Ristin hullutus nimenomaan pelastaa!

Anonyymi

”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
1 Kor 1:21

45

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”

    • Anonyymi

      Näin näki Jumala hyväksi. 😊

    • Anonyymi

      Onhan se aika monia pelastanut, pyöreään pehmustettuun huoneeseen.

      • Anonyymi

        Väärin se sinun herrasi on saanut otteen heistä jotka pyöreään huoneeseen on joutunut.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pian pääsemme Taivaan kotiin! Jeesuksen ansiosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian pääsemme Taivaan kotiin! Jeesuksen ansiosta!

        Jeesus on tie sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian pääsemme Taivaan kotiin! Jeesuksen ansiosta!

        Millä koneella sinne lennät ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on tie sinne.

        Just joo !


    • Anonyymi

      Hyvä linkki. Jeesus pelastaa.

    • Anonyymi

      Ilmestyskirja: 1:7 🔥 evankeliumi ensin

    • Anonyymi

      Ilmestyskirjassa Johannes syö kirjoituksensa, jää hyvin epäselväksi minulle.
      Ehkä jäi myös Johanneksellekin.
      Miksi ei polttanut?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei minulla riitä voima kiivetä portaita. Pitäisi olla hissi.


    • Anonyymi

      Matt 24:14

      Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

      • Anonyymi

        Saarnatkaa keskenänne vaan, normaali ihminen ei ole saarnoistanne kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarnatkaa keskenänne vaan, normaali ihminen ei ole saarnoistanne kiinnostunut.

        Ei kukaan sinua pakota, ei myöskään Taivaaseen sinun ole pakko mennä.


      • Anonyymi

        Juujuu. Loppu tulee kaikille,luki raamattua tai seiskan juoruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarnatkaa keskenänne vaan, normaali ihminen ei ole saarnoistanne kiinnostunut.

        Normaali ihmisinä elämme tätä päivää iloineen ja murheineen. Hihhulit odottelee jotain ihmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sinua pakota, ei myöskään Taivaaseen sinun ole pakko mennä.

        Etkä sinäkään mene kuin multiin uunin kautta tai ilman.


    • Anonyymi

      Hullutukset ei ketään pelasta.
      Paavali oli valheveikko, jonka puheet ovat kyseenalaisia.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      Ei ihme ollenkaan, että Jumala lähetti mieheen Saatanan demonin, eikä ottanut sitä pois vaikka kuinka rukoili.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

    • Anonyymi

      Pietarilla oli taivaan valtakunnan avaimet.

      1.Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKI Arakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus."

      Joh. 10:1

      "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo. "

      • Anonyymi

        Minulle ei tulisi mieleenkään mennä lammastarhaan. Ei edes portista. Täällä keskellä kaupunkia kun ei ole yhtään lammastarhaan.
        On siis täysin turha raamatunkohta minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei tulisi mieleenkään mennä lammastarhaan. Ei edes portista. Täällä keskellä kaupunkia kun ei ole yhtään lammastarhaan.
        On siis täysin turha raamatunkohta minulle.

        Ja kaikki muutkin
        Paitsi että ihmiset voisivat olla ystävällisiä kaikille. Joka näyttää olevan ylivoimaista hihhuleita.


    • Anonyymi

      Siellä uskovaiset käyvät poistamassa paineensa.

      • Anonyymi

        Ainakin ne tuntuu olevan karitsoista erikoisen kiinnostuneita, tiedä sitten vonkaako ne paistia, vai ....?


      • Anonyymi

        Seksuaalisuus on tabu hihhuleille vaikka naida napsuttelevat itsekin. Puolison kanssa pimeässä peiton alla.sivusuhteessa reilusti.


    • Anonyymi

      1 Kor 1:18. Biblia 1776


      Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.

      • Anonyymi

        Yy yy autuas.


    • Anonyymi

      Vai tuli Jeesus hulluttelemaan ristinpuulle.

      Kyllä ne puheet on kristittyjen murhamiehen herjauspuheita.

      Paavalin olisi kannattanut ensin tunnustaa esim. osallisuutensa Stefanuksen murhaan ja katua sitä.

      • Anonyymi

        Paavali piilotteli oikeilta apostoleilta Damaskontien tapahtumien jälkeen kolme vuotta nykyisen Turkin alueella kolme vuotta. Ei ollut mitään kiirettä ottaa heihin yhteyttä.

        Raamatun mukaan Paavali ei ole oikea Karitsan apostoli.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Salasiko Paavali osallisuutensa Stefanuksen murhaan tuolla tempulla?


    • Anonyymi

      Jeesuksen mukaan murhamiehessä ei ole iankaikksita elämää.

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

      • Anonyymi

        Eikös tämä Jeesuksen taivaallinen Isä tappanut tai tapattanut joidenkin laskujen mukaan n. 2,5 miljoonaa luotuaan? Salli onnettomuudet ja sairaudet. Ihan sattumanvaraisesti.
        Eikös hän jos kuka ole murhaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä Jeesuksen taivaallinen Isä tappanut tai tapattanut joidenkin laskujen mukaan n. 2,5 miljoonaa luotuaan? Salli onnettomuudet ja sairaudet. Ihan sattumanvaraisesti.
        Eikös hän jos kuka ole murhaaja?

        Kyllä. Ja antaa tapahtua tämän kaiken kauheuden.ei auta minkään uskonnon rukoukset ,rukoili polvillaan ,tai seisaallaan ,tai kaatuilemalla kuten heluntalaisgurut opettaa. Nauravat pankkiin mennessäön tyhmille. Niinkuin gurut maailmalla.


    • Anonyymi

      Jos taivaassa on munkkeja, pappeja ja kalamoksen tapaisia tyyppejä ei sinne kukaan normaali ihminen halua.

      • Anonyymi

        Eihän lahkolaiset edes pääse taivaaseen. Gal.5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän lahkolaiset edes pääse taivaaseen. Gal.5

        Eipä sinne pääse kukaan muukaan, kun se uskisten taivas on pelkkä typerä satu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinne pääse kukaan muukaan, kun se uskisten taivas on pelkkä typerä satu.

        Surullinen satu joilla moni on saatu sekoamaan. Menettämään rahansa ja ihmissuhteensa.


    • Anonyymi

      Onnettumuudet ja sairaudet on Jumalan tekemiä tiettyä tarkoitusta varten.

      1. Kun. 22:23

      Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

      2. Aik. 34:24

      'Näin sanoo Herra: Katso, minä annan onnettomuuden kohdata tätä paikkaa ja sen asukkaita, kaikkien kirousten, jotka on kirjoitettu siihen kirjaan, jota on luettu Juudan kuninkaalle,

      Jes. 31:2

      Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa, vaan nousee pahantekijäin sukua vastaan ja väärintekijäin apuuntuloa vastaan.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Jos Jumala sallii että lapsesi tapetaan tai raiskataan ,ajattelet että se olikin Jumalan tahto. ?


    • Anonyymi

      Jes. 45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.

      Sananl. 16:4

      Kaiken on Herra tehnyt määrätarkoitukseen, niinpä jumalattomankin onnettomuuden päivän varalle.

    • Anonyymi

      Niinpä. Huomaahan sen täälläkin pilkkaajien huudoista, että hullutuksena he evankeliumia pitävät. Raamattu on aivan oikeassa.

      • Anonyymi

        Missä asiassa hölmö ?


    • Anonyymi

      Sairas tyyppi valtaisyuimella ja silti enkelit lakkaamatta ylistävät kun on pakko.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe