M mies millä ajatuksilla olet?
Ootko symppis
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
M mieheltä ei paljoa sympatiaa heru panee minkä kerkeää korttelin naiset läpi
- Anonyymi
Mitä ihmettä tulet vastailemaan typeryyksiä.
Hänelle jolle on tarkoitettu niin ei ole tuollainen taidat olla mustasukkainen ex? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä tulet vastailemaan typeryyksiä.
Hänelle jolle on tarkoitettu niin ei ole tuollainen taidat olla mustasukkainen ex?Ai vihjaatko siihen 4 tunnin seukkailuun?
Ei se ees oo vielä ex ku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vihjaatko siihen 4 tunnin seukkailuun?
Ei se ees oo vielä ex kuKu ei 4 h viel oo mikää suhde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku ei 4 h viel oo mikää suhde
Eikö???? Mä seurustelin kerra mut erosin heti parin tunnin päästä!!! Se oli truu laav <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö???? Mä seurustelin kerra mut erosin heti parin tunnin päästä!!! Se oli truu laav <3
Miksi poistit kirjoittamani viestin? Taidat olla palsta viirus. Aloitus on todella pitkälle miehelle jonka kanssa en ole koskaan jutellut.
Enkä ymmärrä tuosta sinun 4 tunnista yhtään mitään.
M-miehellä onkin ne silmät <3
olin myyty.- Anonyymi
Ota yhteyttä niin katsellaan toistemme sieluja😘
oon jänishousu, en uskalla tietyistä syistä
- Anonyymi
Mikä paikkakunta on kyseessä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkola
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkola
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
L-kirjaimella alkava
K-alkava.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
L-kirjaimella alkava
Onko Turun suunnilla?
- Anonyymi
Jotain vaan. Ei väliä mitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319