Sofia Kazakova suositteletteko?

Anonyymi

Aikeissa kyynelurien ja hamsteripussien hoito. Täällä oli joku keskusteluketju, mutta en ehtinyt sitä lukea, vai enkö löydä. Eniway, onko suosituksia?

172

5115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei suosittaa aika pahasti kirjoitettu klinikasta.

      • Anonyymi

        : D


    • Anonyymi

      Isoja negatiivisia juttuja hänen klinikasta, en menisi. Kuulin, että halvalla tekee??!! Kokeile, kerro sitten.

    • Anonyymi

      *Kazakov. Varmaan tarkoitit. Suosittelen, kansainvälisesti menestynyt ja korkeasti koulutettu ja kokenut tekijä. Tällä palstalla turha kyllä kenenkään kysyä kun aloituksiin vastataan vain haukkuen. Kannattaa käydä tutustumassa klinikkaan ja ko henkilöön konsultaatiossa, ei maksa mitään

      • Anonyymi

        Palstalla on kyllä suuntaa antavia kommentteja, hyvä niin. Tukevat omaakin käsitystä asiasta.


      • Anonyymi

        Kuten kazakov tuossa kirjoitti, mene ja kokeile, mutta älä erehdy valittamaan, jos et ole tyytyväinen.


    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Heti hävisi koko keskustelu kun alkoi tulla positiivisia palautteita :D Eilen vielä löytyi, ja oli iso lista myös tyytyväisiä asiakkaita jotka tulivat puolustamaan virolaisilta trollaajilta

      • Anonyymi

        Tai ehkä poliisi nyt puuttunut asiaan.


      • Anonyymi

        Aiheestakin vikisee. Kyllä minäkin vikisisin ja lujaa. Jos kirurgin kädenjälki on tuollaista.
        Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseensä ja sen saa kertoa.


      • Anonyymi

        Jos on hän, joka medioissa ollut esillä; aiheesta "vikisee". Jos klinikka ITSE polkee hintoja, se ei saa näkyä laadussa. Mutta kuten tiedetään Suomessa ei ole mitään lakia/korvausjärjestelmää, joka velvoittaa tekemään hyvää työtä. Se on täysin "kirurgin" ammattitaidosta/taidottomuudesta kiinni/arpapelia, minkälaisen lopputuloksen saa.
        Suosittelen lämpimästi Tallinnan osaajia. Hinnat alkaa olla Suomen luokkaa, mutta käden jälki on täysi kymppi.


      • Anonyymi

        Kuka tekee "halvalla", ei kukaan, joka arvostaa asiakasta. Jos/kun kassan kilinä on pääasia, voi runnoa halvalla, piittaamatta lopputuloksesta. Ikävää, että joku menee tuohon lankaan. Asiakasta ei voi syyttää ennen kuin on kokemusta. Tuskin tulee toistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on hän, joka medioissa ollut esillä; aiheesta "vikisee". Jos klinikka ITSE polkee hintoja, se ei saa näkyä laadussa. Mutta kuten tiedetään Suomessa ei ole mitään lakia/korvausjärjestelmää, joka velvoittaa tekemään hyvää työtä. Se on täysin "kirurgin" ammattitaidosta/taidottomuudesta kiinni/arpapelia, minkälaisen lopputuloksen saa.
        Suosittelen lämpimästi Tallinnan osaajia. Hinnat alkaa olla Suomen luokkaa, mutta käden jälki on täysi kymppi.

        Hassua että lopputulos oli alkuun ihan ok ja sitten myöhemmin alkaakin haitata. Arven pituus on ollut nähtävissä jo alusta alkaen. Ei kauhean luotettavaa.Ei saanut korvauksia,joten viranomaistaho ei kai luokitellut virhettä tapahtuneeksi? Ja se virsi että sieltä ei kukaan saa korvauksia, on niin kuultu jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua että lopputulos oli alkuun ihan ok ja sitten myöhemmin alkaakin haitata. Arven pituus on ollut nähtävissä jo alusta alkaen. Ei kauhean luotettavaa.Ei saanut korvauksia,joten viranomaistaho ei kai luokitellut virhettä tapahtuneeksi? Ja se virsi että sieltä ei kukaan saa korvauksia, on niin kuultu jo.

        Mitä hassua siinä on? Halusi varmaan uskoa, että kyllä ne siitä tulee huomaamattomiksi. Tietämättömyyttään ehkä uskoi klinikan puheet ja lupaukset sekä selitykset.

        Katsos perussuomalainen, ei puhua pukahda tyytymättömyydestään, ennen kuin asiat on oikeesti huonosti, jos sittenkään uskalletaan avata suuta.

        Näin voisin kuvitella, ja ymmärsin jotain tämän tyyppistä tapahtuneen kun keissiä silloin seurasin.

        Potilasvakuutuskeskus ei todella korvaa esteettisiä toimenpiteitä juurikaan ikinä, siinä selitys. Tässä asiassa potilaalla ei ole minkäänlaista turvaa. Siellä kun on pahempaakin, joku ehkä menettänyt hengenkin tai halvaantunut taikka menettänyt vaikka raajan lääkärin virheen takia.

        Jos olet kuvat nähnyt tästä tapauksesta, niin voitko todella käsi sydämellä sanoa, että ottaisit omiin kasvoihisi samat jäljet ja että operaatio on täysin onnistunut? Epäilen. Joten turha vähätellä asioita.


      • Anonyymi

        Hän ei voinut tietää heti leikkauksen jälkeen, että jää pysyvät epätavallisen pitkät jäljet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua että lopputulos oli alkuun ihan ok ja sitten myöhemmin alkaakin haitata. Arven pituus on ollut nähtävissä jo alusta alkaen. Ei kauhean luotettavaa.Ei saanut korvauksia,joten viranomaistaho ei kai luokitellut virhettä tapahtuneeksi? Ja se virsi että sieltä ei kukaan saa korvauksia, on niin kuultu jo.

        Ei korvauksia Suomessa esteettisiin mokiin saakaan. Potilasvahinkolaki on vanhanaikainen ja koskee vain sairauden hoitoa. Olisi aika uudistaa tuo laki. Niin kauan kun sen korvausperusteet on nykyiset, esteettinen kirurgia on lainsuojaton ja senhän tekijät tietää, eikä ole mokista moksiskaan. Vedotaan siihen, että potilas on tietoinen riskeistä, muuhun ei voida sitten vedotakaan, koska PVK:ssa ei ole ammattitaitoista henkilöä arvioimaan esteettisen leikkauksen tulosta. Potilasvakuutus on ylimainostettu.
        Suomi on vähän hölmölä; vertaa autovakuutukseen. Olet tietoinen, että liikenteessä on riskejä ja voit ajaa kolarin, tiedät senkin, että kolarissa pelti menee ruttuun, silti vakuutus korvaa.
        Haloo, herätys viranomaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei korvauksia Suomessa esteettisiin mokiin saakaan. Potilasvahinkolaki on vanhanaikainen ja koskee vain sairauden hoitoa. Olisi aika uudistaa tuo laki. Niin kauan kun sen korvausperusteet on nykyiset, esteettinen kirurgia on lainsuojaton ja senhän tekijät tietää, eikä ole mokista moksiskaan. Vedotaan siihen, että potilas on tietoinen riskeistä, muuhun ei voida sitten vedotakaan, koska PVK:ssa ei ole ammattitaitoista henkilöä arvioimaan esteettisen leikkauksen tulosta. Potilasvakuutus on ylimainostettu.
        Suomi on vähän hölmölä; vertaa autovakuutukseen. Olet tietoinen, että liikenteessä on riskejä ja voit ajaa kolarin, tiedät senkin, että kolarissa pelti menee ruttuun, silti vakuutus korvaa.
        Haloo, herätys viranomaiset.

        Tämä on niin totta! Tiedän tapauksia, joissa selkeä potilasvahinko juuri esteettisessä toimenpiteessä, mutta pvk ei korvaa. Toteaa vain että ei vahinkoa/virhettä. Siellä ”asiantuntijalääkäri” lausuu noita mielensä mukaan eli ikinä ei korvata mitään. Tämä on suuri epäkohta mielestäni. Missä on potilaiden turva?


      • Anonyymi

        Tässä tämä "ammattilainen" yrittää sanoa, että keskustelufoorumilla kommentointi on vainoamista. Päässään kuvittelee kaikenlaista. Hmm, onkohan nyt kuitenkin luetunymmärtäminen ja lain tulkitseminen vähän hakusessa. Noloa.


      • Anonyymi

        Kröhömm, JULKINEN keskustelufoorumi.


      • Anonyymi

        Kuka vainoaa ja ketä? Keskustelufoorumilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei voinut tietää heti leikkauksen jälkeen, että jää pysyvät epätavallisen pitkät jäljet.

        ja ennen leikkausta kuin tulevan haavan pituus oli piirretty ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tekee "halvalla", ei kukaan, joka arvostaa asiakasta. Jos/kun kassan kilinä on pääasia, voi runnoa halvalla, piittaamatta lopputuloksesta. Ikävää, että joku menee tuohon lankaan. Asiakasta ei voi syyttää ennen kuin on kokemusta. Tuskin tulee toistamiseen.

        Miten halvalla ?🤔paljonko bx maksaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten halvalla ?🤔paljonko bx maksaa ?

        Älä nyt hyvä ihminen mene halvan hinnan perässä, lopputulos voi olla kamala!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hyvä ihminen mene halvan hinnan perässä, lopputulos voi olla kamala!!!

        Totta, halpa ylaluomileikkaus oli katastrofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ennen leikkausta kuin tulevan haavan pituus oli piirretty ....

        Missäs klinikalla piirretään asiakkaan naamaan arpi ennen toimenpidettä? Enpä moista ole ennen kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ennen leikkausta kuin tulevan haavan pituus oli piirretty ....

        Törkeää syyttää asiakasta, ei kukaan valitse näkyviä arpia itselleen. Silkkaa hulluutta edes yrittää valehdella moista, kertoo taas klinikan "ammattitaitoisesta" toiminnasta.
        "Asiakas valitsi itselleen tietoisesti näkyvät pitkät arvet kasvoihin.." Huhhuh. Eikä edes klinikka (nämä kaksi sankaria: kirurgi paikan omistaja) tajua väitteensä naurettavuutta.

        Ja tasan tarkkaan ammattitaitoinen ja kunnollinen kirurgi EI TEE asiakkaalle näkyviä arpia kasvoihin. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs klinikalla piirretään asiakkaan naamaan arpi ennen toimenpidettä? Enpä moista ole ennen kuullut.

        Mutta kun täällä kuulemma kirurgi piirtelee asiakkaan kasvoihin tulevan arven ja asiakas sitten itse valitsee tietoisesti kasvoihinsa pitkät näkyvät arvet. :D Näin tämä klinikka puolustautuu kun pilalle menneestä yläluomioperaatiosta valitettiin klinikalle. Lopputuloksena järkyttävät arvet näkyvällä paikalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten halvalla ?🤔paljonko bx maksaa ?

        Ei hän ole lääkäri eikä saa tehdä Botox inbektiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin totta! Tiedän tapauksia, joissa selkeä potilasvahinko juuri esteettisessä toimenpiteessä, mutta pvk ei korvaa. Toteaa vain että ei vahinkoa/virhettä. Siellä ”asiantuntijalääkäri” lausuu noita mielensä mukaan eli ikinä ei korvata mitään. Tämä on suuri epäkohta mielestäni. Missä on potilaiden turva?

        Pvk:n "asiantuntija lääkäri" tietysti puoltaa kollegaansa, siinä ei ole mitään epäselvää ja se näkyy päätöksistä. Potilas valituksineen on mitätön keissi.


    • Anonyymi

      Olen käynyt Sofialla reilun vuoden ajan erilaisissa toimenpiteissä. Sofia korjasi kyynelurani, jotka oli pilattu Cityklinikalla kyyneluratäytössä. Lisäksi Sofia korjasi huultenimuodon. Käyn säännöllisesti Sofian asiakkaana ja voin todella lämpimästi suositella häntä, oikeasti <3 Sofialla on täydellinen esteettinen silmä, johon luotan sataprossasesti.
      Ei oikeasti kannata uskoa kaikkea tuota lokaa mitä täällä heitetään. Mene tapaamaan Sofiaan ja tee päätöksesi sitten, et pety.

      • Anonyymi

        Voi ei - ihan sama tarina minullakin.
        Sofia💛


    • Anonyymi

      Hiukan on kyseenalaista tämän tekijän toiminta.

      • Anonyymi

        Asia !


      • Anonyymi

        siis rasismia saa olla täällä palstalla... ? erikoista...


      • Anonyymi

        Rasismi !


      • Anonyymi

        Rasismi


      • Anonyymi

        Miksi Utopia Analytics poistamassa täältä kommenteja ?


      • Anonyymi

        miksi moderaattorina Utopia Oy ?


    • Anonyymi

      Mä kävin Sofian luona joulukuussa täyttämässä huulia ja ei tullut muuta ku positiivista! Olen erittäin tyytyväinen ja kiitollinen sofialle, en voi muuta ku suositella <3

    • Anonyymi

      Voin kyllä suositella Sofiaa! Tekee tarkkaa ja kaunista jälkeä.

    • Anonyymi

      Voin lämmöllä suositella Sofiaa. Olen käynyt hänen luonaan useita kertoja ja aina ollut erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Sofialla on erittäin tarkka esteettinen silmä joten ei tarvitse pelätä yliampuvaa tai epäluonnollista lopputulosta!

    • Anonyymi

      Suosittelen todellakin, estetic klinikalla saa aina parasta palvelua ja en uskaltaisi kellekään muille edes mennä laittamaan huulia koska Sofia niin pätevä tekijä ja tietää mitä tekee. Ehdottomasti suomen paras paikka !

      • Anonyymi

        Kynnelurani oli pilattu Cityklinikalla kyyneluratäytössä. Sofia korjasi. Käyn säännöllisesti Sofian asiakkaana ja voin todella lämpimästi suositella häntä, oikeasti <3 Sofialla on täydellinen esteettinen silmä, johon luotan sataprossasesti.
        Ei oikeasti kannata uskoa kaikkea tuota lokaa mitä täällä heitetään. Mene tapaamaan Sofiaan ja tee päätöksesi sitten, et pety.


      • Anonyymi

        Kenestä on valitettu lautakuntaan ? Cytiklinikasta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä on valitettu lautakuntaan ? Cytiklinikasta ?

        Kirjoittaja itse tietää mistä klinikasta on valitettu lautakuntaan. Mutta jos ei muista, niin ainakin Esteticistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja itse tietää mistä klinikasta on valitettu lautakuntaan. Mutta jos ei muista, niin ainakin Esteticistä.

        Väitätkö että valitus tehty Sofia Kazakovista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että valitus tehty Sofia Kazakovista ?

        Hänen klinikastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että valitus tehty Sofia Kazakovista ?

        Tuskin ! Yrittävät mustamaalata ..


      • Anonyymi

        Esteticilla on se Pietilä, ei sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että valitus tehty Sofia Kazakovista ?

        Estetic on valitettu lautakuntaan ja se on kazakova klinikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esteticilla on se Pietilä, ei sinne.

        Kysymyksessä oli Kazakova ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estetic on valitettu lautakuntaan ja se on kazakova klinikka.

        juu.. mutta älä herjaa et Kazakovista tehty mitään valitusta !!! Eikä Esteticista .. Nyt valehtelet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estetic on valitettu lautakuntaan ja se on kazakova klinikka.

        Cytiklinikka on tehty kyin leikanneet ilman lupia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cytiklinikka on tehty kyin leikanneet ilman lupia .

        Cityklinikalla EI ole ketään, jonka ammatinharjoittamista rajoitettu. Esteticiltä kyllä löytyy.


      • Anonyymi

        Ai että valehtelet kirurgista ja klinikasta ?


      • Anonyymi

        Siitä varmaan tuodaan isosti kuin joudut vastuuseen valehtelemisesta julkisesti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että valehtelet kirurgista ja klinikasta ?

        Missä kohdassa on valhe?


      • Anonyymi

        Mediassa olevat asiakirjat ?!!! Wtf? Missä mediassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediassa olevat asiakirjat ?!!! Wtf? Missä mediassa ?

        Pyöriihän siitä juttuja vaikka kuinka paljon. Kannattaa seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöriihän siitä juttuja vaikka kuinka paljon. Kannattaa seurata.

        Palaan vielä noihin asiakirjoihin; sehän herkkupala julkistaa mustaa valkoisella kuinka asiat on "hoidettu". Siksi yleensä pikkusummista kannattaa sopia. Tyytymätön osapuoli saa aikaiseksi melkoisen mylläkän ja sen hän tekee, koska kokee saaneensa epäinhimillisen kohtelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöriihän siitä juttuja vaikka kuinka paljon. Kannattaa seurata.

        Palaan vielä noihin asiakirjoihin; sehän herkkupala julkistaa mustaa valkoisella kuinka asiat on "hoidettu". Siksi yleensä pikkusummista kannattaa sopia. Tyytymätön osapuoli saa aikaiseksi melkoisen mylläkän ja sen hän tekee, koska kokee saaneensa epäinhimillisen kohtelun.


      • Anonyymi

        Just tää vanhempi nainen teki mulle kyynelurantäytöllä sellaiset silmäpussit , että huhhuh. Sen jälkeen ne kertaalleen poistettiin cityklinikalla ja täytettiin uudelleen. Lopputulos taas aivan karmea. Menin muissa asioissa Sofian luokse ja hän kiinnitti heti huomioita niihin täyteaine palluroihin silmieni alla ja ryhtyi korjaamaan silmieni alusia. Nyt silmän alueeni ovat oikein siistit ja pahkurat ovat poissa. Kiitos Sofia <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tää vanhempi nainen teki mulle kyynelurantäytöllä sellaiset silmäpussit , että huhhuh. Sen jälkeen ne kertaalleen poistettiin cityklinikalla ja täytettiin uudelleen. Lopputulos taas aivan karmea. Menin muissa asioissa Sofian luokse ja hän kiinnitti heti huomioita niihin täyteaine palluroihin silmieni alla ja ryhtyi korjaamaan silmieni alusia. Nyt silmän alueeni ovat oikein siistit ja pahkurat ovat poissa. Kiitos Sofia <3

        Mulla kävi just toisinpäin, Citikl. korjasi.


      • Anonyymi

        Eikö onnistu muut kuin huultentäytöt. Pitäähän kauneusyrittäjällä olla laaja-alainen tieto-taito. Täällä pääasiassa kehutaan huulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynnelurani oli pilattu Cityklinikalla kyyneluratäytössä. Sofia korjasi. Käyn säännöllisesti Sofian asiakkaana ja voin todella lämpimästi suositella häntä, oikeasti <3 Sofialla on täydellinen esteettinen silmä, johon luotan sataprossasesti.
        Ei oikeasti kannata uskoa kaikkea tuota lokaa mitä täällä heitetään. Mene tapaamaan Sofiaan ja tee päätöksesi sitten, et pety.

        Citiklinikka polisitutkinnassa , tuore HS juttu löytyy googlamalla


    • Anonyymi

      Itse olen käynyt Sofialla vuosia huulien täytössä, lopputulokseen olen aina ollut tyytyväinen, mutta nykyään vähän liukuhihnamainen meininki. Aika myöhässä usein jopa 45 min, ja joka huoneessa asiakas joiden välillä juostaan pistämässä.
      Tästä syystä käyn nykyään muualla, missä ajan kanssa katsotaan ja pistetään, sekä olen ainoa "potilas" omalla ajallani.

      Lopputulos ollut kuitenkin aina hyvä ja työ tehdään huolella, kiireen tunnusta huolimatta, sekä Sofia on aina hyvin ammattitaitoinen.

      Suosittelen kyllä käymään ainakin konsultaatiossa, siinä ei mitään menetä!

    • Anonyymi

      Harmittaa, että Sofiasta liikkuu netissä negatiivista palautetta. Olen jo vuosia ollut hänen asiakkaana ja ystäväni käyvät hänellä myös. Olen mm. laserhoidossa, fractorassa ja huulien täytössä käynyt ja en voi muuta kun positiivista palautetta antaa. Olen aiemmin käynyt täyttämässä huuliani muilla tekijöillä, kunnes löysin Sofian. Aiemmin huulet olivat täynnä mustelmia ja
      epämuodostuneet. Sofia pistää täyteainetta niin taitavasti, ettei mustelmia ainakaan itselleni koskaan muodostu.

      Eilen viimeksi kävin Sofialla fractora hoidossa ja hoito sujui mukavasti, nyt vain paranemista ja tuloksia odotellessa ;)

      Negatiivinen palaute kuuluu aina pidemmälle kuin positiivinen, se tulisi muistaa. Sofialla on takuuvarmasti niiin monia tyytyväisiä asiakkaita mukaanlukien minä itse sekä ystäväni <3

    • Anonyymi

      Harmittaa, että Sofiasta liikkuu netissä negatiivista palautetta. Olen jo vuosia ollut hänen asiakkaana ja ystäväni käyvät hänellä myös. Olen mm. laserhoidossa, fractorassa ja huulien täytössä käynyt ja en voi muuta kun positiivista palautetta antaa. Olen aiemmin käynyt täyttämässä huuliani muilla tekijöillä, kunnes löysin Sofian. Aiemmin huulet olivat täynnä mustelmia ja
      epämuodostuneet. Sofia pistää täyteainetta niin taitavasti, ettei mustelmia ainakaan itselleni koskaan muodostu.

      Eilen viimeksi kävin Sofialla fractora hoidossa ja hoito sujui mukavasti, nyt vain paranemista ja tuloksia odotellessa ;)

      Negatiivinen palaute kuuluu aina pidemmälle kuin positiivinen, se tulisi muistaa. Sofialla on takuuvarmasti niiin monia tyytyväisiä asiakkaita mukaanlukien minä itse sekä ystäväni <3

    • Anonyymi

      Vuosia Sofialla käyneenä en edes miettisi muita vaihtoehtoja. Olen erittäin tyytyväinen, hän on tehnyt laserointia sekä mm. kyynelurat täytetty. Luotan täysin Sofian ammattitaitoon ja esteettisen silmään.

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt Sofialla muutaman kerran täyttämässä huulia ja lopputulos on ollut ainakin todella hyvä. Itse voin ainakin suositella Sofiaa, muutama ystäväni käynyt myös Sofialla ja heilläkin vain positiivisia kokemuksia lopputulos ollut aina priimaa😊✨

    • Anonyymi

      Suositelen👍. Sofia osaa hommansa 👌. Hänellä on hyvää jälki ja osaa neuvoo minkäläinen toimipite olid paras☺️

    • Anonyymi

      Itse oon käyny Sofialla ottamassa botoxia. Sain kontrollikäynnin ilmaiseksi. Suosittelen. :)

      • Anonyymi

        Botox-hoitoon kuuluukin tuo mainitsemasi käynti ilmaiseksi muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Botox-hoitoon kuuluukin tuo mainitsemasi käynti ilmaiseksi muuallakin.

        Missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä?

        Missä; no botoksia laillisesti antavissa, hyvä maineisissa yrityksissä on täydennyskäynti, jolloin tarkistetaan tulos ja laitetaan tarv. hiukan lisää = maksuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä; no botoksia laillisesti antavissa, hyvä maineisissa yrityksissä on täydennyskäynti, jolloin tarkistetaan tulos ja laitetaan tarv. hiukan lisää = maksuton.

        Siis mikä on laillinen yritys ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä; no botoksia laillisesti antavissa, hyvä maineisissa yrityksissä on täydennyskäynti, jolloin tarkistetaan tulos ja laitetaan tarv. hiukan lisää = maksuton.

        😁siis väitätkö täällä että Estetic ei ole laillinen yritys ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁siis väitätkö täällä että Estetic ei ole laillinen yritys ?!

        Voi näitä kommentteja. Onko jokin hätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁siis väitätkö täällä että Estetic ei ole laillinen yritys ?!

        Joku kuulee jo harhoja väitteistä, mistä moinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁siis väitätkö täällä että Estetic ei ole laillinen yritys ?!

        Sanoiko ehkä poliisi, että tuo on 'väite'?


    • Anonyymi

      Täällähän on eniten poistettuja kommentteja koko suomi24:n keskustelujen historiassa xD

      • Anonyymi

        Mistä lie johtuu..


      • Anonyymi

        Ja ei mene kauaakaan kun koko ketju poistetaan..


      • Anonyymi

        34 kappaletta 3 tunnissa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        34 kappaletta 3 tunnissa ?

        seuraan ....


    • Anonyymi

      Sofia Kazakov on ainoa jolle luotan naaman mmi botuliinihoitoihin ja täyteaineisiin. Hyvin pysyvä ja luonnollinen tulos, josta tykkään. Hamsteripussit lähti lanka-kohotuksella ja ikää hävisi kasvoilta parisenkymmentä vuotta, näytän viisikymppisenä paremmalta kuin nuoruusvuosina!

    • Sofia ja clinic estetic on paras 😍 hän on ollut mun naaman pelastus 😍

      • Anonyymi

        Ja mun naaman ei, isot mustelmat, iso hematooma oli kauan. Mutta kaikki voi mennä kenelle haluaa.


      • Anonyymi

        Clinic estetic oli mun naaman painajainen. Iso virhe, peruisin jos voisin.


    • Anonyymi

      Kaveri käyttänyt ja pelkkää hyvää kuullut sitä kautta, kyseessä hyvin tarkka ystävä joten sen varjolla uskallan suositella!

    • Anonyymi

      Suosittelen kovasti! Olen käynyt Sofialla monta vuotta erilaisissa toimenpiteissä, ja ollut erittäin tyytyväinen jokaisella kerralla.

    • Anonyymi

      Sofia Kazakov on hyvin tunnettu ammattilainen Suomessa jo vuosien takaa.

    • Anonyymi

      Mun ystävä on käynyt muotoilemassa huuliaan Sofialla muutaman kerran ja kehunut paikkaa kaikin puolin. Omiin silmiin huulet näyttää symmetrisiltä ja kauniin luonnollisilta. Itse oon ajatellut mennä tuonne seuraavan kerran täyttämään huulia ja miettinyt myös kyynelurien täyttöä. :)

    • Anonyymi

      Kazakov on erittäin taitava ja ammattitaitoinen! En ole kenelläkään muulla käynyt täyttämässä huulia kuin Sofialla! Vienyt monia ystäviänikin hänelle ja aina ovat olleet erittäin tyytyväisiä. Ei tee mitään ankka huulia vaan todella kauniita ja luonnollisen näköisiä. Jatkossakin aion ainoastaan käydä sofialla. Kehenkään muuhun en luota kasvojeni kanssa.
      10/10

      Terveisin. Pinja L

    • Anonyymi

      Voin lämpimästi suositella Sofiaa.
      Olen nyt vuoden käynyt eri toimenpiteissä Clinic Estetic ja olen ollut erittäin tyytyväinen minulle tehtyihin operaatioihin. Sofia esittää mielipiteensä ystävällisesti ja asiantuntevasti, mikä on tärkeää koska oma silmä ei aina näe asioita samalla tavalla.
      Viimeksi eilen kävin hänen vastaanotollansa fractorassa ja poistettiin samalla täyteaineet ylähuulesta. Tuskin olisin vuotta käynyt, jos en kyseisestä paikasta pitäisi ja tulos ei minua miellyttäisi. (:

    • Anonyymi

      Itse olen hoitanut ryppyni hänellä ja hyvin sileni, pistoshoitojen takuu plussaa!

      • Anonyymi

        Itse ne rypyt olet hoitanut, miksi sitten menit klinikkaan?


    • Anonyymi

      Fox eye toimenpide kiinnostaisi, nyt käynyt vain pistoshoidoissa puolen vuoden välein. Jollain kokemusta ?

      • Anonyymi

        Hamsteripussit lähti lanka-kohotuksella ja ikää hävisi kasvoilta parisenkymmentä vuotta, näytän viisikymppisenä paremmalta kuin nuoruusvuosina!


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Sofialle! En itse edes harkitsisi muita vaihtoehtoja. Sofia on korjannut aiemmin muualla pilatut huuleni ja olen tämän jälkeen vuosia käynyt vain Sofialla toimenpiteissä. Sofialla on tarkka silmä ja hän on todella ammattitaitoinen. Suosittelen lämpimästi!

    • Anonyymi

      Oon kuullut tosi paljon hyvää kyseisestä klinikasta ja oon ehdottomasti menossa kokeilemaan itsekin! Etenkin huulitäytteet näyttää super hyviltä😍

    • Anonyymi

      Kävin tammikuussa konsultaatiossa ja Sofia osasi katsoa että mikä ulkonäössäni saa vanhemman näköiseksi. Täytettiin monicastylellä poskipäitä, niin että viirut (jotka tulleet rasvan lähtemisestä) lähtivät kasvoista ja ulkonäkö freesaantui huomattavasti :) lisäksi laitettiin botoxia yli liikkuvaan leukaan, ja nyt olen paljon tyytyväisempi ulkonäkööni. Pelkään neuloja ja Sofia muistutti hengittämisestä kesken pistämisen ja jutteli, niin että sain ajatukset suuntautumaan muualle, eikä toimenpide sattunut ollenkaan. Suosittelen Sofiaa ehdottomasti!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Sofia. Hän on asialleen omistautunut, ammattitaitoinen & tekee niin kaunista jälkeä. Sen huomaa kaikessa mitä hän tekee, on todella loistava. ❤️ T. Edithfiina

    • Anonyymi

      Päädyin Sofialle kaverin suosituksesta, kun ensimmäinen huultentäyttö kokemukseni (muualla) oli aivan järkyttävä ja huonosti tehty. Sen jälkeen olen ainoastaan Sofialla käynyt, enkä muualle uskaltaisi enää vaihtaa! ✨
      Luottopaikka, mistä tietää lähtevänsä aina tyytyväisenä kotiin.

      T. Ronja L

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Tämä! Ei kiitos.


    • Anonyymi

      Ei voi suositella. Asiakasta ei täällä arvosteta pätkääkään. Suosittelen lämpimästi menemään muualle, missä kannetaan vastuu tekemisistään ja asiakasta arvostetaan ja kunnioitetaan.

      • Anonyymi

        Minne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne ?

        Minne?. Jokainen selvittäköön itse minne menee. Tutkikoon taustat ym asiat. Tälläinen näennäinen "suosittelu" laittaa ajattelemaan???. Miksi joku kerjää suosittelijoita. Vaikka jaettaisi kultaa ja timantteja, en menisi kys. klinikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne ?

        No ei ainakaan tänne. Ikinä.


    • Anonyymi

      Vain positiivista sanottavaa, laserointi muutti elämäni

      • Anonyymi

        Positiivisia kokemuksia niin huulten täytöstä, botoxista, laseroinnista, Fractorasta ja selluliitin poistoon Ondasta 😊 vuosia olen Sofialla käynyt, aina saanut hyvää palvelua ja erinomaisen lopputuloksen. En itse asiassa edes uskaltaisi antaa kenenkään muun, kuin Sofian toimenpiteisiin 😅 myös 3 ystävääni olen saanut vaihtamaan Sofialle ja he ovat olleet myös erittäin tyytyväisiä 🙏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivisia kokemuksia niin huulten täytöstä, botoxista, laseroinnista, Fractorasta ja selluliitin poistoon Ondasta 😊 vuosia olen Sofialla käynyt, aina saanut hyvää palvelua ja erinomaisen lopputuloksen. En itse asiassa edes uskaltaisi antaa kenenkään muun, kuin Sofian toimenpiteisiin 😅 myös 3 ystävääni olen saanut vaihtamaan Sofialle ja he ovat olleet myös erittäin tyytyväisiä 🙏🏻

        Minulla Sofia täytti epäonnistuneesti kyynelurat, kauheat pallukat jäi silmänalusiin. Väitti kovasti että mitään virhettä ei ole tehnyt, mutta suostui yrittämään niiden korjausta. Vaikka ei muka ollut tehnyt virhettä.. Lopputuloksena roikkuva pussukka silmänalusessa. Kun valitin siitä, alkoi uhkailemaan poliisilla. Itselleni jäi siis pysyvä ulkonäköhaitta toimenpiteestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Sofia täytti epäonnistuneesti kyynelurat, kauheat pallukat jäi silmänalusiin. Väitti kovasti että mitään virhettä ei ole tehnyt, mutta suostui yrittämään niiden korjausta. Vaikka ei muka ollut tehnyt virhettä.. Lopputuloksena roikkuva pussukka silmänalusessa. Kun valitin siitä, alkoi uhkailemaan poliisilla. Itselleni jäi siis pysyvä ulkonäköhaitta toimenpiteestä.

        Tuttua toimintaa, hän uhkailee aina poliisilla sekä kunnianloukkausyytteillä, kun asiakas kehtaa ilmaista tyytymättömyytensä. Tämä klinikka haiskahtaa..


    • Anonyymi

      Laserista pysyvät jäljet, ei voi suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      Minulla Sofia täytti epäonnistuneesti kyynelurat, kauheat pallukat jäi silmänalusiin. Väitti kovasti että mitään virhettä ei ole tehnyt, mutta suostui yrittämään niiden korjausta. Vaikka ei muka ollut tehnyt virhettä.. Lopputuloksena roikkuva pussukka silmänalusessa. Kun valitin siitä, alkoi uhkailemaan poliisilla. Itselleni jäi siis pysyvä ulkonäköhaitta toimenpiteestä. xxxxxxx

      • Anonyymi

        Mitä se poliisi siihen liittyy? Jos asiakas on tyytymätön ja valittaa tekijälle, miksi tekijä uhkailee poliisilla? Onko se rikos jos on tyytymätön ja siitä sanot. Eikö se ole rikos jos pilaat toisen kasvot? Jätät pysyvän ulkonäköhaitan asiakkaan kasvoihin? Tekijä tulisi haastaa oikeuteen.
        Jopas on siis oikea vitsi, mitäs tämä tekijä sanoo kun soittaa poliisille? ”Mulla on täällä tyytymätön asiakas, lähettäkää äkkiä partio!” Kaikkea sitä kuuleekin.


      • Anonyymi

        ajaaa... juu juu :-) uskoisin .


    • Anonyymi

      Miksi koko Kazakovista edes puhutaan täällä plastiikkakirugian otsikossa? ..Onko hän plastiikkakirurgi? Miksi hän noin suosittu?

      • Anonyymi

        Suosittu vai. Siitä voidaan olla montaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittu vai. Siitä voidaan olla montaa mieltä.

        ..aidot asiakkaat tuntee ja puskaradio toimii paremmin kuin anonyymit suomi24 ssä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..aidot asiakkaat tuntee ja puskaradio toimii paremmin kuin anonyymit suomi24 ssä..

        niin, puskaradio nimenomaan toimii ja kuuluu hyvinkin, maine on mitä on.. ja ihan syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, puskaradio nimenomaan toimii ja kuuluu hyvinkin, maine on mitä on.. ja ihan syystä.

        Huono maine.


    • Anonyymi

      Sofia on ehkä taitava.. mutta kyllä palvelu ja vastuu pitäisi olla. Häneltä ei saa mitään apua jos jotain tapahtuu hoidon jälkeen tai haluat kysyä jotain hoidon jälkeen. Myös pilkkaa asiakkaitaan seläntakana. Kuulin sen itse. Vaikka kuin taitava on, kyllä raja kulkee jossain kohti palvelun suhteen.

      • Anonyymi

        Vastuutahan hänellä ei nimenomaan ole. Sehän se vika onkin. Järkyttävää.


      • Anonyymi

        Niin hänen palvelunsa ei ulotu siihen, jos jotakin meneekin vikaan. Siksi suosittelenkin menemään muualle. Kunnollinen tekijä kantaa vastuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuutahan hänellä ei nimenomaan ole. Sehän se vika onkin. Järkyttävää.

        juuri näin


    • Anonyymi

      Vieläkö on tämä paikka pystyssä.. ihmeiden aika ei ole ohi.

    • Anonyymi

      Ai kauhia mikä ketju.. sillälailla sitten. Ammattilaiset ei roiku keskustelupalstoilla!

    • Anonyymi

      Tämä ketju on kyllä kerrassaan informatiivinen. Kiitos.

    • Anonyymi

      Kuullut olen, että laser jättää ikävät jäljet kasvoihin, eikä tekijä kanna vastuutaan. Ei myöskään kerro riskeistä mitään, vaikka laseriin liittyy aikamoiset riskit. Mikähän laserlaite klinikalla on käytössä, kun niin tuhoa saa aikaan. Vai lieneekö tekijä osaamaton sen käytössä. Aika ikävää jälkeä..

      • Anonyymi

        varmaan itselleenkin laserillaan tehnyt, kun on iho niin huonona.. järkytyin kun viimeksi näin.


      • Anonyymi

        Minäkin kuullut näistä kuinka iho pilattu.. osaako tekijä säätää masiinaansa oikein? Saati käyttää muutenkaan. Herää epäilys.


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelutaidot hukassa ainakin.

      • Anonyymi

        Kaikki muukin hukassa ja pahasti.


    • Anonyymi

      Ei voi misään nimesa suosittaa, pilasi minun. Ei kanna mitan vastuuta vaika itse teke huono jälki! Muuala korjatan häne jälki!

      • Anonyymi

        Mutta hänhän nimenomaan väittää kuinka HÄN korjaa niitä muiden jälkiä :D Muualla kun ei osata, mutta HÄN osaa..


    • Anonyymi

      Rehellistä yritystoimintaa ei täältä ainakaan löydy.

    • Anonyymi

      Tuhosi ystäväni huulet eikä ottanut mitään vastuuta. On rokotevastainen, joten ei usko tieteeseen vaikka haluaa työskennellä lääketieteen alalla. Vaarallinen valinta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Pelkästään Kazakovin avoin putinismi on hyvä syy boikotoida firmaa. Halveksin suunnattomasti jokaista naista, joka kantaa rahansa tämän Putin-fanin kassalippaaseen.

    • Anonyymi

      Ei usko tieteeseen, ja on rokotevastainen. Fanittaa Ano Turtiaista. Ihailee Putinia. Tarvitseeko enää sanoa enempää?

    • Anonyymi

      No en astuis jalallanikaan tähän putiikkiin.

    • Anonyymi

      Kai kaikki ymmärtävät, että suurin osa positiivisista kommenteista on Sofian itsensä kirjoittamia? Näkee hyvin tyylistä, vaikka käyttääkin eri nimimerkkejä. Muilla palstoilla vähemmän mairittelevaa palautetta Sofian työn laadusta, ei suostu myöntämään tekemiään virheitä.

    • Anonyymi

      Sofia Kazakov levittää valeuutisia ja Putinin puolesta propagandaa. On siis trolli.

      • Anonyymi

        Sofia on Venäjän valtiojohdon ystävä. Putinisti. Njetnjetnjet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on Venäjän valtiojohdon ystävä. Putinisti. Njetnjetnjet

        Jos kotimaa on teille kallis, älkää nyt putinistille rahojanne kanna!


    • Anonyymi

      Tuo nainen on VKKn, valta kuuluu kansalle varapuh joht. Puolueen arvot on demokratia, vapaa tiedonvälitys, yksilön kunnioitus ym. Mutta, tuo nainen on kiihkeä itäaapurin johtajan kannattaja, täysfasisti itse, vaikka vouhottaa natsien tappamisesta Ukrainassa! Siis täysin idän Pirinen lumoissa!

    • Anonyymi

      Onko Sofia nainen? Näyttää ihan muulta..

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä!


      • Anonyymi

        Joskus tullut kokeiltua, muovinen mutta nainen


    • Anonyymi

      Suosittelen oikeasti hakemaan ammattitaitoisia, fiksuja suomalaisia ammattilaisia kaikenlaisiin tämäntyyppisiin tarpeisiin. Niitäkin löytyy.

      • Anonyymi

        Ihmisillä on kaikenlaisia tarpeita tosiaan..


    • Anonyymi

      Maksoin Clinicestetic laitokseen kalliin leikkauksen . Ei lähtenyt hamsterit! Ko. klinikasta paljon ihmisillä huonoja kokemuksia https://ylilauta.org Sofia Kazakov

    • Anonyymi

      Onko tämä venäläinen Putlerin puolella vai vastaan? Tietääkö kukaan?

      • Anonyymi

        Putinin naikkosia hän. Boikottiin ja laittakaa rahat kotimaisille toimijoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin naikkosia hän. Boikottiin ja laittakaa rahat kotimaisille toimijoille.

        Ensin rokotevastaisuutta isoon ääneen ja nyt puolustelevat sotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin rokotevastaisuutta isoon ääneen ja nyt puolustelevat sotaa

        Okei siis näitä tyyppejä. No onneksi olen löytänyt toisen paikan jossa käyn.


    • Anonyymi

      Googlella löytyy oikeustaistot ex-puolison kanssa. En kerro enempää julkisesti, mutta oli aikoinaan sotkuja siivoamassa…

    • Anonyymi

      Huvittaa nuo monet hänen omat kirjoitukset täällä. Ainoastaan Sofia itse kirjoittaa "Cytiklinikka" eikä kuten pitää: Cityklinikka.

      Pistää botoxia ilman lääkärin läsnäoloa. Rokotevastainen ortopedi nyt siellä tekemässä plastiikkakirurgiaa.

      Aina myöhässä. Ei tee mielestään ikinä virheitä ja onpahan sekin kuultu että raivoaa asiakkaille (muiden kuullen).

      Onneksi on rehellisiä ja tasapainoisia alan yrittäjiä. Jotka eivät paasaa venäjämielisiä juttuja saati rokotteista. Tai hauku kollegoita ja asiakkaita. Jotka ovat sovitusti valmiina kun asiakas tulee paikalle. Näillä käyn nykyään.

    • Anonyymi

      Suosituksia löytyy muihin paikkoihin.

    • Anonyymi

      Miksi hän on Suomessa?

      • Anonyymi

        Niin miksi on Suomessa? Kun tämä maa ja kansalaiset mielestään umpi-idiootteja. Hommaisi one-way lipun Siperiaan. Venäjällä asiat on hänen mielestään hienosti niin sinne sitten vaan paluumuuttajana. FB seinänsä on aivan ala-arvoista luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi on Suomessa? Kun tämä maa ja kansalaiset mielestään umpi-idiootteja. Hommaisi one-way lipun Siperiaan. Venäjällä asiat on hänen mielestään hienosti niin sinne sitten vaan paluumuuttajana. FB seinänsä on aivan ala-arvoista luettavaa.

        JEP!


    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe