Koronaa vähätellään medioissa, veropakolaisyrityksien käskystä ja se on vaaraksi väestölle

Anonyymi

On erittäin vakava asia, että ns. virallinen tiedotusväline, menee veroparatiisisote- ja matkailuyritykset edellä, mitä tulee uutisointiin, tappavan vaarallisesta koronaviruksesta.
Puolueettoman uutisoinnin tilalla, on veropakolaisyrityksien suoramainoksia, niin veroparatiisi-sotessa, kuin matkailussa.

http://www.eapn.fi/wp-content/uploads/2019/10/Köyhyysvahti-Suomen-köyhyysraportti-2019.pdf

"Lupsakkaa" vähättelyä ja kehoituksia käsien pesuun, puheita "priorisoinnista" hoidossa ym. nähdään ja kuullaan, kun pitäisi uutisoida, kaikkien kansalaisten aidon perusturvan, kunnollisten mahdollisuuksien julkiseenkaan terveydenhoitoon ja reseptilääkkeiden puuttumisesta, jo ainakin kolmasosalta Suomen väestöstä.

Yle:ssä jo pitkään veroparatiisi-sotemainostajana toiminut, eläkeläisikäinen Merikanto, kehottaa kansalaisia "hyppäämään kärryille", jotka vievät suoraan vielä syvempään köyhyyteen, osattomuuteen ja perusturvan puuttumiseen heiltä, jotka sitä eniten tarvitsisivat, eli köyhyyteen pakotetuilta kansalaisilta, kuten sairaus- ja kansaneläkeläisiltä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16219595/ylen-merikannon-tohtorinhattu-veroparatiisi-soteyrityksien-mainontaa

KAATAKAA VEROPARATIISISOTE - TÄYSIN JA KOKONAAN - HETI.

IHMISILLE ENSIN AITO PERUSTURVA KUNTOON SUOMESSA. 1 500€/KK MINIMIELÄKKEIKSI = AITO PERUSTURVA, AIDOT IHMIS-KANSALAIS-POTILAIDEN-ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUDET, ne tärkeimmät edellytykset, julkisellekaan terveydenhoidolle.

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkee kyllä selvästi, kuinka äärioikealle radikalisoituneita, niin Yleisradio, kuin muutkin tiedotusvälineet Suomessa ovat.

Matkailyrityksien ja veroparatiisi-soten sijoittajien ansiot, eli itsensä tietenkin, kun sitä kautta voivat medioissa säädellä omia sijoituksiaan, menevät ihmishenkien, oikeusvaltion lakien ja demokratian edelle.

Eikä mitään isoimpien talousrikosten, korruptio ja veroparatiisirikollisuuden rikostutkintoja edes ole. Siitä pitävät huolen, äärioikealle radikalisoituneet poliisijohto ja supo.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16213362/iltalehti-ihmettelee-itsestaanselvyyksia---pelttari-jatti-tyonsa-tekematta

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Raha ratkaisee.

Köyhällä mitään väliä ole

• Anonyymi

Ei koske Suomea!

Terveisin
      J. Käteinen
      Bryssel

• Anonyymi

Veroparatiisissa on tehokkaammat lääkkeet kaikkiin tauteihi. Korona. sikainfluenssa, punatauti, tuhkarokko ja mustasurma paranevat yhdellä tabletilla, kun sen nappaa veroparatiisissa. Siksi me sinne matkustammekin.
      Hervannan apteekista ei saa kuin kanfertti tippoja ja ruususuolaa sekä laastareita. Se ei äina riitä. Täytyy matkustaa kalliilla eläkeläislipulla Tampereen keskustan apteekkiin. Jos nyt köyhä edes sieltä löytäis asperiinit.

• Anonyymi

No Radio Nova kertoi klo 15:00 uutisissaan coronavirus tartuntoja olevan Kiinan ulkopuolella vain 60 vaikka niitä on jo ainakin 114 tartuntaa. Eikö se ole juuri sitä vähättelyä ?

• Anonyymi

En tiedä. Tuttavapiirissäni ei ole vielä yhtään korona-sairasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe