvetta jopa fyysisesti että jaksaa juosta hevosta nopeammin ja pidemälle, kuten Elia!
      Joten Jumala suokoon että tulee kiiruusti, Herran palvelija, "elian" hengessä ja antaa meille, mitä Jumala tahtoo ja on suunnitellut.

      Nyt Herra Jeesus on myös Vesi, ja lähde on avoinna, ja jokainen joka tahtoo ja on janoinen saa tulla ja voi juoda puhdasta vettä joka antaa etsivälle kaiken mitä tarvitsee ja on hyvää ja otollista.

      Jumalan Sana, eli Jeesus on elämän leipä ja elävä vesi.

      Tulkaa ja syökää ja juokaa, ilmatteeksi, ilman hintaa ja ilman rahaa.


      Älkäämme antako rahaanne, se on aikaanne siitä, mikä ei ravitse eikä ole meille hyödyllistä vaan antakaa se aika Herralle.

      ja sitten Jumalan Sana tekee sen mitä varten se on lähetetty, itse kullekin sen mukaan mitä Herra on suunnitellut ja tarkoittanut.
      sillä:

      Jes. 55:
      1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

      Ilman hintaa, ja jos joku kurja, perkelen sikiö vaatii rahaa tahi palkkaa, niin se ei ole oikea Herran palvelija!
      vaan oman lihallisen ja pahan himon vallassa oleva väärä ja paha, paimen, profeetta tahi kiertelevä kaupustelija.

      ei vaan Jumalan Sana on ja tulee olla ilmaista kaikille ja kaikkialle.

      2 Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.

      Nämä kierot ja lierot, ovat kyllä sulavia puhujia ja he puhuvat mihin ovat laumansa ja "kukkaronsa" opettaneet:
      Jes. 30:
      8 Mene siis nyt ja kirjoita se tauluun heidän läsnäollessaan ja piirrä se kirjaan, että se säilyisi tuleviin aikoihin, ainiaan, iankaikkisesti.
      9 Sillä he ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia, lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia,
      10 jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.
      11 Poiketkaa tieltä, väistykää polulta; viekää pois silmistämme Israelin Pyhä."

      Korvasyyhyyn he saaraavat ja vielä ottavat siitä maksun!
      ja te, järjettömät tomppelit, annatte rahanne, aikanne siitä mikä ei ole totta vaan sanotette.
      Puhu suloisesti, niin että se on suloista ja älä puhu meille, mitä ja mikä on totta, sillä se saa sydämen, ja hengen pelokkaaksi ja vaivatuksi.

      Puhukaa valhetta ja sanokaa: Rauha rauha, ei hätää mitää, sillä rakkaus on jumala, ja Jumala ei tee mitään pahaa!
      voi teitä te kurjat syntisäkit!

      Jes 55
      8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
      9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      Joten, se miksi Herra Jeesus tuli on että Hän täyttää virkansa eli pelastaa jokaisen joka tahtoo, on vielä "kesken" ja me emme sitä vielä näe valmiina vaikka se on valmis ja tehty, Jumalan Edessä.

      jatkuu

      • Anonyymi

        Kuka ja ketkä sitten ovat Suomessa, muista maissa, niistä en välitä, täällä olevat paha ja väärät palvelijat?

        Raamattu sanoo että meistä he ovat lähteneet ja vääriksi tulleet, eli he sanovat olevansa profeettoja sekä antavan mitä Jumalan tahto on,
        eli rikkautta, turvaa ja kaikkea hyvää mitä maa tuottaa ja kasvaa.

        ei vaan Jeesus sanoo ettää Hän, tuo ja antaa miekan eli "sodan" meidän ja maailma välille.
        Mutta meillä on OIKEA rauha ja lepo, sillä Herra on meidän kanssa.

        Nyt nämä vastustajat, jotka vastustavat Jumalaa, Isää ja Poikaa, eli Jumalan Sanaa, niin, monet heistä on anti-kristuksia, eli vääriä eli väärässä hengessä eli väärää voitelua.
        eli sana 'anti' on olla jotain vastaan, samoin on sana 'saatana'joka on hebreasta käännettynä 'vastutaja', niin
        sana, messias, sekä kristus on eli tarkoittaa voideltu, eli tuli tahi 'henki'.

        Nyt on paljon väärää voitelua on paljon väärää tulta ja hengeä, jopa Herran Huoneessa, mikä paikka se seurakunta sitten onkaan.
        sillä ei ole väliä, mitä nimeä se käyttää sillä Herralla on paljon kansaa, eli omia tässä kaupunkissa ja tässä maassa eli Suomessa.


        Nyt, mitä nämä kierot, väärät ja pahat palvelijat, suunnittelevat ja mitä perkele eli pää vastustaja, joka ensi-sijaisesti vastustaa Jumalaa, eli sitä suunnitelmaa joka on alusta asti ilmoitettu ja
        koska ei voi eikä uskalla käydä suoraan Jumalan kimpppuun, käy Herran omien, sekä juutalaisten ja pakanoiden kimppuun, kuka sitten on Herran oma.

        nyt, tässä hetkessä ja ajassa perkele ei saa eikä voi tehdä mitään ellei Herra sitä salli:

        Luuk. 22:53
        Minä olen joka päivä ollut teidän kanssanne pyhäkössä, ettekä ole ojentaneet käsiänne minua vastaan. Mutta tämä on teidän hetkenne ja pimeyden valta."

        Näin ollen kuten Job, sekä Daniel että Sakarja sanoo, perkele saa silloin tällöin vallan, jopa liiaksikin, mutta se ei ole omasta voimasta tahi kyvystä vaan se on annettu.

        Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun ellei sitä olisi annettu ylhääältä.

        Joten paha, ei voi taistella suoraan Jumalaa vastaan, mutta omien palvelijoiden kautta ja kanssa voi meitä jotka uskomme, taistella.
        ja meillä on loppuunasti, sota, heitä ja kaikkea pimeyttä vastaan.

        joten meidän tulee tietää, mitä kavalaa ja kieroa ja petollista on tekeillä, tosin ei kaikkie tule kaikkea tutkia, vaikka jokainen voi ja saa, mutta
        kaikkien on oltava tietoisia mitä ja missä ja miten ja kenen kautta.

        Joten Pukekaa Jumalan Sota-asu päällenne!

        Ef. 6:
        11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
        13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
        14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
        15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
        16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
        17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
        18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;

        Hepr. 4:
        12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

        ja vielä, lapsukaiset, Jumala on meidän Kilpemme!
        1. Moos. 15:
        1 Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram!
        - - - Minä olen sinun kilpesi; - - -
        sinun palkkasi on oleva sangen suuri."

        Me menemme Kotiin !

        3


    • Anonyymi

      Esitä ensin oma ansioluettelosi hengellisessä elämässä. Hyökkää vasta sitten helluntailaisten kimppuun oudoilla väitteilläsi. Mikä onkaan sinun tehtäsi? Vikoillako muita. Se on helpointa.

      • Anonyymi

        Joh. 2:4 J
        eesus sanoi hänelle: "Mitä sinä tahdot minusta, vaimo? Minun aikani ei ole vielä tullut."
        Joh. 7:6
        Niin Jeesus sanoi heille: "Minun aikani ei ole vielä tullut; mutta teille aika on aina sovelias.
        Joh. 7:8
        Menkää te ylös juhlille; minä en vielä mene näille juhlille, sillä minun aikani ei ole vielä täyttynyt.

        Joten en voi viellä mitään sanoa, julkisesti, sillä aikani ei ole vielä tullut, mutta kun se tulee, ole huoletta, sitten koko kansa saa sen tietää.

        Ansio luetteloni on RISTILLÄ.
        ja Jumalan edessä, eli Jeesus.
        ja tämä ansio luettelo on sen verran hyvä että pärjää kaikkialla ja kaikessa.

        jos oletat että tämä on hyökkäys, niin toki olet lukenut, että:
        1. Kun. 12:11
        Jos siis isäni on sälyttänyt teidän selkäänne raskaan ikeen, niin minä teen teidän ikeenne vielä raskaammaksi; jos isäni on kurittanut teitä raipoilla, niin minä kuritan teitä piikkiruoskilla.'"

        Eli maailma ja sen meno ei ole Jumalalle mieleen, ei varsinkaan uskovien teot.
        se että koet että hyökkään hellutailaisia vastaan, on väärä olettamus, hyökkään kaikkia vastaan jotka tekevät pahaa ja vääryttä, eli kaikkinaista pahaa ja syntiä.

        se että ei vielä ole työkalu-pakkia on totta. mutta joka päivä, se päivä on lähempänä ja se päivä, kun Jumala itse, eli Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, tulee tyköni, eli notkistaa taivaat ja ASTUU ALAS ja siunaa ja auttaa minua!

        se ei ole salassa, ja kun tahi jos sen näet, tiedä että aikani on käsillä!

        PS 2!

        Ei se ole helpointa, vaan:
        Itselläni ei ole kantalaisia painoja eli punnuksia, en voi enkä saata "tuomita" toisia toisilla punnuksilla, enkä saata sanoa syyttömälle, sinä olet syyllinen tahi syylliselle sinä olet syytön!

        eli ymmärrä mitä sanon:
        minä tulen Pian!

        Mutta tulee aika ja jo on kun koko kansa saa ja joutuu valitsemaan, palveleeko se baaleja, ja ihmisiä vai palveleeko se Jumalaa eli Jeesusta.

        teidän eikä kenkää ole pakko, palvella mutta siitä seuraa jotain jos kiukuttelee Herran edessä tahi jos ja kun Kohtaa Jumalani, niin kiukuttelee minun edessäni!

        itkekää ja valittakaa, sillä minä tulen pian.
        ja kaikki jotka rakastavat totuutta, Jumalaa ja Jeesusta:
        iloitkaa ja riemuitkaa.

        Nostkaa päänne, teidän pelastus ja vapautus on lähellä!


    • Anonyymi

      Aloittaja

      1. Joka tuulta tarkkaa ei kylvä.

      2. Mitä Jeesus puhui lähetyskäskyssä?

      3. Mitä Jeesus puhui ennen taivaaseen nousemistaan?

      Olet aivan unohtanut nämä asiat. On helppo kirjoittaa eksytyksistä lämpimässä huoneessa. Ja nimetä eksytykset. Miksi et kirjoita evankelioimisesta? Hätä ja tuska maailman , suurempi on kuin luullahan... Olet eksynyt sivuraiteelle.

      • Anonyymi

        "2. Mitä Jeesus puhui lähetyskäskyssä?"

        " Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä."

        Jeesus kielsi "evankeljumin" levittämisen vieraisiin kulttuureihin.

        Mutta ihmistä kiehtoo vallanhimo yli kaiken, myös henkinen vallanhimo, niin edellä mainittu Raamatun jae on sysätty syrjää.


      • Anonyymi

        1
        Ap. t. 1:4
        Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.

        Jumala sanoo minulle, Odota vielä hetki!
        ja kun Päällesi puetaan Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin armo ja laupaus, mene!
        Älä pelkää ole luja ja rohkea!

        2
        Matt. 6:6
        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

        Eli sama, ODOTA, ja Jumalan Vastaus on Jo lähtenyt liikeelle (Daniel)
        Jes. 6:
        6 Silloin lensi minun luokseni yksi serafeista, kädessään hehkuva kivi, jonka hän oli pihdeillä ottanut alttarilta,
        7 ja kosketti sillä minun suutani sanoen: "Katso, tämä on koskettanut sinun huuliasi; niin on sinun velkasi poistettu ja syntisi sovitettu".
        8 Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: "Kenenkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme?" Minä sanoin: "Katso, tässä minä olen, lähetä minut".
        9 Niin hän sanoi: "Mene ja sano tälle kansalle: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö'.
        10 Paaduta tämän kansan sydän, koveta sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se näkisi silmillään, ei kuulisi korvillaan, ei ymmärtäisi sydämellään eikä kääntyisi ja parannetuksi tulisi."
        11 Mutta minä sanoin: "Kuinka kauaksi aikaa, Herra?" Hän vastasi: "Siihen asti, kunnes kaupungit tulevat autioiksi, asumattomiksi, ja talot tyhjiksi ihmisistä ja pellot on hävitetty erämaaksi;
        12 kunnes Herra on karkoittanut ihmiset kauas ja suuri autius tullut keskelle maata.
        13 Ja jos siellä on jäljellä kymmenes osa, niin hävitetään vielä sekin. Mutta niinkuin tammesta ja rautatammesta jää kaadettaessa kanto, niin siitäkin: se kanto on pyhä siemen."

        3
        Luuk. 24:25
        Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet!

        Mitä he ovat puhuneet !
        Jos et kuule, ole kuulematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "2. Mitä Jeesus puhui lähetyskäskyssä?"

        " Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä."

        Jeesus kielsi "evankeljumin" levittämisen vieraisiin kulttuureihin.

        Mutta ihmistä kiehtoo vallanhimo yli kaiken, myös henkinen vallanhimo, niin edellä mainittu Raamatun jae on sysätty syrjää.

        Väärin!

        koko ASIA yhteys:
        Matt. 7:6
        1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
        2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
        3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
        4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
        5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
        6 Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
        7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
        8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
        9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!
        12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

        oletus että olet täys-pakana ja olet sairas, mitä tahdot että joku, esim lääkäri sinulle tekee?

        jos Lääkäri on jumalaton eikä uskova, mitä tahdot hänelle tehdä?

        Tämä on laki ja Profeetat!

        hammas hampaasta ja mustelma mustelmasta.

        Jeesus sanoo tämän lievemmin:
        Millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan!

        Kyllä, jokaista kalvaa vallan, rahan ja lihan himo!

        Mitä sanoo Paavali?

        Minä viheliäinen ihminen kuka pelastaa minut, itsestäni?

        Kiitos Jumalan, Pyhä Henki, jonka Herra Jeesus lähetti eli:
        Joh. 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Joten, Jeesus ei kieltänyt, ei ennen muonoin vanhassa testamenissa eikä avrsinkkaan uudessa.

        jopa Suomi on mainittu Herran Jeesuksen , sekä Isän suulla vanhassa testamentissa!

        Isä sanoo, että Pohjimmaisessa pohjolassa on piskuinen kansa, jonka päällä Jumalan Henki LEPÄÄ ja tekee mitä on Jumalan Tahto.

        Jeesus sanoo:
        Ap. t. 1:8
        vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

        Missä on maan loppu, enlannniksi, finn land.
        ranskaksi fin land
        ja hebreaksi, maan ääri, maan loppu.

        8 Vaan kun se pyhyyden henki on tuleva teidän yllenne, te saatte sen voiman, ja tulette olemaan minulle todistuksena Jerusalemissa, ja koko Jehud’ssa, ja myös Shamaria’n huoneessa, ja
        - maan ääriin saakka.


    • Anonyymi

      Mikä heinähousu se on ruvennut tuomaroimaan omin luvin.
      Kenttä saa kasvaa lustetta ja kunnonviljaa, eikä kumpaakaan nyhdätä, että uskoo vain kirjoituksia, sekä nykäsee sen malkansa omasta silmästä.
      Eiköhän se siitä lähde eteenpäin.

      Näitä fariseuksia riittää. Jumalantyö on heidänmielestään se, mitä he edustavat.

      Menköön kuuseen selittelemään. Ei mene läpi, niin paljon on omavaltaista sekoilua, josta puuttuu SANA

    • Anonyymi

      1. kirjoittaja. Et ole todellinen helluntailainen. Evankeliointi on loppuun asti asia nr.1 helluntalaisille. Ei katsella sivulle päin. Kirjaitat sekunda-asiaa. Kuten valtaosa tämän palstan kirjoittajista. Keksi paljon kiinnostavampi aihe. Mene hiihtämään.

    • Anonyymi

      kylläpä raivo nousi aloittajan tekstistä! Jotain pimitettävää?

    • Ja oikeat Uskovat ja Profeetat ovat heitetty ulos karismaattisten seurakunnista ja siellä huudetaan vain halle halle ja fire fire..

      • Anonyymi

        Jätin itseään täynnä olevan lahkon. Siellä jaetaan ihmiset hyviin ja huonoihin uskovaisiin. Siellä on selvä jako yhteiskunnallisen aseman perusteella. Huono- osaisia ei edes tervehditä ja etupenkkiin majoittuvat rikkaat ja hyväpalkkaiset . Hyvästi!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätin itseään täynnä olevan lahkon. Siellä jaetaan ihmiset hyviin ja huonoihin uskovaisiin. Siellä on selvä jako yhteiskunnallisen aseman perusteella. Huono- osaisia ei edes tervehditä ja etupenkkiin majoittuvat rikkaat ja hyväpalkkaiset . Hyvästi!!

        Hienosti teit toivottavasti et jättänyt Jeesusta jolla ei ole mitään tekemistä tuollaisen toiminnan kanssa ??


    • Anonyymi

      Aloittajalla on aikaa miettiä vikalistaa. Voin kertoa, saat jatkaa tällä sivulla puutelistaa hautaasi asti. Pimeä olet tällä palstalla. Olet väärän otsikon alla.

    • Anonyymi

      No, näyttää siltä että versio 2 on vähän puhtaampi kuin versio yksi.

      Nyt, mitä vielä, teille sanoisin,
      Miehet ja Veljet sekä Sisaret Herrassa joka antoi palvelijoilleen, monikkko, ilmestyskirjan näyt, sekä sitten Danielin sekä Sakarja.

      Nyt,
      Tässä on monia, jotka eivät usko, kun Herra sanoo, että NÄIN TÄYTYYY tapahtua, sekä sitten se mitä on ilmestyskirjassa sanottu.

      Monet. luopuvat ja sitten alkavat vihaamana niitä jotka eivät luovu vaan riipuvat Jumalassa, eli Sanassa ja itse Herrassa, ristillä, ristiä kantaen.

      Joten, nyt, kuka lie olet, niin

      Kuka ja keitä he ovat.
      ja
      mitä he tekevät ja suunnittelevat
      sekä
      Onko heitä myös Suomessa ja jos on "missä" (esim väärä ja kiero kansan kirkko), ja miten.

    • Anonyymi

      joku kirjoitti:
      "kylläpä raivo nousi aloittajan tekstistä! Jotain pimitettävää?"
      ja toinen kirjoitti:
      "Ja oikeat Uskovat ja Profeetat ovat heitetty ulos karismaattisten seurakunnista ja siellä huudetaan vain halle halle ja fire fire.."

      jos olen oikeassa ja se mitä olen Jumalalle sanonut ja sitten Jumala minulle,
      niin jos tämä on sitten kovaa tekstiä, mitä ihmettä on kun se oikea teksti tulee!

      mikä on Jumalan eli Pyhän Hengen eräs virka, jonka Hän täyttää, kuten Jeesus täytti omansa, tosin vielä siinä on odottamista että se tulee esille, mutta se on täytetty, sekä Isä, eli Jumala Herra Sebaot tulee täyttämään oman "virkansa" kuten on esillää ilmestyskirjassa.'

      nyt sitten Pyhä Henki ja tehtävä eli Virka:

      Joh. 16:8
      7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
      8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
      9 synnin, koska he eivät usko minuun;
      10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
      11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
      nyt siis, Pyhä Henki tulee ja näyttää maailmalle ja uskoville, synnin ja koska se ei tee mukavaa oloa sydämessä eli hengessä ja mielessä, tulee se poistaa.

      Mutta
      mutta, kun sitä ei voi poistaa!

      mikä on loppu tulema:
      Juud. 1:18
      sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".

      Ilm. 16:9
      Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

      joten synnin tekijän omatunto ei saa rauhaa ei lepoa, joten he sitten pilkaavat, mutta sekään ei auta!

      "12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa."
      joten jos tämä on kovaa tekstiä, mitä mahtaa olla Kun Pyhä Henki sen tekee vielä "eläväksi"

      Tuleeko sitten minun tahi sinun joka Rakastat Jumalaa, olla huolissaan"

      ei miksi, koska meillä on Perintö:
      Jes. 54:
      14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
      15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
      16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Tämä "jakso" alkaa:
      Sinut vahvistetaan vanhurskaudella;
      ja loppuu:
      tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      joten, TÄMÄ on perintö, jonka Jeesus meille ansaitsi ja antaa ja antoi!

      Luuletko että taivaassa on valhetelijoita tahi vihamielisiä väkivallan tekijöitä.

      ei vaan täällä ne ovat, ja siihen meillä on JO Jumalan antama vastaus ja apu.

      niinkuin on päiväsi niin on sinun voimasi!

      joten olkaa turvallisella mielellä

      Jumala on meidän kansamme ja kun on, kuka voi olla meitä vastaan!

      Niitä jotka ovat meidän apunamme on enemmän kuin niitä jotka meitä, eli Jumalaa vastustavat, sillä ei ole turhaa Kirjoitettu:
      ja tästä havaitaan että samaa itkua on perkeleellä kuin oli Eenokin edessä, eli pahat enkelit, rukoili ihmistä avuksi!
      sillä he pelkäävät Jumalaa !

      ei he meitä pelkää vaan:

      Kaikkivaltiasta Jumalaa, Herraa Sebaotia, joka on MEIDÄN puolella!

      nyt siis on kirjoitettu:
      Ilm. 12:12
      Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

      joten, tulee aika kun pää-paha havaitsee että nyt on loppu tullut!
      ja sitten on suuri viha ja pelko ja teot!

      kuten ihmisellä jos on kovin vihainen eikä voi mitään tehdä, kuinka he vihaavat ja tahtovat tehdä pahaa.

      Kuten oli Jeesuksen eläessä maan päällä he tahtoivat tappaa, mutta ei voinneet.
      ja samoin oli monella vanhassa testametissa!

      joten, olekaamme turvallisella mielellä,
      Meillä on Puolustaja, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.

    • Toivottavasti et jättänyt Jeesusta koska ei Hän ole tehnyt mitään paha sinulle niinkun hyvin tiedät . On vain niin että on paljon uskonnollisia pahiksia seurakunnissa kun laittomuus on päässyt seurakuntiin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe