Vaeltajan kertomukset

Anonyymi

Luin tuon kirjan. Onko kukaan yritäänyt alkaa rukoilemaan kirjan oppien mukaan? Voisi yrittää kun Suuri paasto alkaa.

19

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole enkä lue, sillä kirkko ei ole mun auktoriteetti johon uskoisin, mutta tiede on ainoa joka on oikeassa ja jos ei ole, niin Einsteinin teoriat saa mennä roskikseen.
      Tiede on todistanut monia asioita, mutta raamattu ei mitään ovat vain uskomuksia jonkun poppamiehen kirjoittamina.

      • Anonyymi

        Tiedekin muuttuu joten et voi uskoa siihenkään. Usko on helpompi, loogisempi, ja sitä paitsi ei tiede kerro kuin vaan sen että miten tämä Jumalan maailma toimii. Tiedämme nykyään enemmän (ehkä tarkoituskin on oppia)mutta loppujen lopuksi tiedekään ei kiellä Jumalan olemassaolon mahdollisuutta. Lähinnä vaan todistaa siitä.


    • Anonyymi

      Kyllä, ja toimii kuten luvattu kirjassa.

      • Anonyymi

        Tässä kyllä ihmettelen tätä Eilen 18:24.
        Jos kirkko ei ole hänen auktoriteetti, eikä nähtävästi ort.uskokaan ynnä muut, niin miksi liikkua täällä palstalla?
        Käsittääkseni tämä palsta on ortodoksien palsta, jossa he keskustelevat ort. kirkon opeista ym ym, edes jotenkin kristinuskoon liittyvistä asioista.

        Jos tiede on sinun heiniä, niin toki on siellä sopivampi palsta, tässä linkki:
        https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tiede

        Vai onko monella tarkoituksena tulla tänne kinastelumielessä vaan?

        Jos sinua ei kiinnosta Vaeltajan keromukset, niin ohita silloin tämä linkki ystävällisesti.
        Kun tulet tänne Einstei-teorionesi, niin johdattelet keskustelut tietoisesti ihan muualle.
        - - --
        Itse kysyisin aloittajalta, että kuka on kirjoittanut tämän Vaeltajan kertomukset?
        Niin Suuri paastohan on alkamassa, olisi varmaan aiheellista lukea se kirja.

        Suuren Paaston aika on hiljentymisen aikaa.
        Ei ole kyseessä että "mitä saa syödä ja juoda" ja ei "paastoresepteistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kyllä ihmettelen tätä Eilen 18:24.
        Jos kirkko ei ole hänen auktoriteetti, eikä nähtävästi ort.uskokaan ynnä muut, niin miksi liikkua täällä palstalla?
        Käsittääkseni tämä palsta on ortodoksien palsta, jossa he keskustelevat ort. kirkon opeista ym ym, edes jotenkin kristinuskoon liittyvistä asioista.

        Jos tiede on sinun heiniä, niin toki on siellä sopivampi palsta, tässä linkki:
        https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tiede

        Vai onko monella tarkoituksena tulla tänne kinastelumielessä vaan?

        Jos sinua ei kiinnosta Vaeltajan keromukset, niin ohita silloin tämä linkki ystävällisesti.
        Kun tulet tänne Einstei-teorionesi, niin johdattelet keskustelut tietoisesti ihan muualle.
        - - --
        Itse kysyisin aloittajalta, että kuka on kirjoittanut tämän Vaeltajan kertomukset?
        Niin Suuri paastohan on alkamassa, olisi varmaan aiheellista lukea se kirja.

        Suuren Paaston aika on hiljentymisen aikaa.
        Ei ole kyseessä että "mitä saa syödä ja juoda" ja ei "paastoresepteistä".

        Kirjoitaja on tuntematon.


      • Anonyymi

        Rukoiletko siis lailla vaeltajan? Ennätätkö töitä tekemään? Vaeltajakin taisi olla työtä vieroksuva, lähinnä väkisin pestattiin hanttihommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoiletko siis lailla vaeltajan? Ennätätkö töitä tekemään? Vaeltajakin taisi olla työtä vieroksuva, lähinnä väkisin pestattiin hanttihommiin.

        Rukoilla voi myös työtä tehdessä. Rukoilla ja tehdä työtä yksinkertainen tapa lähestyä Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilla voi myös työtä tehdessä. Rukoilla ja tehdä työtä yksinkertainen tapa lähestyä Jumalaa.

        Ehkä joissakin te-toimiston ja kelan rahoittamassa 9 euron tempputyöllistämistyössä on aikaa ajatella rukoilemista, oikeissa töissä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joissakin te-toimiston ja kelan rahoittamassa 9 euron tempputyöllistämistyössä on aikaa ajatella rukoilemista, oikeissa töissä ei.

        Senkin aikaa kun täällä viisastelette, voisitte rukoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joissakin te-toimiston ja kelan rahoittamassa 9 euron tempputyöllistämistyössä on aikaa ajatella rukoilemista, oikeissa töissä ei.

        Jaa, olen tehnyt käsilläni vaativia töitä yli 40 vuotta ja rukoillut. Rukous toimii alitajunnassa eikä se mitenkään estä työn tekoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, olen tehnyt käsilläni vaativia töitä yli 40 vuotta ja rukoillut. Rukous toimii alitajunnassa eikä se mitenkään estä työn tekoa.

        Jeesus opetti meille rukouksen jota rukoilla. Ei siinä mikään alitajunta rukoile, vaan ihminen itse YHDEN Jumalan edessä.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Jeesus opetti meille rukouksen jota rukoilla. Ei siinä mikään alitajunta rukoile, vaan ihminen itse YHDEN Jumalan edessä.

        Alitajuntakin on ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alitajuntakin on ihmistä.

        Jeesus opetti miten rukoilla, eli Herran rukouksen. Ei siinä alitajunnalla rukoilla vaan suulla ja järjellä.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Jeesus opetti miten rukoilla, eli Herran rukouksen. Ei siinä alitajunnalla rukoilla vaan suulla ja järjellä.

        Et siis tunne sydämmen rukousta, rukousta jossa rukous asettuu sydämmeen rintaan, pois päästä, suusta ja järjestä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joissakin te-toimiston ja kelan rahoittamassa 9 euron tempputyöllistämistyössä on aikaa ajatella rukoilemista, oikeissa töissä ei.

        Eihän sitä tarvitse sen enemmin ajatella. Ora et labora. Työtä vaan ja Jumala mielessä. Saa rahaakin ja kroppakin tykkää. Sekä pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tarvitse sen enemmin ajatella. Ora et labora. Työtä vaan ja Jumala mielessä. Saa rahaakin ja kroppakin tykkää. Sekä pää.

        No ehkä siellä matalapalkka-aloilla, mutta oikeissa töissä on kyllä keskityttävä ihan siihen työhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä siellä matalapalkka-aloilla, mutta oikeissa töissä on kyllä keskityttävä ihan siihen työhön.

        Tietysti pitää keskittyä työhön eihän sitä muuten voi tehdä hö..matalapalkka-aloillakin. Voi silti olla Jumala mielessä. Ajattelemattakin tavallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe